*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+95
Aimee
Liadan
Susan
Flip Fluitketel
sanne-84
meisje
Alex
tweeling
SarahKey
Tiara
Highway
studiebol
Maudy
RioolSpook
Weegschaal
strawberry
Miss G
Phileine
_Mashimaro_
Puggle
_Lana_
Mida4you
Viva
Charles
mzcharlotte
iloverose
Sterrin_
Clapperdie
Bloempjuh23
firda
Teddyaapje
vlinder-2011
Exogenesis
_Jet
liesje
Shopaholic
Mom-Of-3
ingrid82
Flower_L
Amber-
Laced
Sanne
lein
Pien
Muis
Jezzie
Monnie
CCC
Annemie
kwak
Muppetje
Creabea_28
Suus
Happydobby
Bimbam
Burn
Paper Crown
holaagirl
Parel
nillis
Filoria
Silver
Stitch
Twellie
Novalee
Parisienne
Pussycat
Annie24
Smaragdje
Bruintje Beer
slaatje
Pompoen
Jasmine
Muurvlindertje
yes1984
maiadebij
Stokstaartje
Annemoontje
Limburg85
mystery mom
lobster
Ellebel
vickie
Ijsbeer
Vancity_girl
Zenna
blondje1313
koNijntje
Toedels
Printje
Snoes
Gerbera
Lejow
Jade
Shisha
99 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Silver: succes morgen! Ik hoop op goed nieuws voor jullie!
Ingrid: ik snap jouw angst wel, je bent al zo lang bezig. Vervelend dat je je zo slecht voelt en zo slecht slaapt.
Ingrid: ik snap jouw angst wel, je bent al zo lang bezig. Vervelend dat je je zo slecht voelt en zo slecht slaapt.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Wat fijn nieuws Jasmine!
Veel succes morgen Silver, had er nog aan gedacht, dus kom je bij deze veel succes wensen.
Ingrid, ik zie dat jij donderdag moet voor een echo. Ook voor jou veel succes.
Met mij gaat het goed, woensdagavond heb ik de intake en eerste echo, vind het nu wel erg spannend worden. Kan me niet voorstellen dat er een mensje in mijn buik zit haha. Maar ik voel me nog steeds zwanger, dus we hopen op een positieve echo.
Veel succes morgen Silver, had er nog aan gedacht, dus kom je bij deze veel succes wensen.
Ingrid, ik zie dat jij donderdag moet voor een echo. Ook voor jou veel succes.
Met mij gaat het goed, woensdagavond heb ik de intake en eerste echo, vind het nu wel erg spannend worden. Kan me niet voorstellen dat er een mensje in mijn buik zit haha. Maar ik voel me nog steeds zwanger, dus we hopen op een positieve echo.
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Jasmine, wat fijn! Ik ben echt super blij voor jullie!
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Jasmine, wat een goed nieuws, super!!
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10
Jasmine, wat geweldig!
All, nou lekker onrustig geslapen.. Gedroomd over de echo dat het niet goed zou zijn.. Elk uur wakker geweest... Blugh.....
Goed nu ook vroeg wakker ik ga afleiding zoeken in het huishouden en 12u ben ik aan de beurt... Nooit geweten dat ik zo zenuwachtig zou zijn!!
Meiden bedankt voor het succes wensen, ik kom na afloop wel verslag brengen... Hopelijk goed nieuws!
All, nou lekker onrustig geslapen.. Gedroomd over de echo dat het niet goed zou zijn.. Elk uur wakker geweest... Blugh.....
Goed nu ook vroeg wakker ik ga afleiding zoeken in het huishouden en 12u ben ik aan de beurt... Nooit geweten dat ik zo zenuwachtig zou zijn!!
Meiden bedankt voor het succes wensen, ik kom na afloop wel verslag brengen... Hopelijk goed nieuws!
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Nogmaals succes straks Silver!
Jasmine- Ratel
Silver sicces straks.
Jasmine: jaaaaaa! Ben zo blij voor je! *stuiter*
Jasmine: jaaaaaa! Ben zo blij voor je! *stuiter*
Gast- Gast
Jasmine wat fijn!
Ik hoop zo voor je dat het deze keer allemaal goed blijft gaan!
Ik hoop zo voor je dat het deze keer allemaal goed blijft gaan!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
wat super Jasmine!!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Hoe is het gegaan Silver?
Jasmine- Ratel
Wil ik ook graag wetenJasmine schreef:Hoe is het gegaan Silver?
Gast- Gast
Helemaal super! Zo geweldig een mini mensje in mijn buik te zien, tranen sprongen in mijn ogen. Een mooi stevig kloppend hartje, en de berekening klopte ook helemaal. 8w en 1d. Ik sta nog na te trillen, hetzelfde gevoel als toen ik de test in handen had. Zo bijzonder!
Silver- Ratel
Wat fijn Silver!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Wat fijn Silver!
Jasmine- Ratel
Ja! Silver . Helemaal blij voor je. Bijzonder is dat he? Ik moest ook een klein beetje huilen toen de eerste echo goed bleek te zijn...
Gast- Gast
Wat fijn ook voor jou, Silver!
Nu morgen Annemoontje en donderdag Ingrid nog!
Nu morgen Annemoontje en donderdag Ingrid nog!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Wat fijn Silver! Ik ging ook speciaal kijken op yes of er al nieuws was haha. Kan me wel voorstellen dat je dan tranen in je ogen krijgt. Ben helemaal blij voor je!
Ik mag morgenavond pas, vind het echt spannend. Zal wel morgen de hele dag zenuwachtig zijn.
Ik mag morgenavond pas, vind het echt spannend. Zal wel morgen de hele dag zenuwachtig zijn.
Annemoontje- Prater
Wat fijn, Silver!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Silver wat fijn!! Oo goed zeg wat een opluchting leukleukleuk!
ingrid82- Fluisteraar
- Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 15-02-11
Zo ik ben weer bij positieven, haha... Heb vandaag ook allemaal boekjes meegekregen over de 20 weken echo en over de nekplooimeting. Hebben of gaan jullie dat ook doen?
Jasmine, dankje wel! Ik ben ook zo blij! Jij mag volgende week vrijdag weer! Fijn dat je nu meer controles krijgt.
Poison, Het is zeker heel bijzonder! Die tranen dat trillen het hoort er allemaal bij. Ik had ook dezelfde verloskundige als vorig jaar ze was zo lief voor me. Vorig jaar ben ik bij ook haar geweest om te kijken of ik wel goed "schoon" was.. Dus nu was wel speciaal dat er nu iets goeds zit!
Annemoontje, ik was al heel erg benieuwd hoe het nu met jouw is, maar jij houdt mij ook al in de gaten. Haha leuk! Jij bent nu ook 8 weken toch? Ik hoop dat je morgen net zo'n mooie echo hebt!
Ingrid, ik ben donderdag heel erg benieuwd hoe het bij jouw zal gaan. Of je 2 mooie kloppende hartjes zal zien!
Jasmine, dankje wel! Ik ben ook zo blij! Jij mag volgende week vrijdag weer! Fijn dat je nu meer controles krijgt.
Poison, Het is zeker heel bijzonder! Die tranen dat trillen het hoort er allemaal bij. Ik had ook dezelfde verloskundige als vorig jaar ze was zo lief voor me. Vorig jaar ben ik bij ook haar geweest om te kijken of ik wel goed "schoon" was.. Dus nu was wel speciaal dat er nu iets goeds zit!
Annemoontje, ik was al heel erg benieuwd hoe het nu met jouw is, maar jij houdt mij ook al in de gaten. Haha leuk! Jij bent nu ook 8 weken toch? Ik hoop dat je morgen net zo'n mooie echo hebt!
Ingrid, ik ben donderdag heel erg benieuwd hoe het bij jouw zal gaan. Of je 2 mooie kloppende hartjes zal zien!
Silver- Ratel
Silver, Dank je! Haha leuk! Ja ik ben vandaag precies 8 weken als het goed is. Ben benieuwd of ze morgen ook al goed kunnen bepalen hoe ver ik ben en of het klopt.
Annemoontje- Prater
Annemoontje schreef:Silver, Dank je! Haha leuk! Ja ik ben vandaag precies 8 weken als het goed is. Ben benieuwd of ze morgen ook al goed kunnen bepalen hoe ver ik ben en of het klopt.
Leuk! Mijn berekening klopte precies! En aan de hand van de cm van het kindje kunnen ze zien hoever je bent, best wel apart. Als je een regelmatige cyclus had zal er wel niet veel verschil in zitten. Ben zeer benieuwd!
1 tip. Zoek afleiding! Haha... Ik droomde vannacht al raar en vanmorgen zat ik ook niet rustig te wachten.
Silver- Ratel
Ja ik heb een regelmatige cyclus dus ik ga er ook van uit dat er geen week verschil in gaat zitten haha, zou ik wel raar vinden ergens. Pff ja ik ben nu al onrustig aan het worden merk ik. Straks nog even werken en morgenochtend ook. Eigenlijk moet ik nu in de tussentijd wat doen voor een cursus, maar daar komt het niet van haha. Ik ga morgenmiddag dan denk ik ook een serie kijken ofzo, anders maak ik mezelf onnodig gek haha. Bedankt voor de tip!
Annemoontje- Prater
Annemoontje schreef:Ja ik heb een regelmatige cyclus dus ik ga er ook van uit dat er geen week verschil in gaat zitten haha, zou ik wel raar vinden ergens. Pff ja ik ben nu al onrustig aan het worden merk ik. Straks nog even werken en morgenochtend ook. Eigenlijk moet ik nu in de tussentijd wat doen voor een cursus, maar daar komt het niet van haha. Ik ga morgenmiddag dan denk ik ook een serie kijken ofzo, anders maak ik mezelf onnodig gek haha. Bedankt voor de tip!
Weet jouw omgeving het al?
Silver- Ratel
Nee, familie en vrienden vertellen we pas met 12 weken en ook dan op het werk (collega's) en dergelijke. Heb het wel mijn werkgever uit noodzaak verteld (omdat ik vrij moest regelen voor de echo, omdat het niet anders kon) en gezegd dat ze hun mond nog moesten houden tegen collega's. Wil er echt eerst zeker van zijn dat het goed zit. Heb het wel alleen aan mijn beste vriendin verteld, omdat we een weekendje weg gingen 2 weken terug en dat vond ik wel fijn als ze op de hoogte was.
Heb jij het al verteld? Ik vind het wel lastig om het geheim te houden dat wel. Zal blij zijn als we er gewoon spontaan over kunnen klesten wat ons bezighoudt haha.
Heb jij het al verteld? Ik vind het wel lastig om het geheim te houden dat wel. Zal blij zijn als we er gewoon spontaan over kunnen klesten wat ons bezighoudt haha.
Annemoontje- Prater
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken