Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+95
Aimee
Liadan
Susan
Flip Fluitketel
sanne-84
meisje
Alex
tweeling
SarahKey
Tiara
Highway
studiebol
Maudy
RioolSpook
Weegschaal
strawberry
Miss G
Phileine
_Mashimaro_
Puggle
_Lana_
Mida4you
Viva
Charles
mzcharlotte
iloverose
Sterrin_
Clapperdie
Bloempjuh23
firda
Teddyaapje
vlinder-2011
Exogenesis
_Jet
liesje
Shopaholic
Mom-Of-3
ingrid82
Flower_L
Amber-
Laced
Sanne
lein
Pien
Muis
Jezzie
Monnie
CCC
Annemie
kwak
Muppetje
Creabea_28
Suus
Happydobby
Bimbam
Burn
Paper Crown
holaagirl
Parel
nillis
Filoria
Silver
Stitch
Twellie
Novalee
Parisienne
Pussycat
Annie24
Smaragdje
Bruintje Beer
slaatje
Pompoen
Jasmine
Muurvlindertje
yes1984
maiadebij
Stokstaartje
Annemoontje
Limburg85
mystery mom
lobster
Ellebel
vickie
Ijsbeer
Vancity_girl
Zenna
blondje1313
koNijntje
Toedels
Printje
Snoes
Gerbera
Lejow
Jade
Shisha
99 plaatsers

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 17 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Silver do 13 dec 2012 - 3:21

Jasmine, nee!! Hoop heel erg dat het met teveel HCG te maken heeft en dat de test het niet goed kan meten... Maandag moet je weer voor de 2e controle? Ik ga echt heel erg hard duimen!
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 17 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Paper Crown do 13 dec 2012 - 3:22

Kut, Jasmine.. Ruim 2 weken later had je test wel veel donkerder
moeten zijn.. Is de test misschien oud?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Pussycat do 13 dec 2012 - 3:23

Daarom... je voelde je zo goed en had zoveel vertrouwen. Probeer dat in ieder geval nog vast te houden van echo naar echo. Je weet in ieder geval dat je vorige echo er in ieder geval goed uit zag voor je termijn. Het zullen sowieso spannend weken voor je zijn hoe dan ook *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 17 699888
Ik had er al last van terwijl ik niet eens heb meegemaakt wat jij allemaal wel hebt meemaakt, dus hoe zenuwslopend moet dit dan wel niet voor jou zijn.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  holaagirl do 13 dec 2012 - 3:29

Wanneer heb je d echo? Kan je niet bellen of je eerder kan komen ivm stress?
Je hebt een behoorlijke geschiedenis lijkt mij...ik duim voor je!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Pussycat do 13 dec 2012 - 3:34

holaagirl schreef:Wanneer heb je d echo? Kan je niet bellen of je eerder kan komen ivm stress?
Je hebt een behoorlijke geschiedenis lijkt mij...ik duim voor je!

Dat is wel een goede inderdaad.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Jasmine do 13 dec 2012 - 4:02

PC: nee, had de testen net gekocht.

Heb net toch de poli maar even gebeld. Een lichter wordende streep hoeft op zich niks te zeggen. Het beste is nu gewoon tot maandag af te wachten. De kans is aanwezig dat ook nu nog geen hartactie waarneembaar is en dat zal de onzekerheid alleen maar groter maken.

Ik wacht het maar af. Kan toch niks anders. Maar, man wat is dit frustrerend.

Bedankt voor alle duimen trouwens, kan ze goed gebruiken!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  ingrid82 do 13 dec 2012 - 4:17

Ach meis toch , bah dat worden onzekere dagen, ik duim zeker met je mee!! Veel sterkte en succes de komende dag en en op naar een top echo met een mooi kloppend hartje
ingrid82
ingrid82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 15-02-11

Bericht  Burn do 13 dec 2012 - 4:21

Lieve Jasmine,
Ik duim voor je!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Bimbam do 13 dec 2012 - 4:24

Burn schreef:Lieve Jasmine,
Ik duim voor je!

Ik ook! *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 17 699888
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Vancity_girl do 13 dec 2012 - 4:25

Ow nee Jasmine, wat rot weer. Gelukkig zeggen ze bij de poli ook dat het niets hoeft te zeggen. Nog een paar zenuwslopende dagen waarin ik hard ga duimen voor een mooie echo!
Heel veel sterkte meid!
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  Gast do 13 dec 2012 - 4:51

Jasmine, wat balen en wat onzeker zeg! Ik duim ook mee! Hoe laat mag je maandag?

Gast
Gast

Bericht  maiadebij do 13 dec 2012 - 6:07

Jasmine, wat een vreselijke onzekerheid voor je Cry. Die eerste weken zijn al zo slopend, en dit maakt het alleen maar erger Mad. Mijn vk zei toen ook dat het echt van alles kan betekenen dus uiteindelijk zegt het niet zo heel veel. Maar een goed gevoel geeft het niet. En dan ga je waarschijnlijk met een vergrootglas al je kwaaltjes beoordelen, voel je dingen minder (denk je) en bedenk je allerlei theorien. Ik duim op m'n aller hardst dat het loos alarm is en je maandag een hartje zult zien. Ik zag met die termijn in ieder geval duidelijk een hart actie. Veel sterkte met het doorkomen van dit weekend *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 17 699888

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  mystery mom do 13 dec 2012 - 6:58

Och nee, Jasmine, je had er zo'n goed gevoel over en nu zit je weer in de onzekerheid. Gelukkig heft die test dus niks te betekenen maar ik kan me heel goed voorstellen dat je je zorgen maakt. Ik let zelf ook echt veel op mn kwaaltjes en bij mij waren mn borsten een paar weken terug ook veel gevoeliger dan nu. Dat was vorige week ook al en toch hadden we een mooie echo met kloppend hartje. Hopelijk stelt dit je (een heel klein beetje) gerust. Nu maar hopen dat de dagen snel omvliegen. Hoelaat ben je maandag aan de beurt?

@all, ik ben bang dat ik het zaterdag al aan een aantal vriendinnen moet vertellen...we hebben een etentje en omdat ik zei dat ik geen alcohol mag omdat ik met de auto kom (wat niet gek is omdat t in een ander dorp is) kreeg ik meteen een kruisverhoor of ik zwanger was. Ik ben er voor nu even onderuit gekomen, maar een vriendin komt me nu dus ophalen en heb ik geen excuus meer om geen alcohol te drinken...
Ook ben ik nog aant denken wat ik op t shirt van de oudste moet zetten...gewoon 'grote broer' of toch iets specialers. Iemand nog ideeen?
mystery mom
mystery mom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 141
Punten : 151
Registratiedatum : 15-05-12

Bericht  Silver do 13 dec 2012 - 8:09

Mistery mom, dan zit er niets anders op om het te vertellen. En qua tekst op een truitje voor je zoontje, er zijn hier wel eerder topics over geopend misschien daar even doorheen neuzen?

Jasmine, ik hoop dat je het weekend een beetje door gaat komen, en er volgende week een mooi kloppend hartje te zien is. Ik ga nog steeds heel hard voor je duimen

Ingrid, hoe is het nu met je? Ik hoop ook voor jouw dat je volgende week 2 mooie kloppende hartjes zal zien.

Annemoontje, hoe is het met je? We zien je niet veel, gaat alles goed?

All,
nou de griep is weer de deur uit! Eindelijk! Blugh, heb me wel weer lang genoeg lamlendig gevoeld. Er is bij ons op het werk nu ook een epidemie los gebroken. Vandaag ging ik bijna van mijn stokje, eerst dacht ik, is de griep weer terug? Of krijg ik nu wel last van misselijkheid. Nou toch maar even snel wat gegeten. Daarna maar even bij mijn leidinggevende langs geweest, want ja... Niet fit en geen griep, vraagt ook naar antwoorden. Hij feliciteerde mij, en ik hij moest mij plechtig beloven niets tegen de collega's te zeggen. (al denk ik dat ie het er vanmiddag al uitgefloept heeft...) Wat blijkt, er zijn nog 4 zwanger! Waarvan nog 1 heel pril. Dus dat is een gezellige babyboom.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Jasmine do 13 dec 2012 - 8:57

Ik mag maandag om kwart over 12.

MM: lastig.. Zelf zou ik er geen problemen mee hebben om het dan te vertellen. Maar als jij dat nog niet wilt is het je goed recht.

Silver: fijn dat je weer bent opgeknapt. Maar wat een babyboom wordt dat op jouw werk. Leuk straks als jullie verlof hebben.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Silver do 13 dec 2012 - 9:04

Jasmine, dat scheelt dan hoef je niet de gehele dag in spanning te zitten. Voor alsnog blijf ik duimen hoor!

Ja ik heb daar nog niet eens over nagedacht, maar idd samen verlof. Ach er zijn 3 waaronder ik met een 0-uren contract. En er komen begin volgend jaar weer een paar terug van verlof. Dus dat komt ook wel weer goed. Wel zit ik te denken over mijn contract, straks wordt het niet verlengd. Maar aan de andere kant wil ik daar nog niet over nadenken. Eerst de echo a.s. dinsdag afwachten.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  mystery mom do 13 dec 2012 - 10:58

@ silver, buiten de griepepidemie op t werk zijn jij en je 4 collegas dus ook nog allemaal aangestoken door jullie mannen Laughing Dat is wel erg leuk zeg! Hopelijk krijgt je werkgever het allemaal geregeld en krijg jij gewoon een nieuw contract! Wanneer loopt t af?

@ Jasmine, ik had eigenlijk gehoopt nog even niks t hoeven zeggen omdat ik toch niks mocht drinken omdat ik met de auto kwam maar vind t ook niet erg. Maar om dat nu via de wa toe te geven vond ik dan weer niet leuk. Hoe voel jij je nu? En wat zei je man?

mystery mom
mystery mom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 141
Punten : 151
Registratiedatum : 15-05-12

Bericht  Snoes vr 14 dec 2012 - 1:32

Pff Jasmine, wat rot zeg! Ik hoop dat je maandag wel gewoon goed nieuws krijgt, ik denk aan je!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Weegschaal vr 14 dec 2012 - 1:36

He verdorie Jasmine *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 17 1371890812 Maar ik dacht na de reacties te zien dat je bloedverlies had, godzijdank is dat niet zo! Ik hoop dat er een andere verklaring voor is, dat moet gewoon! Ik duim voor je *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 17 699888
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Silver vr 14 dec 2012 - 5:38

Mijn contract loop pas eind mei af. Dus ik heb nog even. Mijn vriend zei ook al, voor hetzelfde moet je er even 3 maanden uit en kan je dan terug komen. Ja wie weet... Het is altijd afwachten.
Zijn jullie al om je heen aan het kijken voor hoe je het wil met de kinderopvang/gastouder/oppas opa of oma? Ik zit er wel over na te denken, mijn vriend zegt daar is nog wel genoeg tijd voor.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes vr 14 dec 2012 - 9:23

Silver schreef:
Zijn jullie al om je heen aan het kijken voor hoe je het wil met de kinderopvang/gastouder/oppas opa of oma? Ik zit er wel over na te denken, mijn vriend zegt daar is nog wel genoeg tijd voor.
Wij zijn hier ook over beginnen nadenken toen we de eerste echo hadden gehad met 7 weken. Ik wilde er zeker op tijd bij zijn, wat achteraf zeker wel slim is geweest voor ons. Ik zou zeker tijdig informeren, wij hadden niet veel later bij de kinderopvang moeten inschrijven, anders was er geen plaats meer geweest.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Annie24 vr 14 dec 2012 - 9:40

Silver schreef:Mijn contract loop pas eind mei af. Dus ik heb nog even. Mijn vriend zei ook al, voor hetzelfde moet je er even 3 maanden uit en kan je dan terug komen. Ja wie weet... Het is altijd afwachten.

Wij hebben ons ingeschreven met 8 weken en bij onze 1e keus (kdv) was nog steeds geen plek toen ik weer aan het werk moest. Y. is toen naar onze 2e keus gegaan, daar was wel plek. Ikben eind april weer begonnen met werken en in september belde onze 1e keus dat ze plek hadden.

Nu is het in deze tijd misschien wel anders hoor omdat er minder kinderen naar het kdv gaan ivm de steeds hoger wordende kosten, maar toch zou ik niet te lang wachten.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Silver vr 14 dec 2012 - 21:40

Dankjullie wel voor de reacties. Wij wonen in een dorp en de steden zijn sowieso te ver weg, mijn vriend denkt dat het daarom nog wel kan. Maar de eerste echo gaan we in ieder geval even afwachten.

Ik had nog een vraag, zijn jullie ook in de eerste weken van de zwangerschap afgenomen in gewicht? Ik ben altijd rond de 72 kg bij een lengte van 179. Maar ik stond vanmorgen weer eens op de weegschaal en hij gaf 69.6 aan. Kan dit die vermoeidheid ook verklaren? Ik stond echt perplex. Altijd wou ik onder die 70. Nu wordt ik 'dikker' en ben ik onder de 70. Heel vreemd. Voor mijn gevoel eet ik wel goed...
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Shopaholic za 15 dec 2012 - 1:33

Silver schreef:Dankjullie wel voor de reacties. Wij wonen in een dorp en de steden zijn sowieso te ver weg, mijn vriend denkt dat het daarom nog wel kan. Maar de eerste echo gaan we in ieder geval even afwachten.

Ik had nog een vraag, zijn jullie ook in de eerste weken van de zwangerschap afgenomen in gewicht? Ik ben altijd rond de 72 kg bij een lengte van 179. Maar ik stond vanmorgen weer eens op de weegschaal en hij gaf 69.6 aan. Kan dit die vermoeidheid ook verklaren? Ik stond echt perplex. Altijd wou ik onder die 70. Nu wordt ik 'dikker' en ben ik onder de 70. Heel vreemd. Voor mijn gevoel eet ik wel goed...

Ik denk dat het nog de "naweeen" zijn van vorig weekend toen je buikgriep had. Komt vanzelf wel goed.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Bericht  Weegschaal zo 16 dec 2012 - 8:27

Lieve Jasmine, heel heel veel succes morgen! Ik hoop zo dat je morgen goed nieuws komt brengen, ik denk aan je *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 17 699888
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: