Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+95
Aimee
Liadan
Susan
Flip Fluitketel
sanne-84
meisje
Alex
tweeling
SarahKey
Tiara
Highway
studiebol
Maudy
RioolSpook
Weegschaal
strawberry
Miss G
Phileine
_Mashimaro_
Puggle
_Lana_
Mida4you
Viva
Charles
mzcharlotte
iloverose
Sterrin_
Clapperdie
Bloempjuh23
firda
Teddyaapje
vlinder-2011
Exogenesis
_Jet
liesje
Shopaholic
Mom-Of-3
ingrid82
Flower_L
Amber-
Laced
Sanne
lein
Pien
Muis
Jezzie
Monnie
CCC
Annemie
kwak
Muppetje
Creabea_28
Suus
Happydobby
Bimbam
Burn
Paper Crown
holaagirl
Parel
nillis
Filoria
Silver
Stitch
Twellie
Novalee
Parisienne
Pussycat
Annie24
Smaragdje
Bruintje Beer
slaatje
Pompoen
Jasmine
Muurvlindertje
yes1984
maiadebij
Stokstaartje
Annemoontje
Limburg85
mystery mom
lobster
Ellebel
vickie
Ijsbeer
Vancity_girl
Zenna
blondje1313
koNijntje
Toedels
Printje
Snoes
Gerbera
Lejow
Jade
Shisha
99 plaatsers

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 13 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Jasmine di 27 nov 2012 - 8:39

Gefeliciteerd Ingrid en welkom hier!

Ik hoop dat dit keer alles wel goed mag gaan. Logisch dat je bang bent ook, je bent zo lang bezig geweest en dan ook nog een miskraam gehad. Wat betreft de angst gezien je miskraam, snap ik dat wel. Ik ben ook weer vreselijk onzeker, hoewel het meest van de tijd allemaal gewoon goed voelt.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 13 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  mystery mom di 27 nov 2012 - 9:04

@ maia, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! Je staat er toch meer bij stil dat t ook anders kan lopen als je al die verhalen hier leest. Dat moet hier ook maar eens afgelopen zijn, vanaf nu alleen nog maar goede echo's! Ik hoop je snel achterna te mogen komen naar t volgende topic!

@ Ingrid, gefeliciteerd! Je hebt een heftige weg moeten gaan om zwanger te mogen worden zie ik. En een miskraam maakt idd heel erg onzeker, heb er zelf helaas ook ervaring mee (missed abortion). Sta je onder extra controle bij de gyn ivm je voortraject? Ik ga heel hard voor je duimen dat t dit keer goed mag gaan!!

@ jasmine, wat fijn dat t bij jou de meeste tijd goed voelt. Ik was er de eerste dagen na de test bijna van overtuigd dat t wel weer fout zou gaan maar t lijkt dat ik toch elke dag een beetje meer vertrouwen krijg. Met hoeveel weken heb jij je mk'en eigenlijk gehad?

@all: hier gaat nog steeds alles goed. Volgende week donderdag de echo al...t lijkt toch een beetje op te schieten. Ik voel me eigenlijk totaal niet zwanger (vorige 2x ook niet maar toen was ik wat enthousiaster, nu merk ik dat ik toch wat terughoudender ben) en t lukt me dus ook heel makkelijk om t voor me te houden. Mn (schoon)ouders en broertje weten er trouwens wel al vanaf. De vorige 2 keer hebben we t ook meteen verteld en dat vonden we toch wel fijn.
mystery mom
mystery mom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 141
Punten : 151
Registratiedatum : 15-05-12

Bericht  Jasmine di 27 nov 2012 - 9:25

MM: alledrie mijn miskramen waren een missed abortion.

De eerste keer was tijdens de eerste echo met 8 weken een dubieuze hartactie. Wel zou ik een stuk minder ver zijn, maar het hartje klopte. De week erna was de hartactie duidelijker en was ik een week verder. 3 weken later (even voor de 12 weken) was er niks meer te vinden. Geen hartactie, geen vruchtje, alleen een lege vruchtzak. Uiteindelijk met 13 weken een curettage gehad.

De tweede keer hadden we drie prachtige echo's gehad. Eentje met 8, eentje met 11 en een met 12+1 zwanqerschapsduur. Alledrie de keren een heel sterk kloppend hartje. Met 14+6 werd ik wakker met ontzettende buikpijn. Die dag bleek het kindje met 12+2 te zijn overleden. Diezelfde week is de 'bevalling' opgewekt met cytotec en ben ik naderhand gecuretteerd.

De derde keer had ik met 7 weken een echo. De meting gaf 6 weken aan en een aarzelende hartactie. Een week later weer een dood vruchtje. Ook toen ben ik weer een week later gecuretteerd.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 10:05

Imgrid. Welkom en gefeliciteerd. Snap dat t eng is om blij te zijn.

Maia fijn om ook goede verhalen te lezen. Ik heb.morgen exho en begin.hem.door alle versrietige nieuwtjes van de afgelopen dagen/weken hier wel een beetje te knijpen. Moet morgen om 13 uur.

Jasmin lukt t wel een.beetje te genieten?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 10:06

Wat is een.missed abortion precies?

Gast
Gast

Bericht  mystery mom di 27 nov 2012 - 10:06

Pff, heftig zeg jasmine, de eerste en laatste kan ik me nog van je herinneren, maar die tweede keer niet meer zo geloof ik. Dat lijkt me ook heftig zeg..denk je de gevaarlijke 12w grens over te zijn gaat t alsnog mis...en dat 1 dag na de echo.
mystery mom
mystery mom
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  mystery mom di 27 nov 2012 - 10:08

Poison schreef:Wat is een.missed abortion precies?

Dan leeft het kindje niet meer maar komt er ook niet uit vanzelf uit. Een miskraam die in de baarmoeder blijft zitten.
mystery mom
mystery mom
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 23:11

*

Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 2:50; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 23:14

naam
leeftijd
uitgerekende datum
hoeveelste kindje
volgende afspraak VK
Shisha
27/32
30-05-2013
1e

Gerbera
27/30
??-06-2013
1e

KoNijntje
25/27
06-06-2013
2e

Maia
31/31
10-06-2013
3e
27-11 12-weken echo
Kruumel
30/31
16-06-2013
2e
29-11 controle vk
Zenna
26/27
24-06-2013
1e
06-12 2e echo
Poison
26/28
24-06-2013
2e
28-11 2e echo
Mystery mom
26/29
24-07-2013
2e
06-12 intake en 1e echo
Silver
Jasmine
26/30
31/36
29-07-2013
02-08-2013
1e
2e

10-12 gynaecoloog

..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..

Gast
Gast

Bericht  Jasmine di 27 nov 2012 - 23:17

Succes met je echo vandaag Poison. Hoe laat moet je?
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje di 27 nov 2012 - 23:24

@ Kruumel, il vind jou echt snel gaan. Succes bij de echo morgen! Je gaat wel van het goede uit toch?

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 23:30

*

Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 2:50; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 23:47

Ik mag om 13 uur. Vind het erg spannend, vooral door alle miskramen hier de laatste tijd... Maar heb er een.goed gevoel over. Ik zie het over iets meer dan een uurtje. Vanmiddag nog sinterklaas op mijn werk en vanavond vieren mijn man en ik onze verjaardagen. Druk dagje dua.

Kruumel ik snap dat je t fijn vindt morgen weer te kunnen kijken.

Willen jullie het geslacht weten trouwens?

Gast
Gast

Bericht  Jasmine di 27 nov 2012 - 23:59

Duurt niet lang meer dus Poison. Ik duim voor je voor een goede echo!

Wij twijfelen nog of we het geslacht willen weten. Alle andere keren wilden we het wel weten, maar ik vind het geslacht helemaal niet belangrijk meer. Ik zie er geen meerwaarde meer in om het te weten, als dit kindje maar gezond is en er überhaupt maar komt. Een kinderkamertje is ook heel gemakkelijk en heel leuk neutraal in te richten. Wat kleertjes kopen betreft: bij J. had ik het meeste wel op geslacht gekocht, maar heel veel heeft ze niet of nauwelijks aangehad vanwege de maten. Dat zal dit keer nog erger zijn. Ik ben midden in de zomer uitgerekend. Het kan zijn dat baby dan maat 44 heeft, maar kan ook maar zo maat 56 zijn. Daar kan ik toch niet op kopen, dat kan toch tegen die tijd pas. Plus dat het mij ook wel heel bijzonder lijkt, dat verrassingseffect als de baby op mijn borst gelegd wordt. Ja, daar ben je! Euh, wat ben je eigenlijk. Dat idee zeg maar.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 28 nov 2012 - 1:17

*

Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 2:51; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 28 nov 2012 - 1:52

Jaaaa echo was perfect! Ben vooruit gezet dus nu elf weken. Zag er heel goed uit zei ze. Stuitee. Haha

Gast
Gast

Bericht  Snoes wo 28 nov 2012 - 1:53

Ingrid, wauw wat een leuk nieuws zeg! Gefeliciteerd en ik duim dat alles goed mag gaan deze keer.

Poison, fijn dat je een goede echo hebt gehad!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Annie24 wo 28 nov 2012 - 1:57

ingrid82 schreef:Hoi meiden, ik wil me graag (voorzichtig) aanmelden voor dit topic!
Na 5jaar en een beetje ben ik zwanger! Helaas heb ik 3 maanden geleden een mk gehad en ben naast enorm blij ook best wel bang. Maargoed ik ga hier hopelijk een beetje afleiding krijgen.
Groetjes!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!

Meis, deze blijft plakken hé, ik voel het en het MOET gewoon, zo!

en anders stuur ik nog een tube siliconenkit op Laughing
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Annemoontje wo 28 nov 2012 - 2:01

Wat fijn Poison dat de echo goed was! :cheering:

Hier niet veel nieuws. Nog 3 weken tot de eerste echo. Ik heb snachts wel last van een soort spiertrekkingen in mijn benen. Dit is ook een kwaaltje blijkbaar. Heb vanacht dan ook iets wat omhoog geslapen met mijn voeten op een dikke kussen. Al meteen een heel stuk minder last van gehad. Maar man wat is dat een vervelend gevoel telkens zeg.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Bericht  Annemoontje wo 28 nov 2012 - 2:10

ojaaaaa, ik heb trouwens al 2 dagen dat ik naar sinaasappels en manderijnen en sinaasappelsap snak. Normaal drink ik dat echt noooit en geef ik er niet zoveel om. Af en toe een manderijn vond ik wel lekker, maar nu haha.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Bericht  Gast wo 28 nov 2012 - 2:12

Annemoontje ik heb dat met rauwe worteltjes en cherrytomaatjes.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 28 nov 2012 - 3:34

*

Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 2:51; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Jasmine wo 28 nov 2012 - 3:38

Poison: Fijn dat je een goede echo hebt gehad! :cheering:
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Silver wo 28 nov 2012 - 9:51

Ingrid, gefeliciteerd! En welkom. Je hebt een lange weg moeten gaan, hopelijk gaat nu alles goed. Wat zegt je gevoel? Wanneer heb je de eerste controle? En ik ga natuurlijk duimen op een goeie afloop!

Mysterymom, volgende week donderdag schiet ook al op! En ga je het dan verder vertellen? Of wacht je daar nog even mee. Hopelijk voel je je gauw weer wat zekerder.

Kruumel, fijn dat het weer wat beter gaat, wat is emesafene? Hoelaat heb je de echo morgen? Ik ga voor duimen meis!

Poison
, druk dagje dus! Vliegt ook natuurlijk zo weer om! Wauw wat super dat de echo perfect was! Positief nieuws waren we wel aan toe! En ik denk dat ik het niet wil weten, ik verspreek me nu soms al bijna dat ik zwanger ben, en ja als ik het geslacht zou weten, zou de hele wereld het weten... *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 13 394967

Annemoontje, vervelend die spiertrekkingen en dan ook nog 's nachts. Ik had het vandaag alleen een keer tijdens het autorijden. Verder nog geen last van kwaaltjes?

Jasmine, hoe gaat het met jou? Kan je het al wat beseffen? Voel je je nu ook anders dan de andere zwangerschappen?

All, Vandaag een spannende dag gehad, mijn vriend kreeg een heftige operatie (wat ook onze kinderwens in de weg kan komen te staan) Maar op de 1 of andere manier was ik heel erg rustig. Ik denk meer omdat het idee er is dat er al 1 "veilig" zit. 9u moesten we ons melden, half 10 werd ie al opgehaald naar de o.k. en om 16u belden ze dat ie weer op de afdeling was. Ik heb in het hotel wat filmpjes gekeken en wist me toch op de 1 of andere manier goed te ontspannen. Kom net bij hem weg, vanaf half 9 kreeg ie weer wat gezonde kleur en praatjes, dat ziet er dan wel beter uit.
Qua kwaaltjes is het hier rustig, waar ik wel heel erg last van heb zijn winden. Echt verschrikkelijk! *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 13 394967 En morgen dag 38. Daar waar het vorig jaar mis ging. Ik vind dat ergens ook wel een eng idee. Nog 2,5 week dan kunnen we voor de eerste echo. Daar denk ik dan maar weer aan. *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 13 561177
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  ingrid82 wo 28 nov 2012 - 10:21

Bedankt allemaal!
Moet weer even 'wennen' om elke dag even mee te lezen en te schrijven, komt vast goed!
We krijgen 17dec de eerste echo, hopen dat we dat gaan halen!

Poison fijn dat de echo goed was, dat is fijn nieuws zeg!

Silver fijn dat de operatie van je man goed is gegaan, krijg je nog uitslag of hebben jullie die al gehad?

Annie Doe maar 2flessen siliconenkit hahah je hebt m'n adres ;-)

ingrid82
ingrid82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 15-02-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: