Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+95
Aimee
Liadan
Susan
Flip Fluitketel
sanne-84
meisje
Alex
tweeling
SarahKey
Tiara
Highway
studiebol
Maudy
RioolSpook
Weegschaal
strawberry
Miss G
Phileine
_Mashimaro_
Puggle
_Lana_
Mida4you
Viva
Charles
mzcharlotte
iloverose
Sterrin_
Clapperdie
Bloempjuh23
firda
Teddyaapje
vlinder-2011
Exogenesis
_Jet
liesje
Shopaholic
Mom-Of-3
ingrid82
Flower_L
Amber-
Laced
Sanne
lein
Pien
Muis
Jezzie
Monnie
CCC
Annemie
kwak
Muppetje
Creabea_28
Suus
Happydobby
Bimbam
Burn
Paper Crown
holaagirl
Parel
nillis
Filoria
Silver
Stitch
Twellie
Novalee
Parisienne
Pussycat
Annie24
Smaragdje
Bruintje Beer
slaatje
Pompoen
Jasmine
Muurvlindertje
yes1984
maiadebij
Stokstaartje
Annemoontje
Limburg85
mystery mom
lobster
Ellebel
vickie
Ijsbeer
Vancity_girl
Zenna
blondje1313
koNijntje
Toedels
Printje
Snoes
Gerbera
Lejow
Jade
Shisha
99 plaatsers

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 12 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Shisha zo 25 nov 2012 - 4:26

Yes wat erg! *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 12 699888
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 12 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  yes1984 zo 25 nov 2012 - 4:30

Kruumel schreef:O jee Yes wat naar!!
Was er geen hartactie of was er iets anders mis?
Heel veel sterkte!!! Als je nog iets wil vragen of zo dan mag dat altijd. Je mag me ook pm'en als je daar behoefte aan hebt. Ik weet hoe het voelt.. Heel veel sterkte!!

De vruchtzak zit wel op 8 weken en 6 dagen. Maar het vruchtje niet. En inderdaad geen hartactie. Heb jij destijds ook een curretage gehad?

Ik heb bijna vier jaar geleden ook een mk gehad. Ik wist niet dat ik zwanger was, dus dat was een hele andere ervaring. Vind dit weer erg heftig!
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  Gast zo 25 nov 2012 - 4:40

*

Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 2:49; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Jasmine zo 25 nov 2012 - 7:17

Yes: wat erg dat het toch niet goed zit Sad hug

Veel sterkte!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  mystery mom zo 25 nov 2012 - 10:40

Ook hier heel veel sterkte yes! Heb net in je topic gereageerd.

Muurvlindertje, ik snap dat je graag zekerheid wil als je weer zwanger raakt, maar volgens mij zijn echo's niet zo gezond (voor de baby). Wat er ook alweer mee was weet ik niet meer maar dat zou ik toch even in mn achterhoofd houden. Hoe is t nu met je?

Hier gaat alles goed, al ben ik zo onzeker of het allemaal wel goed zit...de vorige 2 zwangerschappen kon ik me nergens zorgen over maken, maar nu! Verschrikkelijk! Hopelijk is het snel 6-12!
mystery mom
mystery mom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 141
Punten : 151
Registratiedatum : 15-05-12

Bericht  Silver zo 25 nov 2012 - 23:06

Yes, ik lees je bericht nu... Wat erg meis... Heel veel sterkte *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 12 699888

Maia, dankje! Dat vond ik ook hij knalde er gewoon af! Nee, vorig jaar ben ik per ongeluk zwanger geraakt en toen is het vroegtijdig misgegaan. In principe is dit gewoon de 1e keer en meteen raak. We deden het nooit veilig maar ik dacht altijd wel goed om mijn ei. Ik heb net gebeld naar de vk, en over 3 weken mag ik voor de eerste echo. Haha, ja volgens mijn ticker was ik gister 5 weken, en volgens de vk vandaag. Nou ik laat het wel staan.
Wauw! Morgen vandaag alweer 12 weken. Fijn dat de vervelende klachten bijna allemaal weg zijn. Hopelijk heb je morgen ook weer een goeie echo. En dan hoop ik dat ik je kan volgen over 7 wkn.

Jasmine, daar ben je ook mooi klaar mee, dat je dochter daar ook mee begint. Hoe houd je het dan voor je? En die vermoeidheid komt mij bekend voor, ik val halverwege de dag gewoon bijna in slaap in slaap. Krijg jij al snel de eerste echo? Hopelijk gaat alles goed komen deze keer. Ik duim voor je!

Muurvlindertje
, ja een jaar geleden heb ik een vmk gehad. Het was niet helemaal gepland, er kwam heel veel op ons af, we zouden dit jaar feb ervoor gaan, maar toen had ik nog geen werk dus kon ook niet, dus het werdt april/mei dit jaar en puntje bij paaltje ging dat ook niet lukken omdat mijn vriend zijn werk verloor. Zo kwam er elke keer wel wat tussen waardoor we onze wens aan de kant moesten zetten. En in sept hebben we gezegd we gaan er gewoon voor, dan wel na de operatie van mijn vriend. (die woensdag plaats vind) en ja toen was het iets eerder. Maar heel erg welkom en nu geen ongelukje. Wel stond er nog een wintersport gepland maar ja neemt mijn vriend maar iemand anders mee. Haha... Maar in principe waren wij dus niet lang bezig. Eerste keer meteen raak. Had ik nooit verwacht.
Ik hoop dat jij je snel hier weer mag melden. Heel veel sterkte eerst nog. *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 12 699888

Misterymom, vervelend dat je je zo onzeker voelt. Ik hoop met je mee.

Krummel, nog even en dan kan je ook naar het andere topic, wanneer mag je voor de 12 wkn echo?

Annemoontje, hoe gaat het nu bij jouw?

All, Ik val bijna in slaap. Heb het hele weekend incl vandaag gewerkt en je kan mij bijna bij elkaar rapen. Ik vind wel vervelend die vermoeidheid maar geef er maar aan over. Verder heb ik weinig kwaaltjes, dus ik denk dan ook wel. Straks zit het niet goed. Maar ik denk er maar niet teveel over na. Vandaag de vk gebeld, en dinsdag 18 dec mag ik voor mijn echo. Ben zeer benieuwd! En voor nu ga ik lekker rustig aan doen. Woensdag met mijn vriend mee voor operatie in het zh. Hopelijk gaat alles daar ook goed komen. Ik ga overnachten in het hotel daar dus zal hier op het forum wel veel te vinden zijn. Nou voor de meiden die in onzekerheid zitten een dikke knuffel *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 12 699888, ik ga duimen! En hopelijk komt alles goed.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Muurvlindertje zo 25 nov 2012 - 23:11

Dankjewel Silver. Wat is alleen een vmk?
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Bericht  Silver zo 25 nov 2012 - 23:18

Muurvlindertje schreef:Dankjewel Silver. Wat is alleen een vmk?

Een vroegtijdige miskraam. Dus als je voor je nod test en pos is, en na je nod toch bloeding krijgt en ongesteldheid doorzet. Meende dat het zoiets was. En ik zat toen op 5,5 week. Rond dag 38 en testen waren steeds vaag en niet duidelijk zoals deze keer. En toen ineens buikkrampen en bloeding.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 26 nov 2012 - 0:44

*

Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 2:49; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Annemoontje ma 26 nov 2012 - 2:25

@ Yes1984 Wat erg zeg! Veel sterkte! hug

@ Jasmine Ik begrijp je onzekerheid wel. Kan ik me goed voorstellen, het is inderdaad nog maar zo pril he, dus snap wel dat je voorzichtig bent met het vertellen. Het kan zo maar over zijn. Wanneer krijg je een eerste echo? Ik blijf zeker duimen dat goed mag blijven gaan dit keer.

@ silver Heel herkenbaar van het moe zijn. Ik heb het ook..vreselijk. Zit ik in de bus te knikkebollen elke dag. Maar ja, er zit niks anders op dan je eraan toegeven he. Ik ga in de middag even een half uurtje liggen als de gelegenheid er zich voor doet. Ow zie dat je dat je 18 december voor een eerste echo mag, spannend! Ik heb hem een dag later op de 19e.

@ misterymom Ik hoop dat het voor jou snel 6 december is. Echt heel naar om je onzeker te voelen.

@ Kruumel Wow, jij bent alweer 11 weken, gaat hard. Fijn dat je je weer een stuk beter voelt. Hopelijk kan je weer snel voor M. zorgen.

Hier gaat het redelijk tot goed. Ik heb al best veel kwaaltjes al vanaf het begin. Opgezette gevoelige buik, pijnlijke borsten, ben moe en ben echt heel emotioneel. Ik jank om elke scheet haha. Oja en 's nachts droom ik erg levendig en heftig. Hebben jullie dat ook? Ik moet wel toegeven dat ik het nog best lang vind duren tot aan de eerste echo, maar ja, ik had ook al met 3 weken en 6 dagen positief getest en vantevoren had ik al een vermoeden. Ik ben echt aan het aftellen al. Gelukkig heb ik wel genoeg afleiding. Zo moet ik nog wat opdrachten maken voor de cursus kinderboeken schrijven die ik volg, dus ik kom mijn tijd wel door naast werken. Wij hebben het trouwens ook aan niemand nog verteld, we willen echt wachten tot de 12 weken. Alleen mijn beste vriendin weet het, want het gaf toch wel een fijn gevoel dat er tenminste 1 iemand er van af weet.

Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Bericht  yes1984 ma 26 nov 2012 - 2:55

We zijn vandaag weer bij de gynocoloog geweest. Die wilde nog een echo maken. Ik bloed wel, maar mijn lichaam ruimt het verder niet op. Daarom heb ik woensdag een curretage en morgen een gespek bij de anestesist. Ik heb vannacht slecht geslapen. En het lege machteloze gevoel blijft.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  Gast ma 26 nov 2012 - 4:30

*

Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 2:50; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  maiadebij di 27 nov 2012 - 5:41

Ik heb een goede echo gehad!! Na al de nare berichten hier kneep ik hem wel hoor. Maar alles zag er prima uit, nu echt gaan genieten en m'n zorgen opzij gooien!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  slaatje di 27 nov 2012 - 5:54

Yes, wat klote. Sterkte voor de aankomende periode. hug
Maija, wat super fijn meis.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gerbera di 27 nov 2012 - 6:14

Jeej Maia! Naar welk topic ga jij nu? Bij het voorjaar 2013 topic ben ik echt een van de laatste. Maar er is nog geen zomer 2013 topic he?
Gerbera
Gerbera
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12

Bericht  maiadebij di 27 nov 2012 - 6:23

Dan ga ik die maar starten denk ik, zal wel rustig zijn in het begin. Hopelijk volgen er snel meer!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gerbera di 27 nov 2012 - 6:24

Ik ben van de partij!
Gerbera
Gerbera
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12

Bericht  Jasmine di 27 nov 2012 - 6:30

Ik hoop dat ik over een paar weken ook die kant op kan!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Silver di 27 nov 2012 - 7:09

Maia, wat fijn dat je een goeie echo hebt gehad! Ik hoop dat ik je over 7 wkn mag volgen.

En voor de rest van de meiden draaien mijn duimen.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 7:16

*

Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 2:50; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  maiadebij di 27 nov 2012 - 7:38

En ik hoop natuurlijk ook dat iedereen snel volgt! Duim voor jullie allemaal!!
En ik kom hier nog meelezen, ik ben benieuwd hoe het met jullie gaat.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Bericht  Annemoontje di 27 nov 2012 - 8:00

O wat fijn Maiadebij dat de echo goed was!! Ben zo blij vandaag toch ook positieve berichten te lezen! smile
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Bericht  ingrid82 di 27 nov 2012 - 8:22

Hoi meiden, ik wil me graag (voorzichtig) aanmelden voor dit topic!
Na 5jaar en een beetje ben ik zwanger! Helaas heb ik 3 maanden geleden een mk gehad en ben naast enorm blij ook best wel bang. Maargoed ik ga hier hopelijk een beetje afleiding krijgen.
Groetjes!
ingrid82
ingrid82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 15-02-11

Bericht  Bruintje Beer di 27 nov 2012 - 8:24

ingrid82 schreef:Hoi meiden, ik wil me graag (voorzichtig) aanmelden voor dit topic!
Na 5jaar en een beetje ben ik zwanger! Helaas heb ik 3 maanden geleden een mk gehad en ben naast enorm blij ook best wel bang. Maargoed ik ga hier hopelijk een beetje afleiding krijgen.
Groetjes!
Ik zag jou naam staan en dacht zou het....En ja hoor. Gefeliciteerd meid!!!
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Annemoontje di 27 nov 2012 - 8:32

Gefeliciteerd Ingrid! Welkom in dit topic! Ik ga ook voor jou duimen dat het maar goed mag blijven gaan.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: