*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+95
Aimee
Liadan
Susan
Flip Fluitketel
sanne-84
meisje
Alex
tweeling
SarahKey
Tiara
Highway
studiebol
Maudy
RioolSpook
Weegschaal
strawberry
Miss G
Phileine
_Mashimaro_
Puggle
_Lana_
Mida4you
Viva
Charles
mzcharlotte
iloverose
Sterrin_
Clapperdie
Bloempjuh23
firda
Teddyaapje
vlinder-2011
Exogenesis
_Jet
liesje
Shopaholic
Mom-Of-3
ingrid82
Flower_L
Amber-
Laced
Sanne
lein
Pien
Muis
Jezzie
Monnie
CCC
Annemie
kwak
Muppetje
Creabea_28
Suus
Happydobby
Bimbam
Burn
Paper Crown
holaagirl
Parel
nillis
Filoria
Silver
Stitch
Twellie
Novalee
Parisienne
Pussycat
Annie24
Smaragdje
Bruintje Beer
slaatje
Pompoen
Jasmine
Muurvlindertje
yes1984
maiadebij
Stokstaartje
Annemoontje
Limburg85
mystery mom
lobster
Ellebel
vickie
Ijsbeer
Vancity_girl
Zenna
blondje1313
koNijntje
Toedels
Printje
Snoes
Gerbera
Lejow
Jade
Shisha
99 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Silver, wat leuk!! Gefeliciteerd!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Dank jullie wel!
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Alle nieuwe meiden gefeliciteerd!
Ik maak me een beetje zorgen. Had gisteren wat donker bloed verlies. Maar vandaag helder rood. Het is maar heel weinig, en gelukkig heb ik geen buikpijn. Toch maak ik me zorgen. Heb dit bij J. nooit gehad.
Ik maak me een beetje zorgen. Had gisteren wat donker bloed verlies. Maar vandaag helder rood. Het is maar heel weinig, en gelukkig heb ik geen buikpijn. Toch maak ik me zorgen. Heb dit bij J. nooit gehad.
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Vullen jullie ook even het uitgerekende datum lijstje in?
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Jade schreef:Vullen jullie ook even het uitgerekende datum lijstje in?
Dat doe ik na een goeie echo.
Silver- Ratel
Yes, ik hoop voor je dat alles goed mag gaan. En dat bloeden weer gaat stoppen soort van innesteling kan ook toch?
Silver- Ratel
Jade schreef:Vullen jullie ook even het uitgerekende datum lijstje in?
Daar wacht ik dit keer liever mee tot na de eerste echo. Wil liever iets meer zekerheid.
Hebben jullie het allemaal al verteld trouwens? Bij mij weten nu alleen twee vriendinnen het. Eén van hen heb ik meteen een app gestuurd, wou niet dat zij het via het forum zou lezen en de ander liep ik gelijk mee op bij mijn 15wk miskraam. Zij heeft nu een zoontje van 3 maanden.
Vertellen aan familie wacht ik ook mee tot na de echo. Heb niet zo veel zin aan weer reacties als: eerst maar eens zien of het goed gaat. Natuurlijk is dat zo, maar dat hoeft een ander niet voor mij te zeggen. Dat mogen alleen man en ik zeggen
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Jasmine, ik heb het ook een paar vriendinnen verteld, ook gewoon omdat ik het niet voor me kan houden. En op mijn werk vroegen ze vandaag of ik zwanger was. Ik maar gezegd nee beetje te extreem ongesteld. Kreeg beetje teveel last van duizelingen. En de rest zoals familie e.d. wil ik het net zoals jij zegt na de goeie echo vertellen.
Silver- Ratel
hoeveel weken ben je nu Yes? Ik heb rond de 4,5 week flink wat bloedverlies gehad, een halve dag lang echt als een flinke menstruatie. Gelukkig daarna 2 goede echo's gehad. Maar ik maakte me ook echt zorgen, ben je verder nog bloed verloren?
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Silver schreef:Yes, ik hoop voor je dat alles goed mag gaan. En dat bloeden weer gaat stoppen soort van innesteling kan ook toch?
Het bloed is nu weer donkerder van kleur. Het is ook niet veel. Maar wordt er een beetje naar van. Bij J. heb ik dit nooit gehad.
Door mijn darmen heb ik veel buikpijn, maar dit maakt me nu onzeker.
yes1984- Prater
maiadebij schreef:hoeveel weken ben je nu Yes? Ik heb rond de 4,5 week flink wat bloedverlies gehad, een halve dag lang echt als een flinke menstruatie. Gelukkig daarna 2 goede echo's gehad. Maar ik maakte me ook echt zorgen, ben je verder nog bloed verloren?
Ik ben nu 8.5 week zwanger. We hebben het nog niemand verteld. De vorige keer hebben we het mijn ouders heel vroeg verteld en die vonden het heel spannend. Nu in deze situatie bezorgen we ze alleen maar meer zorgen gezien mijn gezondheid en de onzekerheid van mijn baan. We willen nu wachten. Donderdag hebben we onze eerste echo.
yes1984- Prater
Spannend Yes. Hoop dat er niks ernstigs is en dat je donderdag een mooie echo hebt
Jasmine- Ratel
Jasmine schreef:Spannend Yes. Hoop dat er niks ernstigs is en dat je donderdag een mooie echo hebt
Ik hoop het met je mee. Moet er niet aan denken om dit kindje te verliezen, terwijl we er bijna vier weken geleden zo van geschrokken zijn dat ik juist nu zwanger ben. In die korte tijd zijn we er al zo naar aan het uitkijken. Het moet gewoon goed gaan!
yes1984- Prater
*
Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 2:47; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Silver, wat een duidelijke positieve test! Ik kan me voorstellen dat je door een eerdere miskraam voorzichtiger bent. Jullie waren dus ook al best een tijdje bezig of niet? Hoever ben je nu denk je? En wanneer ga je de VK bellen? Misschien mag je wel eerder voor een echo komen door je eerdere mk.
Edit: ik zie nu je ticker, 5 weken dus! Ik had bij 6 weken mijn eerste echo (ik dacht toen 7 weken te zijn) waarbij we een kloppend hartje zagen.
Jasmine, ik had het als eerste tegen een vriendin verteld (na mijn man natuurlijk) op de dag dat ik positief testte. Daarna mijn leidinggevende omdat ik zo beroerd was. Mijn ouders, schoonouders, broertje en oma heb ik het ook vrij snel verteld volgens mij rond de 8/9 weken. En sinds 11 weken is het geen geheim meer.
Voel je je erg onzeker? Ik hoop dat je evengoed kunt genieten van je zwangerschap en je snel een goede echo hebt.
Yes, als je nog bloedverlies hebt zou ik de vk gewoon even bellen. Waarschijnlijk mag je dan komen voor een echo, anders blijf je maar in onzekerheid zitten. Je bent al ver genoeg om een goede echo te krijgen dus dan heb je meteen duidelijkheid. Gek he, hoe je eerst moest wennen aan het idee om zwanger te zijn, maar hoe snel het eigen is en je ernaar uit kijkt!
All, hier gaat alles goed. Morgen alweer 12 weken!! De meest vervelende klachten zijn gelukkig weg al heb ik nog wel dingen waaraan ik merk zwanger te zijn. Zo heb ik na een intensieve dag pijn in mijn rechterbil, doet echt pijn met lopen. Verdere kan ik soms ineens trek in de gekste dingen hebben en ben ik nog steeds best moe.
Gister ben ik enorm misselijk geworden maar volgens mij kwam dat door kroketten die niet meer goed waren, was echt vies. Maar niets met de zwangerschap te maken denk ik. Ik kijk erg uit naar de echo dinsdag, daarna verhuis ik naar het volgende topic, eindelijk de 12 weken!
Edit: ik zie nu je ticker, 5 weken dus! Ik had bij 6 weken mijn eerste echo (ik dacht toen 7 weken te zijn) waarbij we een kloppend hartje zagen.
Jasmine, ik had het als eerste tegen een vriendin verteld (na mijn man natuurlijk) op de dag dat ik positief testte. Daarna mijn leidinggevende omdat ik zo beroerd was. Mijn ouders, schoonouders, broertje en oma heb ik het ook vrij snel verteld volgens mij rond de 8/9 weken. En sinds 11 weken is het geen geheim meer.
Voel je je erg onzeker? Ik hoop dat je evengoed kunt genieten van je zwangerschap en je snel een goede echo hebt.
Yes, als je nog bloedverlies hebt zou ik de vk gewoon even bellen. Waarschijnlijk mag je dan komen voor een echo, anders blijf je maar in onzekerheid zitten. Je bent al ver genoeg om een goede echo te krijgen dus dan heb je meteen duidelijkheid. Gek he, hoe je eerst moest wennen aan het idee om zwanger te zijn, maar hoe snel het eigen is en je ernaar uit kijkt!
All, hier gaat alles goed. Morgen alweer 12 weken!! De meest vervelende klachten zijn gelukkig weg al heb ik nog wel dingen waaraan ik merk zwanger te zijn. Zo heb ik na een intensieve dag pijn in mijn rechterbil, doet echt pijn met lopen. Verdere kan ik soms ineens trek in de gekste dingen hebben en ben ik nog steeds best moe.
Gister ben ik enorm misselijk geworden maar volgens mij kwam dat door kroketten die niet meer goed waren, was echt vies. Maar niets met de zwangerschap te maken denk ik. Ik kijk erg uit naar de echo dinsdag, daarna verhuis ik naar het volgende topic, eindelijk de 12 weken!
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
*
Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 2:48; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
De verloskundige maakt geen echo's bij ons. Dan moet je even naar het ziekenhuis. Ik had zelf ook bedacht wanneer ik vandaag nog bloedverlies had om te bellen. Vannacht waren het nog een paar druppen. Nu ben ik schoon!
Nog vier uurtjes dan begin ik met drie liter laxeermiddel
Nog vier uurtjes dan begin ik met drie liter laxeermiddel
yes1984- Prater
Yes: fijn dat het bloedverlies gestopt is. Ik snap wel wat je bedoelt. Toen J. 6 á 7 maanden was, ben ik door de pil zwanger geraakt. Op dat moment slikte ik medicijnen die absoluut niet mogen tijdens een zwangerschap. Hoewel ik me eerst rot schrok (ik voelde me raar, deed een test om zwangerschap uit te sluiten i.v.m. met echo en röntgenfoto's van J. die dag), waren we er meteen blij mee. Uiteindelijk werd dit dus een miskraam. Vreselijk. Ik duim voor je dat het goed blijft gaan. Succes alvast met je drankje
Maia: ik weet niet goed. Ergens voelt het goed, maar ergens ben ik ook onzeker. Ik kan alleen niet plaatsen of die onzekerheid nu komt door eerdere ervaringen, gezonde spanning of toch iets anders. Eerlijk gezegd kan ik me niet voorstellen dat het nog een keer mis gaat. Ik doe er alles aan om goed voor mezelf en mijn kindje te zorgen. Ik let ontzettend op wat ik eet, slik mijn medicijnen niet meer (andere dan die ik tegen Yes benoem hoor) en heb totaal geen moeite met dingen als biefstuk, carpaccio, red bull en aanverwanten te laten staan. Eerdere zwangerschappen voelde dat totaal nutteloos. Fijn dat jij de 12-weken hebt gehaald!
Kruumel: jij ook alweer 11 weken! Hopelijk voel je jezelf snel goed genoeg om weer voor M. te zorgen. Lijkt me erg onnatuurlijk om dat niet zelf te kunnen en dat een ander te laten doen.
Annemoontje: hoe is het bij jou? Heb je na je test niet meer zien reageren volgens mij.
Wij gaan hier nog een 'probleem' krijgen. Sinds 2 weken heeft dochter (die nog altijd nauwelijks praat) een nieuw woordje. Biebie. Kom ik net beneden na het douchen, loopt ze naar me toe, wijzend op mijn buik: 'Bie'. Sowieso krijg ik de meeste broeken al amper meer dicht, mensen die mij kennen, zullen het mogelijk al zien. En dan ook nog zo'n gezellige dochter erbij . Ik gok maar zo dat het geheim houden tot de eerste echo niet meer realistisch gaat zijn. Verder ben ik ontzettend moe, heb echt nauwelijks energie, kan de hele dag wel eten en ben bij vlagen al een beetje misselijk. Toch ben ik nog steeds wel wat onzeker. Het is nog zo pril, het kan zo maar afgelopen zijn. Misschien is het ook wel dat ik niet teveel wíl hopen, juist uit zelfbescherming. Tegelijkertijd vind ik mezelf een grote zeur en vind ik dat ik niet zo pessimistisch moet doen. Lastig hoor.
Maia: ik weet niet goed. Ergens voelt het goed, maar ergens ben ik ook onzeker. Ik kan alleen niet plaatsen of die onzekerheid nu komt door eerdere ervaringen, gezonde spanning of toch iets anders. Eerlijk gezegd kan ik me niet voorstellen dat het nog een keer mis gaat. Ik doe er alles aan om goed voor mezelf en mijn kindje te zorgen. Ik let ontzettend op wat ik eet, slik mijn medicijnen niet meer (andere dan die ik tegen Yes benoem hoor) en heb totaal geen moeite met dingen als biefstuk, carpaccio, red bull en aanverwanten te laten staan. Eerdere zwangerschappen voelde dat totaal nutteloos. Fijn dat jij de 12-weken hebt gehaald!
Kruumel: jij ook alweer 11 weken! Hopelijk voel je jezelf snel goed genoeg om weer voor M. te zorgen. Lijkt me erg onnatuurlijk om dat niet zelf te kunnen en dat een ander te laten doen.
Annemoontje: hoe is het bij jou? Heb je na je test niet meer zien reageren volgens mij.
Wij gaan hier nog een 'probleem' krijgen. Sinds 2 weken heeft dochter (die nog altijd nauwelijks praat) een nieuw woordje. Biebie. Kom ik net beneden na het douchen, loopt ze naar me toe, wijzend op mijn buik: 'Bie'. Sowieso krijg ik de meeste broeken al amper meer dicht, mensen die mij kennen, zullen het mogelijk al zien. En dan ook nog zo'n gezellige dochter erbij . Ik gok maar zo dat het geheim houden tot de eerste echo niet meer realistisch gaat zijn. Verder ben ik ontzettend moe, heb echt nauwelijks energie, kan de hele dag wel eten en ben bij vlagen al een beetje misselijk. Toch ben ik nog steeds wel wat onzeker. Het is nog zo pril, het kan zo maar afgelopen zijn. Misschien is het ook wel dat ik niet teveel wíl hopen, juist uit zelfbescherming. Tegelijkertijd vind ik mezelf een grote zeur en vind ik dat ik niet zo pessimistisch moet doen. Lastig hoor.
Jasmine- Ratel
Ik snap het wel hoor Jasmine.
Mocht ik ooit hopelijk weer zwanger worden (daar gaan we wel vanuit, de bevruchting en innesteling waren namelijk wel gelukt), zou ik ook superonzeker en bang zijn en pas blij zijn als we meerdere goede echo's hebben gehad.
M'n VK zegt dat ik dan ook na 6 weken al een echo krijg (omdat het zo vroeg is misgegaan) i.p.v. na 10 weken!
En dan wil ik om de week een echo en als ze dat niet doen ga ik wel naar een echopraktijk en betaal ik er gewoon voor. Maakt me dan niks meer uit hoeveel het gaat kosten!
Meiden, ik hoop dat het allemaal zal blijven gaan met jullie!
Silver, gefeliciteerd! Ik lees dat je eerste zwangerschap een miskraam is geworden? Hoe lang duurde het voordat je daarna weer zwanger was? Hoor graag je verhaal, mag me ook pm'en.
Liefs,
MV
Mocht ik ooit hopelijk weer zwanger worden (daar gaan we wel vanuit, de bevruchting en innesteling waren namelijk wel gelukt), zou ik ook superonzeker en bang zijn en pas blij zijn als we meerdere goede echo's hebben gehad.
M'n VK zegt dat ik dan ook na 6 weken al een echo krijg (omdat het zo vroeg is misgegaan) i.p.v. na 10 weken!
En dan wil ik om de week een echo en als ze dat niet doen ga ik wel naar een echopraktijk en betaal ik er gewoon voor. Maakt me dan niks meer uit hoeveel het gaat kosten!
Meiden, ik hoop dat het allemaal zal blijven gaan met jullie!
Silver, gefeliciteerd! Ik lees dat je eerste zwangerschap een miskraam is geworden? Hoe lang duurde het voordat je daarna weer zwanger was? Hoor graag je verhaal, mag me ook pm'en.
Liefs,
MV
Muurvlindertje- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11
Muurvlindertje: ik denk zelf idd. dat die onzekerheid zal blijven tot minstens 16 weken. Heb al eens eerder meegemaakt dat ik na drie goede echo's alsnog een miskraam had. Ik kwam er met 15 weken achter dat het kindje met 12+2 (dag na de laatste echo) overleden was.
Ik hoop voor jou dat jij je hier heel snel weer mag melden. Jullie waren al zo lang bezig, dan lukt het eindelijk en dan gaat het alsnog mis. En zoals je zelf al zegt: het zwanger worden is één keer gelukt, dan lukt het jullie vast ook een tweede keer!
Ik hoop voor jou dat jij je hier heel snel weer mag melden. Jullie waren al zo lang bezig, dan lukt het eindelijk en dan gaat het alsnog mis. En zoals je zelf al zegt: het zwanger worden is één keer gelukt, dan lukt het jullie vast ook een tweede keer!
Jasmine- Ratel
Oooh wat zie ik nu Jasmine! Gefeliciteerd! Hopelijk klopt je gevoel!
En Silver ook gefeliciteerd natuurlijk!
En Silver ook gefeliciteerd natuurlijk!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Haha Pompoen, dat had jij door je ziekenhuisavontuur natuurlijk gemist. Ik hoop ook dat mijn gevoel me dit keer niet belazert.
Jasmine- Ratel
*
Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 2:49; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Geen goed nieuws hier. Begin van de middag veel rood bloedverlies. Maar geen krampen, stolsels o.i.d. Met toch nog een beetje moed konden we terrecht bij de gynocoloog. Die had geen goed nieuws. We moeten morgen terug komen om te praten wat we willen. Hij raad in mijn geval een curretage aan.
De coloscopie van morgen gaat niet door. We voelen ons leeg en verslagen. Het kindje was zo welkom.
De coloscopie van morgen gaat niet door. We voelen ons leeg en verslagen. Het kindje was zo welkom.
yes1984- Prater
*
Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 2:49; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken