*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+95
Aimee
Liadan
Susan
Flip Fluitketel
sanne-84
meisje
Alex
tweeling
SarahKey
Tiara
Highway
studiebol
Maudy
RioolSpook
Weegschaal
strawberry
Miss G
Phileine
_Mashimaro_
Puggle
_Lana_
Mida4you
Viva
Charles
mzcharlotte
iloverose
Sterrin_
Clapperdie
Bloempjuh23
firda
Teddyaapje
vlinder-2011
Exogenesis
_Jet
liesje
Shopaholic
Mom-Of-3
ingrid82
Flower_L
Amber-
Laced
Sanne
lein
Pien
Muis
Jezzie
Monnie
CCC
Annemie
kwak
Muppetje
Creabea_28
Suus
Happydobby
Bimbam
Burn
Paper Crown
holaagirl
Parel
nillis
Filoria
Silver
Stitch
Twellie
Novalee
Parisienne
Pussycat
Annie24
Smaragdje
Bruintje Beer
slaatje
Pompoen
Jasmine
Muurvlindertje
yes1984
maiadebij
Stokstaartje
Annemoontje
Limburg85
mystery mom
lobster
Ellebel
vickie
Ijsbeer
Vancity_girl
Zenna
blondje1313
koNijntje
Toedels
Printje
Snoes
Gerbera
Lejow
Jade
Shisha
99 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
spannend Poison, je hebt nu je echo al gehad, hoe was het??
Ellebel, ik snap je gevoel wel hoor bij J had ik ook heel weinig klachten. Ik liep toen gelijk met een collega die met 8 weken een miskraam kreeg, ik heb me toen ook zoveel zorgen gemaakt! Aftellen tot de echo, dat is toch alweer weer een fijne bevestiging!
Gister was ik echt misselijk. 'S morgens boven de wc gehangen en de hele dag zo'n gevoel dat ik moest spugen. Ik heb dan ook alleen crackers en fruit gehad. Koken voor de kinderen was al een hele opgave, laat staan het opeten . Vandaag voel ik me een stuk beter! Het wisselt dus echt per dag. Mijn buik is ook al behoorlijk opgezet en bepaalde broeken zitten ook echt niet lekker meer.
Ik heb morgen om 10:15 weer een echo, ik zal dan 8 weken en 3 dagen zijn dus hopelijk zien we dan meer als de echo met 6+1 weken!
Bij mij weten mijn ouders het, mijn schoonouders en 3 schoonzusjes. Mijn beste vriendin en mijn leidinggevene + baas. Ik ben er nog niet helemaal uit wanneer ik het echt wereldkundig wil maken. Ik denk rond 10 weken.
Ellebel, ik snap je gevoel wel hoor bij J had ik ook heel weinig klachten. Ik liep toen gelijk met een collega die met 8 weken een miskraam kreeg, ik heb me toen ook zoveel zorgen gemaakt! Aftellen tot de echo, dat is toch alweer weer een fijne bevestiging!
Gister was ik echt misselijk. 'S morgens boven de wc gehangen en de hele dag zo'n gevoel dat ik moest spugen. Ik heb dan ook alleen crackers en fruit gehad. Koken voor de kinderen was al een hele opgave, laat staan het opeten . Vandaag voel ik me een stuk beter! Het wisselt dus echt per dag. Mijn buik is ook al behoorlijk opgezet en bepaalde broeken zitten ook echt niet lekker meer.
Ik heb morgen om 10:15 weer een echo, ik zal dan 8 weken en 3 dagen zijn dus hopelijk zien we dan meer als de echo met 6+1 weken!
Bij mij weten mijn ouders het, mijn schoonouders en 3 schoonzusjes. Mijn beste vriendin en mijn leidinggevene + baas. Ik ben er nog niet helemaal uit wanneer ik het echt wereldkundig wil maken. Ik denk rond 10 weken.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Hier gaat het wel redelijk, blijf erg moe! Vandaag gaat wel weer beter dan gisteren.
Gister de badkamer/wc schoongemaakt, boodschappen gedaan en het bed verschoond en daarna was ik echt gesloopt. Ben de rest van de dag wat misselijk geweest, draaierig en hoofdpijn. En ik voelde mij echt compleet uitgeput. Ik lag ook al om 21u in bed.
Vandaag ook weer het een en ander in huis gedaan en ik ben nu wel wat moe maar niet noemenswaardig.
Poison: Hoe was de echo?
Maia: Het lijkt mij wel lastig met 2 kinderen. Als ik echt moe ben dan kan ik gewoon even gaan liggen of doe ik een dagje niks maar met 2 kinderen kan dat natuurlijk niet zomaar. Routine gaat gewoon door.
Mijn buik zet ook al aardig op en ik heb al een aantal broeken die ik gewoon echt niet meer pas.
Gister de badkamer/wc schoongemaakt, boodschappen gedaan en het bed verschoond en daarna was ik echt gesloopt. Ben de rest van de dag wat misselijk geweest, draaierig en hoofdpijn. En ik voelde mij echt compleet uitgeput. Ik lag ook al om 21u in bed.
Vandaag ook weer het een en ander in huis gedaan en ik ben nu wel wat moe maar niet noemenswaardig.
Poison: Hoe was de echo?
Maia: Het lijkt mij wel lastig met 2 kinderen. Als ik echt moe ben dan kan ik gewoon even gaan liggen of doe ik een dagje niks maar met 2 kinderen kan dat natuurlijk niet zomaar. Routine gaat gewoon door.
Mijn buik zet ook al aardig op en ik heb al een aantal broeken die ik gewoon echt niet meer pas.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Klopt het is ook best wel zwaar af en toe. Mijn moeder helpt me gelukkig erg veel, gister was ik bijvoorbeeld echt niet lekker. Dan komt ze even oppassen zodat ik boodschappen kan doen zonder de kinderen. J komt ook nog 2 keer per nacht, sinds 2 nachten geef ik haar geen nachtvoeding meer. Gewoon omdat ik het niet meer trek. De eerste nacht was echt een dra-ma ze was zo bóós! De 2e nacht ging al stukken beter, maar ik hoop natuurlijk dat ze door gaat slapen en ik nog even een paar maandjes door kan slapen voor de volgende zich aandient voor nachtvoedingen . Gister heb ik 2 uur op de bank geslapen (J sliep en N zat voor de TV geparkeerd) en lag er ook om 20:00 al in! Als ik even kan slapen, dan neem ik het ervan!
maiadebij- Kletskop
Ff update vanaf gsm. Alles was goed. Hartje.klopte mooi stevig. Wel teruggezer naar 6w3d. Maar dat is omdat mijn laatste cyclus ineens langer was. 28nov bieuwe echo en dan de exhte teemijn bepaling. Dat kan dus.nog wijzigen. Helemaal blij!
Gast- Gast
gefeliciteerd! Dus ipv 7weken6dagen ben je 6 weken 3 dagen? Net als ik! Scheelt wel veel, toch? Wat mooi dat het hartje al klopte, dacht dat je dat bij onze termijn (6 weken, 3 dagen) niet zou horen...
Muurvlindertje- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11
Wat een goed nieuws Poison!
Hier vanmiddag weer op de bank geslapen, ben na de ochtend al helemaal kapot. Morgenochtend ga ik even de stad in met de jongste om positiebroeken te kopen, want het begint allemaal behoorlijk strak te zitten.
Hier vanmiddag weer op de bank geslapen, ben na de ochtend al helemaal kapot. Morgenochtend ga ik even de stad in met de jongste om positiebroeken te kopen, want het begint allemaal behoorlijk strak te zitten.
Gast- Gast
Muurvlindertje schreef:gefeliciteerd! Dus ipv 7weken6dagen ben je 6 weken 3 dagen? Net als ik! Scheelt wel veel, toch? Wat mooi dat het hartje al klopte, dacht dat je dat bij onze termijn (6 weken, 3 dagen) niet zou horen...
ze zei ook ik.denk dat ik niet echt iets kan zien. Nou wel dus. Een kindjemet kloppend hartje
Gast- Gast
Poison schreef:Muurvlindertje schreef:gefeliciteerd! Dus ipv 7weken6dagen ben je 6 weken 3 dagen? Net als ik! Scheelt wel veel, toch? Wat mooi dat het hartje al klopte, dacht dat je dat bij onze termijn (6 weken, 3 dagen) niet zou horen...
ze zei ook ik.denk dat ik niet echt iets kan zien. Nou wel dus. Een kindjemet kloppend hartje
Heel goed nieuws dus! Lekker genieten nu!
Gast- Gast
Wat een grappig berichtje van je telefoon Poison, maar ook hier gefeliciteerd met je goede echo.
Vind jij het ook zo balen dat je nu weer 4 weken moet wachten tot een teken van leven?
Bij mijn termijnecho gisteren werd gezegd dat de placenta waarschijnlijk aan de voorkant komt te liggen, dus dat ik de baby niet vroeg zal voelen. Ik vind het wel lastig hoor, weten dat er iets in je buik zit, maar daar verder nog helemaal niks van merken.
Balloon, veel plezier met shoppen! (Heb je niks meer liggen eigenlijk? Ik hoef hoop ik niet veel nieuws te kopen.)
Vind jij het ook zo balen dat je nu weer 4 weken moet wachten tot een teken van leven?
Bij mijn termijnecho gisteren werd gezegd dat de placenta waarschijnlijk aan de voorkant komt te liggen, dus dat ik de baby niet vroeg zal voelen. Ik vind het wel lastig hoor, weten dat er iets in je buik zit, maar daar verder nog helemaal niks van merken.
Balloon, veel plezier met shoppen! (Heb je niks meer liggen eigenlijk? Ik hoef hoop ik niet veel nieuws te kopen.)
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
*
Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 2:35; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
blondje1313 schreef:Wat een grappig berichtje van je telefoon Poison, maar ook hier gefeliciteerd met je goede echo.
Nee, niks meer liggen. Alles weggedaan omdat we het bij twee zouden houden. Alleen nog een charmante joggingbroek bewaard dus daar loop ik thuis in.
Maar shoppen is gelukkig geen straf
Gast- Gast
*
Gast- Gast
Ik heb voor de baby ook nog niks gekocht. Wij willen het geslacht weten en krijgen 22 december een pretecho.
Vind het zo jammer om allemaal neutrale kleertjes te kopen, alleen om het shoppen.
Nog een paar weken geduld dus...
Vind het zo jammer om allemaal neutrale kleertjes te kopen, alleen om het shoppen.
Nog een paar weken geduld dus...
Gast- Gast
*
Gast- Gast
Positiekleding ben ik ook al een paar weken aan het uitstellen. Maar mijn moeder zei: je hebt het over een paar weken toch echt wel nodig, dus waarom niet nu al kopen?
Dus dat ga ik morgen ook maar doen. Blijf nu ook een beetje hangen in mijn zomerkleding omdat ik niks wil kopen in normale maat winterkleding.
Dus dat ga ik morgen ook maar doen. Blijf nu ook een beetje hangen in mijn zomerkleding omdat ik niks wil kopen in normale maat winterkleding.
Gast- Gast
Blondje: wat fijn dat je een goede echo hebt gehad en 4 dagen cadeau! Zo lopen we bijna gelijk en zo heb je een week voorsprong, lekker hoor
Gerbera: eindelijk 8 weken, gefeliciteerd Hoe is het met de misselijkheid?
Printje: dankje voor de geruststelling
Muurvlindertje: daar zijn de klachten dan eindelijk! Ben je er blij mee? Haha
Maia: spannend morgen weer een echo. Veel plezier alvast.
Sisha: geniet je ook een beetje van je vakantie?
Poison: gefeliciteerd met de goede echo
Balloon: over 2 weken ga ik op zoek naar positiebroeken. Ik heb nu nog naar 1 broek die me past en veel jurkjes tekenen op een lelijke manier.. Hoop dat ik wat hippe positiekleding kan vinden. Ga je het morgen showen hier?
Kruumel: ook jij veel plezier bij de echo morgen. Begrijp dat je jezelf beschermd. Dat ik doe ik ook en dan heb ik niet eens een miskraam gehad..
Ik heb niet zo heel veel te melden. Vandaag de hele middag heel vaag buikpijn gehad, toch één klachtje haha Nog 6 dagen tot de volgende echo en 15 dagen tot de termijnecho. Merk dat ik echt na de termijnecho toeleef, want dan mag het de wijde wereld in dat ik zwanger ben.
Gerbera: eindelijk 8 weken, gefeliciteerd Hoe is het met de misselijkheid?
Printje: dankje voor de geruststelling
Muurvlindertje: daar zijn de klachten dan eindelijk! Ben je er blij mee? Haha
Maia: spannend morgen weer een echo. Veel plezier alvast.
Sisha: geniet je ook een beetje van je vakantie?
Poison: gefeliciteerd met de goede echo
Balloon: over 2 weken ga ik op zoek naar positiebroeken. Ik heb nu nog naar 1 broek die me past en veel jurkjes tekenen op een lelijke manier.. Hoop dat ik wat hippe positiekleding kan vinden. Ga je het morgen showen hier?
Kruumel: ook jij veel plezier bij de echo morgen. Begrijp dat je jezelf beschermd. Dat ik doe ik ook en dan heb ik niet eens een miskraam gehad..
Ik heb niet zo heel veel te melden. Vandaag de hele middag heel vaag buikpijn gehad, toch één klachtje haha Nog 6 dagen tot de volgende echo en 15 dagen tot de termijnecho. Merk dat ik echt na de termijnecho toeleef, want dan mag het de wijde wereld in dat ik zwanger ben.
Ellebel- Prater
- Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10
Ik ook Ellebel! Kan het zo moeilijk voor me houden!
20 november is het zo ver!
En de klachten zijn niet zo heel erg hoor, behalve de migraine en moeheid van afgelopen dagen. maar vandaag heb ik een goede dag.
20 november is het zo ver!
En de klachten zijn niet zo heel erg hoor, behalve de migraine en moeheid van afgelopen dagen. maar vandaag heb ik een goede dag.
Muurvlindertje- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11
Heel stom maar maak me nu wel een klein beetje zorgen dat ik zoveel ben terug gezet. Ondanks het kloppende hartje en de echo. Ik weet ook goed dat het meten zo vroeg echt een schatting is en dus niet echt accuraat is, een niet goede meting met ene verschil van een mm kan al een paar dagen verschil maken. En dit zei ze ook. Ze was er ook zeker van dat het nu goed is. Maar toch, Stom zeg! Bah.
Gast- Gast
Poison, ik heb waarschijnlijk ook een late eisprong. Ik snap je zorgen, maar het zal gerust allemaal goed zijn hoor anders had de VK dat ook vast wel geconstateerd! Gefeliciteerd met je goede echo!
Mag ik even klagen? Ik voel me zo beroerd vanmorgen om 4:30 werd ik misselijk wakker. 5:00 werd J wakker en is bij ons in bed gekomen, ik bleef misselijk en tegen spugen aan dus kon niet meer slapen. 6:30 eindelijk over mijn nek, ik voelde me even iets beter. Maar als snel weer misselijk. Nog wel iets proberen te eten (brinta) maar dat viel ook verkeerd dus net weer alles eruit. Bah bah bah. De kinderen hebben helemaal niks aan me en er komt niets uit mijn handen....
Straks om 10:15 een echo, ik heb er echt zin in maar erheen gaan is zo'n onderneming. Gelukkig mogen de kinderen even bij de buren, dat scheelt een hele hoop gedoe. En dan vanmiddag werken.
Ik heb de HA gebeld of ik iets tegen de misselijkheid mag krijgen, ik kan om 13:00 terugbellen.
Mag ik even klagen? Ik voel me zo beroerd vanmorgen om 4:30 werd ik misselijk wakker. 5:00 werd J wakker en is bij ons in bed gekomen, ik bleef misselijk en tegen spugen aan dus kon niet meer slapen. 6:30 eindelijk over mijn nek, ik voelde me even iets beter. Maar als snel weer misselijk. Nog wel iets proberen te eten (brinta) maar dat viel ook verkeerd dus net weer alles eruit. Bah bah bah. De kinderen hebben helemaal niks aan me en er komt niets uit mijn handen....
Straks om 10:15 een echo, ik heb er echt zin in maar erheen gaan is zo'n onderneming. Gelukkig mogen de kinderen even bij de buren, dat scheelt een hele hoop gedoe. En dan vanmiddag werken.
Ik heb de HA gebeld of ik iets tegen de misselijkheid mag krijgen, ik kan om 13:00 terugbellen.
maiadebij- Kletskop
Wat ontzettend balen dat je je zo beroerd voelt Maia! Ik hoop dat je iets krijgt van de huisarts.
Veel plezier bij de echo vandaag!
Ik ben helaas ook nog steeds ziek. Hoop dat dat ook snel beter wordt.
Veel plezier bij de echo vandaag!
Ik ben helaas ook nog steeds ziek. Hoop dat dat ook snel beter wordt.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Vervelend Maia! Ik hoop dat je wat van de huisarts krijgt. En veel plezier bij de echo!
Ik heb vannacht niet zo best geslapen. Ik lag er om 21u al in maar ik werd tussendoor veel wakker. En dan duurde het weer eeuwen voordat ik in slaap kwam. Dus ik voel me nu heerlijk brak.
Ik blijf maar moe, maakt niet uit hoeveel ik slaap.
Gister had ik wel een aardige dag dus gelijk flink wat in huis gedaan (daardoor wel buikpijn 's avonds) en het hele huis is weer spik en span.
Ik heb vannacht niet zo best geslapen. Ik lag er om 21u al in maar ik werd tussendoor veel wakker. En dan duurde het weer eeuwen voordat ik in slaap kwam. Dus ik voel me nu heerlijk brak.
Ik blijf maar moe, maakt niet uit hoeveel ik slaap.
Gister had ik wel een aardige dag dus gelijk flink wat in huis gedaan (daardoor wel buikpijn 's avonds) en het hele huis is weer spik en span.
Shisha- Ratel
Pffff je mag ook wel even hier komen poetsen Shisha! Wat een bende hier! Het lukt me gewoon niet.
Ik wilde mijn haren even borstelen en moest daar tussendoor mee stoppen om over te geven! Bah, wat ben ik dat zat!
Ik heb ook helemaal geen kracht meer in mijn lichaam! Ben helemaal uitgeput lijkt het wel.
Ik wilde mijn haren even borstelen en moest daar tussendoor mee stoppen om over te geven! Bah, wat ben ik dat zat!
Ik heb ook helemaal geen kracht meer in mijn lichaam! Ben helemaal uitgeput lijkt het wel.
Jade- Ratel
Haha nou mijn man heeft ook wel het een en ander gedaan maar hier was het ook echt nodig. Ik kom er ook al tijden niet aan toe dus het was gewoon echt een zooi.
Maar wel balen hoor, wat heeft de verloskundige er trouwens van gezegt?
Shisha- Ratel
Shisha schreef:Haha nou mijn man heeft ook wel het een en ander gedaan maar hier was het ook echt nodig. Ik kom er ook al tijden niet aan toe dus het was gewoon echt een zooi.
Mijn vriend doet ook heel erg z'n best, maar hij werkt ook fulltime. Ik zit al n uur te wachten tot ik me goed genoeg voel om een was op te hangen.
De verloskundige kan er weinig aan doen. Ze verwacht dat het met 16 weken voorbij is. Ik hou gelukkig wel iets binnen! ik heb wel het idee dat het iets beter wordt.
Grootste nadeel op dit moment is mijn afgunst voor eten. Verder goed opletten dat ik niet uitdroog. Had vorige week wel verschijnselen.
Ik ben al heel erg blij dat ons kindje het ondanks alles heel goed doet!
Jade- Ratel
Ik ken het wel ja. Soms ben ik ook uren bezig om energie te verzamelen om wat in huis te gaan doen.
En ik ben een stuk netter dan man mijn dus ik irriteer mij al veel sneller wanneer net rommelig is in huis. Normaal doe ik het dan zelf maar dat lukt nu dus ook niet altijd.
Ik hoop ook echt voor je dat het snel beter wordt!
En ik ben een stuk netter dan man mijn dus ik irriteer mij al veel sneller wanneer net rommelig is in huis. Normaal doe ik het dan zelf maar dat lukt nu dus ook niet altijd.
Ik hoop ook echt voor je dat het snel beter wordt!
Shisha- Ratel
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken