*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+95
Aimee
Liadan
Susan
Flip Fluitketel
sanne-84
meisje
Alex
tweeling
SarahKey
Tiara
Highway
studiebol
Maudy
RioolSpook
Weegschaal
strawberry
Miss G
Phileine
_Mashimaro_
Puggle
_Lana_
Mida4you
Viva
Charles
mzcharlotte
iloverose
Sterrin_
Clapperdie
Bloempjuh23
firda
Teddyaapje
vlinder-2011
Exogenesis
_Jet
liesje
Shopaholic
Mom-Of-3
ingrid82
Flower_L
Amber-
Laced
Sanne
lein
Pien
Muis
Jezzie
Monnie
CCC
Annemie
kwak
Muppetje
Creabea_28
Suus
Happydobby
Bimbam
Burn
Paper Crown
holaagirl
Parel
nillis
Filoria
Silver
Stitch
Twellie
Novalee
Parisienne
Pussycat
Annie24
Smaragdje
Bruintje Beer
slaatje
Pompoen
Jasmine
Muurvlindertje
yes1984
maiadebij
Stokstaartje
Annemoontje
Limburg85
mystery mom
lobster
Ellebel
vickie
Ijsbeer
Vancity_girl
Zenna
blondje1313
koNijntje
Toedels
Printje
Snoes
Gerbera
Lejow
Jade
Shisha
99 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Muurvlindertje, bij mij was het met 6,6 weken al via de buik te zien. En dat terwijl ik te veel buikvet heb. Normaal zie je het dan minder snel. Misschien ligt het aan de apparatuur die ze gebruiken?
Vandaag mijn laaste dagje in dit topic. Aangezien we zo gewild zijn in het voorjaarstopic verkas ik vanaf morgen daarheen. Voor die tijd zal ik hier even behoorlijk afscheid komen nemen en nog even op iedereen reageren
Vandaag mijn laaste dagje in dit topic. Aangezien we zo gewild zijn in het voorjaarstopic verkas ik vanaf morgen daarheen. Voor die tijd zal ik hier even behoorlijk afscheid komen nemen en nog even op iedereen reageren
Ellebel- Prater
- Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10
Hee meiden,
Ik zit nog steeds in de ziektewet, maar voel me wel wat beter. Heb het idee dat m'n lichaam nu wel tot rust is gekomen. Woensdag wil ik weer gaan werken, maar ik moet er natuurlijk wel voor zorgen dat ik over een paar weken niet weer zo ziek thuis kom te zitten. Dus gelijk even met m'n werkgever overleggen.
Yes, welkom en gefeliciteerd!!
Vickie, ook jij welkom en gefeliciteerd!!
Kruumel, fijn dat je weer thuis bent. Maar wat ellendig dat je echt niks kan doen. Ik ben zo blij dat ik nu weer wat meer kan. Vnv zelfs lasagne kunnen maken, jeej!
Spannend voor donderdag, maar super dat jullie er zo'n goed gevoel over hebben! Ik duim voor jullie!
Muurvlindertje, ik wist niet dat de vk ook heel je eetpatroon gaat doornemen. Ik heb volgende week een uitgebreide intake. Ik heb met 7w een echo gehad, die was vaginaal. We hebben het niet eens via de buik geprobeerd. Bij mij zeiden ze ook dat ze dat altijd onder de 10w doen. Ze vroeg wel netjes of ik er bezwaar tegen had, anders hadden ze het via de buik geprobeerd.
Ik heb ook bloed laten prikken, maar wij doen geen combitest. Zoals jij het nu schrijft had je geen keuze voor een combitest, of lees ik het verkeerd?
Ellebel, super dat je bijna 12w bent!!!! Lekker verder genieten in het andere topic dan
Fijne avond!
Ik zit nog steeds in de ziektewet, maar voel me wel wat beter. Heb het idee dat m'n lichaam nu wel tot rust is gekomen. Woensdag wil ik weer gaan werken, maar ik moet er natuurlijk wel voor zorgen dat ik over een paar weken niet weer zo ziek thuis kom te zitten. Dus gelijk even met m'n werkgever overleggen.
Yes, welkom en gefeliciteerd!!
Vickie, ook jij welkom en gefeliciteerd!!
Kruumel, fijn dat je weer thuis bent. Maar wat ellendig dat je echt niks kan doen. Ik ben zo blij dat ik nu weer wat meer kan. Vnv zelfs lasagne kunnen maken, jeej!
Spannend voor donderdag, maar super dat jullie er zo'n goed gevoel over hebben! Ik duim voor jullie!
Muurvlindertje, ik wist niet dat de vk ook heel je eetpatroon gaat doornemen. Ik heb volgende week een uitgebreide intake. Ik heb met 7w een echo gehad, die was vaginaal. We hebben het niet eens via de buik geprobeerd. Bij mij zeiden ze ook dat ze dat altijd onder de 10w doen. Ze vroeg wel netjes of ik er bezwaar tegen had, anders hadden ze het via de buik geprobeerd.
Ik heb ook bloed laten prikken, maar wij doen geen combitest. Zoals jij het nu schrijft had je geen keuze voor een combitest, of lees ik het verkeerd?
Ellebel, super dat je bijna 12w bent!!!! Lekker verder genieten in het andere topic dan
Fijne avond!
Gerbera- Fluisteraar
- Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12
*
Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 2:40; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Bij J. heb ik met ruim zes weken een goede uitwendige echo gehad. We dachten toen dat ik al langer zwanger was. Maar het was allemaal goed te zien. Ik zou me niet zo druk maken om een inwendige echo. Het is hun werk, ze doen er een paar per dag. Door J. ben ik wel aan gewend geraakt. Toen hebben ze me vier keer gestript een voelen na de ontsluiting e.d. Het hoort er allemaal bij
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
hoi meiden hier ben ik ook weer eens, ik lees nog mee maar heb weinig tijd om te reageren. Hoe gaat het met jullie?
Kruumel, fijn dat je weer thuis bent en ook dat jullie vertrouwen hebben in de zwangerschap, je symptomen liegen er in ieder geval niet om.
Ik ben nu 10 weken zoals jullie zien, maar sinds begin 9 weken zijn al mijn klachten als sneeuw voor de zon verdwenen. Heel fijn natuurlijk om niet meer misselijk te zijn, maar nu zijn er zorgen. Waarom zijn de klachten ineens weg?? Ik heb de VK er wel over gebeld, zij gaf aan dat tussen de 9 en 12 weken de placenta het overneemt van de dooierzak en daardoor de klachten verdwijnen. Maar ik zou het toch wel fijn vinden als ik nog íets merk van het zwanger zijn.... ik voel me ineens helemaal niet meer zwanger . Dinsdag over 2 weken pas weer een echo, dus mijn geduld wordt weer op de proef gesteld.
Mijn laptop hapert, dus ik reageer een andere keer want dit typt echt irritant!
Kruumel, fijn dat je weer thuis bent en ook dat jullie vertrouwen hebben in de zwangerschap, je symptomen liegen er in ieder geval niet om.
Ik ben nu 10 weken zoals jullie zien, maar sinds begin 9 weken zijn al mijn klachten als sneeuw voor de zon verdwenen. Heel fijn natuurlijk om niet meer misselijk te zijn, maar nu zijn er zorgen. Waarom zijn de klachten ineens weg?? Ik heb de VK er wel over gebeld, zij gaf aan dat tussen de 9 en 12 weken de placenta het overneemt van de dooierzak en daardoor de klachten verdwijnen. Maar ik zou het toch wel fijn vinden als ik nog íets merk van het zwanger zijn.... ik voel me ineens helemaal niet meer zwanger . Dinsdag over 2 weken pas weer een echo, dus mijn geduld wordt weer op de proef gesteld.
Mijn laptop hapert, dus ik reageer een andere keer want dit typt echt irritant!
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Wat vevelend Maia. Ik kan mij de zorgen goed voorstellen. Vooral omdat het allemaal al zo onzeker was. Ik vind het dan ook wel een beetje raar dat ze niet aanbieden om dan toch nog maar een extra echo te doen.
Morgen ben ik 12 weken dus ik ga verhuizen naar het andere topic. Ik voel mij op het moment redelijk goed. Zondag gaan we het aan de familie vertellen en maandag op het werk dus erg leuk allemaal. Ik denk dat de rest wel naar het zomer 2013 gaat dus ik ga daar af en toe nog wel even meelezen om te kijken hoe het bij jullie gaat.
Bye!
Morgen ben ik 12 weken dus ik ga verhuizen naar het andere topic. Ik voel mij op het moment redelijk goed. Zondag gaan we het aan de familie vertellen en maandag op het werk dus erg leuk allemaal. Ik denk dat de rest wel naar het zomer 2013 gaat dus ik ga daar af en toe nog wel even meelezen om te kijken hoe het bij jullie gaat.
Bye!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Leuk dat je bij ons komt Shisha!
Muurvlindertje, ik heb zowel met 8 weken als met 11 weken een vaginale echo gehad, mijn kindje lag goed weggestopt naar achter (mijn baarmoeder lag goed weggestopt naar achter eigenlijk). Ze hebben het eerst gewoon geprobeerd hoor, maar ja als ze je kindje dan niet kunnen vinden...
Het is echt peanuts, niks om je zorgen over te maken. Mijn man zat naast mijn hoofd en ze legden er keurig een handdoekje overheen en ik hoefde ook niet heel raar en oncharmant te liggen en dat apparaat is niet zo heel groot dus dat ging prima.
Het leuke van een inwendige echo is dat je alles véél beter kunt zien!! Het is veel duidelijker en je ziet meer details. Dus wat dat betreft vond ik het eigenlijk wel leuk om een inwendige echo te krijgen!
Muurvlindertje, ik heb zowel met 8 weken als met 11 weken een vaginale echo gehad, mijn kindje lag goed weggestopt naar achter (mijn baarmoeder lag goed weggestopt naar achter eigenlijk). Ze hebben het eerst gewoon geprobeerd hoor, maar ja als ze je kindje dan niet kunnen vinden...
Het is echt peanuts, niks om je zorgen over te maken. Mijn man zat naast mijn hoofd en ze legden er keurig een handdoekje overheen en ik hoefde ook niet heel raar en oncharmant te liggen en dat apparaat is niet zo heel groot dus dat ging prima.
Het leuke van een inwendige echo is dat je alles véél beter kunt zien!! Het is veel duidelijker en je ziet meer details. Dus wat dat betreft vond ik het eigenlijk wel leuk om een inwendige echo te krijgen!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
hoi allemaal!
wij hebben gisteren een prachtig minimensje zien zwemmen in mijn buik, wat een opluchting en wat zijn we weer blij!!
ik ben vandaag 11weken zwanger en ben 6-6 uitgerekend.
verder gaat alles goed, hoe is het met de rest van de meiden?
wij hebben gisteren een prachtig minimensje zien zwemmen in mijn buik, wat een opluchting en wat zijn we weer blij!!
ik ben vandaag 11weken zwanger en ben 6-6 uitgerekend.
verder gaat alles goed, hoe is het met de rest van de meiden?
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Hoi meiden,
Ik lees nog wel mee, maar ben zo moe dat ik de energie niet heb om te reageren. Sorry!
Kruumel ik ben blij dat je weer thuis bent en dat jullie er ene goed gevoel over hebben!
Maia ik snap de onzekerheid wel. Maar het kan zeker kloppen wat de vk zegt.
Sisha welkom hier! Leuk zeg!
Yes zijn jullie een beetje van de schrik bekomen? Hoe staat het nu met de onderzoeken, weet je daar al meer over?
Hier gaat alles verder goed. Deze zwangerschap pas een keer licht roze
verlies gehad, terwijl ik bij de zwangerschap van J.ason nu al minstens 4
keer flink bloedverlies gehad had. Dus dat is wel fijn. Ben heel moe, maar dat komt vanzelf wel weer een keer goed. Ik mag de 28ste weer voor een echo. Ik moet dadelijk naar de tandarts, gaatjes laten vullen. Bah. Maar goed het kan maar gedaan zijn....
Ik lees nog wel mee, maar ben zo moe dat ik de energie niet heb om te reageren. Sorry!
Kruumel ik ben blij dat je weer thuis bent en dat jullie er ene goed gevoel over hebben!
Maia ik snap de onzekerheid wel. Maar het kan zeker kloppen wat de vk zegt.
Yes zijn jullie een beetje van de schrik bekomen? Hoe staat het nu met de onderzoeken, weet je daar al meer over?
Hier gaat alles verder goed. Deze zwangerschap pas een keer licht roze
verlies gehad, terwijl ik bij de zwangerschap van J.ason nu al minstens 4
keer flink bloedverlies gehad had. Dus dat is wel fijn. Ben heel moe, maar dat komt vanzelf wel weer een keer goed. Ik mag de 28ste weer voor een echo. Ik moet dadelijk naar de tandarts, gaatjes laten vullen. Bah. Maar goed het kan maar gedaan zijn....
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 2:40; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Poison schreef:Hoi meiden,
Ik vertrek juist hier haha! Succes bij de tandarts straks! En ik had ook zo'n last van vermoeidheid maar dat word nu langzaamaan steeds minder!
Kruumel: Fijn dat je een goede echo hebt gehad!
Konijntje: En natuurlijk ook fijn dat jij ook weer een goede echao hebt gehad!
Shisha- Ratel
Shisha schreef:Poison schreef:Hoi meiden,
Ik vertrek juist hier haha! Succes bij de tandarts straks! En ik had ook zo'n last van vermoeidheid maar dat word nu langzaamaan steeds minder!
Ook goedemorgen, haha.
Gast- Gast
Haha, heb ik af en toe ook last van hoor.
Shisha- Ratel
Poison schreef:
We zijn zeker van de schrik bekomen Poison. Inmiddels hebben we er gewoon zin in! Donderdag a.s. intake bij de verloskundige. Maar de kans is heel groot dat gezien mijn lichamelijke situatie meteen wordt overgedragen naar de gynocoloog (vertelde ze aan de telefoon).
Maandag de 26 gaat mijn onderzoek gewoon door. Hier ben ik erg blij mee. Qua werk is verder nog geen nieuws. Dus dat blijft spannend. Gaat het met jou verder goed?
yes1984- Prater
Kruumel schreef:Ik kom net terug van de vk. De echo was goed. Het hartje klopt en het vruchtje was lekker aan het dansen. Zoooo fijn! De termijn was precies volgens berekening menstruatie dus vandaag 9+4.
Wat top. Een goede echo is zoooo fijn!
yes1984- Prater
Hallo dames!
Ik heb eigenlijk sinds mijn aanmelding in dit topic niets meer laten horen...
Vond het allemaal toch wel spannend en was bang dat ik blij zou zijn met iets waarvan ik nog niet wist of dit goed zou zitten.Mijn schoonzusje heeft namelijk 4 miskramen gehad, dus die 'angst' zat er toch een beetje in! Nu is ze afgelopen maandag nacht bevallen van een kerngezonde dochter! Echt een plaatje.
Vandaag hadden wij de 1e echo en tot een half uur van te voren durfde ik nog steeds niet helemaal over te geven aan het gevoel zeg maar....
Maar we hebben een fantastische echo gehad! Hartje enorm duidelijk zien kloppen. Ik had een uitwendige echo en ben vandaag 8+6.
Ook was duidelijk op de echo te zien dat ik last had an opgezette darmen, maar dat zag die mevrouw ook al direct aan mijn buik haha.
Maar Pfff eindelijk durf ik helemaal blij te zijn!!
Ik heb nog steeds geen noemenswaardige klachten, alleen een beetje moe.
Maar mag mijzelf hiermee dus enorm gelukkig prijzen als ik de verhalen allemaal zo lees!
Nou tot zover mijn ego-post. Vanaf nu zal ik niet meer alleen meelezen maar ook meeschrijven haha.
Ik heb eigenlijk sinds mijn aanmelding in dit topic niets meer laten horen...
Vond het allemaal toch wel spannend en was bang dat ik blij zou zijn met iets waarvan ik nog niet wist of dit goed zou zitten.Mijn schoonzusje heeft namelijk 4 miskramen gehad, dus die 'angst' zat er toch een beetje in! Nu is ze afgelopen maandag nacht bevallen van een kerngezonde dochter! Echt een plaatje.
Vandaag hadden wij de 1e echo en tot een half uur van te voren durfde ik nog steeds niet helemaal over te geven aan het gevoel zeg maar....
Maar we hebben een fantastische echo gehad! Hartje enorm duidelijk zien kloppen. Ik had een uitwendige echo en ben vandaag 8+6.
Ook was duidelijk op de echo te zien dat ik last had an opgezette darmen, maar dat zag die mevrouw ook al direct aan mijn buik haha.
Maar Pfff eindelijk durf ik helemaal blij te zijn!!
Ik heb nog steeds geen noemenswaardige klachten, alleen een beetje moe.
Maar mag mijzelf hiermee dus enorm gelukkig prijzen als ik de verhalen allemaal zo lees!
Nou tot zover mijn ego-post. Vanaf nu zal ik niet meer alleen meelezen maar ook meeschrijven haha.
lobster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 95
Punten : 101
Registratiedatum : 21-08-12
Wat fijn Lipton, dat jullie zorgen enigzinds zijn weggenomen. Daarnaast natuurlijk gefeliciteerd met je nichtje!
yes1984- Prater
Lipton, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! Nu lekker gaan genieten.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
*
Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 2:41; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hoi meiden,
Mijn klachten beginnen af te nemen en ik maak me best zorgen. Gelukkig hebben we over 2 dagen de termijnecho, ik kan amper wachten!
Nog 2 daagjes in spanning zitten dus. Vind het eigenlijk best lang duren allemaal, vooral omdat je nog niet echt iets ziet.
Mijn klachten beginnen af te nemen en ik maak me best zorgen. Gelukkig hebben we over 2 dagen de termijnecho, ik kan amper wachten!
Nog 2 daagjes in spanning zitten dus. Vind het eigenlijk best lang duren allemaal, vooral omdat je nog niet echt iets ziet.
Muurvlindertje- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11
Muurvlindertje schreef:Hoi meiden,
Vervelend Muurvlindertje.
Ik zit een beetje met hetzelfde. Nauwelijks klachten meer (alleen 's ochtends een beetje misselijk). Donderdag hebben we de intake bij de verloskundige. Ik kan me niet meer bedenken of ze toen bij J. wel dan niet naar het hartje hebben geluisterd. Ik hoop het zo!
yes1984- Prater
Ook bij mij namen de klachten na de 9 weken ineens af, waar ik me best zorgen om maak(-te). Ik heb de vk gesproken, zij vertelde dat tussen de 9 en 12 weken de placenta het over gaat nemen van het dooierzakje en hierdoor de klachten meestal verdwijnen. Heel normaal dus dat ze in deze termijn afnemen!
Ik heb volgende week dinsdag pas de echo, nog een week!!
Ik heb volgende week dinsdag pas de echo, nog een week!!
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Bij mij werdt het rond de 10 weken ook een stuk minder. Ineens veel meer energie en helemaal niet meer misselijk. De laatste dagen ben ik trouwens wel weer wat misselijk maar volgens mij ben ik ook een beetje grieperig.
Shisha- Ratel
ik word bijna jaloers van jullie reacties dat jullie klachten zoveel minder zijn geworden!!!
Ik moet zeggen dat ik ook 2 goede dagen heb gehad, niet hoeven overgeven. Morgen ga ik weer werken. Wel buiten de klas om, stel dat het niet goed gaat kan ik weg.
woensdag hebben we de 2e echo! Spannend
Ik moet zeggen dat ik ook 2 goede dagen heb gehad, niet hoeven overgeven. Morgen ga ik weer werken. Wel buiten de klas om, stel dat het niet goed gaat kan ik weg.
woensdag hebben we de 2e echo! Spannend
Gerbera- Fluisteraar
- Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken