Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+95
Aimee
Liadan
Susan
Flip Fluitketel
sanne-84
meisje
Alex
tweeling
SarahKey
Tiara
Highway
studiebol
Maudy
RioolSpook
Weegschaal
strawberry
Miss G
Phileine
_Mashimaro_
Puggle
_Lana_
Mida4you
Viva
Charles
mzcharlotte
iloverose
Sterrin_
Clapperdie
Bloempjuh23
firda
Teddyaapje
vlinder-2011
Exogenesis
_Jet
liesje
Shopaholic
Mom-Of-3
ingrid82
Flower_L
Amber-
Laced
Sanne
lein
Pien
Muis
Jezzie
Monnie
CCC
Annemie
kwak
Muppetje
Creabea_28
Suus
Happydobby
Bimbam
Burn
Paper Crown
holaagirl
Parel
nillis
Filoria
Silver
Stitch
Twellie
Novalee
Parisienne
Pussycat
Annie24
Smaragdje
Bruintje Beer
slaatje
Pompoen
Jasmine
Muurvlindertje
yes1984
maiadebij
Stokstaartje
Annemoontje
Limburg85
mystery mom
lobster
Ellebel
vickie
Ijsbeer
Vancity_girl
Zenna
blondje1313
koNijntje
Toedels
Printje
Snoes
Gerbera
Lejow
Jade
Shisha
99 plaatsers

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 5 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Shisha za 10 nov 2012 - 5:34

Ik mag trouwens al weer bijna verhuizen naar het andere topic. Ik zit nog te twijfelen of ik naar het voorjaar 2013 topig ga of naar die van de zomer. 30 mei uitgerekend dus is wel net op het randje.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 5 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Ellebel za 10 nov 2012 - 5:57

Sisha: we beginnen wel een Zomer2013 topic. Ik heb dsaar ook meer 'gevoel' bij. Die andere meiden zijn allemaal al zo ver in het voorjaar topic. We mogen al bijna *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 5 281626781 Grappig opmerking van je collega trouwens hahaha

Kruumel: sterkte ermee. Hoe is het nu in het ziekenhuis? Gaat het beter door medicijnen / infuus?

Gerbera: Goed dat je je ziek hebt gemeld. En fijn dat het vandaag alweer iets beter gaat.

Nou ik heb inmiddels het thuisfront ingelicht. Waren super blij hahaha. Mijn moeder heeft het inmiddels al aan meer mensen verteld dan ikzelf, maar dat had ik al verwacht. Onder andere daarom heb ik zo lang gewacht met vertellen. Vind ze gelukkig niet erg.
Vandaag met mijn moeder gaan shoppen. Flink ingeslagen en cadeau gekregen Embarassed Heb inmiddels 4 complete setjes, 1 boxpakje, 2 losse shirtjes, 5 rompers en 2 paar sokjes/slofjes. Nu hebben we een shopverbod totdat we het geslacht weten haha Very Happy
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Gast za 10 nov 2012 - 6:05

*

Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 2:38; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Shisha za 10 nov 2012 - 6:27

Fijn dat het wat beter gaat Kruumel!

Leuk dat iedereen zo blij was Ellebel! En gelijk lekker geshopt dus. Ik heb er ook zin in maar ik heb al vrij veel aan neutrale dingen dus ik moet mij nog even inhouden totdat we het geslacht weten. *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 5 561177
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Ijsbeer za 10 nov 2012 - 8:34

Ik mag me ook hier melden! Ben nu 5w2d zwanger. Heb begin december afspraak staan bij de verloskundige. Ben dan bijna 9 weken zwanger, maar helaas ging het niet eerder. Ik mag wel bellen als ik eerder een echo wil krijgen ivm eerdere miskramen. Het is mijn 4e zwangeren en wordt hopelijk ons tweede kindje. Spannende weken nu!
Ijsbeer
Ijsbeer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 27
Punten : 27
Registratiedatum : 12-10-12

Bericht  Pompoen za 10 nov 2012 - 9:12

Shisha en Ellebel, jullie zijn beiden nog in mei uitgerekend toch? In principe is het voorjaarstopic maart-april-mei dus jullie zijn van harte welkom. We kunnen nog wel wat mei-versterking gebruiken Wink. Je hebt in die topics altijd dat er mensen verder zijn natuurlijk. Er zijn ook een heleboel mensen verder dan ik, uiteindelijk valt dat verschil wel een beetje weg. Ik vind het trouwens ook juist wel fijn dat mensen mij zijn 'voorgegaan'. Daar kan ik dan weer vragen aan stellen.

Maar kijk maar hoor wat jullie willen! Ik zelf zou het wel gezellig vinden als jullie daar nog bij komen!!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 10 nov 2012 - 22:55

*

Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 2:39; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  blondje1313 zo 11 nov 2012 - 0:21

Ik zat bij Lotte in een topic waar ik als eerste ben bevallen en vind het zelf wel prettig dat ik nu juist achteraan zit moet ik zeggen.
(En voor mijn gevoel is mei ook nog echt voorjaar)

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Ijsbeer zo 11 nov 2012 - 0:32

Kruumel schreef:Ijsbeer gefeliciteerd!!
Hoe oud is jullie eerste kindje? Heb je twee miskramen gehad na je eerste kindje? Hopelijk gaat alles nu goed... Het is toch altijd spannend he, vooral als je eens een miskraam gehad hebt. Succes!

Eerste kindje is nu anderhalf. Heb bij mn eerste zwangerschap een mk gehad en de 3e.
Ijsbeer
Ijsbeer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 27
Punten : 27
Registratiedatum : 12-10-12

Bericht  Shisha zo 11 nov 2012 - 4:17

Welkom en gefeliciteerd Ijsbeer! Zeker spannende weken dan voor jullie.

Ik ben 30 mei uitgerekend Pompoen. Dus dan ben ik wel 1 van de laatste die moet in het topic. Maar het is wel gezellig inderdaad. En het maakt mij ook niet heel veel uit in welk topic ik mee schrijf dus dan kom ik gewoon bij het voorjaarstopic. Wink
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  yes1984 ma 12 nov 2012 - 2:05

Hey meiden,

Ik sluit me graag bij jullie aan. Ik heb op 28 oktober positief getest. op 22 november staat er een afspraak bij de verloskundige. En ik heb nog geen echo gehad. Een uitgerekende datum heb ik dus nog niet.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  Jade ma 12 nov 2012 - 2:08

Shisha schreef:Welkom en gefeliciteerd Ijsbeer! Zeker spannende weken dan voor jullie.

Ik ben 30 mei uitgerekend Pompoen. Dus dan ben ik wel 1 van de laatste die moet in het topic. Maar het is wel gezellig inderdaad. En het maakt mij ook niet heel veel uit in welk topic ik mee schrijf dus dan kom ik gewoon bij het voorjaarstopic. Wink

Ik kan wel wat mei-mama versterking gebruiken in het voorjaar-topic!

Yes, gefeliciteerd met je zwangerschap.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  yes1984 ma 12 nov 2012 - 2:18

Kruumel schreef:Ijsbeer gefeliciteerd!!
Hoe oud is jullie eerste kindje? Heb je twee miskramen gehad na je eerste kindje? Hopelijk gaat alles nu goed... Het is toch altijd spannend he, vooral als je eens een miskraam gehad hebt. Succes!

Hey Kruumel dat is grappig met ons eerste kindje zaten we ook samen in een topic. En nu weer samen zwanger. Spannend is het allemaal he?!
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Bericht  yes1984 ma 12 nov 2012 - 2:18

Dank je wel Jade. Jij ook gefeliciteerd. Gaat alles goed met je?
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Bericht  Shisha ma 12 nov 2012 - 2:19

Welkom en gefeliciteerd Yes!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  yes1984 ma 12 nov 2012 - 2:23

Dank je Sisha. Jij ook. Hoe verloopt je zwangerschap? En verwachten jullie een eerste kindje?
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Bericht  Shisha ma 12 nov 2012 - 2:25

Ja gaat eigenlijk wel goed. Is onze eerste ja. Gelukkig weinig last van klachten. Alleen heel erg moe maar dat word langzaamaan ook weer wat beter.
Vorige week de intake en echo gehad en de kleine doet het goed! Very Happy
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  vickie ma 12 nov 2012 - 3:12

Hallo dames ik wil me hier ook voorzichtig komen melden als ik mijn berekening aanhoud zou ik 5w2d zwanger zijn alleen geeft de clearblue test aan dat ik korter zwanger ben dus ik hoop dat het allemaal goed zit
vickie
vickie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 57
Punten : 67
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 12 nov 2012 - 3:24

*

Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 2:39; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  vickie ma 12 nov 2012 - 4:04

Mijn laatste menstruatie was 6 okt dus als het goed is mijn eisprong 20 okt geweest ik heb afgelopen zaterdag voor het eerst getest met clearblue en die gaf toen zwanger 1-2 weken en nu heb ik vanmorgen nog eens getest en toen gaf hij weer zwanger 1-2 weken. Dus nu hoop ik dat mijn eisprong later is geweest en anders ben ik bang dat het niet goed zit. Waarmee heb je ik het zh gelegen kruumel
vickie
vickie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 57
Punten : 67
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  yes1984 ma 12 nov 2012 - 4:41

Shisha schreef:Ja gaat eigenlijk wel goed. Is onze eerste ja. Gelukkig weinig last van klachten. Alleen heel erg moe maar dat word langzaamaan ook weer wat beter.
Vorige week de intake en echo gehad en de kleine doet het goed! Very Happy

Wat fijn dat alles zo goed gaat. Dat je moe bent is herkenbaar. Wordt straks wel weer beter! Fijn dat de echo goed was. Is toch een fijn gevoel, en bijzonder om te zien!
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Bericht  yes1984 ma 12 nov 2012 - 4:43

Kruumel schreef:Yes, inderdaad weer gelijk zwanger. Gefeliciteerd!!

Vicky, de clearblue geeft de tijd aan vanaf je eisprong, de bevruchting. Dus je moet er wel 2 weken bij optellen zelf. Klopt het dan nog niet? Gefeliciteerd!!

All, ik ben weer thuis. Het gaat wel oké maar ik kan echt helemaal niks. Mag alleen op de bank en op bed liggen. Als ik ook maar iets kleinste wil doen sta ik weer te kokhalsen. Echt vervelend maar wel fijn dat ik weer thuis ben. Woensdag 21-11 op controle in het zkh.

Ik heb komende donderdag weer afspraak bij vk. Dan ben ik 9+4 als het goed is. Vorige keer bij 9+3 is het misgegaan dus ik vind het wel erg spannend. Gelukkig duurt dat niet meer lang.

Fijn dat je weer thuis bent. Maar erg vervelend dat je je zo naar voelt! Zeker spannend nu 9+3 weer dichterbij komt, maar heb vertrouwen.

Vind je het ook spannend een kindje vrij snel na jullie mooie mannetje?
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 12 nov 2012 - 4:59

*

Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 2:40; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  yes1984 ma 12 nov 2012 - 5:01

Kruumel schreef:Vickie, dan zou de cb test idd 2-3 aan moeten geven. Misschien heb je een late eisprong gehad? Ik heb met HG in het zkh gelegen. Dat is in het kort gezegd extreme misselijkheid met uitdroging en zkh-opname tot gevolg.

Yes, ik vind het erg spannend nu die termijn bijna is maar mijn man en ik hebben er beiden een goed gevoel over, deze zwangerschap. Dus gezonde spanning. Ik zal toch blij zijn als ik donderdag een kloppend hartje zie/hoor.
Ik was eigenlijk in april al zwanger dan zou ik in januari uitgeteld zijn. Dan zou onze kleine man pas 17 maanden zijn. Dat vond ik wel spannend. Nu zal hij 22 maanden zijn als de baby komt. Evengoed spannend maar dan is hij ietsje ouder.

Ik duim voor jullie dat er donderdag een kloppend hartje is! Wanneer alles bij ons goed verloopt zit er ook een verschil in van 22 maanden. Ik vind het wel spannend, maar samen kunnen we de hele wereld aan.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Bericht  Muurvlindertje ma 12 nov 2012 - 6:21

Hallo allemaal,

Ik ben vandaag voor het eerst bij de verloskundige geweest! Heb allemaal vragen moeten beantwoorden en ik moest mezelf wegen daar. Vreselijk. Ik was al 3 kilo aangekomen :shock: !
Ik eet teveel fruit en drink teveel melk volgens de VK.

Heb vlg week dinsdag de termijnecho. Omdat ik dan pas 9 weken ben, krijg ik hoogstwaarschijnlijk een vaginale echo. Ze zegt dat dat het meest gebeurt bij 9 weken, omdat je bij een 'normale' echo nog niets ziet. Hebben jullie dat ook gehad dames, dus een vaginale echo als je korter dan 10 weken bent?

Verder moet ik bloed laten prikken, ook voor de combinatietest. En over 4 weken, 20 december, heb ik een echo in het ziekenhuis voor de combinatietest. Dan ben ik 13 weken.

Heb verder een koffertje meegekregen met 1000 folders aan informatie. Heb genoeg in te lezen dus, pfffff.

bounce :dance:
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: