Jullie mannen in de zwangerschap
+24
studiebol
Pompoen
Ugly Betty
Mamsie
Parel
Coco
Ella
Filoria
Puggle
Susan
*Lookie*
Jade
Blue flower
Océane
M-G
Sophiee
bolus26
Fearie
yes1984
Paper Crown
slaatje
Highway
sanne-84
SarahKey
28 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Jullie mannen in de zwangerschap
Mijn man is erg betrokken, heeft ook toen ik net zwanger was een heel boek gelezen over zwangerschap, terwijl hij nooit een boek leest. Hij gaat met elke controle mee en doet dingen voor mij.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Charlie schreef:
Coco ben jij ook een tweelingmama?
Ja! Ik was Nois.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Hij vond het mooi dat ik zijn kind droeg, maar hij vond mij niet mooi.
En ik dacht er zelf precies hetzelfde over. Mijn libido was 0 en hij wilde geen sex omdat ik zijn kind droeg. Dacht er wederom hetzelfde over. Het zal voor veel mensen niet als ideaal klinken maar doordat we hetzelfde denken was dat het dus voor ons wel.
En ik dacht er zelf precies hetzelfde over. Mijn libido was 0 en hij wilde geen sex omdat ik zijn kind droeg. Dacht er wederom hetzelfde over. Het zal voor veel mensen niet als ideaal klinken maar doordat we hetzelfde denken was dat het dus voor ons wel.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Mijn vriend vond er niet zo veel aan geloof ik, maar ook niet vervelend. Ja trouwens de laatste zwangerschap wel omdat ik zoveel last had. Hij vond dat heel vervelend voor mij.
Hij heeft geen boeken gelezen of iets. Hij vond mij trouwens ook niet op m'n aantrekkelijkst in m'n zwangerschappen.
Hij heeft geen boeken gelezen of iets. Hij vond mij trouwens ook niet op m'n aantrekkelijkst in m'n zwangerschappen.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn man vond het allemaal heel bijzonder en was erg betrokken. Hij heeft zelf niet veel gelezen, maar wel veel aan mij gevraagd. Vanaf dat hij ons kindje kon voelen, heeft hij elke dag even aan mijn buik gezeten.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Oh ik ben zo benieuwd hoe mijn vriend in de zwangerschap gaat zijn. Leuk om de verschillen te lezen.
Gast- Gast
Nu is mijn man echt superlief zeg, hij ligt in het ziekenhuis, op de hartbewaking notabene en hij zit zich zorgen te maken over mij, omdat ik steeds buikpijn heb.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Coco schreef:Charlie schreef:
Coco ben jij ook een tweelingmama?
Ja! Ik was Nois.
oooh! Hoi .
Gast- Gast
Mijn vriend was niet mega betrokken ofzo. Hij wist er ook niet veel vanaf maar ik vond dat niet zo erg, hij wist wat hij moest weten van mij. En dat heb ik hem vertelt Als hij thuis was ging hij mee naar de echo's en vroeg hij daar ook heel veel. Hij vond het wel heel vervelend voor mij dat ik de eerst 16 weken zo moest overgeven, maar goed daar kon hij niks aan veranderen maar hij deed toen ontzettend zijn best om het voor mij zo makkelijk mogelijk te maken.
Toen de meiden er eenmaal waren heeft hij me wel verbaasd, hij was ineens een papa, hij heeft alles maar dan ook echt alles aan de verpleegkundige in het ziekenhuis gevraagd en als het consulatiebureau hier aan huis kwam en hij is/was thuis dan vroeg hij ook van alles. Voor hem is het pas gaan "leven" toen de meiden er daadwerkelijk waren.
Toen de meiden er eenmaal waren heeft hij me wel verbaasd, hij was ineens een papa, hij heeft alles maar dan ook echt alles aan de verpleegkundige in het ziekenhuis gevraagd en als het consulatiebureau hier aan huis kwam en hij is/was thuis dan vroeg hij ook van alles. Voor hem is het pas gaan "leven" toen de meiden er daadwerkelijk waren.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Mijn man was heel lief voor me en zorgde goed voor me toen ik niet zoveel meer mocht en kon maar echt interessant vond hij het niet. We hebben wel een cursus gedaan samen zodat hij wel voorbereid zou zijn bij de bevalling en dat vond hij ook wel nuttig maar de echo's' controles, hoe groot de baby was enz. vond hij echt niet boeiend.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Mijn man heeft er nooit over gelezen, vind dat ook niet echt een meerwaarde hebben trouwens. We hebben trouwens ook geen cursus gehad maar dat was meer dat ik dat onzin vond, anders was hij uiteraard wel meegegaan. Met de vk gaat hij vrijwel wel altijd mee, dat vindt hij dan interessanter en hij wil graag horen wat ze zegt.
Voor de rest wil hij dat ik in het ziekenhuis beval stel dat er iets gebeurd maar voor de rest gelooft hij het wel volgens mij.
Manlief vindt het eigenlijk pas leuk vanaf ongeveer 1 jaar oud, en dat snap ik goed. Arm kind van ons haha
Voor de rest wil hij dat ik in het ziekenhuis beval stel dat er iets gebeurd maar voor de rest gelooft hij het wel volgens mij.
Manlief vindt het eigenlijk pas leuk vanaf ongeveer 1 jaar oud, en dat snap ik goed. Arm kind van ons haha
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Puggle schreef:Ik vind het eigenlijk toch wel gek als een man bijna niks weet erover. Is wel het minste wat je als aanstaande vader kan doen, je eigen erin verdiepen of bezig houden. Hier een hele lieve betrokken man gehad en daar ben ik ook erg blij om!
Mijn man was ook zeker heel lief, betrokken en bezig met de zwangerschap. Maar hij ging echt niet alles op internet of in boeken lezen over of baby's huilen in de buik (wat ik zelf trouwens ook niet wist. Boehoe, slechte, niet betrokken moeder), of over bevallingen, borstvoeding, etc. Voor mij was het minste wat hij kon doen er voor mij zijn, en dat hij zich dan niet zo in de zwangerschap verdiept had kon me gestolen worden.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Mijn vriend vond het trouwens wel echt fijn dat een zwangerschap zo lang duurt, kon hij er echt naartoe groeien! Hij vond het heel wat, trok wit weg toen hij voor de 1ste keet dat hartje zag, maar aan het einde was er geen trotsere papa dan hij. En dat vind ik veel belangrijker dan weten hoe een baby zich in de buik ontwikkelt bijv.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Mijn vriend is heel meelevend, wil ook graag weten hoe alles loopt. Hij is ook heel erg behulpzaam.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel zijn jullie aangekomen tijdens jullie zwangerschap?
» wat dragen jullie mannen....?
» Wat vinden jullie mannen/vriendjes van nagellak?
» eerste zwangerschap en tweede zwangerschap
» Mannen en sex
» wat dragen jullie mannen....?
» Wat vinden jullie mannen/vriendjes van nagellak?
» eerste zwangerschap en tweede zwangerschap
» Mannen en sex
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: