WTF, nou ja zeg!
+15
Kqip
ijsjemeisje
Siem
Steep
Jerry
Plien84
Carmen_
Lejow
Caribbeanlover
VeryCherry
Jasmine
Minx
Rush
Derpy
Inge
19 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: WTF, nou ja zeg!
Het is verschrikkelijk meid..
Tot zover mijn nuttige bijdrage!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik laat me vaak zat door de upc terugbellen. We hebben zovaak en zoveel problemen dat ik vraag of ze mij terug willen bellen en dat doen ze altijd. Prima dat vele dat nooit zouden vragen, maar als je meerder keren per week een betaald telefoonnumer moet bellen en dan gemiddeld 10 a 15 minuten aan de telefoon zit, is je telefoonrekening niet leuk meer.
Edit: als het eenmalig is maak ik er ook geen punt van. En vooral niet als het om een sollicitatie gaat.
Edit: als het eenmalig is maak ik er ook geen punt van. En vooral niet als het om een sollicitatie gaat.
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Steep schreef:Ik laat me vaak zat door de upc terugbellen. We hebben zovaak en zoveel problemen dat ik vraag of ze mij terug willen bellen en dat doen ze altijd. Prima dat vele dat nooit zouden vragen, maar als je meerder keren per week een betaald telefoonnumer moet bellen en dan gemiddeld 10 a 15 minuten aan de telefoon zit, is je telefoonrekening niet leuk meer.
Dat is dan ook een bedrijf waar je een service van verwacht een waarvoor je al betaalt. Ik zou dan niet terug laten bellen, maar later gewoon mijn telefoonrekening opsturen en het geld terug laten storten dat ik aan hen kwijt was. In dit geval wil ze echter een baan hebben, dan zou ik daar dus nooit moeilijk over doen.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
June schreef:Steep schreef:Ik laat me vaak zat door de upc terugbellen. We hebben zovaak en zoveel problemen dat ik vraag of ze mij terug willen bellen en dat doen ze altijd. Prima dat vele dat nooit zouden vragen, maar als je meerder keren per week een betaald telefoonnumer moet bellen en dan gemiddeld 10 a 15 minuten aan de telefoon zit, is je telefoonrekening niet leuk meer.
Dat is dan ook een bedrijf waar je een service van verwacht een waarvoor je al betaalt. Ik zou dan niet terug laten bellen, maar later gewoon mijn telefoonrekening opsturen en het geld terug laten storten dat ik aan hen kwijt was. In dit geval wil ze echter een baan hebben, dan zou ik daar dus nooit moeilijk over doen
Dit wilde ik ook zeggen, je moet iets voor je baan overhebben. Als ik werk zoek en ik moet enkele keren naar het uitzendbureau/UWV op gesprek ga ik toch ook niet moeilijk doen omdat ik erheen moet omdat dat benzine kost.
Laatst aangepast door Lily op vr 9 nov 2012 - 1:40; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Steep schreef:Ik laat me vaak zat door de upc terugbellen. We hebben zovaak en zoveel problemen dat ik vraag of ze mij terug willen bellen en dat doen ze altijd. Prima dat vele dat nooit zouden vragen, maar als je meerder keren per week een betaald telefoonnumer moet bellen en dan gemiddeld 10 a 15 minuten aan de telefoon zit, is je telefoonrekening niet leuk meer.
Het betreft hier een sollicitatie. Dat lijkt mij heel iets anders.
Carmen_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 312
Punten : 323
Registratiedatum : 27-10-12
Ik reageer nooit op je topics, maar het begint me nu echt op te vallen hoe vaak jij topics opent waarin je iets te klagen hebt over iets/iemand. Volgens mij zou je leven een stuk makkelijker worden als je je over dit soort dingen niet zo druk zou maken... Think positive
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
June schreef:Steep schreef:Ik laat me vaak zat door de upc terugbellen. We hebben zovaak en zoveel problemen dat ik vraag of ze mij terug willen bellen en dat doen ze altijd. Prima dat vele dat nooit zouden vragen, maar als je meerder keren per week een betaald telefoonnumer moet bellen en dan gemiddeld 10 a 15 minuten aan de telefoon zit, is je telefoonrekening niet leuk meer.
Dat is dan ook een bedrijf waar je een service van verwacht een waarvoor je al betaalt. Ik zou dan niet terug laten bellen, maar later gewoon mijn telefoonrekening opsturen en het geld terug laten storten dat ik aan hen kwijt was. In dit geval wil ze echter een baan hebben, dan zou ik daar dus nooit moeilijk over doen.
Dat van de telefoonrekening hebben wij aan het begin van de ellende ook gevraagd, maar dat deden ze niet (wij bellen met 06). Misschien nu wel, maar zo gaat het ook prima eigenlijk..
Trouwens, ik zeg toch ook in mijn edit dat ik dat niet zou doen als het om een sollicitatieprocedure ging? Als mijn edit niet wordt gelezen (die ik er gelijk achteraan typte) had ik 'm net zo goed niet hoeven typen.. (Al quote June mij zonder edit )
Steep- Kletskop
Ik heb inderdaad je edit niet gelezen, ik heb je bericht gewoon direct gequote. Ik ga daarna niet nog controleren of je toevallig je mening bij hebt gesteld. Ik denk dat je me dat wel zult vergeven.
June- Kletskop
Ik had het ook niet tegen jou June, maar tegen Carmen die letterlijk zegt wat ik in mijn edit had getypt wat ze ook had kunnen lezen aangezien zij wel mijn post met edit heeft gequote..
Steep- Kletskop
Plien84 schreef:Ik reageer nooit op je topics, maar het begint me nu echt op te vallen hoe vaak jij topics opent waarin je iets te klagen hebt over iets/iemand. Volgens mij zou je leven een stuk makkelijker worden als je je over dit soort dingen niet zo druk zou maken... Think positive
ach dat is al zovaak vermeld
Gast- Gast
Ik zou vooral zo doorgaan, dan krijg je die baan zeker niet
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Als ik een sollicitant zou hebben die vraagt of ik terug wil bellen omdat het anders te veel geld kost, dan hoefde diegene niet meer langs te komen. Als je graag die baan wilt moet je er echt een paar euro voor over hebben!
Gast- Gast
Ik had het al getypt en toen zei hij dat ik geen actie had gedaan dus refreshte ik hem zonder je edit te lezen.Steep schreef:Ik had het ook niet tegen jou June, maar tegen Carmen die letterlijk zegt wat ik in mijn edit had getypt wat ze ook had kunnen lezen aangezien zij wel mijn post met edit heeft gequote..
Carmen_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 312
Punten : 323
Registratiedatum : 27-10-12
Mijn vader vroeg ook vaak aan instanties als ze hem wilden terug bellen.
Mijn ouders zaten in de bijstand en ze hadden toen amper wat te besteden en moesten daarvoor best veel telefoontjes plegen. Gemeente, ziekenfonds en noem maar op.
Maar ik vind het wel heel vreemd als je ergens hebt gesolliciteerd dat je vraagt of ze je even willen terug bellen.
Mijn ouders zaten in de bijstand en ze hadden toen amper wat te besteden en moesten daarvoor best veel telefoontjes plegen. Gemeente, ziekenfonds en noem maar op.
Maar ik vind het wel heel vreemd als je ergens hebt gesolliciteerd dat je vraagt of ze je even willen terug bellen.
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Ik denk ook niet dat mensen het vreemd vinden als je aan instanties vraagt of ze je terug willen bellen ivm de kosten, maar mensen vinden het wél vreemd als dit gebeurt in een sollicitatieprocedure. Wat dat betreft denkt iadereen er dus hetzelfde over als jij hoorijsjemeisje schreef:Mijn vader vroeg ook vaak aan instanties als ze hem wilden terug bellen.
Gast- Gast
Lily schreef:ja maar je spreekt toch een bepaalde datum af hoe kan je dan voor niks komen en die training is al over 5 dagen misschien dat ze daarom de datums in december doorgave.
Nee zoals ik al zei en je had kunnen lezen is dat de mw zei dat het echt alleen in dec. was en die jongen zei dus dat het in nov. al kan dus dat is gewoon raar.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
En jij denkt dat je dat vergoed krijgt, echt niet hoor!
Caribbeanlover- Ratel
Er komen wel eens plekken vrij. Ze doen een ronde met een man of 15 a 20 tegelijk, dus zo gek is het niet dat hij er nog een datum uit kreeg.
Verder krijg je een bevestigingsmail (als het goed is heb je die dus al). Owja, het is een presentatie + kort gesprek (als dit nog hetzelfde is als vorig jaar). Ik ga ervanuit dat je voor de kerstperiode gaat? Sorteren of bezorgen? Veel werk hoor dat sorteren, en heel vroeg beginnen (zeker de week voor kerst)!
Verder krijg je een bevestigingsmail (als het goed is heb je die dus al). Owja, het is een presentatie + kort gesprek (als dit nog hetzelfde is als vorig jaar). Ik ga ervanuit dat je voor de kerstperiode gaat? Sorteren of bezorgen? Veel werk hoor dat sorteren, en heel vroeg beginnen (zeker de week voor kerst)!
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Het gaat om een baantje bij de PostNL met kerst? Laat ik me verder maar stil houden.
Wat het terugbellen betreft. Als je kans had willen hebben op dat baantje, had je dat niet moeten vragen. Voor jou DUIZENDEN anderen. (voornamelijk studenten=flexibel=lekker makkelijk)
Wat het terugbellen betreft. Als je kans had willen hebben op dat baantje, had je dat niet moeten vragen. Voor jou DUIZENDEN anderen. (voornamelijk studenten=flexibel=lekker makkelijk)
Livine- Fluisteraar
- Aantal berichten : 183
Punten : 206
Registratiedatum : 03-11-12
Waarom zou je je stil houden? Ik heb daar eerder gewerkt tijdens de kerstperiode dus weet wel wat het inhoudt en zoals iemand zei over vroege beginnen dat was niet zo.
Caribbeanlover- Ratel
Ik hang wekelijks met het UWV aan de telefoon omdat dingen daar momenteel niet gaan zoals het hoort te gaan. Geven ze zelf ook toe, maar om te vragen of ze willen terug bellen komt niet ééns in mij op. Ik ben van hun deels afhankelijk van mijn inkomen.
Jij wilt daar gaan werken, dan zal je toch even wat moeten investeren. Die paar cent meer of minder maakt ook echt niet uit. Dan maar een dag een sneetje brood minder in mijn ogen.
Jij wilt daar gaan werken, dan zal je toch even wat moeten investeren. Die paar cent meer of minder maakt ook echt niet uit. Dan maar een dag een sneetje brood minder in mijn ogen.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Caribbeanlover schreef:June schreef:Steep schreef:Ik laat me vaak zat door de upc terugbellen. We hebben zovaak en zoveel problemen dat ik vraag of ze mij terug willen bellen en dat doen ze altijd. Prima dat vele dat nooit zouden vragen, maar als je meerder keren per week een betaald telefoonnumer moet bellen en dan gemiddeld 10 a 15 minuten aan de telefoon zit, is je telefoonrekening niet leuk meer.
En jij denkt dat je dat vergoed krijgt, echt niet hoor!
Zowel bij UPC als bij KPN heb ik het een keer vergoed gekregen. Gewoon door rustig te blijven en uit te leggen dat ze me al overlast hadden bezorgd en ik een vergoeding het minste vond wat ze konden doen. Beide keren gewoon gekregen.
Bij een sollicitatie zou dat dus sowieso niet in mijn hoofd opkomen zoals ik al zei. Als ik een baan wil, wil ik ook wel die paar tientjes betalen om de baan te krijgen.
June- Kletskop
krijg je zeker vergoed! alleen niet als je belt omdat JIJ een baan wil denk ik.
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Dan heb jij mazzel gehad met je diensten. Mijn oom is 30 jaar postbode geweest en ik ben geregeld gevraagd als sorteerder voor de kerstperiode, en mij werd toen ook op het hart gedrukt dat ik me er dan wel van bewust moest zijn dat ik of vroeg moet beginnen, of laat pas klaar ben. Streven is natuurlijk nog altijd om de post de volgende dag te bezorgen, dus andere opties zijn er ook niet.Caribbeanlover schreef:Waarom zou je je stil houden? Ik heb daar eerder gewerkt tijdens de kerstperiode dus weet wel wat het inhoudt en zoals iemand zei over vroege beginnen dat was niet zo.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: