Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

WTF, nou ja zeg!

+15
Kqip
ijsjemeisje
Siem
Steep
Jerry
Plien84
Carmen_
Lejow
Caribbeanlover
VeryCherry
Jasmine
Minx
Rush
Derpy
Inge
19 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

WTF, nou ja zeg! Empty WTF, nou ja zeg!

Bericht  Caribbeanlover vr 9 nov 2012 - 0:32

Laatst heb ik gebeld met postnl ivm werk en ik vroeg of zij mij terug konden bellen aangezien ik mobiel belde en gezien het lange gesprek qua bedrag aan zou tikken.

Dat kan echt echt echt NIET zeiden ze ivm een bepaald systeem. Daarnet had ik ze weer aan de lijn en aangezien ik continu in de wacht werd gezet vroeg een vrouw mijn nr (die ze volgens mij gewoon in beeld kan zien) zodat ze me terug kon bellen.

Nou kon het ineens wel!Neutral

Ze zei ''mag ik je nr, dan bel ik zo terug'' en voordat ik mijn nr kon geven zette ze mij weer in de wacht en dat terwijl ik daarvoor nog zei ''moet u mijn nr niet noteren dan''.

Echt zo raar zeg!

Laatst aangepast door Caribbeanlover op vr 9 nov 2012 - 0:44; in totaal 1 keer bewerkt

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

WTF, nou ja zeg! Empty Re: WTF, nou ja zeg!

Bericht  Gast vr 9 nov 2012 - 0:33

Caribbeanlover schreef:Laatst werd ik gebeld door postnl ivm werk en ik vroeg of zij mij terug konden bellen aangezien ik mobiel belde en gezien het lange gesprek qua bedrag aan zou tikken.
Apart.

Laatst aangepast door Maple op vr 9 nov 2012 - 0:38; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 9 nov 2012 - 0:34

Nou, het is vreselijk!

Gast
Gast

Bericht  Jasmine vr 9 nov 2012 - 0:35

Jij werd gebeld, maar je wilde terug gebeld worden omdat het anders te duur werd? scratch

Dat is raar ja Laughing
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Jerry vr 9 nov 2012 - 0:36

Ikniesnapnie
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caribbeanlover vr 9 nov 2012 - 0:41

Jasmine schreef:Jij werd gebeld, maar je wilde terug gebeld worden omdat het anders te duur werd? scratch

Dat is raar ja Laughing

Nou daar vind ik niks raar aan en ik ben vast niet de enige die dat vraagt. Het kon niet, dus zat er niks anders op. Nu het ineens wel kan, dat is pas raar.

Ik heb dat vaker ergens gevraagd en dan deden ze dat ook. Stukje service heet dat he.

Oh ja nog zoiets. Ik was bijna klaar met het gesprek met die vrouw alleen moest ik nog even een datum kiezen ivm de training. Dus zij had een bepaalde dag op een ochtend en toen ik vroeg of het ook s'middags kon noemde ze een andere dag op precies hetzelfde tijdstip.

Toen viel ze dus weg. Ik terug bellen, WEER iemand anders aan de lijn en het WEER uitgelegd. Bij diegene de afspraak daarvoor gemaakt en toen bleek dat het geen eens kon op de ochtenden. Nou ja zeg! Waarom zegt dat mens dat dan?!

Laatst aangepast door Caribbeanlover op vr 9 nov 2012 - 0:42; in totaal 1 keer bewerkt

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Inge vr 9 nov 2012 - 0:42

Huh als je gebeld wordt door post nl kost het jou geen geld op je mobiel hoor
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Gast vr 9 nov 2012 - 0:43

CBL, als je wordt gebeld, watvoor meerwaarde heeft het dan om te vragen of ze je terug willen bellen? Je wórdt al gebeld dus je betaalt niets.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 9 nov 2012 - 0:43

Het leven valt niet mee...

Gast
Gast

Bericht  Derpy vr 9 nov 2012 - 0:44

Dat verschilt per afdeling in een callcenter. Ik weet dat eerstelijns meestal niet kunnen terugbellen en tweedelijns vaak wel.
Derpy
Derpy
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12

Bericht  Caribbeanlover vr 9 nov 2012 - 0:44

Oeps, ik bedoelde dat ik toen n.a.v. een sollicitatie hun moest terug bellen en dat toen heb gedaan.

Oh en nu belde ik hun dus weer.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 9 nov 2012 - 0:45

Ze zullen wel denken, wat een rare snuiter, die CBL.

Overigens denk ik stiekem gewoon dat CBL een foutje maakte en ze bedoelt dat ze zelf belde en toen vroeg of ze terug wilden bellen. Maar dat zou ik nóóit doen eigenlijk als je in een sollicitatieprocedure zit. Dan maar een paar euro extra op m'n telefoonrekening.

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover vr 9 nov 2012 - 0:46

Derpy schreef:Dat verschilt per afdeling in een callcenter. Ik weet dat eerstelijns meestal niet kunnen terugbellen en tweedelijns vaak wel.

Dan moeten ze niet zeggen dat ze geen 06 nrs kunnen bellen als het blijkbaar wel kan.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 9 nov 2012 - 0:49

[quote="Caribbeanlover"]
Jasmine schreef: Ik terug bellen, WEER iemand anders aan de lijn en het WEER uitgelegd.

Wat denk jij? Dat er bij zo`n groot bedrijf maar 5 call center medewerkers werken ofzo? En zoveel moeite is het toch niet om het even uit te leggen (owjawel want dan hang je langer aan de lijn en dan kost het een euro meer)

Gast
Gast

Bericht  Rush vr 9 nov 2012 - 0:50

Maple schreef:
Caribbeanlover schreef:Laatst werd ik gebeld door postnl ivm werk en ik vroeg of zij mij terug konden bellen aangezien ik mobiel belde en gezien het lange gesprek qua bedrag aan zou tikken.
Apart.
Hahahaa inderdaad.. Als je het te duur vindt moet je gewoonweg niet bellen. WTF, nou ja zeg! 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Minx vr 9 nov 2012 - 0:54

Caribbeanlover schreef:
Derpy schreef:Dat verschilt per afdeling in een callcenter. Ik weet dat eerstelijns meestal niet kunnen terugbellen en tweedelijns vaak wel.

Dan moeten ze niet zeggen dat ze geen 06 nrs kunnen bellen als het blijkbaar wel kan.

Maar als je eerstelijns bent kun je dat dan toch ook niet dus is er toch niets aan gelogen.

En zou het misschien kunnen dat ze een storing hadden waardoor je steeds in de wacht werd gezet?
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Caribbeanlover vr 9 nov 2012 - 0:55

[quote="Lily"]
Caribbeanlover schreef:
Jasmine schreef: Ik terug bellen, WEER iemand anders aan de lijn en het WEER uitgelegd.

Wat denk jij? Dat er bij zo`n groot bedrijf maar 5 call center medewerkers werken ofzo? En zoveel moeite is het toch niet om het even uit te leggen (owjawel want dan hang je langer aan de lijn en dan kost het een euro meer)

Het is wel een moeite als ik al een aantal keren vrij lang in de wacht ben gezet, er word gevraagd om mijn nr en vervolgens word die niet genoteerd en ik weer in de wacht word gezet. Ook dat ze ineens ophing. Ja dat is het best vervelend om aan 3 verschillende mensen het steeds uit te leggen dat snap je toch wel!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Jasmine vr 9 nov 2012 - 0:56

Maar even terzijde hoor: jij wilt werken, maar niet investeren in een telefoongesprek om daar te werken?

Ik zou dat echt niet gevraagd hebben. Als ik ergens heen bel, omdat ik daar wil werken, dan heb ik die kosten daar graag voor over. Voor mij 20 anderen.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  VeryCherry vr 9 nov 2012 - 0:57

Dat het vermoeiend is om je verhaal 86.000 keer te vertellen kan ik wel inkomen, maar wat verwacht je dan? Dat er speciaal voor jou á la minute notities worden gemaakt voor het geval je weer in de wacht gezet wordt??
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 9 nov 2012 - 1:00

Nou als je bellen te duur vindt dan stuur je toch een email? Of je belt via skype, is goedkoper. Alleen ja dan moet je gebruik maken van je computer, kost ook weer geld n feite, ivm afchrijvingskosten Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 9 nov 2012 - 1:01

Jasmine schreef:Maar even terzijde hoor: jij wilt werken, maar niet investeren in een telefoongesprek om daar te werken?

Ik zou dat echt niet gevraagd hebben. Als ik ergens heen bel, omdat ik daar wil werken, dan heb ik die kosten daar graag voor over. Voor mij 20 anderen.
Dat inderdaad.

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover vr 9 nov 2012 - 1:15

Het stomme is ook nog eens dat de vrouw die ik al 1e sprak zei dat de trainingen echt ALLEEN maar van 3 t/m 7 dec. waren en het ECHT NIET op andere dagen plaats vond. Terwijl ik bij die jongen uiteindelijk een afspraak heb voor 15-11, echt zo raar!

Heb hem wel gezegd dat ik het verwarrend vind, aangezien de een totaal wat anders zegt dan de ander en dat ze niet op 1 lijn zitten. Dat ze op deze manier verkeerde info kunnen geven en dat men dus voor niks kan komen voor zo training.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 9 nov 2012 - 1:18

Ze zullen vast wel elke maand trainingen hebben. Maar lekker begin dat je al zoveel irritatie voelt hebt jegens je nieuwe werkgever waar je nog niet eens wérkt. Typisch jou.

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover vr 9 nov 2012 - 1:22

Het is toch alleen maar handig dat ik dat meld, want voor mezelf en anderen vind ik het niet leuk als ze de verkeerde info geven en dus is de kans er dat men voor niks komt

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 9 nov 2012 - 1:27

ja maar je spreekt toch een bepaalde datum af hoe kan je dan voor niks komen scratch en die training is al over 5 dagen misschien dat ze daarom de datums in december doorgave.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: