Dagcafé 2011
+18
Suus
Arwyn
Zwerver
smooch
Jordana
VeryCherry
Toet
Cheesegirl
Caresses
Lotus
Caroow
Jeanette
TGR
Roze Roos
girli
Chocolate Cookie
aniet
Merai
22 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé 2011
CherrieLola schreef:Hmmm, ben ik al heel braaf aan het koken, krijg ik net een smsje van mijn vriend dat hij laat thuis is.
Heerlijk die mannen... Kunnen niet eens een warm bord met verse Chili con carne waarderen
Hoever ben je al?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Nee daarom, dan kan ik net zo goed gaan rijden.. De add staat al twee weken online, dus misschien kan ik nog wel wat van de prijs aflullen..Zwoesj schreef:Maar dan heb je wel zekerheid dat je hem hebt (je hebt hem dan natuurlijk gelijk in handen)
Gast- Gast
Lotus, Sorry, dat ben ik niet van plan haha! Zit lekker en heb even wat tijd vrij Dus ga weer lekker aan de slag.
Fijne dag gehad?
Fijne dag gehad?
Gast- Gast
Ja hoor, ik heb wel een fijne dag gehad. En jij?
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
_Donnaa schreef:Nee daarom, dan kan ik net zo goed gaan rijden.. De add staat al twee weken online, dus misschien kan ik nog wel wat van de prijs aflullen..Zwoesj schreef:Maar dan heb je wel zekerheid dat je hem hebt (je hebt hem dan natuurlijk gelijk in handen)
Gewoon proberen, nee heb je ja kun je krijgen. Is hij tweedehands of nieuw maar dan via zo'n advertentie van marktplaats?
Zwoesj- Ratel
_Donnaa schreef:Nee daarom, dan kan ik net zo goed gaan rijden.. De add staat al twee weken online, dus misschien kan ik nog wel wat van de prijs aflullen..Zwoesj schreef:Maar dan heb je wel zekerheid dat je hem hebt (je hebt hem dan natuurlijk gelijk in handen)
Dat misschien ook nog... als ik jou was haalde ik hem op.. Je bent er dan ook zeker van dat die onderweg niet stuk kan gaan!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Zwoesj schreef:CherrieLola schreef:Hmmm, ben ik al heel braaf aan het koken, krijg ik net een smsje van mijn vriend dat hij laat thuis is.
Heerlijk die mannen... Kunnen niet eens een warm bord met verse Chili con carne waarderen
Hoever ben je al?
Het gehakt en de groenten zijn al gebakken, ik moet alleen die mix er nog door doen.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ja ook wel Lekker gewerkt. Wel een moeiljk moment gehad, maar dat is er al een paar dagen.. Maar ja, komt wel goed.
opt werk is er een huishouding, en die houden de boels choon. Nu valt het mij alleen op dat het best wel heel smerig is bij ons op de afdeling. Ik heb dus ook wat dingen schoon gemaakt en gestofzuigt etc. Eigenlijk denk ik dat ik het bij de huishouding neer moet leggen dat ik 'vieze' plekken tegen kom. Maar durf dat niet zo goed.
opt werk is er een huishouding, en die houden de boels choon. Nu valt het mij alleen op dat het best wel heel smerig is bij ons op de afdeling. Ik heb dus ook wat dingen schoon gemaakt en gestofzuigt etc. Eigenlijk denk ik dat ik het bij de huishouding neer moet leggen dat ik 'vieze' plekken tegen kom. Maar durf dat niet zo goed.
Gast- Gast
Volgens de advertentie is die nieuw. Die man heeft een Blackberry en die wil die blijven gebruiken. Deze heeft hij gekozen bij de verlenging van z`n abbo, maar dus nog nooit gebruikt..Zwoesj schreef:_Donnaa schreef:Nee daarom, dan kan ik net zo goed gaan rijden.. De add staat al twee weken online, dus misschien kan ik nog wel wat van de prijs aflullen..Zwoesj schreef:Maar dan heb je wel zekerheid dat je hem hebt (je hebt hem dan natuurlijk gelijk in handen)
Gewoon proberen, nee heb je ja kun je krijgen. Is hij tweedehands of nieuw maar dan via zo'n advertentie van marktplaats?
Gast- Gast
Moet wel steeds aan Donnaa denken als ik op de h&m zit haha.. Vooral als ik rokjes zie
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Ja ook wel Lekker gewerkt. Wel een moeiljk moment gehad, maar dat is er al een paar dagen.. Maar ja, komt wel goed.
Dat zou je inderdaad wel moeten doen. Maar ik ben daar ook nooit zo goed in.
Lotus- Ratel
Maar ja, dan blijft het vies. Aangezien ik er ook niet vaak overdag ben om de boel schoon te houden.
Gast- Gast
Excuuuuuuusss..Dolcis_ schreef:Moet wel steeds aan Donnaa denken als ik op de h&m zit haha.. Vooral als ik rokjes zie
Ik zou geen onzinnig geld uitgeven en nu kijk ik alweer naar een telefoon..
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Maar ja, dan blijft het vies. Aangezien ik er ook niet vaak overdag ben om de boel schoon te houden.
Dus toch maar zeggen.
Lotus- Ratel
haha! Welke heb je gezien?_Donnaa schreef:Excuuuuuuusss..Dolcis_ schreef:Moet wel steeds aan Donnaa denken als ik op de h&m zit haha.. Vooral als ik rokjes zie
Ik wil ook een nieuwe.. Maar geld groeit me helaas niet op mijn rug haha.. Bij jou wel?
Gast- Gast
Ja een Nokia C6 wil ik hebben.. Bij mij groeit het in de tuin, hahaDolcis_ schreef:haha! Welke heb je gezien?_Donnaa schreef:Excuuuuuuusss..Dolcis_ schreef:Moet wel steeds aan Donnaa denken als ik op de h&m zit haha.. Vooral als ik rokjes zie
Ik wil ook een nieuwe.. Maar geld groeit me helaas niet op mijn rug haha.. Bij jou wel?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Excuuuuuuusss..Dolcis_ schreef:Moet wel steeds aan Donnaa denken als ik op de h&m zit haha.. Vooral als ik rokjes zie
Ik zou hem gaan afhalen Donnaa, dan heb je voor je gevoel denk ik ook meer zekerheid dat je niet genaaid wordt. Want ook al zeggen ze dat hij nieuw is, dalijk krijg je hem in de bus en is hij vreselijk beschadigd en gebruikt.
Zwoesj- Ratel
Donna, Chill! Dan moet ik maar heel snel gaan verhuizen! Ik wil ok wel een geldboompje. Lijkt me geweldig. Ga ik gewoon een uurtje in de tuin bezig en verdien ik geld ipv dat ik me een dag lang uit de naad werk in een verzorgingshuis
Gast- Gast
Dit is echt karma, ik moet nu weer terug naar de supermarkt om een nieuw blik kidneybonen te kopen, het blik wat ik nu heb is verrot.
Nja, whatever...
Nja, whatever...
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Jaa daarom.. Nou ik heb die vent een mail gestuurd, dus ik ben benieuwd..Zwoesj schreef:_Donnaa schreef:Excuuuuuuusss..Dolcis_ schreef:Moet wel steeds aan Donnaa denken als ik op de h&m zit haha.. Vooral als ik rokjes zie
Ik zou hem gaan afhalen Donnaa, dan heb je voor je gevoel denk ik ook meer zekerheid dat je niet genaaid wordt. Want ook al zeggen ze dat hij nieuw is, dalijk krijg je hem in de bus en is hij vreselijk beschadigd en gebruikt.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ja een Nokia C6 wil ik hebben.. Bij mij groeit het in de tuin, hahaDolcis_ schreef:haha! Welke heb je gezien?_Donnaa schreef:Excuuuuuuusss..Dolcis_ schreef:Moet wel steeds aan Donnaa denken als ik op de h&m zit haha.. Vooral als ik rokjes zie
Dat is handig. Heb je daar speciale zaadjes voor gezaaid?
Lotus- Ratel
Hahahaha.. Jullie weten gewoon al hoe ik ga reageren, dat is echt fout..Dolcis_ schreef:Zaadjes van W haha!
Gast- Gast
CherrieLola schreef:Dit is echt karma, ik moet nu weer terug naar de supermarkt om een nieuw blik kidneybonen te kopen, het blik wat ik nu heb is verrot.
Nja, whatever...
Het moest zo zijn CL Is hij nu wel op tijd thuis als je dat nieuwe blik moet halen?
Zwoesj- Ratel
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: