Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé 2011

+18
Suus
Arwyn
Zwerver
smooch
Jordana
VeryCherry
Toet
Cheesegirl
Caresses
Lotus
Caroow
Jeanette
TGR
Roze Roos
girli
Chocolate Cookie
aniet
Merai
22 plaatsers

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé 2011 - Pagina 36 Empty Re: Dagcafé 2011

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 2:20

Goeiemiddag allemaal. Ik heb wel de moeite genomen om even bij te lezen maar ik heb geen zin om op iedereen te reageren. Oh ja wel op Cherrie dat ze de woningbouw achter z'n reet aan moet zitten en Caroow dat het balen is dat haar telefoon is afgesloten maar wel goed dat ze haar examen heeft gehaald.

En verder weet ik het even niet meer.

Ik zit kwijlend achter de pc.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 2:21

Smikkell schreef:Nou, ik heb twee kilometer gewandeld in het park. Het was heerlijk weer.. En ik heb een heel mooie tak gevonden en meegenomen Embarassed Nu heb ik dus nog meer takken, maar deze kon ik niet laten liggen!

Takken zijn echt helemaal 2011
Ik zat te denken aan:

Jouw tak, mijn tak.
Tak zoekt vrouw.
Hoe vind ik een tak?
Wie is de tak?
Help mijn tak is te dik.
Goede takken, slechte takken.
Tak de musical.....

Whahahahaha jij bent echt grappig Very Happy

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry ma 7 feb 2011 - 2:21

Whahaha ik heb al gebeld, moet nu even afwachten tot de opzichter komt en dan kan ik hem een hele waslijst geven waar hij naar moet kijken en op moet laten knappen!
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 2:24

CherrieLola schreef:Whahaha ik heb al gebeld, moet nu even afwachten tot de opzichter komt en dan kan ik hem een hele waslijst geven waar hij naar moet kijken en op moet laten knappen!

Heel goed! Ik heb ook altijd gezeik gehad met de woningbouw en ik liet ze mooi elke maand komen. Kost me toch niets (alleen wat frustratie).

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry ma 7 feb 2011 - 2:28

Nee kost niks geloof ik hè? Het stomme is dat dit hele huis uitgewoond was voordat wij hier kwamen wonen en ze het opgeknapt hebben, nieuwe keuken e.d. maar de 'kleine' klusjes hebben ze helemaal overgeslagen. Toen stond mijn hoofd er niet naar, want ik wilde gewoon zo snel mogelijk uit de crisisopvang, maar het is er allemaal nog steeds.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 2:31

Ja, woningbouwen moet je echt ahter hun broek zitten. Ik kreeg twee weken terug een brief dat ik vrijdag 11 februari de hele dag thuis moest zijn, voor de ventilatie. Ja, dat gaat dus niet als je het zo kort van tevoren laat weten. En in die brief stond al heel bozig 'Als u er niet bent, berekenen wij extra kosten, maar we gaan er vanuit dat u het niet zover laat komen'. Pffff, wat een toon zeg.

Ik bellen. Ja mevrouw, we komen uit limburg daarvoor, dus kunnen niet voor u alleen een andere dag plannen (ze komen voor 'alle' 14 appartementen dan in het gebouw). Dus ik weer uitleggen dat het geen kwestie van niet willen was, maar een kwestie van niet kunnen. Ik KAN niet zo kort van tevoren vrij nemen. En je gaat mij niet vertellen dat zij zelf die planning niet al langer hadden. Dus ik vraag of ze op woensdag kunnen komen (dat is mijn vrije dag), die knakker zegt nee. Ik zeg, dan hebben we een probleem, want de 11e ben ik er niet, simpel. En de sleutel ophalen bij de winkel naast mijn huis hadden ze geen zin in (mijn 2e voorstel). Zegt die vent: nou dan komen we toch lekker niet bij jouw huis langs, dan heb je geen ventilatie schoonmaak en controle. NOU DAN TOCH LEKKER NIET LUL. Dan bel ik jou LEKKER op als er wat met die ventilatie is een keer en dan moet je LEKKER speciaal daarvoor hier naartoe komen, fijne dag.

Lag er vandaag een brief in de brievenbus dat ze woensdag 16 februari komen Cool

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 2:33

Zou ik de woningbouw ook kunnen bellen voor nieuwe voegen in de keuken? Die kitranden bedoel ik dan. Ik wil nieuwe, schone.
Twee weken geleden had ik ze aan de telefoon om 2 punten door te geven (die zijn de dag erna gemaakt), en toen vroeg hij of er nog iets anders was. Ik twijfelde een beetje en zei dat ik dat zelf wel zou oplossen. Toen wilde hij perse weten wat het was, en toen werd dat nog de zelfde dag gemaakt. Blijkbaar wil mijn woningbouw heel graag komen Very Happy
Het ging om de verwarming in de slaapkamer die het niet deed. Maar ik heb hem nooit aan dus vond dat niet erg, maar als ze perse willen komen, kom dan maar.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 2:38

Ja hoor Smikkell, gewoon bellen. Ik heb ze zelf zover gekregen dat m'n ramen worden gelapt :P Vond het zo stom, vanaf 1 hoog doen ze dat wel en beneden niet. Ja, dikke doei. We betalen allemaal evenveel huur en servicekosten, ik 'betaal ook mee' aan de verlichting op drie hoog, kan mij het rotten of daar licht is, prima, maar dan wil ik ook dat mijn ramen worden gelapt Cool

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 2:39

Reva schreef:
Lag er vandaag een brief in de brievenbus dat ze woensdag 16 februari komen Cool

Very Happy

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry ma 7 feb 2011 - 2:42

Heey dat van die ramen lappen moet ik ook even achteraan, misschien doen ze dat ook wel via de woningbouw, ik woon op 1 hoog en het gevolg is dat de buitenramen al 80 jaar niet gelapt zijn.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 2:42

In mijn vorige 'huis' had ik een kapot stopcontact in de keuken. Ik bellen om door te geven en er zou iemand komen. Om 15.00 uur zou hij er zijn, maar om 15.55 uur was er nog steeds niemand. Ik had om 16.00 uur een andere afspraak dus ik ging pleite. Kom ik thuis, ligt er een briefje in de brievenbus dat ze niemand thuis hadden aangetroffen om 16.25 uur. Ja hehe, alsof ik eeuwig ga zitten wachten. Of ik even wilde bellen voor een nieuwe afspraak. Ik gebeld, afspraak een week later. Kwamen ze niet.

Uiteindelijk kwamen ze na een HALF JAAR dat stopcontact maken en wat zei de LUL: u had wel even eerder mogen bellen, want het scheelde niet veel of dat stopcontact had kortsluiting veroorzaakt. Het is dat mijn man erbij was en niet ik, anders had ik hem ter plekke beetgepakt en van het balkon gemieterd.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 2:45

Hahaha, soms voelt leeftijdsverschil heel groot..

W. zit op school ha.. Sinds we iets hebben, is hij nog niet op school geweest.. School, dat klinkt voor mij als vroeger, whaha!
Laughing

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry ma 7 feb 2011 - 2:45

Dat hadden wij ook met een stopcontact in de keuken, dat ding zat los in de muur en je kon de vonken er vanaf zien spatten, wilden ze ook niet komen. Toen heeft mijn vriend zich er in verdiept en het zelf maar gemaakt...
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 3:00

Jammieeee ik eet heerlijk een tosti met ananas

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 3:02

CherrieLola schreef:Dat hadden wij ook met een stopcontact in de keuken, dat ding zat los in de muur en je kon de vonken er vanaf zien spatten, wilden ze ook niet komen. Toen heeft mijn vriend zich er in verdiept en het zelf maar gemaakt...
Kan je daar de woningbouw voor laten komen dan? Dat zou niet eens in me op komen, geloof ik No

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry ma 7 feb 2011 - 3:04

Uhu, voor zo'n beetje alles. Ik wil geen cent aan dit huis uitgeven, en dat van het stopcontact was bij oplevering al bekend.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Moezie ma 7 feb 2011 - 3:07

CherrieLola schreef:Uhu, voor zo'n beetje alles. Ik wil geen cent aan dit huis uitgeven, en dat van het stopcontact was bij oplevering al bekend.

Ow daar komen die bij ons echt niet voor..
Maar dan moeten ze aan die tocht toch helemaal wat doen he
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 3:09

Ow, ik bel ze ook voor alles. Daar betaal ik huur voor Wink

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry ma 7 feb 2011 - 3:09

Whahaha lijkt mij wel, als het buiten stormt wapper je hier al helemaal weg.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 3:12

Ik wil een schilderijlijst ophangen boven de eetkamertafel, maar ik heb hier op het moment geen boormachine staan. Zouden ze daar ook voor komen? Dagcafé 2011 - Pagina 36 166342

Een van die mannen, die hier kwam voor de glasvezelkabel, heeft ook iets voor me opgehangen in de badkamer..

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 3:16

ow, en de electricien heeft ook meteen de lamp in de slaapkamer opgehangen toen hij hier toch was!

Maar moet zeggen dat ik verder alles hier alleen heb gedaan/gemaakt/geverft/opgehangen. Alleen alles waar electriciteit bij komt kijken durf ik niet aan. En de eerste keer boren in de tegeltjes van de badkamer vond ik ook wel wat eng, maar gelukkig wilde de man van de glasvezelkabels mij wel even helpen en voordoen..

Gast
Gast

Bericht  Moezie ma 7 feb 2011 - 3:17

Smikkell dat regel je goed Wink
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 3:18

Goed geregeld Smikkel :P

Ik moet nu alles zelf doen, dat is soms wel jammer.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 3:21

Alex167 schreef:Goed geregeld Smikkel :P

Ik moet nu alles zelf doen, dat is soms wel jammer.
Maar jij bezit een man..

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 3:25

Wat zou Sjaan :joker: nu aan het doen zijn?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: