Dagcafé 2011
+18
Suus
Arwyn
Zwerver
smooch
Jordana
VeryCherry
Toet
Cheesegirl
Caresses
Lotus
Caroow
Jeanette
TGR
Roze Roos
girli
Chocolate Cookie
aniet
Merai
22 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé 2011
ligt eraan hoe oud diegene is,denk ik?!_Donnaa schreef:Is het sneu om je verjaardag te vieren in de kroeg?
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
@Aniet, ik doe een opleiding 1e medewerker fastservice. Dit is zeg maar manager bij een deel van de horeca. De hele stof is doormidden geknipt, en daar heb je dus twee examens van. 1 vorige week en 1 in juni. Ik heb nu dus de helft van de opleiding klaar.
Ooooo ik ben zoo blij
Ooooo ik ben zoo blij
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik was dit weekend in parijs! Heb het heerlijk gehad..!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Waarom zou het sneu zijn om je verjaardag te vieren in de kroeg?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
wat goed,zeg!!Caroow schreef:@Aniet, ik doe een opleiding 1e medewerker fastservice. Dit is zeg maar manager bij een deel van de horeca. De hele stof is doormidden geknipt, en daar heb je dus twee examens van. 1 vorige week en 1 in juni. Ik heb nu dus de helft van de opleiding klaar.
Ooooo ik ben zoo blij
ik doe ff met je mee:
aniet- Kletskop
heb je t leuk gehad?wc-eend schreef:Ik was dit weekend in parijs! Heb het heerlijk gehad..!
aniet- Kletskop
Nou.. Ik kan dit jaar geen feestje thuis vieren, maar ik wil m`n 21ste verjaardag ook niet zomaar voorbij laten gaan.loontjes-power schreef:Waarom Donna?
Ik vind zelf van niet..
Vorig jaar heb ik op de dag zelf met vrienden in de kroeg gezeten en heb ik het weekend daarna een feestje gegeven, maar dat kan nu dus niet.. En ik weet nu even niet hoe ik het allemaal moet gaan doen..
Gast- Gast
Nou, het voelt niet echt, echt zeg maar..Suus schreef:Waarom zou het sneu zijn om je verjaardag te vieren in de kroeg?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Nou, het voelt niet echt, echt zeg maar..Suus schreef:Waarom zou het sneu zijn om je verjaardag te vieren in de kroeg?
Ik heb het ook een keer gedaan, toen ik nog thuis woonde maar het niet thuis kon vieren. Gewoon in de kroeg waar we altijd kwamen. Cadeautjes en alles uitgepakt onder het genot van wat borrelhapjes, en iedereen mocht een x aantal drankjes op mijn rekening drinken.
Caroow- Lady Post-a-lot
hoezo kan het niet bij je thuis,Donnaaa?!
aniet- Kletskop
Ja zeker weten! Ik had het alleen al een keer gezien. En de bedoeling was dat we naar Londen zouden gaan. Alleen onderweg kwam mijn vriend erachter dat hij geen paspoort bij zich had. Gelukkig konden we met de andere bus mee naar parijs!aniet schreef:heb je t leuk gehad?wc-eend schreef:Ik was dit weekend in parijs! Heb het heerlijk gehad..!
Was best even teleurgesteld! haha
Zwerver- Ratel
oh dat was dan wel een spontane actie om dan naar parijs te gaan,wc eend!
heb je t evengoed naar je zin gehad?
binnenkort naar londen met je vriend + paspoort?!
heb je t evengoed naar je zin gehad?
binnenkort naar londen met je vriend + paspoort?!
aniet- Kletskop
Mijn vader kan geen drukte meer hebben sinds zijn hersenbloedingen en normaal gaan ze altijd naar vrienden als ik jarig ben, maar die mensen hebben net even wat anders aan hun hoofd op dit moment..aniet schreef:hoezo kan het niet bij je thuis,Donnaaa?!
Kan ze moeilijk opsluiten op zolder, haha
Gast- Gast
hahaha. Ja was echt last minute change!
Parijs is harstikke leuk. Alleen het trekt mij zoveel minder dan Londen. Ik wilde daar al een tijdje heen...Ik was best teleurgesteld. Maargoed liever naar Parijs dan en het geld weg en geen weekendje weg haha.
Binnenkort gaan we naar Londen. Met paspoort inderdaad. Dan ook maar even wat langer!
Parijs is harstikke leuk. Alleen het trekt mij zoveel minder dan Londen. Ik wilde daar al een tijdje heen...Ik was best teleurgesteld. Maargoed liever naar Parijs dan en het geld weg en geen weekendje weg haha.
Binnenkort gaan we naar Londen. Met paspoort inderdaad. Dan ook maar even wat langer!
Zwerver- Ratel
Ja inderdaad, zo wil ik het ook doen.. Eerste drankje op mijn kosten en taart mee enzoCaroow schreef:_Donnaa schreef:Nou, het voelt niet echt, echt zeg maar..Suus schreef:Waarom zou het sneu zijn om je verjaardag te vieren in de kroeg?
Ik heb het ook een keer gedaan, toen ik nog thuis woonde maar het niet thuis kon vieren. Gewoon in de kroeg waar we altijd kwamen. Cadeautjes en alles uitgepakt onder het genot van wat borrelhapjes, en iedereen mocht een x aantal drankjes op mijn rekening drinken.
Gast- Gast
oh ja dat begrijp ik,donnaa.
je eerste vraag of t raar is om je verjaardag in de kroeg te vieren,leek net of je t voor iemand anders vroeg.
ik zou het dan in de kroeg gaan vieren,of kan je niet bij iemand in de schuur je verjaardag vieren,dan is t toch wat intiemer dan in een kroeg waar iedereen als is.
je eerste vraag of t raar is om je verjaardag in de kroeg te vieren,leek net of je t voor iemand anders vroeg.
ik zou het dan in de kroeg gaan vieren,of kan je niet bij iemand in de schuur je verjaardag vieren,dan is t toch wat intiemer dan in een kroeg waar iedereen als is.
aniet- Kletskop
Ik wil niet iemand anders 'opzadelen' met mijn verjaardagsfeestje..aniet schreef:oh ja dat begrijp ik,donnaa.
En ik ben op een woensdag jarig, dus dan is het niet zo heel druk in de kroeg
Gast- Gast
oh je viert het gewoon op dezelfde dag?!
nou dan kan het prima in de kroeg,op woensdag is t niet heel druk dan,lijkt me
gezellig!
en dan volgend jaar maar weer thuis als je t met je vader beter gaat.
gezellig!
en dan volgend jaar maar weer thuis als je t met je vader beter gaat.
aniet- Kletskop
als je een eigen huis hebt Met m`n vader komt het nooit weer goed.aniet schreef:oh je viert het gewoon op dezelfde dag?!
gezellig!
en dan volgend jaar maar weer thuis alsje t met je vader beter gaat.
Ja ik vier het op dezelfde dag.. Op vrijdag of zaterdag wil ik niet, dan is het inderdaad al zo druk..
Gast- Gast
oh ja dat was ook zo,jij was op zoek naar een huis voor jezelf!
ik hoop dat je gauw wat kunt vinden,donnaa!
ik hoop dat je gauw wat kunt vinden,donnaa!
aniet- Kletskop
Ja, lekker hè?
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
mag ik ook wat superlenteweer?
hier is t somber bewolkt en harde wind
hier is t somber bewolkt en harde wind
aniet- Kletskop
_Donnaa schreef:als je een eigen huis hebt Met m`n vader komt het nooit weer goed.aniet schreef:oh je viert het gewoon op dezelfde dag?!
gezellig!
en dan volgend jaar maar weer thuis alsje t met je vader beter gaat.
Ja ik vier het op dezelfde dag.. Op vrijdag of zaterdag wil ik niet, dan is het inderdaad al zo druk..
Ik heb het toen op een vrijdag gedaan, rond een uur of negen. Er waren vrijwel geen anderen, ik vond het erg leuk. En je vrienden weten toch denk ik wel waarom je het niet thuis kan vieren? Ik vind het dus niet vreemd!
Heb je al bijna een huisje? Wachten duurt wel lang, of niet?
Caroow- Lady Post-a-lot
Van mij wel, maar ik heb er weinig invloed op...
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: