Dagcafé 2011
+18
Suus
Arwyn
Zwerver
smooch
Jordana
VeryCherry
Toet
Cheesegirl
Caresses
Lotus
Caroow
Jeanette
TGR
Roze Roos
girli
Chocolate Cookie
aniet
Merai
22 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ik vind dat echt geen zeuren!
Je hebt er recht op.. zij moeten zorgen dat je huis in orde is op dat gebied!!
Daar betaal je hun voor..
Je hebt er recht op.. zij moeten zorgen dat je huis in orde is op dat gebied!!
Daar betaal je hun voor..
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
dat is mij ook één keer overkomen,Caroow! en daarna nooit meer!
t is wel allemachtig kut om geen telefoon meer te hebben.
maar zodra je hebt betaald en bij hun het geld binnen is wordt je wel weer aangesloten.
maar net als wat CherrieLola zei,je betaald daar wel 30 euro voor!
t is wel allemachtig kut om geen telefoon meer te hebben.
maar zodra je hebt betaald en bij hun het geld binnen is wordt je wel weer aangesloten.
maar net als wat CherrieLola zei,je betaald daar wel 30 euro voor!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Heb net gebeld. Er komt een opzichtig binnen nu en twee weken 'voelen', maar ze kunnen niet garanderen dat ze er wat aan gaan doen :S
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
CherrieLola schreef:@Caroow; zo doet Hi het altijd, ze geven je dan nog twee weken de tijd om te betalen na dagtekening van de brief. Nu kan je nog ongeveer twee weken wel gebeld en gesmst worden. Daarna wordt je hele telefoon afgesloten. Het is zaak zo snel mogelijk alsnog te betalen, maar daar komen wel weer aansluitkosten bij en dat is ongeveer €30,-
Kan ik nog wel gebeld/gesmst worden? Volgens mij niet.. Maar ik ben alleen thuis, dus ik kan het ook niet testen.
Ik heb overigens gelijk betaald toen ik het doorhad, dus ik hoop dat ik een beetje snel weer gewoon kan bellen, want dit is echt rot!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ja, dat kan nu nog hoor Waarom bel je Hi niet even om zeker te weten dat ze je betaling binnen hebben. Je hebt kans dat je een mailtje moet sturen met een bewijs dat je betaald hebt, maar dat is gewoon een kwestie van een print screen meesturen.
CherrieLola schreef:Ja, dat kan nu nog hoor Waarom bel je Hi niet even om zeker te weten dat ze je betaling binnen hebben. Je hebt kans dat je een mailtje moet sturen met een bewijs dat je betaald hebt, maar dat is gewoon een kwestie van een print screen meesturen.
Bellen gaat niet
Ik heb dus al gezocht of er ergens iets over staat bij de klantenservice online, maar daar staat alleen maar dat je gewoon moet wachten.
Caroow- Lady Post-a-lot
wat goed dat ze langskomen van de woningbouw!
en tuurlijk zeggen ze dat ze er misschien niks aan doen,lekker makkelijk van die telefoonmiep!
maar ik weet zeker dat als ze dit zien dat er wel wat aan gedaan kan worden.
en trouwens:ik zou die kaars nog ff bewaren,als bewijs!
en tuurlijk zeggen ze dat ze er misschien niks aan doen,lekker makkelijk van die telefoonmiep!
maar ik weet zeker dat als ze dit zien dat er wel wat aan gedaan kan worden.
en trouwens:ik zou die kaars nog ff bewaren,als bewijs!
aniet- Kletskop
@ caroow:(ik heb dit van het internet afgeplukt)
Ik ben afgesloten, wat nu?
Wil je snel weer kunnen bellen? Betaal dan binnen 8 dagen na afsluiting het openstaande bedrag op rekeningnummer 29225 ten name van KPN BV in Groningen. Vermeld bij de betaling wel het betalingskenmerk (deze staat in de herinnerings-sms) of je klant- en rekeningnummer (deze staan linksboven op de (online) telefoonrekening vermeld). Nadat we je betaling verwerkt hebben kun je binnen 24 uur weer gebruik maken van je telefoon. Let wel, de verwerking kan enkele dagen duren. Op de eerstvolgende rekening zullen wel de kosten van de heraansluiting (€ 28,00 excl. btw) in rekening worden gebracht. Weet je niet zeker hoelang je al bent afgesloten, stuur dan daarnaast ook een betaalbewijs.
Kijk hier hoe je dit kunt doen. Typ "betaalbewijs" in bij de zoekfunctie.
Als je niet betaalt, dan wordt de mobiele aansluiting volledig geblokkeerd en ontvang je een brief waarin de gevolgen worden uitgelegd. Deze zijn:
Je mobiele telefoonaansluiting wordt volledig afgesloten en je raakt je telefoonnummer kwijt.
Je moet eventueel het resterende bedrag van je telefoonabonnement in één keer betalen.
Totdat je alle rekeningen hebt betaald, kun je geen nieuw abonnement afsluiten.
We schakelen direct een incassobureau in en de extra kosten hiervan zoals wettelijke rente en incassokosten moet jij betalen.
Ik ben afgesloten, wat nu?
Wil je snel weer kunnen bellen? Betaal dan binnen 8 dagen na afsluiting het openstaande bedrag op rekeningnummer 29225 ten name van KPN BV in Groningen. Vermeld bij de betaling wel het betalingskenmerk (deze staat in de herinnerings-sms) of je klant- en rekeningnummer (deze staan linksboven op de (online) telefoonrekening vermeld). Nadat we je betaling verwerkt hebben kun je binnen 24 uur weer gebruik maken van je telefoon. Let wel, de verwerking kan enkele dagen duren. Op de eerstvolgende rekening zullen wel de kosten van de heraansluiting (€ 28,00 excl. btw) in rekening worden gebracht. Weet je niet zeker hoelang je al bent afgesloten, stuur dan daarnaast ook een betaalbewijs.
Kijk hier hoe je dit kunt doen. Typ "betaalbewijs" in bij de zoekfunctie.
Als je niet betaalt, dan wordt de mobiele aansluiting volledig geblokkeerd en ontvang je een brief waarin de gevolgen worden uitgelegd. Deze zijn:
Je mobiele telefoonaansluiting wordt volledig afgesloten en je raakt je telefoonnummer kwijt.
Je moet eventueel het resterende bedrag van je telefoonabonnement in één keer betalen.
Totdat je alle rekeningen hebt betaald, kun je geen nieuw abonnement afsluiten.
We schakelen direct een incassobureau in en de extra kosten hiervan zoals wettelijke rente en incassokosten moet jij betalen.
aniet- Kletskop
@Caroow; oh ja sorry, dat was ik even vergeten. Kan je niet mailen of een telefoon lenen?
Tsja, ik kan gewoon nieuwe kaarsen branden, het tocht hier toch wel Mja, ik ben benieuwd wanneer ze daadwerkelijk komen.
Tsja, ik kan gewoon nieuwe kaarsen branden, het tocht hier toch wel Mja, ik ben benieuwd wanneer ze daadwerkelijk komen.
Heerlijk die woningbouw, die van ons is ook zo hinderlijk.
De videofoon is al maanden stuk, vorige maand kregen we een brief dat hij binnen een week weer zou werken, niet dus.
Zodra het vriest zit de voordeur vast, en moeten we door het grote hek naar binnen, dit geeft echt veel herrie en wij werken beide vaak tot half 1 's nachts, dus niet echt buurvriendelijk.
Sinds de oplevering van ons huis hangt er een rioollucht in het toilet, we gebruiken deze dus nooit, maar altijd de badkamer, zo erg stinkt het.
Aan alle drie de dingen wordt gewoon niks gedaan.. Zo stom!
O, ik kom er net achter dat ik wel bereikbaar ben, ik heb mezelf even gesmst via de Hi-site.
De videofoon is al maanden stuk, vorige maand kregen we een brief dat hij binnen een week weer zou werken, niet dus.
Zodra het vriest zit de voordeur vast, en moeten we door het grote hek naar binnen, dit geeft echt veel herrie en wij werken beide vaak tot half 1 's nachts, dus niet echt buurvriendelijk.
Sinds de oplevering van ons huis hangt er een rioollucht in het toilet, we gebruiken deze dus nooit, maar altijd de badkamer, zo erg stinkt het.
Aan alle drie de dingen wordt gewoon niks gedaan.. Zo stom!
O, ik kom er net achter dat ik wel bereikbaar ben, ik heb mezelf even gesmst via de Hi-site.
Caroow- Lady Post-a-lot
je kunt je telefoon na betaling binnen 24 uur weer gebruiken,staat ook in t stukje dat ik voor je had gekopieerd,Caroow!
fijn dat je wel gebeld en gesmst kunt worden!
aniet- Kletskop
wat een stomme woningbouwstichtingen hebben jullie!
hier staan ze binnen een half uur op de stoep,er rijden ook heel veel busjes van hun rond.
dus er heeft er altijd wel één opzichter tijd om te komen kijken en het daarna op te lossen!
hier staan ze binnen een half uur op de stoep,er rijden ook heel veel busjes van hun rond.
dus er heeft er altijd wel één opzichter tijd om te komen kijken en het daarna op te lossen!
aniet- Kletskop
aniet schreef:je kunt je telefoon na betaling binnen 24 uur weer gebruiken,staat ook in t stukje dat ik voor je had gekopieerd,Caroow!
Ja ik las het, dankjewel!
Caroow- Lady Post-a-lot
Oh ja, busjes zie ik genoeg rijden hoor. Wij wonen hier nu ruim twee jaar en er zijn nog steeds tegeltjes kapot in de keuken, vertikken ze ook om te komen maken.
Ik ging net nog een keertje inloggen bij internetbankieren. De code die ik moest intoetsen bestaat uit 8 cijfers. Deze cijfers, in deze volgorde, was het telefoonnummer van mijn eerste huis. (Bijna, ik had natuurlijk een telefoonnummer met 10 cijfers:) )Zo toevallig!
Caroow- Lady Post-a-lot
ik denk dat t enige is wat jij kan doen is achter hun kont aan zitten!CherrieLola schreef:Oh ja, busjes zie ik genoeg rijden hoor. Wij wonen hier nu ruim twee jaar en er zijn nog steeds tegeltjes kapot in de keuken, vertikken ze ook om te komen maken.
aniet- Kletskop
dat is wel heel toevallig,Caroow!
aniet- Kletskop
Uhu, dat weet ik ook wel, en dan stoor ik me eraan, ik kan me er gewoon niet toe zetten want ik vind het sowieso een stom huis, er is teveel in gebeurd.
CherrieLola schreef:Uhu, dat weet ik ook wel, en dan stoor ik me eraan, ik kan me er gewoon niet toe zetten want ik vind het sowieso een stom huis, er is teveel in gebeurd.
Dat is idd heel vervelend..
Ik heb dat zelf ook.. Zoveel nare herrineringen in het huis waar wij wonen..
Maar ben wel op hard op zoek naar een ander huisje
Moezie- Kletskop
Nja, wij moeten eerst de schuld aflossen en dan kunnen we hier eindelijk eindelijk weg. Er zijn echt periodes dat m'n maag zich al omdraait als ik de parkeerplaats oprij.
oh maar dat wist ik niet,Cherrielola!
dan hoop ik dat je gauw kan verhuizen als je schulden zijn afbetaald.
hoelang moet je nog aflossen?
dan hoop ik dat je gauw kan verhuizen als je schulden zijn afbetaald.
hoelang moet je nog aflossen?
aniet- Kletskop
Nog een jaar waarschijnlijk, en dan kunnen we een huis kopen.
CherrieLola schreef:Nog een jaar waarschijnlijk, en dan kunnen we een huis kopen.
Dan hoop ik voor jou dat je snel weg kunt!! en een prachtig mooi huisje kan kopen
Moezie- Kletskop
Komt ook wel goed, we moeten nu alleen even doorzetten.
Gelukkig hebben we wel de vakantie om naar uit te kijken, we gaan mee met mijn ouders en zij betalen ook een deel.
Gelukkig hebben we wel de vakantie om naar uit te kijken, we gaan mee met mijn ouders en zij betalen ook een deel.
oh dat is heel lief van je ouders!
maar een jaar is nog best lang om in een tochthuis te zitten!
maar een jaar is nog best lang om in een tochthuis te zitten!
aniet- Kletskop
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: