Dagcafé 2011
+18
Suus
Arwyn
Zwerver
smooch
Jordana
VeryCherry
Toet
Cheesegirl
Caresses
Lotus
Caroow
Jeanette
TGR
Roze Roos
girli
Chocolate Cookie
aniet
Merai
22 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Geniaal
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Ik weet nog niet wat ik vandaag ga doen.. Ben in ieder geval veel te vroeg wakker..
Gast- Gast
Ja, dat ga ik ook proberen als ik geen kleedjes kan vinden. Het effect is dan wel anders, maar ach. Ik ga bijna de deur uit: op jacht naar kleedjes, stof en uberballonnen! Lief dat je meedenkt..Reva schreef:Smikkell: geen idee of je al wakker bent, maar die euh 'bollen' die je gisteravond liet zien he, van de uberballon. Kan je ipv kleedjes niet gewoon rondjes uit een gote lap stof/gordijn knippen?
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Zet je gordels goed vast in de Pyton, anders waai je eruitAlex167 schreef:Goedemorgen! Ik zit met man en kind in de auto, onderweg naar de Efteling. Jeej!
Gast- Gast
Oma's hebben toch vaak van die bubbelige dikke 'gordijnen', tot halverwege het raam, in boogjes... Die zijn ook gehaakt, toch?
Succes! Je gaat er wel voor vandaag
Succes! Je gaat er wel voor vandaag
Gast- Gast
Ik voel me zoooo slecht. Ik ben met mijn ex naar bed geweest en heb nu als haren op mijn kop spijt.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Smikkell schreef:Wat wil je daar mee zeggen Reva? Moet ik nu omaatjes gaan bestelen?
Je hoeft het beestje geen naam te geven, toch?
Jeanette: euh, tja...is hij vrijgezel?
Gast- Gast
Ik voel me stom.. Ik spreek een meisje op msn wat ik ken van een oud baantje (stomme hotmail/msn dat je opeens aangemeldt bent!). Die vraag hoe het met mijn rijbewijs gaat. Ik heb 18 lessen gehad en ze zegt dat dat echt heel veel is en waarom ik het niet kan.. Dat zei na 14 lessen examen mag doen.
Zo veel is dat toch niet, 18 lessen?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Nee, dat is helemaal niet veel!Caroow schreef:Ik voel me stom.. Ik spreek een meisje op msn wat ik ken van een oud baantje (stomme hotmail/msn dat je opeens aangemeldt bent!). Die vraag hoe het met mijn rijbewijs gaat. Ik heb 18 lessen gehad en ze zegt dat dat echt heel veel is en waarom ik het niet kan.. Dat zei na 14 lessen examen mag doen.
Gast- Gast
Caroow schreef:Ik voel me stom.. Ik spreek een meisje op msn wat ik ken van een oud baantje (stomme hotmail/msn dat je opeens aangemeldt bent!). Die vraag hoe het met mijn rijbewijs gaat. Ik heb 18 lessen gehad en ze zegt dat dat echt heel veel is en waarom ik het niet kan.. Dat zei na 14 lessen examen mag doen.
vind dat weinig. In vergelijking met mij in ieder geval Ik had er in de 40 ergens. (had geen pakket destjds)
Gast- Gast
Ga vanavond naar een voorstelling 'blind vertrouwen' volgens berichten istie erg heftig haha, ben benieuwd.
Gast- Gast
Zij heeft 14 lessen van 2 uren zeker?Caroow schreef:Ik voel me stom.. Ik spreek een meisje op msn wat ik ken van een oud baantje (stomme hotmail/msn dat je opeens aangemeldt bent!). Die vraag hoe het met mijn rijbewijs gaat. Ik heb 18 lessen gehad en ze zegt dat dat echt heel veel is en waarom ik het niet kan.. Dat zei na 14 lessen examen mag doen.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Zij heeft 14 lessen van 2 uren zeker?Caroow schreef:Ik voel me stom.. Ik spreek een meisje op msn wat ik ken van een oud baantje (stomme hotmail/msn dat je opeens aangemeldt bent!). Die vraag hoe het met mijn rijbewijs gaat. Ik heb 18 lessen gehad en ze zegt dat dat echt heel veel is en waarom ik het niet kan.. Dat zei na 14 lessen examen mag doen.
oo jee ja dat zou dan kunnen! Want bij mij is het per 1 uur geweest. Jij bent slim
Gast- Gast
Ik heb zelf 17 lessen van een uur gehad, maar ik kon al autorijden, dus dat telt niet..
Heel veel jongeren hier halen hun rijbewijs binnen 20 lessen, maar die kunnen allemaal gewoon al rijden van te voren
Heel veel jongeren hier halen hun rijbewijs binnen 20 lessen, maar die kunnen allemaal gewoon al rijden van te voren
Gast- Gast
Ze heeft geen lessen van 2 uur, maar zegt wel in de auto van haar vriend te rijden als hij er niet is. Dat is al iets wat ik nooit zal doen, mijn vriend doet mij wat, die is veel te bang dat er wat met mij gebeurd.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Ik kom je wel even gezelschap houden. Moet wel stil zijn, want mijn moeder ligt naast me op de bank te slapen.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Ja, mijn hele huis is opgeruimd. Dus ik had even tijd nodig. Maar nu is het helemaal wow netjes en mijn vader kwam net een tompouce brengen van de Bijenkorf, dus die zit ik op de eten
Gast- Gast
Als je echt kan autorijden, maakt dat roze pasje natuurlijk geen drol verschil, behalve dat het 'erkend' is.. Het is alleen nogal k.ut als je aangehouden wordt, ghehe..Caroow schreef:Ze heeft geen lessen van 2 uur, maar zegt wel in de auto van haar vriend te rijden als hij er niet is. Dat is al iets wat ik nooit zal doen, mijn vriend doet mij wat, die is veel te bang dat er wat met mij gebeurd.
Gast- Gast
Reva, geen flauwe grappen dus want Lotus kan niet hardop en languit lachen!!!Lotus schreef:Ik kom je wel even gezelschap houden. Moet wel stil zijn, want mijn moeder ligt naast me op de bank te slapen.
Reva, goed bezig (geen duim emoticon hier? Dan ga ik hem even stelen op hyves)
Die tompouce heb je dus wel verdiend.
Gast- Gast
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: