Dagcafé 2011
+18
Suus
Arwyn
Zwerver
smooch
Jordana
VeryCherry
Toet
Cheesegirl
Caresses
Lotus
Caroow
Jeanette
TGR
Roze Roos
girli
Chocolate Cookie
aniet
Merai
22 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Nee, dat klopt. Sporten helpt vaak wel, zolang ik sport. Maar ik kan nu nog niet sporten.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ja, dat gaat vanmiddag pas, want ik denk niet dat ze het weten te waarderen als ik te laat kom bij mijn werk.
Lotus- Ratel
Nee, dat idee heb ik dus ook.
Lotus- Ratel
Goedemorgen! Ik ben net wakker, A. heeft ook weer lang geslapen. Straks ga ik naar de dietiste en daarna naar de bloedbank.
Lottus, wat was je vroeg wakker, zeg. Kom je dan ook gewoon niet meer in slaap?
Lottus, wat was je vroeg wakker, zeg. Kom je dan ook gewoon niet meer in slaap?
Gast- Gast
Ja, vroeg hè? Heb dat de laatste tijd vrij vaak. Ik ben dan ineens klaarwakker en kan dan inderdaad niet meer slapen.
Heel veel succes bij de diëtiste!
Heel veel succes bij de diëtiste!
Lotus- Ratel
Wat veel vroege vogels!
Ik zit al op mn werk, borooring. Maar als het goed is vandaag precies 50minuten 'vrij' tussen twee afspraken, dus dan kan ik mooi even richting hema en postkantoor rennen en springtouwjacht doen.
En hebben we hier lidl experts? Ik snap de site niet, muahhaahahahah. Maar misschien weet Brennus wanneer de breidingen er zijn? Kan ik mn mama even opdracht geven.
Alex: heel veel succes straks! En wees eerlijk over niet realistische doelen etc
Ik zit al op mn werk, borooring. Maar als het goed is vandaag precies 50minuten 'vrij' tussen twee afspraken, dus dan kan ik mooi even richting hema en postkantoor rennen en springtouwjacht doen.
En hebben we hier lidl experts? Ik snap de site niet, muahhaahahahah. Maar misschien weet Brennus wanneer de breidingen er zijn? Kan ik mn mama even opdracht geven.
Alex: heel veel succes straks! En wees eerlijk over niet realistische doelen etc
Gast- Gast
Goedemorgen..
Het is zo belachelijke dat kleine dingetjes soms dagen door je hoofd malen..
Het is zo belachelijke dat kleine dingetjes soms dagen door je hoofd malen..
Gast- Gast
Wat is er dan Donnaa?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen!
Ik heb vannacht gewoon een uur tussendoor wakker gelegen, heb ik anders nooit
Ik heb vannacht gewoon een uur tussendoor wakker gelegen, heb ik anders nooit
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Wat dan Donnaa?
Pff, ik moet heel erg contact opnemen met school, ik kan namelijk nergens in qua intranet, en kan mijn rooster enzo dus ook niet zien. En ik schuif het maar voor me uit, ik zie er gewoon best tegenop, die hele combi van studeren/werken/huishouden/kinderen/sociaal leven. Terwijl ik het eerder heb gedaan en ik het niet erg vind om het druk te hebben. Maar er ligt gewoon best veel druk op die hele studie, ik móet dit jaar afstuderen. En dat vind ik eng. Helemaal ook omdat ze op mijn werk nu opeens moeilijk doen, ik krijg maar geen werkbegeleider en mijn baan blijkt echt superzwaar te zijn. En het vooruitzicht dat ik nog héél veel moet regelen zorgt ervoor dat ik een beetje passief word. Dus kan iemand me even schoppen zodat ik school ga bellen?
Pff, ik moet heel erg contact opnemen met school, ik kan namelijk nergens in qua intranet, en kan mijn rooster enzo dus ook niet zien. En ik schuif het maar voor me uit, ik zie er gewoon best tegenop, die hele combi van studeren/werken/huishouden/kinderen/sociaal leven. Terwijl ik het eerder heb gedaan en ik het niet erg vind om het druk te hebben. Maar er ligt gewoon best veel druk op die hele studie, ik móet dit jaar afstuderen. En dat vind ik eng. Helemaal ook omdat ze op mijn werk nu opeens moeilijk doen, ik krijg maar geen werkbegeleider en mijn baan blijkt echt superzwaar te zijn. En het vooruitzicht dat ik nog héél veel moet regelen zorgt ervoor dat ik een beetje passief word. Dus kan iemand me even schoppen zodat ik school ga bellen?
Gast- Gast
*Schopt Lilith*
Zaterdagnacht heb ik ruzie gehad met W. Daarna heel lang gepraat en het is allemaal verder goed, maar ik bedacht me dat ik nog wat dingetjes had willen zeggen.. Dus dat heb ik vrijwel direct gesmst, maar toen sliep hij al. Gisteren overdag heb ik nog 2 smsjes gestuurd of hij tijd had (hij was werken) maar ik heb gewoon geen reactie gehad.
Zo irritant. Het is geen big deal, want het zijn maar kleine dingetjes, maar ik moet het gewoon kwijt en dan maalt het door m`n hoofd.. Vanochtend werd ik wakker en dan is het het eerste waar je aan denkt, zo irri..
*Ik had mezelf voorgenomen voor 11 uur niet op het forum te komen, fail haha *
Zo irritant. Het is geen big deal, want het zijn maar kleine dingetjes, maar ik moet het gewoon kwijt en dan maalt het door m`n hoofd.. Vanochtend werd ik wakker en dan is het het eerste waar je aan denkt, zo irri..
*Ik had mezelf voorgenomen voor 11 uur niet op het forum te komen, fail haha *
Gast- Gast
Donna: Irritant zeg.. Ik ken het wel eigenlijk, dat die kleine dingetjes het langst blijven malen! Nou maar hopen dat-ie je vanavond even belt oid zodat je het kwijt kunt!
Ik baal een beetje.. De adapter van mijn laptop is helemaal kapot. Daar waar hij de laptop is gaat, liggen de koperdraadjes helemaal bloot waardoor er vonkjes vanaf komen. Die kan ik dus niet meer gebruiken, dus over een uur zit mijn laptop tijd erop!
Nou kan ik wel (weer) een nieuwe adapter kopen, maar ik wil ook wel graag een nieuwe laptop en zou daarvoor geld krijgen voor mijn verjaardag.. Misschien toch maar even met mijn ouders overleggen of dat niet eerder kan, vind het een beetje zonde om nu eerst een paar tientjes uit te geven aan een adapter terwijl ik over 2 maand een paar honderd uit moet geven aan een nieuwe laptop!
Ik baal een beetje.. De adapter van mijn laptop is helemaal kapot. Daar waar hij de laptop is gaat, liggen de koperdraadjes helemaal bloot waardoor er vonkjes vanaf komen. Die kan ik dus niet meer gebruiken, dus over een uur zit mijn laptop tijd erop!
Nou kan ik wel (weer) een nieuwe adapter kopen, maar ik wil ook wel graag een nieuwe laptop en zou daarvoor geld krijgen voor mijn verjaardag.. Misschien toch maar even met mijn ouders overleggen of dat niet eerder kan, vind het een beetje zonde om nu eerst een paar tientjes uit te geven aan een adapter terwijl ik over 2 maand een paar honderd uit moet geven aan een nieuwe laptop!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Goedemorgen,
Ben het weekend druk bezig geweest met verhuizen, wat een werk zeg Maar het wordt al wel mooi. Nu helaas werken, ik wil verder
Ben het weekend druk bezig geweest met verhuizen, wat een werk zeg Maar het wordt al wel mooi. Nu helaas werken, ik wil verder
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Nou, gebeld, en wat blijkt: mijn inschrijving is geblokkeerd. Ze hebben een document van mij niet ontvangen, en daarom is mijn inschrijving stopgezet. Alleen jammer dat ik het betreffende document al 2x heb ingeleverd. En ik kan daar pas na 11.00 iets aan doen, want dan is de betreffende balie open.
Gast- Gast
Nou ja zeg, dat is toch ook raar Lilith. Kan het nog wel opgelost worden? En wat fijn dat ze je er van op de hoogte stellen zeg...
Ik hoop het. Het lijkt me toch wel, want ik heb me alles verder geregeld, alle documenten waren al weken binnen, collegegeld heb ik vorig jaar al betaald, en dit document heb ik voor de tweede keer opgestuurd. Maar ik bel er straks nog even over.
Gast- Gast
Echt naar dat je nu nog bijna anderhalf uur moet wachten. Zal wel goed aflopen toch?
Ook balen van jouw gedoe Donnaa. Hoe ga je dat nou oplossen? En zijn jullie nou eigenlijk een stel of niet?
Gast- Gast
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: