Dagcafé 2011
+18
Suus
Arwyn
Zwerver
smooch
Jordana
VeryCherry
Toet
Cheesegirl
Caresses
Lotus
Caroow
Jeanette
TGR
Roze Roos
girli
Chocolate Cookie
aniet
Merai
22 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ziet er vrolijk uit Alex! Die kleur paars in de wc vind ik ook echt mooi!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:En toen lag al mn vreetwerk in vuilniszakken
Arm ding
Merai- Ratel
Ik vind de kleur van 'voor' wel mooier. Is dat kozijn niet helemaal heel?
Laatst aangepast door Smikkell op zo 6 feb 2011 - 11:50; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Alex, waarmee ga je de tegels schilderen? Heb altijd het idee dat zoiets meteen afbrokkelt.
Merai- Ratel
Smikkell schreef:Ik vind de kleur van 'voor' wel mooier. Is dat kozijn niet helemaal heel?
Die deurpost bedoel je? Nee die is een beetje raar.
Vind je die kleur echt mooier? Maar goed dat smaken verschillen
Laatst aangepast door Alex167 op zo 6 feb 2011 - 11:51; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Er is wel speciale verf voor.Merai schreef:Alex, waarmee ga je de tegels schilderen? Heb altijd het idee dat zoiets meteen afbrokkelt.
Voegen witten staat ook nog steeds hoog op mijn lijstje!
Gast- Gast
Ik haat rood, wat het ook is (behalve mn rode laklaarsjes) . Maar het staat wel Toen ik hier in mijn huis ging kijken zei ik 'zolang de keuken niet rood is, vind ik het prima'. En toen waren de keukenkastjes rood...fijn.
Gast- Gast
Ja, die kleur vind ik mooier. En dat kozijn is zeker 'een beetje raar' ja! Lang verhaal?Alex167 schreef:Smikkell schreef:Ik vind de kleur van 'voor' wel mooier. Is dat kozijn niet helemaal heel?
Die deurpost bedoel je? Nee die is een beetje raar.
Vind je die kleur echt mooier? Maar goed dat smaken verschillen
Gast- Gast
Alex167 schreef:Ja we hebben speciale verf voor tegels gekocht.
Daar wil ik ook nog wel foto's van zien dan Voor ons zit er natuurlijk ook een verhuizing aan te komen dus ben stiekem al over van alles aan het nadenken
Merai- Ratel
Smikkell schreef:Er is wel speciale verf voor.Merai schreef:Alex, waarmee ga je de tegels schilderen? Heb altijd het idee dat zoiets meteen afbrokkelt.
Zo'n tube voegenfris is echt ideaal!! Mijn keuken was nieuw toen ik hier kwam wonen, witte tegels in de keuken, met gelige voegen. IEGH? Dus zelf maar over gedaan
Gast- Gast
Nee, geen lang verhaal. We hebben het huis zo gekocht. De keuken was scheef en we hadden geen zin om er ook maar iets aan te veranderen, vandaar die gekke deurpost. Ik stoor me er niet echt aan eigenlijk, het is dat jij het nu zegt, anders had ik het niet eens (meer) gezien, haha.
Gast- Gast
je weet nog niet eens wat voor tegels je gaat krijgen, doos.Merai schreef:Alex167 schreef:Ja we hebben speciale verf voor tegels gekocht.
Daar wil ik ook nog wel foto's van zien dan Voor ons zit er natuurlijk ook een verhuizing aan te komen dus ben stiekem al over van alles aan het nadenken
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik vind je huis er wel leuk uitzien. Wat zit er achter die deur??
Welke deur?
Gast- Gast
Smikkell schreef:je weet nog niet eens wat voor tegels je gaat krijgen, doos.Merai schreef:Alex167 schreef:Ja we hebben speciale verf voor tegels gekocht.
doos? nee huis!
fantaseren mag best
Merai- Ratel
Ow fijn. Dat wordt echt mijn volgende project. In de keuken en badkamer van die standaard witte woningbouwtegels met zwarte voegen. Lelijk!Reva schreef:Smikkell schreef:Er is wel speciale verf voor.Merai schreef:Alex, waarmee ga je de tegels schilderen? Heb altijd het idee dat zoiets meteen afbrokkelt.
Zo'n tube voegenfris is echt ideaal!! Mijn keuken was nieuw toen ik hier kwam wonen, witte tegels in de keuken, met gelige voegen. IEGH? Dus zelf maar over gedaan
Gast- Gast
Achter de wasmachine?Alex167 schreef:Smikkell schreef:Ik vind je huis er wel leuk uitzien. Wat zit er achter die deur??
Welke deur?
Gast- Gast
Dat is de droger maar achter die deur is de berging. Daar staat de wasmachine en een grote vriezer en een hele hoop rotzooi (daar staat wat bij Reva in de keuken staat).
Gast- Gast
Ik ga slapen dames, een prettige voortzetting nog
Merai- Ratel
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: