Dagcafé 2011
+18
Suus
Arwyn
Zwerver
smooch
Jordana
VeryCherry
Toet
Cheesegirl
Caresses
Lotus
Caroow
Jeanette
TGR
Roze Roos
girli
Chocolate Cookie
aniet
Merai
22 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Neeee ik heb niet gepoetst! Ik heb geverfd!
En ik ben blijjjjj. Het is zoooo mooi!
En ik ben blijjjjj. Het is zoooo mooi!
Gast- Gast
Ik denk niet dat die vaas nog te redden is..Alex167 schreef:Reva schreef:BLOOOOOED BLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEDD
Vaas gesneuveld tijdens solonaise.
Bel 112!!!!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik denk niet dat die vaas nog te redden is..Alex167 schreef:Reva schreef:BLOOOOOED BLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEDD
Bel 112!!!!
Ooh.
Gast- Gast
Hoe was en en hoe is het nu, Alex? Wat heb je gedaan?
Ik ben aan het schoonmaken en verven tegelijk. Nu kunnen alleen de koelkast en de wasmachine niet open omdat er plankjes voor staan te drogen.
En ik heb een klein vermoeden dan de bessen niet meer goed is.
Ik ben aan het schoonmaken en verven tegelijk. Nu kunnen alleen de koelkast en de wasmachine niet open omdat er plankjes voor staan te drogen.
En ik heb een klein vermoeden dan de bessen niet meer goed is.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik denk niet dat die vaas nog te redden is..Alex167 schreef:Reva schreef:BLOOOOOED BLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEDD
Bel 112!!!!
Nee, ik ook niet. Ik gooide tijdens solonaise een potje pastasaus in dé g.angkast en toen hoorde ik glasgerinkel. En toen dacht ik HUH is het potje stuk en daarna dacht ik 'oh nee fuck, ik had mn mooie vaas even bovenop de stapel gelegd'. Hij is in allemaal stukken, maar goed, dat komt woensdag wel.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik was nog even bang dat het over je glazen bol ging..
Nou, je haalt me de woorden uit mijn mond.
Gast- Gast
Smikkell schreef:En? Wat gaat het worden? Vergeet je niet ook even een 'voor' foto te maken?Brennuss schreef:Welke verf is dat Smikkell?
Ik heb gister staaltjes gehaald bij de Kar.wei. Ik heb een mooie kleur uitgezocht voor m'n tafel!
Het is gewoon hoogglans witte verf van de action. Goedkope troep!
Jaa, ga ik zeker doen. Ook van mijn woonkamer
Gast- Gast
Reva zou een eigen real life soap moeten krijgen. Dat mensen Ben gaan sms'n dat ze Reva door de straat zagen lopen...
Gast- Gast
Leuk Brennuss.
Ik heb geen ´voor´ foto gemaakt van mijn plankjes bedenk ik me nu, maar ik vraag me wel af of ik ze wel echt wit wilde hebben. Kan nu niet meer terug . Of ik moet zo de keuken in lopen en wéér blanke plankjes aantreffen......
Ik heb geen ´voor´ foto gemaakt van mijn plankjes bedenk ik me nu, maar ik vraag me wel af of ik ze wel echt wit wilde hebben. Kan nu niet meer terug . Of ik moet zo de keuken in lopen en wéér blanke plankjes aantreffen......
Gast- Gast
Smikkell schreef:Reva zou een eigen real life soap moeten krijgen. Dat mensen Ben gaan sms'n dat ze Reva door de straat zagen lopen...
Ik moest heel hard lachen
Ben is mijn overbuurman.
Gast- Gast
Gast- Gast
Reva, dan wel met de vraag of je een beetje d.iscreet met het f.orum wil omgaan. Het hoeft geen landelijke bekendheid te krijgen.Reva schreef:Smikkell schreef:Reva zou een eigen real life soap moeten krijgen. Dat mensen Ben gaan sms'n dat ze Reva door de straat zagen lopen...
Ik moest heel hard lachen
Ben is mijn overbuurman.
Ow, en leer dat p,astasaus-in-de-gangkast-flikkeren-gedrag ook even af, voor ik straks weekelijks potten p.astasaus naar mijn hoofd krijg geslingerd.
Gast- Gast
Ja Alex, foto's! Je hebt het beloofd
Ik ben ook nog even van de partij. Ik ga zo slapen maar nu nog even hier, en ik heb teveel rose gedronken
Ik ben ook nog even van de partij. Ik ga zo slapen maar nu nog even hier, en ik heb teveel rose gedronken
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Brennuss schreef:Moeten jullie morgen weer vroeg?
09.00u dus valt mee. En jij?
Merai- Ratel
Ik moet morgen om negen uur bij de diëtiste zijn. Maar ik verwacht dat A. gewoon om 7 uur wakker is, dus redelijk vroeg. Hoewel ik er eigenlijk wel aan gewend ben.
Gast- Gast
Alex167 schreef:Ik moet morgen om negen uur bij de diëtiste zijn. Maar ik verwacht dat A. gewoon om 7 uur wakker is, dus redelijk vroeg. Hoewel ik er eigenlijk wel aan gewend ben.
Hoelaat ga je normaal slapen?
Merai- Ratel
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: