Dagcafé 2011
+18
Suus
Arwyn
Zwerver
smooch
Jordana
VeryCherry
Toet
Cheesegirl
Caresses
Lotus
Caroow
Jeanette
TGR
Roze Roos
girli
Chocolate Cookie
aniet
Merai
22 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Brennuss schreef:Als ik een grote schoonmaak houd, word ik altijd afgeleid door de dingen die ik vind. Oude dagboeken die ik dan ga lezen, of brieven en kaarten. Fotoalbums is helemaal erg.
Ja inderdaad, die ga ik dan ook altijd bekijken/lezen en dan uiteindelijk ben je nog geen stap verder omdat je terug denkt aan die tijd. *zucht*
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Als Reva deze dingen gaat tegenkomen in de keuken dan drink ik geen wijn meer.Brennuss schreef:Als ik een grote schoonmaak houd, word ik altijd afgeleid door de dingen die ik vind. Oude dagboeken die ik dan ga lezen, of brieven en kaarten. Fotoalbums is helemaal erg.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Als Reva deze dingen gaat tegenkomen in de keuken dan drink ik geen wijn meer.Brennuss schreef:Als ik een grote schoonmaak houd, word ik altijd afgeleid door de dingen die ik vind. Oude dagboeken die ik dan ga lezen, of brieven en kaarten. Fotoalbums is helemaal erg.
Nou, dan ben je bij deze van de drank af, want ik heb vanmiddag al gemeld dat ik post, huiswerkopdrachten etc had gevonden. En vond net nog een kerstkaart. Zelfde genre toch?
Gast- Gast
Neee, dat vind ik wat andersReva schreef:Smikkell schreef:Als Reva deze dingen gaat tegenkomen in de keuken dan drink ik geen wijn meer.Brennuss schreef:Als ik een grote schoonmaak houd, word ik altijd afgeleid door de dingen die ik vind. Oude dagboeken die ik dan ga lezen, of brieven en kaarten. Fotoalbums is helemaal erg.
Nou, dan ben je bij deze van de drank af, want ik heb vanmiddag al gemeld dat ik post, huiswerkopdrachten etc had gevonden. En vond net nog een kerstkaart. Zelfde genre toch?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Neee, dat vind ik wat andersReva schreef:Smikkell schreef:Als Reva deze dingen gaat tegenkomen in de keuken dan drink ik geen wijn meer.Brennuss schreef:Als ik een grote schoonmaak houd, word ik altijd afgeleid door de dingen die ik vind. Oude dagboeken die ik dan ga lezen, of brieven en kaarten. Fotoalbums is helemaal erg.
Jaa, nee! Smoesjes Geen drank meer voor jou
Gast- Gast
Ze hebben deze week bij de Lidl allemaal breinaalden in de aanbieding. En wol. En een breiboek. Misschien wel een leuke bezigheid voor mij?
Gast- Gast
Reva schreef:Ik kan breien!!!!
Vond net zelfs de prins van Sneeuwwitje in een la.
Ik kan het ook een beetje, alleen het standaard breien. Het lijkt me wel vet om mn eigen sjaals te breien
Gast- Gast
Cool, nu wil ik ook langs de Lidl. Nog meer ideetjes, Brennus? Springtouw, breien...straks heb ik opeens een hobby door jou
Maar eerst ga ik douchen (als dit liedje afgelopen is) volgens mij stink ik net zoals mn vuilniszakken. Woensdag is mn gangkast aan de beurt, meee scaaaared.
Maar eerst ga ik douchen (als dit liedje afgelopen is) volgens mij stink ik net zoals mn vuilniszakken. Woensdag is mn gangkast aan de beurt, meee scaaaared.
Gast- Gast
Ow (2) en ik kreeg net wéér een smsje over Ben. Dus ik antwoorden dat ik de volgende die zijn naam zou noemen zou komen meppen. Krijg ik terug: Ben je het zat?
Gast- Gast
Het is ook Amerikaanse week bij Lidl Reva...
Kun je ook kadootjes voor oa Marin inslaan
Gast- Gast
Dolores schreef:Het is ook Amerikaanse week bij Lidl Reva...
Ik vond de xxl weken leuk. Die popcorn en die zoute sticks HILARISCH.
Gast- Gast
En niet te vergeten de twintig rollen wc papier in 1 pak waar de halve stad mee liep *grijns*
Gast- Gast
Yeeaaay, dan begin ik hier vast met inpakken!Reva schreef:Cool, nu wil ik ook langs de Lidl. Nog meer ideetjes, Brennus? Springtouw, breien...straks heb ik opeens een hobby door jou
Gast- Gast
En wat hebben ze dan allemaal?Dolores schreef:Het is ook Amerikaanse week bij Lidl Reva...
Gast- Gast
http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/offerdate.htm?offerdate=18914
Voor Smik!
Voor Smik!
Gast- Gast
Ow, te ranzige dingen allemaal. Daar hoef ik dus niet voor te gaan.
Maar ik wil wel breinaalden!!!
Maar ik wil wel breinaalden!!!
Gast- Gast
Ow, ik heb opeens een leuk idee met de lege wijnflessen die hier staan ;-)
Knutselen kan overal mee, toch
Knutselen kan overal mee, toch
Gast- Gast
Dus? Als ik nog elf flessen nodig blijk te hebben ga ik wel naar de supermarktReva schreef:Ik heb nog 11 lege voor je!
Ik ga jou niet helpen om je glasbak-angst in stand te houden...
Gast- Gast
Ben ik naakt, op paarse UGGS na, komt mn favo springliedje... SOLONAISEEEEE!!!
Gast- Gast
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: