Dagcafé 2011
+18
Suus
Arwyn
Zwerver
smooch
Jordana
VeryCherry
Toet
Cheesegirl
Caresses
Lotus
Caroow
Jeanette
TGR
Roze Roos
girli
Chocolate Cookie
aniet
Merai
22 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Dames,
Veel kijk plezier bij boer zoekt vrouw
SMikkel: Afwas ze!!
Veel kijk plezier bij boer zoekt vrouw
SMikkel: Afwas ze!!
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Zo, ik doe ook even een boer zoekt vrouw pauze, kan ik mooi ondertussen even eten
Gast- Gast
En Reva wat ga je doen?
Jordana- Ratel
Pak dan een kwartiertje rust en ga daarna verder.
Jordana- Ratel
Ik moet gewoon niet gaan zitten als ik ergens mee bezig ben. Dan kom ik niet meer van mn kont af.
Gast- Gast
Brennuss schreef:Ik moet gewoon niet gaan zitten als ik ergens mee bezig ben. Dan kom ik niet meer van mn kont af.
Heb ik ook en als ik dan zin krijg om wat te gaan doen moet ik het ook gelijk gaan doen want anders komt het er niet van.
Jordana- Ratel
Jordana schreef:Brennuss schreef:Ik moet gewoon niet gaan zitten als ik ergens mee bezig ben. Dan kom ik niet meer van mn kont af.
Heb ik ook en als ik dan zin krijg om wat te gaan doen moet ik het ook gelijk gaan doen want anders komt het er niet van.
dat heb ik ook! met als gevolg dat ik nu al de hele dag op mn kont zit
Gast- Gast
Ik snap Boer Frank echt niet. Nou vind ik hem sowieso vrij arrogant, maar ik snap niet dat je iemand kiest waarvan je van tevoren al weet dat je 4 jaar moet wachten en je dat toch niet wil. Ik snap sowieso niet dat je iemand kiest zonder wenkbrauwen, maar dat is bijzaak.
Gast- Gast
Hahah, Reva Ik volg het niet maar ik ben nu wel benieuwd hoe ze er uit ziet!
Zijn hier trouwens mensen die Ziggo hebben? Ik ben opzoek naar 13th street, wordt al tijden aangekondigd dat Dexter weer komt, maar ik kan het niet ontvangen. We hebben alleen analoog ontvangst, moet je per se digitale zender kunnen ontvangen om 13th street te kunnen zien?
Zijn hier trouwens mensen die Ziggo hebben? Ik ben opzoek naar 13th street, wordt al tijden aangekondigd dat Dexter weer komt, maar ik kan het niet ontvangen. We hebben alleen analoog ontvangst, moet je per se digitale zender kunnen ontvangen om 13th street te kunnen zien?
Gast- Gast
Reva schreef:Ik snap Boer Frank echt niet. Nou vind ik hem sowieso vrij arrogant, maar ik snap niet dat je iemand kiest waarvan je van tevoren al weet dat je 4 jaar moet wachten en je dat toch niet wil. Ik snap sowieso niet dat je iemand kiest zonder wenkbrauwen, maar dat is bijzaak.
Zonder wenkbrauwen???? Ik volg het totaal niet maar dit snap ik niet.
Ik heb ziggo en een digitale zender en ik kan wel gewoon 13street kijken
Jordana- Ratel
*schopt zachtjes Reva richting wat ze moet doen*
Jordana- Ratel
Brennuss schreef:Hahah, Reva Ik volg het niet maar ik ben nu wel benieuwd hoe ze er uit ziet!
Misschien afhankelijk van je regio: https://www.ziggo.nl/#producten/televisie/zenderoverzicht/frequentiesoverzicht
Hier te vinden, zit sowieso bij digitaal pakket.
Gast- Gast
Haha, was alweer in de keuken hoor. Inmiddels staan er al twee van die grote grijze vuilniszakken in de hal en gooide ik net het eerste in de derde
Gast- Gast
Jeetje Reva, jij bent echt grote schoonmaak aan het doen. Je bent wel heel goed bezig
Jordana- Ratel
Als je het zo brengt, lijkt het haast positief
Wetende dat het allemaal uit mijn keuken komt, ál die troep...en die nog zo'n 2.5 meter lang is vind ik het vooral een zielig geheel.
Wetende dat het allemaal uit mijn keuken komt, ál die troep...en die nog zo'n 2.5 meter lang is vind ik het vooral een zielig geheel.
Gast- Gast
Nee joh Reva je moet zo maar denken je hebt het ook gekocht omdat je het nodig had maar nou alleen niet meer.
Jordana- Ratel
Jordanan: Nou, tis ook veel vreetwerk of over de datum hoor Brennus haha.
Smikkell: euh, ik zie het maar als een compliment
Iedereen belt of smst me 'ik zag je huis net op teeeveeeeheeeeeee bij ben'. Ja dus, stil, ik ben belangrijke dingen aan het doen
Smikkell: euh, ik zie het maar als een compliment
Iedereen belt of smst me 'ik zag je huis net op teeeveeeeheeeeeee bij ben'. Ja dus, stil, ik ben belangrijke dingen aan het doen
Gast- Gast
Als ik een grote schoonmaak houd, word ik altijd afgeleid door de dingen die ik vind. Oude dagboeken die ik dan ga lezen, of brieven en kaarten. Fotoalbums is helemaal erg.
Gast- Gast
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: