Dagcafé 2011
+18
Suus
Arwyn
Zwerver
smooch
Jordana
VeryCherry
Toet
Cheesegirl
Caresses
Lotus
Caroow
Jeanette
TGR
Roze Roos
girli
Chocolate Cookie
aniet
Merai
22 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Als ik naar de klok kijk vind ik dat wel meevallen.Merai schreef:
Oei dat is wel erg Smikkell,die wijn dan vooral. Wel lekker dat je lang geslapen hebt.
Gast- Gast
Merai schreef:Smikkell schreef:Nou, ik geloof dat ik om 2.30 ergerns in slaap ben gevallen. Dus dat is voor mij al heel wat en ik heb meteen ook weer even wat uurtjes gemaakt. Ben nu vast weer 4 dagen wakker
Haha positief denken he wie weet slaap je morgen wel weer zo lekker!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Als ik naar de klok kijk vind ik dat wel meevallen.Merai schreef:
Oei dat is wel erg Smikkell,die wijn dan vooral. Wel lekker dat je lang geslapen hebt.Als ik bedenk dat ik pas net wakker ben en dit het eerste is wat ik eet/drink is het een ander verhaal idd.
Dat bedoelde ik ook
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Merai schreef:Smikkell schreef:Nou, ik geloof dat ik om 2.30 ergerns in slaap ben gevallen. Dus dat is voor mij al heel wat en ik heb meteen ook weer even wat uurtjes gemaakt. Ben nu vast weer 4 dagen wakker
Haha positief denken he wie weet slaap je morgen wel weer zo lekker!
Merai- Ratel
Hey ik heb er bijna 1000 gaat hard hier!
Merai- Ratel
Merai schreef:Jordana schreef:Merai schreef:Jordana, wat goed dat je hem de brief hebt laten lezen en wat ontzettend jammer dat hij er niet op ingaat. Eerlijk gezegd kan ik niet zo goed meer bedenken wat je tegen houdt om bij hem weg te gaan. Weet je dat zelf wel? Volgens mij ben je veel gelukkig af zonder hem.
Ik vond het ook wel goed van mijzelf dat ik die brief liet lezen (ja die het was die brief vol nagatieve dingen)
En ik weet ook niet meer wat ik nou precies moet doen.
Ik denk dat je wel gelijk gaat hebben Merai met je laatste zin.
Maar lieve Jordana, wát houdt je nou tegen? Ik heb je al zo vaak dat soort dingen zien zeggen en toch ben je nog bij hem.
Ik houd toch nog van hem. Ook al is het minder voor mijn gevoel. Ik vind het nog zo fijn om bij hem te zijn.
(maar dit telt natuurlijk niet)
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Niet te bijdehand he!!Merai schreef:Smikkell schreef:Als ik naar de klok kijk vind ik dat wel meevallen.Merai schreef:
Oei dat is wel erg Smikkell,die wijn dan vooral. Wel lekker dat je lang geslapen hebt.Als ik bedenk dat ik pas net wakker ben en dit het eerste is wat ik eet/drink is het een ander verhaal idd.
Dat bedoelde ik ook
Ik word sowieso al moddervet van dat alleen maar thuiszitten. Ik word onrustig van de gedachte alleen al. Misschien dat ik mij zo dus ook maar op de keuken ga storten.
Gast- Gast
Jordana schreef:Merai schreef:Jordana schreef:Merai schreef:Jordana, wat goed dat je hem de brief hebt laten lezen en wat ontzettend jammer dat hij er niet op ingaat. Eerlijk gezegd kan ik niet zo goed meer bedenken wat je tegen houdt om bij hem weg te gaan. Weet je dat zelf wel? Volgens mij ben je veel gelukkig af zonder hem.
Ik vond het ook wel goed van mijzelf dat ik die brief liet lezen (ja die het was die brief vol nagatieve dingen)
En ik weet ook niet meer wat ik nou precies moet doen.
Ik denk dat je wel gelijk gaat hebben Merai met je laatste zin.
Maar lieve Jordana, wát houdt je nou tegen? Ik heb je al zo vaak dat soort dingen zien zeggen en toch ben je nog bij hem.
Ik houd toch nog van hem. Ook al is het minder voor mijn gevoel. Ik vind het nog zo fijn om bij hem te zijn.
(maar dit telt natuurlijk niet)
Maar het is ook logisch dat je dat voelt, en natuurlijk is het een hele lastige stap. Maar ik zie je overal beamen dat je beter af bent zonder hem, en toch blijf je. Ik vind het zo zonde dat je niet beter voor jezelf zorgt, in deze relatie ben je niet gelukkig. Dat was je op het oude forum al een hele tijd niet en dat ben je hier al een hele tijd niet. Jullie verdienen toch allebei beter?
Merai- Ratel
Jordana, noem eens een aantal voordelen en een aantal nadelen van weggaan (en van blijven). Zou je dat kunnen? (En met ons willen delen?)
Gast- Gast
Smikkell schreef:Niet te bijdehand he!!Merai schreef:Smikkell schreef:Als ik naar de klok kijk vind ik dat wel meevallen.Merai schreef:
Dat bedoelde ik ook
Ik word sowieso al moddervet van dat alleen maar thuiszitten. Ik word onrustig van de gedachte alleen al. Misschien dat ik mij zo dus ook maar op de keuken ga storten.
Maar je hoeft toch niet thuis te blijven zitten? Kun je niet naar iemand toe vanavond? Of even gaan lopen en lekker uitwaaien?
edit: ik bedoel het niet bijdehand hoor
Laatst aangepast door Merai op zo 6 feb 2011 - 8:03; in totaal 1 keer bewerkt
Merai- Ratel
Reva schreef:Ik vind zelfs post en huiswerkopdrachten uit 2010 en cup a soup uit 2009
Haha, ik denk dat je te laat bent met het inleveren van die opdracht
Merai- Ratel
Smikkell schreef:Jordana, noem eens een aantal voordelen en een aantal nadelen van weggaan (en van blijven). Zou je dat kunnen? (En met ons willen delen?)
Smikkell, Ik kan ze op dit moment op niet opnoemen. Mag ik er overnadenken?
Merai: Ik heb hem vandaag nog gevraagd of hij van mij houdt. En hij zei Ja. Ik denk dat hij het wel zo goed vindt en dat ik diegene ben die dit zo klote vind.
Jordana- Ratel
Gast- Gast
Jordana schreef:Smikkell schreef:Jordana, noem eens een aantal voordelen en een aantal nadelen van weggaan (en van blijven). Zou je dat kunnen? (En met ons willen delen?)
Merai: Ik heb hem vandaag nog gevraagd of hij van mij houdt. En hij zei Ja. Ik denk dat hij het wel zo goed vindt en dat ik diegene ben die dit zo klote vind.
Maar het gaat toch ook om jou? Dat hij het zo wel prima vindt betekent toch niet dat jij dat ook vindt? Je bent ongelukkig, dat vertel je hier in ieder geval steeds, maar je kiest er wel voor om in deze situatie te blijven zitten. Dat klinkt harder dan ik het bedoel maar ik vraag me oprecht af waarom je nog blijft.
Merai- Ratel
Smikkell, is er niet een nieuw project waar je spullen voor kunt gaan verzamelen? Als dat werkt voor je dan moet je dat vooral doen toch?
Merai- Ratel
Ik denk dat je vooral jezelf er mee helpt om dat soort dingen duidelijk te krijgen. Voor ons hoef je het niet te doen, maar misschien kunnen wij wel kijken of je reeel bent in je punten..Jordana schreef:Smikkell schreef:Jordana, noem eens een aantal voordelen en een aantal nadelen van weggaan (en van blijven). Zou je dat kunnen? (En met ons willen delen?)
Gast- Gast
Reva schreef:Ik vind zelfs post en huiswerkopdrachten uit 2010 en cup a soup uit 2009
Alweer?
Merai- Ratel
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik denk dat je vooral jezelf er mee helpt om dat soort dingen duidelijk te krijgen. Voor ons hoef je het niet te doen, maar misschien kunnen wij wel kijken of je reeel bent in je punten..Jordana schreef:Smikkell schreef:Jordana, noem eens een aantal voordelen en een aantal nadelen van weggaan (en van blijven). Zou je dat kunnen? (En met ons willen delen?)
Ik ben het met je eens Smik, ik moet punten hebben wat de voordelen en de nadelen zijn.
Telt het ook dat ik zeg dat ik heb gemerkt aan mijzelf dat ik bij een iemand echt ontspannen ben en ik dat thuis echt lang niet meer geweest ben. (was echt gewoon iets wat ik lang niet gevoelt had)
Jordana- Ratel
Reva de furby loopt vast!! Tijd voor nieuwe batterijenMerai schreef:Reva schreef:Ik vind zelfs post en huiswerkopdrachten uit 2010 en cup a soup uit 2009
Alweer?
Gast- Gast
Nou dan ben je in ieder geval op de goede weg toch?! Ik ga er vandoor, mijn bezoek staat voor de deur! Fijne avond allemaal!
Merai- Ratel
ik ga boer zoekt vrouw kijken!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40