Dagcafé 2011
+18
Suus
Arwyn
Zwerver
smooch
Jordana
VeryCherry
Toet
Cheesegirl
Caresses
Lotus
Caroow
Jeanette
TGR
Roze Roos
girli
Chocolate Cookie
aniet
Merai
22 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Jordana schreef:Merai schreef:Jordana schreef:Merai schreef:Jordana, hoe kom jij nu al dronken?
Ik heb met het eten een glaasje wijn op. En vriend dacht ook stoer te zijn om met mij mee te drinken maar toch kreeg ik zijn glas in mijn handen omdat hij het toch niet zo lekker vond. En ik vind het wel lekker maar wordt er zo dronken van (en vol blijven houden wijn is niet goed voor me maar toch blijven drinken )En eerlijk mijn klote gevoel verdwijnt dan een beetje dat ik me even goed voel
Dat eerste klinkt gezellig, dat tweede wat minder. Heb je al knopen doorgehakt?
Ik heb vandaag met hem gepraat en dat was niet zo veel wat hij zei. Staat een paar pagina's terug.
Ik heb nog niet echt knopen doorgehakt
Smikkell: Hoe is het met jou?
Ik ga even teruglezen!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Smooch, ik vind het best grappig dat er al meerdere keren op posts van jou is gereageerd met een opmerking over jouw d's en t's, en je blijft gewoon lekker overal een t achterplakkensmooch schreef:Wat een mooie echo BA, lijkt me zo bijzonder 2 baby's in je buik. Sowieso is een baby in je buik hebben heel bijzonder......maar toch, vindt het erg mooi om te zien.
Ik ben nog op het werk, hoop zo naar huis te kunnen.
Ohja ik weet het, maar soms typ ik zo snel door dat ik er niet op let....
Moet ik eigenlijk wel gaan doen want het staat zo dom!
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Serieus? Is wijn met 7up lekker? Ik ben nog steeds in de keuken bezig Wel alles afgewassen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:OMG
Neem aan dat dit een reactie op mijn verhaal was en ja, zo zit ik ook niet steeds Afgewisseld met de slappe lach dan..
Merai- Ratel
Ach, er worden hier zoveel spelfouten gemaakt (ook door mij hoor en helaas ook door een aantal mensen die werken in het onderwijs). Maar omdat ik zag dat er bij jou al een paar keer over begonnen is moet ik steeds een beetje lachen als er weer een T achter staatsmooch schreef:Smikkell schreef:Smooch, ik vind het best grappig dat er al meerdere keren op posts van jou is gereageerd met een opmerking over jouw d's en t's, en je blijft gewoon lekker overal een t achterplakkensmooch schreef:Wat een mooie echo BA, lijkt me zo bijzonder 2 baby's in je buik. Sowieso is een baby in je buik hebben heel bijzonder......maar toch, vindt het erg mooi om te zien.
Ik ben nog op het werk, hoop zo naar huis te kunnen.
Ohja ik weet het, maar soms typ ik zo snel door dat ik er niet op let....
Moet ik eigenlijk wel gaan doen want het staat zo dom!
Gast- Gast
Gelukkig kun je er ook nog om lachen.Merai schreef:Smikkell schreef:OMG
Neem aan dat dit een reactie op mijn verhaal was en ja, zo zit ik ook niet steeds Afgewisseld met de slappe lach dan..
Reva, ik vind je stoer. Helemaal als ik naar mijn eigen keuken kijk.
Wijn met 7up is raar.
Gast- Gast
Jordana, wat goed dat je hem de brief hebt laten lezen en wat ontzettend jammer dat hij er niet op ingaat. Eerlijk gezegd kan ik niet zo goed meer bedenken wat je tegen houdt om bij hem weg te gaan. Weet je dat zelf wel? Volgens mij ben je veel gelukkig af zonder hem.
Merai- Ratel
Tja Smikkell, ik kan er moeilijk om gaan huilen Vind het wel vreemd hoor, had straks toen ik boodschappen ging doen wel even zoiets van, dadelijk loopt hij hier ergens rond ofzo. Maarja, ik herken hem toch niet . Ik ga er vanuit dat hij niet meer terug belt. Als dat wel zo is ga ik gewoon aangifte doen.
Merai- Ratel
Maar heeft hij foto's of een adres van jullie? Of alleen een telefoonnummer?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maar heeft hij foto's of een adres van jullie? Of alleen een telefoonnummer?
Geen adres, wel een foto en telefoonnummer. We hebben een foto bij onze advertentie gezet omdat dat gewoon sneller gaat qua reacties, nu wel een beetje een raar gevoel bij..
Merai- Ratel
Je bent ook gewoon een lekker wijf, maar jammer dat mensen misbruik maken van zo'n advertentie. Helemaal jammer dat jullie nu toch geen woonruimte hebben gevonden. Laat je de advertentie staan (met foto)? Ik denk dat die man zich kapot lacht als de advertentie er af wordt gehaald en er zitten vast niet alléén maar gekken op marktplaats..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Je bent ook gewoon een lekker wijf, maar jammer dat mensen misbruik maken van zo'n advertentie. Helemaal jammer dat jullie nu toch geen woonruimte hebben gevonden. Laat je de advertentie staan (met foto)? Ik denk dat die man zich kapot lacht als de advertentie er af wordt gehaald en er zitten vast niet alléén maar gekken op marktplaats..
Haha nou nou Zie het maar als een compliment dus bedankt
We laten de advertentie gewoon staan, we hebben ondertussen ook al drie andere, wel interessante, reacties, gehad. Ach, dat soort mensen zijn nog te simpel om hun eigen naam te schrijven dus ik heb niet echt de angst dat hij meer gaat doen maar ik vind het wel een raar idee. Vraag me ook echt af of hij met zichzelf bezig was toen hij me belde enzo, gatver!
Merai- Ratel
Nee niet alleen maar gekken, maar wel veel. Ik heb ook zeer bijzondere aanbiedingen gehad toen ik woonruimte zocht in A'dam.
Kon ik nu maar in mn vingers knippen en dat de laatste dingen in de keuken dan opgelost waren. Ik wil eten, douchen en boer zoekt vrouw kijken
Kon ik nu maar in mn vingers knippen en dat de laatste dingen in de keuken dan opgelost waren. Ik wil eten, douchen en boer zoekt vrouw kijken
Gast- Gast
Reva schreef:Nee niet alleen maar gekken, maar wel veel. Ik heb ook zeer bijzondere aanbiedingen gehad toen ik woonruimte zocht in A'dam.
Ben je nu nog steeds met je keuken bezig Hoe groot ís jouw keuken?
Merai- Ratel
Merai schreef:Jordana, wat goed dat je hem de brief hebt laten lezen en wat ontzettend jammer dat hij er niet op ingaat. Eerlijk gezegd kan ik niet zo goed meer bedenken wat je tegen houdt om bij hem weg te gaan. Weet je dat zelf wel? Volgens mij ben je veel gelukkig af zonder hem.
Ik vond het ook wel goed van mijzelf dat ik die brief liet lezen (ja die het was die brief vol nagatieve dingen)
En ik weet ook niet meer wat ik nou precies moet doen.
Ik denk dat je wel gelijk gaat hebben Merai met je laatste zin.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
jeetje,Reva,nog steeds bezig met opruimen?! :affraid:
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Jordana schreef:Merai schreef:Jordana, wat goed dat je hem de brief hebt laten lezen en wat ontzettend jammer dat hij er niet op ingaat. Eerlijk gezegd kan ik niet zo goed meer bedenken wat je tegen houdt om bij hem weg te gaan. Weet je dat zelf wel? Volgens mij ben je veel gelukkig af zonder hem.
Ik vond het ook wel goed van mijzelf dat ik die brief liet lezen (ja die het was die brief vol nagatieve dingen)
En ik weet ook niet meer wat ik nou precies moet doen.
Ik denk dat je wel gelijk gaat hebben Merai met je laatste zin.
Maar lieve Jordana, wát houdt je nou tegen? Ik heb je al zo vaak dat soort dingen zien zeggen en toch ben je nog bij hem.
Merai- Ratel
Of hoe groot is de zooi?Merai schreef:Reva schreef:Nee niet alleen maar gekken, maar wel veel. Ik heb ook zeer bijzondere aanbiedingen gehad toen ik woonruimte zocht in A'dam.
De keuken stond hier vandaag ook op de planning, maar werd pas wakker om 18.00. NU aan het ontbijten met gehaktballen en wijn, het wordt steeds erger
Gast- Gast
jeetje,Smikkell,je gooit echt je dag en nachtritme doorelkaar!
voor jou
voor jou
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Smikkell schreef:Of hoe groot is de zooi?Merai schreef:Reva schreef:Nee niet alleen maar gekken, maar wel veel. Ik heb ook zeer bijzondere aanbiedingen gehad toen ik woonruimte zocht in A'dam.
De keuken stond hier vandaag ook op de planning, maar werd pas wakker om 18.00. NU aan het ontbijten met gehaktballen en wijn, het wordt steeds erger
Oei dat is wel erg Smikkell,
Merai- Ratel
Nou, ik geloof dat ik om 2.30 ergerns in slaap ben gevallen. Dus dat is voor mij al heel wat en ik heb meteen ook weer even wat uurtjes gemaakt. Ben nu vast weer 4 dagen wakker
Gast- Gast
En dan vind jij wijn met 7up raar??? Zo'n onbijt is pas raar!!Smikkell schreef:Of hoe groot is de zooi?Merai schreef:Reva schreef:Nee niet alleen maar gekken, maar wel veel. Ik heb ook zeer bijzondere aanbiedingen gehad toen ik woonruimte zocht in A'dam.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nou, ik geloof dat ik om 2.30 ergerns in slaap ben gevallen. Dus dat is voor mij al heel wat en ik heb meteen ook weer even wat uurtjes gemaakt. Ben nu vast weer 4 dagen wakker
Haha positief denken he wie weet slaap je morgen wel weer zo lekker!
Merai- Ratel
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: