Dagcafé 2011
+18
Suus
Arwyn
Zwerver
smooch
Jordana
VeryCherry
Toet
Cheesegirl
Caresses
Lotus
Caroow
Jeanette
TGR
Roze Roos
girli
Chocolate Cookie
aniet
Merai
22 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Beauty Addict schreef:Goed! Na de echo van vrijdag helemaal verliefd johJordana schreef:BA: Hoe is het met jou kleintjes?
Ze groeien goed?? Ik kan het me voorstellen dat je verliefd bent
Mmh Ik heb geen last van slaap, meer dat ik dronken ben.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Jordana schreef:Beauty Addict schreef:Goed! Na de echo van vrijdag helemaal verliefd johJordana schreef:BA: Hoe is het met jou kleintjes?
Ze groeien goed?? Ik kan het me voorstellen dat je verliefd bent
Mmh Ik heb geen last van slaap, meer dat ik dronken ben.
Laatst aangepast door Beauty Addict op zo 6 feb 2011 - 7:50; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wat duidelijk om te zien
wauw
Jordana- Ratel
Echt zo'n gek idee dat er gewoon 2 van die door mijn buik fladderen terwijl ik ze helemaal niet voel...Jordana schreef:
Wat duidelijk om te zien
wauw
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Echt zo'n gek idee dat er gewoon 2 van die door mijn buik fladderen terwijl ik ze helemaal niet voel...Jordana schreef:
Wat duidelijk om te zien
wauw
Dat zal straks wel anders zijn als je ze ook begint te voelen. Getrappel van beide.
Klink misschien stom maar wat hoop je wat het is? En wil je straks ook het geslacht van beide weten?
Jordana- Ratel
Ik weet het al Moet het nog wel een keer navragen zei ze omdat ze het nu nog niet met 100% zekerheid durft te zeggen, maar ze zag het in elk geval wel. Maar ik ga het hier niet neerzetten omdat zomaar een bekende mee kan lezen!Jordana schreef:Beauty Addict schreef:Echt zo'n gek idee dat er gewoon 2 van die door mijn buik fladderen terwijl ik ze helemaal niet voel...Jordana schreef:
Wat duidelijk om te zien
wauw
Dat zal straks wel anders zijn als je ze ook begint te voelen. Getrappel van beide.
Klink misschien stom maar wat hoop je wat het is? En wil je straks ook het geslacht van beide weten?
Gast- Gast
Ba: Meid, Ik zou het ook lekker voor mijzelf en man houden en de rest moet het maar zien als ze geboren zijn.
Echt een tweeling dragen zou mij zo leuk lijken maar ook wel zwaar. Hoe gaat het ondertussen met jou zelf?
Echt een tweeling dragen zou mij zo leuk lijken maar ook wel zwaar. Hoe gaat het ondertussen met jou zelf?
Jordana- Ratel
Voel me redelijk goed, de misselijkheid is zo goed als over, alleen later op de dag als ik moe wordt voel ik me niet zo lekker.
Maar mag niet klagen!!
Maar mag niet klagen!!
Gast- Gast
En dan nog 15 dagen voor de volgende echo
En wil je dan nog meer kinderen? Of twee is genoeg?
Jordana- Ratel
zo,mn tv is weer gefixt,by myself!
kan ik straks lekker Boer zoekt vrouw kijken..
kan ik straks lekker Boer zoekt vrouw kijken..
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Geen idee, eerst deze 2 maar op de wereld zetten.Jordana schreef:En dan nog 15 dagen voor de volgende echo
Gast- Gast
Ik kom hier ook nog even kletsen, mijn vriend kijkt voetbal en om 20u komt er een vriendinnetje van me.
Wat bijzonder BA, erg mooi!
Jordana, hoe kom jij nu al dronken?
Wat bijzonder BA, erg mooi!
Jordana, hoe kom jij nu al dronken?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Merai schreef:Jordana, hoe kom jij nu al dronken?
Ik heb met het eten een glaasje wijn op. En vriend dacht ook stoer te zijn om met mij mee te drinken maar toch kreeg ik zijn glas in mijn handen omdat hij het toch niet zo lekker vond. En ik vind het wel lekker maar wordt er zo dronken van (en vol blijven houden wijn is niet goed voor me maar toch blijven drinken )
Jordana- Ratel
Beauty Addict schreef:Door de alcohol?Merai schreef:Jordana, hoe kom jij nu al dronken?
Ooh! Dat ik daar niet aan gedacht heb..
Merai- Ratel
Merai schreef:Beauty Addict schreef:Door de alcohol?Merai schreef:Jordana, hoe kom jij nu al dronken?
Gast- Gast
Merai schreef:Beauty Addict schreef:Door de alcohol?Merai schreef:Jordana, hoe kom jij nu al dronken?
Er zit toch helemaal geen alchohol in wijn???
Jordana- Ratel
Jordana schreef:Merai schreef:Jordana, hoe kom jij nu al dronken?
Ik heb met het eten een glaasje wijn op. En vriend dacht ook stoer te zijn om met mij mee te drinken maar toch kreeg ik zijn glas in mijn handen omdat hij het toch niet zo lekker vond. En ik vind het wel lekker maar wordt er zo dronken van (en vol blijven houden wijn is niet goed voor me maar toch blijven drinken )En eerlijk mijn klote gevoel verdwijnt dan een beetje dat ik me even goed voel
Dat eerste klinkt gezellig, dat tweede wat minder. Heb je al knopen doorgehakt?
Merai- Ratel
Ze heeft twee wijn gedronken, dat schrijft ze toch, gekke Merai!
Merai, wat was er nu allemaal met dat huis?
Gast- Gast
Wat een mooie echo BA, lijkt me zo bijzonder 2 baby's in je buik. Sowieso is een baby in je buik hebben heel bijzonder......maar toch, vindt het erg mooi om te zien.
Ik ben nog op het werk, hoop zo naar huis te kunnen.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Merai schreef:Jordana schreef:Merai schreef:Jordana, hoe kom jij nu al dronken?
Ik heb met het eten een glaasje wijn op. En vriend dacht ook stoer te zijn om met mij mee te drinken maar toch kreeg ik zijn glas in mijn handen omdat hij het toch niet zo lekker vond. En ik vind het wel lekker maar wordt er zo dronken van (en vol blijven houden wijn is niet goed voor me maar toch blijven drinken )En eerlijk mijn klote gevoel verdwijnt dan een beetje dat ik me even goed voel
Dat eerste klinkt gezellig, dat tweede wat minder. Heb je al knopen doorgehakt?
Ik heb vandaag met hem gepraat en dat was niet zo veel wat hij zei. Staat een paar pagina's terug.
Ik heb nog niet echt knopen doorgehakt
Smikkell: Hoe is het met jou?
Jordana- Ratel
eetsmakelijk,BA
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Smooch, ik vind het best grappig dat er al meerdere keren op posts van jou is gereageerd met een opmerking over jouw d's en t's, en je blijft gewoon lekker overal een t achterplakkensmooch schreef:Wat een mooie echo BA, lijkt me zo bijzonder 2 baby's in je buik. Sowieso is een baby in je buik hebben heel bijzonder......maar toch, vindt het erg mooi om te zien.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ze heeft twee wijn gedronken, dat schrijft ze toch, gekke Merai!
Ik ben niet gek, ik ben een schuurspons..
Ja, dat huis..
Nou, we hebben dus een advertentie op marktplaats staan omdat we een huis zoeken. Deze man had vrijdag al gebeld, gewoon heel normaal gesprek gehad. Waar het was, hoeveel hij vroeg etc. Hij zou gisteren terugbellen voor een afspraak. Dat had hij niet gedaan maar hij belde vanochtend, op zich ook nog wel een redelijk normaal gesprek maar toch een beetje vreemd, dus er gingen wel wat belletjes bij me rinkelen. Toen zat ik dus hier, vertelde over dat gesprek en dat ik er een raar gevoel bij had.
Terwijl ik hier nog steeds zat belde die gast terug en begon hij opeens heel raar te doen. Of mijn vriend al thuis was en dat hij me wel even een beurt kon komen geven. En dat ik zo'n mooie meid was en dat hij wel op mij kon klaarkomen. Weet niet wat er verder nog allemaal uit kwam (BAH) maar toen heb ik opgehangen
Merai- Ratel
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: