Dagcafé 2011
+18
Suus
Arwyn
Zwerver
smooch
Jordana
VeryCherry
Toet
Cheesegirl
Caresses
Lotus
Caroow
Jeanette
TGR
Roze Roos
girli
Chocolate Cookie
aniet
Merai
22 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Cool, Brennus. Ik wil ook een springtouw!! Twijfel alleen of het zal passen ergens in huis...misschien de hal
Gast- Gast
Het gevoel van 'gaan met die banaan' is gekomen door "de discussie" en het bekijken van foto's van vroeger en van nu. Ik zag op één van mijn laatste foto's gewoon dofheid in mijn ogen, terwijl ik op oude foto's best wel straal. Ik kan geen kledingstuk meer fatsoenlijk dragen en koop steeds kleding bij in een te kleine maat. Dus als ik die maat wil kopen, dan moet ik er maar gewoon voor zorgen dat ik er ook daadwerkelijk weer in pas. Niet zielig in een hoekje blijven zitten en hopen dat het ooit wel komt, maar gewoon er echt voor gaan en mezelf een weg naar geluk verschaffen. Ben dat 'mezelf afstraffen' nu wel meer dan zat.
Gast- Gast
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
that's the spirit!!ABE schreef:Het gevoel van 'gaan met die banaan' is gekomen door "de discussie" en het bekijken van foto's van vroeger en van nu. Ik zag op één van mijn laatste foto's gewoon dofheid in mijn ogen, terwijl ik op oude foto's best wel straal. Ik kan geen kledingstuk meer fatsoenlijk dragen en koop steeds kleding bij in een te kleine maat. Dus als ik die maat wil kopen, dan moet ik er maar gewoon voor zorgen dat ik er ook daadwerkelijk weer in pas. Niet zielig in een hoekje blijven zitten en hopen dat het ooit wel komt, maar gewoon er echt voor gaan en mezelf een weg naar geluk verschaffen. Ben dat 'mezelf afstraffen' nu wel meer dan zat.
aniet- Kletskop
@ABE> you go girl
Ik ga er ook weer wat meer aan doen. Sinds mijn verjaardag is er ook weer wat bij en dat wil ik niet. Voorlopig geen appeltaarten meer bakken dus En denk dat ik de hometrainer onder het stof vandaan ga halen. En dan onder gtst fietsen daar op.
Ik ga er ook weer wat meer aan doen. Sinds mijn verjaardag is er ook weer wat bij en dat wil ik niet. Voorlopig geen appeltaarten meer bakken dus En denk dat ik de hometrainer onder het stof vandaan ga halen. En dan onder gtst fietsen daar op.
Gast- Gast
Reva schreef:Cool, Brennus. Ik wil ook een springtouw!! Twijfel alleen of het zal passen ergens in huis...misschien de hal
Kan toch ook buiten?
Gast- Gast
Brennuss schreef:Reva schreef:Cool, Brennus. Ik wil ook een springtouw!! Twijfel alleen of het zal passen ergens in huis...misschien de hal
Kan toch ook buiten?
Ja, maar dan moet ik toonbaar zijn.
Pfff volgens mij kom ik nooit uit die keuken.
Gast- Gast
Reva schreef:Brennuss schreef:Reva schreef:Cool, Brennus. Ik wil ook een springtouw!! Twijfel alleen of het zal passen ergens in huis...misschien de hal
Kan toch ook buiten?
Ja, maar dan moet ik toonbaar zijn.
Pfff volgens mij kom ik nooit uit die keuken.
Gast- Gast
ach straks is t donker,niemand die je ziet,Reva!
wat een mooie lucht buiten trouwens!
zou dit een teken van het voorjaar zijn?!
wat een mooie lucht buiten trouwens!
zou dit een teken van het voorjaar zijn?!
aniet- Kletskop
ik zou naar een sportshop gaan,daar verkopen ze goeie maar ook de wat duurdere springtouwen
aniet- Kletskop
Deze instelling zie ik graag!ABE schreef:Het gevoel van 'gaan met die banaan' is gekomen door "de discussie" en het bekijken van foto's van vroeger en van nu. Ik zag op één van mijn laatste foto's gewoon dofheid in mijn ogen, terwijl ik op oude foto's best wel straal. Ik kan geen kledingstuk meer fatsoenlijk dragen en koop steeds kleding bij in een te kleine maat. Dus als ik die maat wil kopen, dan moet ik er maar gewoon voor zorgen dat ik er ook daadwerkelijk weer in pas. Niet zielig in een hoekje blijven zitten en hopen dat het ooit wel komt, maar gewoon er echt voor gaan en mezelf een weg naar geluk verschaffen. Ben dat 'mezelf afstraffen' nu wel meer dan zat.
Gast- Gast
nog plannen voor vanavond?
ik ontdek net dat mn tv alle zenders door elkaar heeft gegooid!
dus eerst dat maar fixen voordat Boer zoekt vrouw begint..
ik ontdek net dat mn tv alle zenders door elkaar heeft gegooid!
dus eerst dat maar fixen voordat Boer zoekt vrouw begint..
aniet- Kletskop
Waarom slaat wijn harder aan dan een glas malibu?
Ik heb nou 2 glazen wijn op en ik voel me zo zat.
Terwijl ik laatst van 7 glazen malibu nergens last van had.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Hallo dames!
Wil graag weer even mee klesten
Wil graag weer even mee klesten
Dat vroeg ik mij dus ook al af!Ik voel me ook altijd ontzettend dronken van de wijn. Bij andere drank lang niet zo.Jordana schreef:Waarom slaat wijn harder aan dan een glas malibu?
Gast- Gast
hey Dolcis!
aniet- Kletskop
Aniet: Ben jij btw ook een oude of een nieuwe?
Jordana- Ratel
Zo, werkdag zit er eindelijk op! Oven staat op te warmen voor een lekkere pizza.
Kreeg net nog een kadootje voor de kleintjes van een cliente, echt lief!!
Kreeg net nog een kadootje voor de kleintjes van een cliente, echt lief!!
Gast- Gast
BA: Hoe is het met jou kleintjes?
Jordana- Ratel
ik was op t oude forum anietje60,ik postte toen niet heel veel.Jordana schreef:Aniet: Ben jij btw ook een oude of een nieuwe?
aniet- Kletskop
Goed! Na de echo van vrijdag helemaal verliefd johJordana schreef:BA: Hoe is het met jou kleintjes?
Gast- Gast
Ik val altijd in slaap na 2 wijntjes, dus op verjaardagen moet ik echt opletten anders zit ik te snurken haha!Dolcis_ schreef:Hallo dames!
Wil graag weer even mee klestenDat vroeg ik mij dus ook al af!Ik voel me ook altijd ontzettend dronken van de wijn. Bij andere drank lang niet zo.Jordana schreef:Waarom slaat wijn harder aan dan een glas malibu?
Gast- Gast
daarom drink ik amper wijn
aniet- Kletskop
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: