Dagcafé 2011
+18
Suus
Arwyn
Zwerver
smooch
Jordana
VeryCherry
Toet
Cheesegirl
Caresses
Lotus
Caroow
Jeanette
TGR
Roze Roos
girli
Chocolate Cookie
aniet
Merai
22 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Dolores schreef:Ik geloof niet dat dat is wat jij denkt Lotus.
Echt niet.
In élk topic wat over dit onderwerp gaat zeg je dat je veeeeeeeeeeel te dik bent, terwijl je je gewicht en lengte hebt gezegd en dat is eerder te weinig als veel. En je weet ook wel dat jij een eetprobleem of erger hebt... Dat wéét je, je schrijft het zelf.
Dus dan valt het dus niet mee..
Maar ik ben ook dik. En ik weet wel dat het niet helemaal normaal is zoals het nu gaat, maar echt een probleem is het niet. Ik heb er hier gewoon teveel over gepraat. Sorry.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb het verhaal van Jordana niet helemaal mee gekregen.. dus ik weet ook niet zo goed hoe ik moet reageren. Ik wil wel mijn mening geven, maar ik weet niet precies hoe de vork in de steel zit.
Gast- Gast
Ik zie niets.
Lotus- Ratel
Lotus schreef:Dolores schreef:Ik geloof niet dat dat is wat jij denkt Lotus.
Echt niet.
In élk topic wat over dit onderwerp gaat zeg je dat je veeeeeeeeeeel te dik bent, terwijl je je gewicht en lengte hebt gezegd en dat is eerder te weinig als veel. En je weet ook wel dat jij een eetprobleem of erger hebt... Dat wéét je, je schrijft het zelf.
Maar ik ben ook dik. En ik weet wel dat het niet helemaal normaal is zoals het nu gaat, maar echt een probleem is het niet. Ik heb er hier gewoon teveel over gepraat. Sorry.
Ik vind het echt jammer dat jij dit nu zo doet.
Jij weet dat je niet dik bent, je weet ook dat ik niet vindt of zeg dat je ergens teveel over praat.
Ik zeg alleen dat het je niet helpt om in illusies te blijven hangen.
Gast- Gast
@ Lotus. Wat is je gewicht precies? Als je het liever niet kwijt wil begrijp ik dat hoor. Maar ik voel me ook te dik, terwijl mijn gewicht gewoon gezond is.
Gast- Gast
Meis; hoe kun jij jezelf nou dik vinden? Je weegt 55 kilo of minder ofzo? Dan kun je nooit dik zijn, dat bestaat gewoon niet.Lotus schreef:Dolores schreef:Ik geloof niet dat dat is wat jij denkt Lotus.
Echt niet.
Dus ik ben in jouw ogen dus ook dik, met 1.58 en 62 kilo?
Gast- Gast
Dan vindt ze jou moddervet. Lekker compliment.Storm schreef:Dus ik ben in jouw ogen dus ook dik, met 1.58 en 62 kilo?
Gast- Gast
Dan ben ik tonnetje rond met mijn 65 kilo en 1.70Purple schreef:Dan vindt ze jou moddervet. Lekker compliment.Storm schreef:Dus ik ben in jouw ogen dus ook dik, met 1.58 en 62 kilo?
Gast- Gast
Haha ja ik probeer haar te laten inzien dat het echt onzin is dat ze zichzelf dik vindt. Ik ben niet eens dik, laat staan zij.Purple schreef:Dan vindt ze jou moddervet. Lekker compliment.Storm schreef:Dus ik ben in jouw ogen dus ook dik, met 1.58 en 62 kilo?
Gast- Gast
Ik denk dat ik lichte botten heb. Maar ik geloof dat het nu wel genoeg over mij is gegaan.
Lotus- Ratel
en hoe omschrijf je mij met 80 kilo?Brennuss schreef:Dan ben ik tonnetje rond met mijn 65 kilo en 1.70Purple schreef:Dan vindt ze jou moddervet. Lekker compliment.Storm schreef:Dus ik ben in jouw ogen dus ook dik, met 1.58 en 62 kilo?
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Brennuss schreef:Ik heb het verhaal van Jordana niet helemaal mee gekregen.. dus ik weet ook niet zo goed hoe ik moet reageren. Ik wil wel mijn mening geven, maar ik weet niet precies hoe de vork in de steel zit.
Brennus zeg maar
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Lotus, je zou een keertje mee moeten doen met dat ene programma op tv. Dan staat er een rij vrouwen voor je van dik naar dun en daar moet jij jezelf dan tussen zetten. Waarschijnlijk zet je jezelf naast de dikste vrouw terwijl je in werkelijkheid naast de dunste vrouw hoort te staan.
Gast- Gast
Lotus schreef:Ik denk dat ik lichte botten heb. Maar ik geloof dat het nu wel genoeg over mij is gegaan.
Ik snap wel dat er forummers over doorgaan, want zij zien ook wel dat jij een ongezonde verstandhouding versus lichaamsbeeld en eten hebt. Ik vind het wel heel knap van je dat je therapie hebt en vrijwilligerswerk doet. Hopelijk gaat het snel beter.
Gast- Gast
Jordana schreef:Brennuss schreef:Ik heb het verhaal van Jordana niet helemaal mee gekregen.. dus ik weet ook niet zo goed hoe ik moet reageren. Ik wil wel mijn mening geven, maar ik weet niet precies hoe de vork in de steel zit.
Brennus zeg maar
Ik heb je verhaal niet gevolgd, dus ik weet niet wat er tussen jou en je man/vriend speelt
Het enige wat ik wil zeggen is dat mensen zich soms iets teveel op de negatieve dingen focussen. Mijn vriend doet soms ook dingen die mij teleurstellen maar hij maakt mij daarin tegen toch wel heel gelukkig met andere dingen. Ik kan me dan wel richtingen op de dingen die hij allemaal niet doet, maar er zijn zoveel (kleine) dingen die hij wel doet en zegt.
Zoals ik al zei, ik weet niet hoe de situatie is tussen jou en je vriend en als hij je echt vaker ongelukkig maakt dan andersom is hij misschien niet de persoon die je naast je zou moeten hebben.. Weet hij hoe je je voelt en heb je duidelijk aangegeven wat je van hem verwacht?
Gast- Gast
Dolores schreef:Ik vind het echt jammer dat jij dit nu zo doet.
Jij weet dat je niet dik bent, je weet ook dat ik niet vindt of zeg dat je ergens teveel over praat.
Ik zeg alleen dat het je niet helpt om in illusies te blijven hangen.
Ik vind mezelf echt dik en ik snap echt niet dat anderen zeggen dat ik niet dik ben.
En dat ik sorry zei, was niet omdat ik dacht dat jij zei dat ik er teveel over praat, maar omdat ik dat zelf vind, aangezien iedereen hier zich zorgen over me schijnt te maken en dat is niet mijn bedoeling geweest.
Lotus- Ratel
Lotus schreef:Ik vind mezelf echt dik en ik snap echt niet dat anderen zeggen dat ik niet dik ben.
En daarvoor heb je therapie. Volhouden, en geloven dat er een beter inzicht en meer zelfvertrouwen uit komt.
Het is makkelijk zeggen van anderen dat ze je niet dik vinden en dat je dat ook zeer zeker niet bent, maar als je het zelf niet kan zien is dat heel erg vervelend.
Gast- Gast
ik ben benieuwd hoe t met onze Reva is!
zou ze al klaar zijn met inruimen van de keuken?
zou ze al klaar zijn met inruimen van de keuken?
aniet- Kletskop
Echt naar dat je het zo voelt, Lotus. Ik denk dat je echt fout zit met het 'ik ben dik' gevoel, maar snap dat het vervelend is om dat keer op keer te horen. Denk dat als iemand recht van spreken heeft met dat gevoel, dat ik het ben
Nog steeds bezig met de afwas trouwens hier
Nog steeds bezig met de afwas trouwens hier
Gast- Gast
waarom alleen jij,Reva?
we zijn toch allemaal vrouwen die last hebben van onzekerheid over ons lichaam in meerdere en mindere mate?!
we zijn toch allemaal vrouwen die last hebben van onzekerheid over ons lichaam in meerdere en mindere mate?!
aniet- Kletskop
Toch is er één positief punt ontstaan door "de discussie" over dik zijn. Ik heb besloten er morgen voor de volle 100% voor te gaan om mezelf weer in de spiegel te kunnen bekijken. Ik ga vol voor mijn dieet, zodat ik mijn eigen ik weer terugkrijg.
Gast- Gast
ABE schreef:Toch is er één positief punt ontstaan door "de discussie" over dik zijn. Ik heb besloten er morgen voor de volle 100% voor te gaan om mezelf weer in de spiegel te kunnen bekijken. Ik ga vol voor mijn dieet, zodat ik mijn eigen ik weer terugkrijg.
You go girl!
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:ABE schreef:Toch is er één positief punt ontstaan door "de discussie" over dik zijn. Ik heb besloten er morgen voor de volle 100% voor te gaan om mezelf weer in de spiegel te kunnen bekijken. Ik ga vol voor mijn dieet, zodat ik mijn eigen ik weer terugkrijg.
You go girl!
aniet- Kletskop
Jaaa, ik wil dat ook!ABE schreef:Toch is er één positief punt ontstaan door "de discussie" over dik zijn. Ik heb besloten er morgen voor de volle 100% voor te gaan om mezelf weer in de spiegel te kunnen bekijken. Ik ga vol voor mijn dieet, zodat ik mijn eigen ik weer terugkrijg.
Ik ga morgen een springtouw kopen, en ik ga weer op mijn voeding letten!
Gast- Gast
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: