Dagcafé 2011
+18
Suus
Arwyn
Zwerver
smooch
Jordana
VeryCherry
Toet
Cheesegirl
Caresses
Lotus
Caroow
Jeanette
TGR
Roze Roos
girli
Chocolate Cookie
aniet
Merai
22 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Merai schreef:Purple schreef:Maar op de wallen heb je toch ook wel straten waar je prima kunt wonen?
Ja maar dit is een ander geval Hij heeft daar helemaal geen huis.
Ow, spuit 11 met mijn post hierboven
Gast- Gast
ga je vanavond wandelen,Dolores?
dat doe ik eigenlijk nooit..
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
oh wat bedoel je hiermee dan?Dolores schreef:Ja...
Maar mss strakkies nog wel een uur of wat!
ik dacht dat je straks nog ging wandelen
aniet- Kletskop
Niet? Dat doe ik ook best vaak met mijn vriend. Megaburgelijk maar zo fijn, plus je verbrand bij stevig doorwandelen 300 kcal per 30 minuten en dat is natuurlijk weer mooi meegenomen!aniet schreef:ga je vanavond wandelen,Dolores?
Gast- Gast
O, mijn nee was als reactie op 'dat doe ik eigenlijk nooit'...
Dat ik me afvroeg waarom je nooit in de avond wandelt....
Dat ik me afvroeg waarom je nooit in de avond wandelt....
Gast- Gast
als ik ga wandelen is dat overdag.
savonds ga ik wel naar de sportschool,maar ja dat is binnen calorieen verbranden.
ook erg fijn!
ben blij dat ik daar ooit aan begonnen ben!
savonds ga ik wel naar de sportschool,maar ja dat is binnen calorieen verbranden.
ook erg fijn!
ben blij dat ik daar ooit aan begonnen ben!
aniet- Kletskop
Alex167 schreef:Lotus, ik begrijp ook hoe je je voelt. Voel je je ook schuldig als je een keer niet bent gaan sporten of dat niet? Ik heb dat namelijk all the time. Dikke knuffel voor jou meis!
Ja, ik voel me slecht als ik niet ben gaan sporten.
Maar meiden, het zal allemaal nog wel meevallen met mij. Ben nog niet veel afgevallen, ik eet drie keer per dag. Echt een groot probleem is het niet, lijkt me.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik geloof niet dat dat is wat jij denkt Lotus.
Echt niet.
In élk topic wat over dit onderwerp gaat zeg je dat je veeeeeeeeeeel te dik bent, terwijl je je gewicht en lengte hebt gezegd en dat is eerder te weinig als veel. En je weet ook wel dat jij een eetprobleem of erger hebt... Dat wéét je, je schrijft het zelf.
Dus dan valt het dus niet mee..
Echt niet.
In élk topic wat over dit onderwerp gaat zeg je dat je veeeeeeeeeeel te dik bent, terwijl je je gewicht en lengte hebt gezegd en dat is eerder te weinig als veel. En je weet ook wel dat jij een eetprobleem of erger hebt... Dat wéét je, je schrijft het zelf.
Dus dan valt het dus niet mee..
Gast- Gast
met sporten maak een stofje aan in je hersenen waar je je gelukkig door voelt.
en tjah..dat werkt gewoon verslavend!ook bij mij
als ik heb gesport savonds dan slaap ik die nacht super goed,maar om nou iedere avond te gaan sporten om goed te slapen is dan weer teveel van t goeie
dus moet ik andere dingen vinden waar ik ontspannen van word en dat is soms moeilijk te vinden
en tjah..dat werkt gewoon verslavend!ook bij mij
als ik heb gesport savonds dan slaap ik die nacht super goed,maar om nou iedere avond te gaan sporten om goed te slapen is dan weer teveel van t goeie
dus moet ik andere dingen vinden waar ik ontspannen van word en dat is soms moeilijk te vinden
aniet- Kletskop
Dames,
Ik heb hem vandaag die brief laten lezen die ik geschreven had maar niet durfde te geven,Maar vandaag heb ik die heb onder zijn neus gelegd omdat ik het niet meer had. En meneer heeft hem gelezen maar er kwam helemaal niets uit hem. Ja dat die sommige dingen niet zo bedoelde.
Ik heb hem eerlijk gezegd dat ik nog wel van hem houd maar het gevoel minder geworden is en daar kwam ook al geen reactie op. Dus eerlijk gezegd ik ben nog steeds geen stap verder.
Ik heb hem vandaag die brief laten lezen die ik geschreven had maar niet durfde te geven,Maar vandaag heb ik die heb onder zijn neus gelegd omdat ik het niet meer had. En meneer heeft hem gelezen maar er kwam helemaal niets uit hem. Ja dat die sommige dingen niet zo bedoelde.
Ik heb hem eerlijk gezegd dat ik nog wel van hem houd maar het gevoel minder geworden is en daar kwam ook al geen reactie op. Dus eerlijk gezegd ik ben nog steeds geen stap verder.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
ik ken je voorgeschiedenis niet,Jordana!
ik ben bang dat ik je niet kan helpen..
sterkte!
ik ben bang dat ik je niet kan helpen..
sterkte!
Laatst aangepast door aniet op zo 6 feb 2011 - 4:01; in totaal 1 keer bewerkt
aniet- Kletskop
Jordana,
Wat was je verwachting naar hem toe?
Wat wil jij graag horen van hem, en is dat realistisch?
Wat was je verwachting naar hem toe?
Wat wil jij graag horen van hem, en is dat realistisch?
Gast- Gast
Dat hij over een aantal dingen zijn gevoel zijn. En waarom hij op dat moment die beslissing had genomen.
Jordana- Ratel
En is je vriend het type wat zijn gevoel naar jou verwoordt?
Ik vind het heel rot voor je....maar misschien kun je eens gaan kijken of jij niet iets nodig hebt, wat je vriend simpelweg niet kán geven. Dit omdat je nu keer op keer teleurgesteld wordt....
Ik vind het heel rot voor je....maar misschien kun je eens gaan kijken of jij niet iets nodig hebt, wat je vriend simpelweg niet kán geven. Dit omdat je nu keer op keer teleurgesteld wordt....
Gast- Gast
Jordana, ik denk dat hij niet de perfect one voor jou is... Jij verwacht dingen van hem die hij niet waar kan maken denk ik. Natuurlijk hou je van hem maar dit maakt jou niet gelukkiger de komende tijd.
Gast- Gast
oh maar Jordana,begon jou naam op t oude forum ook met een J en 2x een Z?
aniet- Kletskop
Purple schreef:Jordana, ik denk dat hij niet de perfect one voor jou is... Jij verwacht dingen van hem die hij niet waar kan maken denk ik. Natuurlijk hou je van hem maar dit maakt jou niet gelukkiger de komende tijd.
Dit denk ik ook..
Gast- Gast
Aniet: Ja klopt
En purple&reva: Ik denk dat jullie nou echt gelijk hebben.
Jordana- Ratel
Jordana Lastig om een keuze te maken in zulke situaties. Aan de ene kant lijkt het beter om bij elkaar weg te gaan. Maar als je dan in aanraking komt met je gevoel wordt het alsnog een lastige kwestie. Helaas. Was er maar een glazen bol waar even in gekeken kon worden om te kijken welke keuze je moet maken. Loop zelf ook al een hele tijd met een haat/liefde verhouding. Het gaat op zich goed, maar er mist gewoon 'iets'.. Geen idee wat.
Gast- Gast
volgens mij had je op t oude forum ook al dit soort problemen in je relatie.
word t niet es tijd om knopen door te hakken,meis!
word t niet es tijd om knopen door te hakken,meis!
aniet- Kletskop
Houden van is ook niet zomaar over, dat zit diep in je hart maar diep in je hart weet je ook dat er iemand rond loopt die jou echt gelukkig kan maken, waarbij het allemaal vanzelf gaat...Jordana schreef:
Gast- Gast
Ik weet het niet goed, Jordana.
Het ligt eraan hoe jij erin kunt staan.... Een relatie vraagt altijd wel aanpassing, maar het ligt eraan wat je van wereldbelang vindt, en waarin je jezelf kunt aanpassen.
Ik worstel daar ook regelmatig mee, in hoeverre ik 'genoegen kan nemen met' en in hoeverre ik 'niet zonder iets kan'...
Het ligt eraan hoe jij erin kunt staan.... Een relatie vraagt altijd wel aanpassing, maar het ligt eraan wat je van wereldbelang vindt, en waarin je jezelf kunt aanpassen.
Ik worstel daar ook regelmatig mee, in hoeverre ik 'genoegen kan nemen met' en in hoeverre ik 'niet zonder iets kan'...
Gast- Gast
houden van.. is soms niet genoeg,helaas weet ik daar alles van!
aniet- Kletskop
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: