Dagcafé 2011
+18
Suus
Arwyn
Zwerver
smooch
Jordana
VeryCherry
Toet
Cheesegirl
Caresses
Lotus
Caroow
Jeanette
TGR
Roze Roos
girli
Chocolate Cookie
aniet
Merai
22 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé 2011
wat bedoel je met normaal eten,Lotus?
ik begrijp dat je je moeder er buiten wilt houden van je problemen maar soms is t ook nodig om haar juist de dingen te vertellen waar je over in zit.misschien kan zij jou ergens mee helpen wat je van te voren niet had gedacht.
ik begrijp dat je je moeder er buiten wilt houden van je problemen maar soms is t ook nodig om haar juist de dingen te vertellen waar je over in zit.misschien kan zij jou ergens mee helpen wat je van te voren niet had gedacht.
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Lotus schreef:Ik bespreek het ook wel met mijn spver. Maar ik wil mijn moeder er buiten houden. Wat misschien ook wel goed is, want dan moet ik in het weekend in ieder geval normaal eten en kan ik niet eindeloos sporten. Hoewel mijn gevoel dan weer zegt dat dat juist niet goed is...
In sommige situaties moet je je gevoel aan de kant zetten en je verstand laten spreken. Wil je beter worden? Dan is het goed om je moeder erbij te betrekken. Klinkt hard maar het ís ook hard.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:Lotus, dat is wel veel ja
Ik wil ál mn servies, glazen, bestek, schalen, hulpstukken etc afwassen. Dus heb het nu allemaal op het aanrecht gezet, maar vraag me af of het wel haalbaar is
Haha jee waar komt die drive opeens vandaan? Kan ik niet wat van je lenen?
Merai- Ratel
hoezo wil dat allemaal afwassen?Reva schreef:Lotus, dat is wel veel ja
Ik wil ál mn servies, glazen, bestek, schalen, hulpstukken etc afwassen. Dus heb het nu allemaal op het aanrecht gezet, maar vraag me af of het wel haalbaar is
ik begrijp dat je de dingen die je niet veel gebruikt wil afwassen,maar de rest vind ik wat overbodig.
of verveel je je,Reva?
aniet- Kletskop
Merai schreef:Reva schreef:Lotus, dat is wel veel ja
Haha jee waar komt die drive opeens vandaan? Kan ik niet wat van je lenen?
Haha zou ik niet doen als ik jou was... Want alle troep van de kastjes ligt nog onopgeruimd op de grond en toch besluit ik opeens te gaan afwassen, terwijl ik amper kan staan.
Gast- Gast
Plus niet te vergeten dat ik al de hele dag heel hoge hakken draag, nieuw, dus wil ze even inlopen
Gast- Gast
Reva schreef:Lotus, dat is wel veel ja
wat moet ik hiervan denken Geintje
Wil ook wel een foto zien met jou en je spulletjes zo Lijkt me wel een leuke foto Jij bent iig nuttig bezig ik niet
Gast- Gast
OMG volgens mij is het adres wat hij net doorgaf ook echt op de wallen
Merai- Ratel
Merai schreef:OMG volgens mij is het adres wat hij net doorgaf ook echt op de wallen
Whahahaha, echt serieus?!?!
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Merai schreef:OMG volgens mij is het adres wat hij net doorgaf ook echt op de wallen
Whahahaha, echt serieus?!?!
nieuwe nieuwstraat 52
Hij had eerst nieuwstraat gezegd maar die kon ik niet vinden.
Laatst aangepast door Merai op zo 6 feb 2011 - 3:25; in totaal 1 keer bewerkt
Merai- Ratel
hahaha,waar Google maps wel niet goed voor is!Merai schreef:OMG volgens mij is het adres wat hij net doorgaf ook echt op de wallen
aniet- Kletskop
Theedoosje schreef:Merai> dat meen je niet
haha ja echt
Merai- Ratel
Lotus, ik begrijp ook hoe je je voelt. Voel je je ook schuldig als je een keer niet bent gaan sporten of dat niet? Ik heb dat namelijk all the time. Dikke knuffel voor jou meis!
Reva, lekker bezig. Misschien toch handiger om eerst wat bewegingsruimte te creëren
Reva, lekker bezig. Misschien toch handiger om eerst wat bewegingsruimte te creëren
Gast- Gast
Purple schreef:Maar op de wallen heb je toch ook wel straten waar je prima kunt wonen?
Ja maar dit is een ander geval Hij heeft daar helemaal geen huis.
Merai- Ratel
Oh.Merai schreef:Ja maar dit is een ander geval Hij heeft daar helemaal geen huis.
Gast- Gast
wat een idioot zeg,Merai!
ik hoop nu nog meer voor jou en je vriend dat jullie snel kunnen verhuizen!
aniet- Kletskop
Purple schreef:Oh.Merai schreef:Ja maar dit is een ander geval Hij heeft daar helemaal geen huis.
Haha tja zie de pagina's hiervoor voor het hele verhaal Ik hang nog steeds in mijn (vriend zijn) joggingpak, ik ga maar eens even douchen en dan de keuken poetsen! Vast tot later
Merai- Ratel
aniet schreef:wat een idioot zeg,Merai!
Haha dankjewel Gelukkig weet hij niet waar we nu wonen!
Merai- Ratel
Bah Merai!!
En Lotus, misschien toch niks meer aan (semi) sport doen, jij draait allang genoeg mee binnen de hulpverlening om te weten dat je op deze manier je problemen enkel maar groter maakt....
En Lotus, misschien toch niks meer aan (semi) sport doen, jij draait allang genoeg mee binnen de hulpverlening om te weten dat je op deze manier je problemen enkel maar groter maakt....
Gast- Gast
ben je al terug van t wandelen,Dolores?
aniet- Kletskop
Maar op de wallen zelf zegt toch niet zoveel? Mijn colleges van de UvA had ik ook tussen de rode ramen. De dames stonden er de hele dag en je zag regelmatig gordijntjes open of dicht gaan, maar ik heb het nooit naar of raar gevonden. Alleen mensen die me weleens naar school brachten, keken een beetje raar op als ik zei 'ja stop hier maar' (heel klein gebouw tussen de andere grachtenpanden en dan vallen die rode raampjes natuurlijk meer op
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: