Dagcafé 2011
+18
Suus
Arwyn
Zwerver
smooch
Jordana
VeryCherry
Toet
Cheesegirl
Caresses
Lotus
Caroow
Jeanette
TGR
Roze Roos
girli
Chocolate Cookie
aniet
Merai
22 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Omdat zij twee uur sporten eigenlijk al raar vond. En omdat ik misschien ergens ook wel weet dat het niet helemaal normaal is zoals ik bezig ben.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Bitterkoek_ schreef:Phoe , Amsterdam.... Dat is inderdaad een drukke stad. En het is duurder. Maar inderdaad, blijf hopen! Misschien zit er toch iets leuks tussen!Merai schreef:
Hmm ja maar 2 maanden zijn zo voorbij als je een huis zoekt, zéker in Amsterdam. Ach, we houden de moed erin .
Hoe oud ben je eigenlijk? Ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment uit huis wil. Is Apeldoorn ver van waar je nu woont? Lijkt me wel fijn om, zeker na wat jij allemaal achter de rug hebt, in de buurt van dierbaren te wonen.
Ik ben 27 jaar. Van m'n vader ben ik niet gedwongen om het huis uit te gaan en er zijn geen ongemakkelijke omstandigheden waardoor ik gedwongen het huis uit moet gaan. Apeldoorn is vrij ver bij mij uit de buurt, maar daar zou ik het ook voor doen. Een geheel nieuwe stad leren kennen, ver uit de buurt waar ik vandaan kom.
Ja dat kan ook heel fijn zijn! Weet je al zeker dat je stage doorgaat?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
wááááááá't??? :affraid:Merai schreef:Waah.. voor degene die straks mijn twijfel over het huis hebben gehoord :S
die man belt terug en begint allemaal hele rare dingen te zeggen
of mijn vriend al thuis is en dat hij dan mooi nog even langs kan komen om me een beurt te geven
dat ik een mooie meid ben en dat hij wel op me zou kunnen klaarkomen
heb opgehangen, wat een freak
ik zei dat er rare vogels in amsterdam rondlopen,maar dit?!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Merai schreef:Waah.. voor degene die straks mijn twijfel over het huis hebben gehoord :S
of mijn vriend al thuis is en dat hij dan mooi nog even langs kan komen om me een beurt te geven
Iegh
Gast- Gast
maar sport je iedere dag dan 2 uur?Lotus schreef:Omdat zij twee uur sporten eigenlijk al raar vond. En omdat ik misschien ergens ook wel weet dat het niet helemaal normaal is zoals ik bezig ben.
aniet- Kletskop
aniet schreef:wááááááá't??? :affraid:Merai schreef:Waah.. voor degene die straks mijn twijfel over het huis hebben gehoord :S
Ieuw..... is dat die eigenaar van het huis?
Gast- Gast
Dus toch weer een goed voorgevoel Bah!
Merai- Ratel
Merai schreef:Bitterkoek_ schreef:Phoe , Amsterdam.... Dat is inderdaad een drukke stad. En het is duurder. Maar inderdaad, blijf hopen! Misschien zit er toch iets leuks tussen!Merai schreef:
Hmm ja maar 2 maanden zijn zo voorbij als je een huis zoekt, zéker in Amsterdam. Ach, we houden de moed erin .
Hoe oud ben je eigenlijk? Ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment uit huis wil. Is Apeldoorn ver van waar je nu woont? Lijkt me wel fijn om, zeker na wat jij allemaal achter de rug hebt, in de buurt van dierbaren te wonen.
Ik ben 27 jaar. Van m'n vader ben ik niet gedwongen om het huis uit te gaan en er zijn geen ongemakkelijke omstandigheden waardoor ik gedwongen het huis uit moet gaan. Apeldoorn is vrij ver bij mij uit de buurt, maar daar zou ik het ook voor doen. Een geheel nieuwe stad leren kennen, ver uit de buurt waar ik vandaan kom.
Ja dat kan ook heel fijn zijn! Weet je al zeker dat je stage doorgaat?
Ik was er nog steeds van harte welkom.
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:aniet schreef:wááááááá't??? :affraid:Merai schreef:Waah.. voor degene die straks mijn twijfel over het huis hebben gehoord :S
yep, tot zover die optie dus.
Merai- Ratel
Nee, maar ik probeer dat wel 5 keer per week te doen.
Lotus- Ratel
Bitterkoek_ schreef:Merai schreef:Ja dat kan ook heel fijn zijn! Weet je al zeker dat je stage doorgaat?
Dat is mooi! Wat is het voor stage?
Merai- Ratel
Merai schreef:Bitterkoek_ schreef:aniet schreef:wááááááá't??? :affraid:Merai schreef:Waah.. voor degene die straks mijn twijfel over het huis hebben gehoord :S
Aah jakkes! Wat een viespeuk! Hij verhuurt zijn huis maar aan een bordeel eigenaar.
Gast- Gast
5x per week sporten is wel wat veel vind ik.
werk je op het moment niet,Lotus?
want ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen om zoveel te sporten.
ikzelf ga 1x of soms 2x in de week spinning in de sportschool en dat is soms al niet te doen.
ikzelf ga 1x of soms 2x in de week spinning in de sportschool en dat is soms al niet te doen.
aniet- Kletskop
hoe kwam die man aan jou tel.nr.Merai?
aniet- Kletskop
Bitterkoek_ schreef:Merai schreef:Bitterkoek_ schreef:aniet schreef:wááááááá't??? :affraid:Merai schreef:Waah.. voor degene die straks mijn twijfel over het huis hebben gehoord :S
Aah jakkes! Wat een viespeuk! Hij verhuurt zijn huis maar aan een bordeel eigenaar.
Waarschijnlijk is er dus niet eens een huis te huur. Zo stom dat je dan toch een voorgevoel hebt. Voortaan ga ik daar meteen naar luisteren!
Merai- Ratel
aniet schreef:hoe kwam die man aan jou tel.nr.Merai?
marktplaats
Merai- Ratel
aniet schreef:5x per week sporten is wel wat veel vind ik.
Nee, ik werk niet en ik studeer niet omdat ik dat niet kan vanwege mijn psychische problemen. Ik doe alleen vrijwilligerswerk en heb veel therapie.
Lotus- Ratel
Merai schreef:Bitterkoek_ schreef:Merai schreef:Ja dat kan ook heel fijn zijn! Weet je al zeker dat je stage doorgaat?
Het is voor mij een afstudeerstage. (Het bedrijf wil ik liever niet zeggen) Maar in vergelijking met andere aanbiedingen die ik heb gehad, hadden zij al een complete voorstelling van waar ik zou komen te werken en wat voor opdracht er in het verschiet lag. Ideaal! Het is gelukkig geen 1 of ander vage projectopdracht waar ik aan mee moet werken. (heb ik al eerder gehad, en dat was NIET leuk)
Gast- Gast
Lotus schreef:Nee, maar ik probeer dat wel 5 keer per week te doen.
Ik weet dat je het zelf ook weet en dat je er mee bezig bent maar ik denk niet dat het verstandig is om stiekem te gaan sporten. Je hebt hulp nodig bij waar je nu staat en als je die niet toelaat ben je straks weer terug bij af. Wel een want ik weet hoe moeilijk het is!
Merai- Ratel
Bitterkoek_ schreef:Merai schreef:Bitterkoek_ schreef:Merai schreef:Ja dat kan ook heel fijn zijn! Weet je al zeker dat je stage doorgaat?
Het is voor mij een afstudeerstage. (Het bedrijf wil ik liever niet zeggen) Maar in vergelijking met andere aanbiedingen die ik heb gehad, hadden zij al een complete voorstelling van waar ik zou komen te werken en wat voor opdracht er in het verschiet lag. Ideaal! Het is gelukkig geen 1 of ander vage projectopdracht waar ik aan mee moet werken. (heb ik al eerder gehad, en dat was NIET leuk)
Dat klinkt inderdaad goed!
Merai- Ratel
Merai schreef:
Waarschijnlijk is er dus niet eens een huis te huur. Zo stom dat je dan toch een voorgevoel hebt. Voortaan ga ik daar meteen naar luisteren!
He bah, wat gemeen! Alleen proberen telefoonnummers te scoren via marktplaats. Triest hoor.
Gast- Gast
hierbij ook een van mij,Merai slaat de spijker op zn kop!Merai schreef:Lotus schreef:Nee, maar ik probeer dat wel 5 keer per week te doen.
Ik weet dat je het zelf ook weet en dat je er mee bezig bent maar ik denk niet dat het verstandig is om stiekem te gaan sporten. Je hebt hulp nodig bij waar je nu staat en als je die niet toelaat ben je straks weer terug bij af. Wel een want ik weet hoe moeilijk het is!
aniet- Kletskop
Ik bespreek het ook wel met mijn spver. Maar ik wil mijn moeder er buiten houden. Wat misschien ook wel goed is, want dan moet ik in het weekend in ieder geval normaal eten en kan ik niet eindeloos sporten. Hoewel mijn gevoel dan weer zegt dat dat juist niet goed is...
Lotus- Ratel
Lotus, dat is wel veel ja
Ik wil ál mn servies, glazen, bestek, schalen, hulpstukken etc afwassen. Dus heb het nu allemaal op het aanrecht gezet, maar vraag me af of het wel haalbaar is
Ik wil ál mn servies, glazen, bestek, schalen, hulpstukken etc afwassen. Dus heb het nu allemaal op het aanrecht gezet, maar vraag me af of het wel haalbaar is
Gast- Gast
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: