Dagcafé 2011
+18
Suus
Arwyn
Zwerver
smooch
Jordana
VeryCherry
Toet
Cheesegirl
Caresses
Lotus
Caroow
Jeanette
TGR
Roze Roos
girli
Chocolate Cookie
aniet
Merai
22 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé 2011
mozzarella schreef:Alex167 schreef:Het is gelukt, Mozz! Ik heb voor vandaag als doel om ook prater te worden.
Gaat je lukken!
Weet ik.
Lief trouwens dat jij mij dapper vindt. Mag ik ook vragen waarom? Ik weet, verkeerde topic, maar als je je hier toch begeeft
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Merai schreef:Bitterkoek_ schreef:Dank je wel, Merai. Hoe gaat het met jou?
Met mij gaat het goed! Beetje druk in mijn hoofd omdat we per 1 april ons huis uit moeten en het huis wat we eigenlijk zouden huren onverwacht niet doorgaat. Maar ik heb goede hoop dat we iets moois gaan vinden! Thanx for asking!
Phoe... jammer van het huisje. Maar jullie hebben nog twee maanden de tijd. Ik hoop dat jullie tegen die tijd wat leuks hebben gevonden. Over wonen gesproken..... Ik ben over aan het nadenken om echt het huis uit te gaan. Ik heb al wat gekeken in kranten naar huur woningen. Maar ik ga denk ik niet wonen waar ik nu woon, want ik ga stage lopen in Apeldoorn. Wellicht dat ik daar ga wonen. M'n vader had op internet wat leuks voor me gevonden. Ik durf alleen nog niet te reageren, want ik weet nog niet hoe ik dat financieel moet gaan regelen.
Hmm ja maar 2 maanden zijn zo voorbij als je een huis zoekt, zéker in Amsterdam. Ach, we houden de moed erin .
Hoe oud ben je eigenlijk? Ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment uit huis wil. Is Apeldoorn ver van waar je nu woont? Lijkt me wel fijn om, zeker na wat jij allemaal achter de rug hebt, in de buurt van dierbaren te wonen.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
PrinsesBo schreef:Alex; ben jij aan het schilderen en forumen tegelijk?
Neee ik ga straks pas verven. Kom er net achter dat de Gamma niet open is, dus ik moet naar de Karwei. Ook niet erg, maar goed, ik moet dus nog verf hebben. En nieuwe handdoekhaakjes (mooiere) en verfrollers en tape om het aanrechtblad af te plakken.
Gast- Gast
Lotus schreef:Hallo meiden!
Hey! Hoe gaat het?
Merai- Ratel
hey Lotus,how are you today???
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Het is net kamperen hier Ik dacht ik pak even een boterham en dan smeer ik er snel wat smeerkaas op (zit toch naast de koelkast). Maar nu zit ik op de grond, naast mn koelkast, witte sesambolletjes met kaas, sla, uitjes en mosterd met honing (aanrader,van Maille bij AH) te eten. Te lekker.
Gast- Gast
Zooo... ff thuis om te eten en straks weer verder werken. Heb zo geen zin meer
Gast- Gast
ik zou voor de grap wel es een foto van jou willen zien,hoe je erbij zit in de keuken,Reev!
aniet- Kletskop
Merai schreef:Lotus schreef:Hallo meiden!
Hey! Hoe gaat het?
Het gaat wel redelijk. Heb vanochtend lekker twee uur fanatiek gesport. Ik zou nu wel weer willen sporten, maar ik denk dat ik dan problemen krijg met mijn moeder.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Reva schreef:Het is net kamperen hier Ik dacht ik pak even een boterham en dan smeer ik er snel wat smeerkaas op (zit toch naast de koelkast). Maar nu zit ik op de grond, naast mn koelkast, witte sesambolletjes met kaas, sla, uitjes en mosterd met honing (aanrader,van Maille bij AH) te eten. Te lekker.
Haha.. Krijg nog meer zin in de zomer (= picknicken in het park) als ik dit zo lees!
Merai- Ratel
Dat klinkt wel lekker Reva. Zie het helemaal voor me trouwens, hoe je daar zit.
Lotus- Ratel
wil je een kopje thee?Auxo schreef:Ik heb het koud! :o
aniet- Kletskop
Lotus schreef:Merai schreef:Lotus schreef:Hallo meiden!
Hey! Hoe gaat het?
Het gaat wel redelijk. Heb vanochtend lekker twee uur fanatiek gesport. Ik zou nu wel weer willen sporten, maar ik denk dat ik dan problemen krijg met mijn moeder.
Hmm tja misschien is dat niet heel verstandig. Kun je je energie niet op een andere manier kwijt?
Merai- Ratel
Ja, is ook lekker, Lotus! Zit echt helemaal gelukkig tussen mn pannen en vuilniszak.
Gast- Gast
Reva schreef:Ja, is ook lekker, Lotus! Zit echt helemaal gelukkig tussen mn pannen en vuilniszak.
Lotus- Ratel
Merai, ik zou niet weten wat ik zou kunnen doen.
Lotus- Ratel
Lotus schreef:Merai, ik zou niet weten wat ik zou kunnen doen.
Even lekker buiten wandelen? Of ga je dan ook te actief doen?
Merai- Ratel
in bad met een goed boek,dansen,wandelen,fietsen.ik noem maar iets...
aniet- Kletskop
Phoe , Amsterdam.... Dat is inderdaad een drukke stad. En het is duurder. Maar inderdaad, blijf hopen! Misschien zit er toch iets leuks tussen!Merai schreef:
Hmm ja maar 2 maanden zijn zo voorbij als je een huis zoekt, zéker in Amsterdam. Ach, we houden de moed erin .
Hoe oud ben je eigenlijk? Ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment uit huis wil. Is Apeldoorn ver van waar je nu woont? Lijkt me wel fijn om, zeker na wat jij allemaal achter de rug hebt, in de buurt van dierbaren te wonen.
Ik ben 27 jaar. Van m'n vader ben ik niet gedwongen om het huis uit te gaan en er zijn geen ongemakkelijke omstandigheden waardoor ik gedwongen het huis uit moet gaan. Apeldoorn is vrij ver bij mij uit de buurt, maar daar zou ik het ook voor doen. Een geheel nieuwe stad leren kennen, ver uit de buurt waar ik vandaan kom.
Gast- Gast
Ik denk dat als ik nog iets aan beweging doe vandaag, dat mijn moeder er iets achter gaat zoeken en dat wil ik niet. Hmm, misschien kan ik yoga doen. En dan doe ik dat lekker actief zonder dat zij het weet.
Lotus- Ratel
hoezo doe je dat achter de rug van je moeder om,Lotus?
aniet- Kletskop
Waah.. voor degene die straks mijn twijfel over het huis hebben gehoord :S
die man belt terug en begint allemaal hele rare dingen te zeggen
of mijn vriend al thuis is en dat hij dan mooi nog even langs kan komen om me een beurt te geven
dat ik een mooie meid ben en dat hij wel op me zou kunnen klaarkomen
heb opgehangen, wat een freak
die man belt terug en begint allemaal hele rare dingen te zeggen
of mijn vriend al thuis is en dat hij dan mooi nog even langs kan komen om me een beurt te geven
dat ik een mooie meid ben en dat hij wel op me zou kunnen klaarkomen
heb opgehangen, wat een freak
Merai- Ratel
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: