Dagcafé 2011
+18
Suus
Arwyn
Zwerver
smooch
Jordana
VeryCherry
Toet
Cheesegirl
Caresses
Lotus
Caroow
Jeanette
TGR
Roze Roos
girli
Chocolate Cookie
aniet
Merai
22 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé 2011
aniet schreef:oh lekker.Dolores schreef:Groentensoep. Ik maak altijd zelf.
ik maak nooit soep,want ik hou altijd veelste veel over.
kan je soep invriezen eigenlijk?
Tuurlijk. Das heerlijk juist! Bakjes van mama
Gast- Gast
Ja.
Je kunt soep een week in de koelkast bewaren (at least, die die ik maak) en je kunt soep invriezen.
Het is niet echt een vast recept. Gewoon uien, soepgroenten en vega bouillon in dit geval...
Je kunt soep een week in de koelkast bewaren (at least, die die ik maak) en je kunt soep invriezen.
Het is niet echt een vast recept. Gewoon uien, soepgroenten en vega bouillon in dit geval...
Gast- Gast
Alex167 schreef:Ik heb ook zin in soep!
Reva, leuk he, kastjes opruimen? Ik kom tijdens grote opruimingen echt dingen tegen waarvan ik allang vergeten was dat ik ze had.
Ja, ik vermaak me echt ontzettend. Laptop op opstapje, mn telefoon, lippenspul en afstandsbediening erbij, muziek lekker hard uit en mezelf verbazen wat er uit mn kastje komt. En ondertussen toastjes met mozzarella-tomaatsalade eten (niet in mn kastje gevonden hoor). Ik ga ook nog twee plantjes planten straks (wel gevonden in mn kastje).
Gast- Gast
Iemand trouwens inspiratie voor een pakkende naam voor mijn winkel? Ik denk erover een winkeltje te openen in plastic bakjes
Gast- Gast
Reva schreef:Iemand trouwens inspiratie voor een pakkende naam voor mijn winkel? Ik denk erover een winkeltje te openen in plastic bakjes
06-pak'nbak?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Reva's doosjes?!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
[quote="Dolores"]Ja.
maar word het vocht van de soep niet een harde ijsbal dan,of zie ik dat verkeerd?
maar word het vocht van de soep niet een harde ijsbal dan,of zie ik dat verkeerd?
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
[quote="aniet"]
Even goed roeren na het ontdooien en het is weer lekker.
Dolores schreef:Ja.
Even goed roeren na het ontdooien en het is weer lekker.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Haha, gewoone en heel normaal keukenkastje :O
Mn vuilniszak is al voor meer dan de helft vol en die grond is echt vol ook :s Snap er niks van, dubbele bodem?
Mn vuilniszak is al voor meer dan de helft vol en die grond is echt vol ook :s Snap er niks van, dubbele bodem?
Gast- Gast
Reva schreef:Haha, gewoone en heel normaal keukenkastje
Zo gaan die dingen gewoon
Merai- Ratel
Dit is leuk:
Merai- Ratel
Ik mis echt gewoon menselijke logica. Ik heb nu op 1 plankje vuilniszakken, van die zipperzakjes en daarnaast een stapel gebaksbordjes. Maar toch laat ik het zo
Alex: kan je niet alvast met de keuken beginnen?
Gast- Gast
Bah, ik verveel me kapot, m'n vriend is weg met mijn broertje en mijn zoontje zit zo lekker te spelen dat ik hem niet wil storen. Ben wel druk bezig met haken, maar toch...
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Nee, ik heb vanmorgen de keuken al verfklaar gemaakt, maar ik moet nog verf halen. Denk dat ik dat zo maar even ga doen, als ik op mijn zusje moet wachten gaat dat nooit meer lukken voor 5 uur.
Gast- Gast
Reva schreef:Ik mis echt gewoon menselijke logica. Ik heb nu op 1 plankje vuilniszakken, van die zipperzakjes en daarnaast een stapel gebaksbordjes. Maar toch laat ik het zo
Revalogica is ook goed toch? Ik weet niet of Alex ook van plan is om haar keuken te poetsen maar ik zei dat straks, en ja eigenlijk moet ik dat maar eens gaan doen
Merai- Ratel
CherrieLola schreef:Bah, ik verveel me kapot, m'n vriend is weg met mijn broertje en mijn zoontje zit zo lekker te spelen dat ik hem niet wil storen. Ben wel druk bezig met haken, maar toch...
Wat haak je?
Merai- Ratel
Nee, ik ga verven. Ik ga de muren aan de zijkant rood verven en de derde muur opnieuw witten. Die ziet er nu niet zo best meer uit.
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Merai schreef:Dit is leuk:
Geweldig!!
Goed he Word er echt vrolijk van!
Merai- Ratel
Alex167 schreef:Nee, ik ga verven. Ik ga de muren aan de zijkant rood verven en de derde muur opnieuw witten. Die ziet er nu niet zo best meer uit.
Ah leuk! Dat kan zoveel verschil maken! Krijgen we ook nog voor en na foto's?
Merai- Ratel
Hoe gaat het met je bitterkoek?
Merai- Ratel
Bitterkoek_ schreef:Merai schreef:Dit is leuk:
Geweldig!!
Echt serieus, alleen via de tekst kwam ik er achter wat het orgineel was.
Gast- Gast
Merai schreef:Alex167 schreef:Nee, ik ga verven. Ik ga de muren aan de zijkant rood verven en de derde muur opnieuw witten. Die ziet er nu niet zo best meer uit.
Ah leuk! Dat kan zoveel verschil maken! Krijgen we ook nog voor en na foto's?
Uiteraard!
Gast- Gast
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: