Dagcafé 2011
+18
Suus
Arwyn
Zwerver
smooch
Jordana
VeryCherry
Toet
Cheesegirl
Caresses
Lotus
Caroow
Jeanette
TGR
Roze Roos
girli
Chocolate Cookie
aniet
Merai
22 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé 2011
aniet schreef:hallo,Isabella
everything fine with you and your boyfriend?!
Yes. Ik ben helemaal fijn geknuffeld, en we hebben het er niet meer over gehad, omdat we beide weten wat de situatie was. Hij heeft naar me geluisterd en mee gedacht over de banen die ik nu voor het 'kiezen' heb & pakt al de hele avond drinken (en eten) voor me! Haha, de schat.
Gast- Gast
@ smikkell:t valt ook niet mee om een heel traject te moeten afleggen om je weer helemaal happy te voelen.
ik weet er helaas alles van.
vergeet de leuke en fijne dingen niet en wat nu al wel lukt en goed gaat.
maar ik begrijp dat als je in een negatief dalletje zit dat je er niet altijd evensnel weer uitkruipt.
ik weet allang dat je niet dom bent,zo kom je ook absoluut niet over hier op t forum.
als ik zie hoe creatief jij bent,daar kan ik nog wat van leren!
ik weet er helaas alles van.
vergeet de leuke en fijne dingen niet en wat nu al wel lukt en goed gaat.
maar ik begrijp dat als je in een negatief dalletje zit dat je er niet altijd evensnel weer uitkruipt.
ik weet allang dat je niet dom bent,zo kom je ook absoluut niet over hier op t forum.
als ik zie hoe creatief jij bent,daar kan ik nog wat van leren!
Laatst aangepast door aniet op vr 4 feb 2011 - 10:32; in totaal 1 keer bewerkt
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Dolores schreef:Tnx Alex, Aniet en Smik...
is leuk als het je zo gegund wordt. Tnx
Tuurlijk wordt het je gegund! Wat heb je allemaal gekocht? Nog een spijkerbroek (of twee) gevonden?
Gast- Gast
wat fijn te horen,Isabella!
soms is t ook gewoon goed om t er niet meer over te hebben.
wel fijn dat je nu een fijne avond hebt!
wat lief dat ie je verwend!
soms is t ook gewoon goed om t er niet meer over te hebben.
wel fijn dat je nu een fijne avond hebt!
wat lief dat ie je verwend!
aniet- Kletskop
Super, Do!! En verder?
Ik heb vandaag trouwens mijn tandenbleekset opgehaald bij de tandarts. Maandag begin ik ... ben benieuwd naar het eindresultaat!
Ik heb vandaag trouwens mijn tandenbleekset opgehaald bij de tandarts. Maandag begin ik ... ben benieuwd naar het eindresultaat!
Gast- Gast
wat moet ik me daarbij voorstellen,Alex?Alex167 schreef:Super, Do!! En verder?
aniet- Kletskop
Dat vraag ik me ook af..aniet schreef:wat moet ik me daarbij voorstellen,Alex?Alex167 schreef:Super, Do!! En verder?
Gast- Gast
Ik ben ook benieuwd Alex!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Dolores, nu ben ik ook wel benieuwd wat je allemaal gekocht hebt
Tuurlijk gunnen wij jou dat, gekkie!
Tuurlijk gunnen wij jou dat, gekkie!
Gast- Gast
en ik dacht ergens te lezen,dat je niet zo van knuffelen hield?!Smikkell schreef:Aniet, dat vind ik heel erg lief van je
aniet- Kletskop
show us a picture,please!!!Dolores schreef:2 spijkerbroeken!
Sale *jippie*
aniet- Kletskop
Hahaha, toen ik hem plaatste dacht ik daar nog aan. Virtuele knuffels gaan me tegenwoordig goed af.. Ik doe graag mee met de modeaniet schreef:en ik dacht ergens te lezen,dat je niet zo van knuffelen hield?!Smikkell schreef:Aniet, dat vind ik heel erg lief van je
Gast- Gast
I like it!Smikkell schreef:Hahaha, toen ik hem plaatste dacht ik daar nog aan. Virtuele knuffels gaan me tegenwoordig goed af.. Ik doe graag mee met de modeaniet schreef:en ik dacht ergens te lezen,dat je niet zo van knuffelen hield?!Smikkell schreef:Aniet, dat vind ik heel erg lief van je
aniet- Kletskop
Er is een afdruk van mijn tanden gemaakt (dmv gips happen) en daarvan zijn een soort bitjes gemaakt. Daarin moet ik speciale bleekgel aanbrengen en dan die bitjes in doen. Ik moet ze 3 uur inhouden (per dag) en ik mag het maximaal 2 weken gebruiken. Ik kan natuurlijk eerder stoppen als ik tevreden ben over de kleur.
Gast- Gast
Is het al weer zo laat?Reva schreef:Verzoek tot nachtcafé
Ik ben zo druk met mijn tak
Gast- Gast
word dat vergoed door de verzekering?Alex167 schreef:Er is een afdruk van mijn tanden gemaakt (dmv gips happen) en daarvan zijn een soort bitjes gemaakt. Daarin moet ik speciale bleekgel aanbrengen en dan die bitjes in doen. Ik moet ze 3 uur inhouden (per dag) en ik mag het maximaal 2 weken gebruiken. Ik kan natuurlijk eerder stoppen als ik tevreden ben over de kleur.
aniet- Kletskop
Nee, tis nog niet laat. Maar ik dacht dan kan in ieder geval zeggen dat ik in het dagcafé niet drink. Maar hee, als we het zo gaan spelen, dan ga ik nu even uit mn lul staan brullen en daarna ontkurken. De groeten.
Gast- Gast
aniet schreef:word dat vergoed door de verzekering?Alex167 schreef:Er is een afdruk van mijn tanden gemaakt (dmv gips happen) en daarvan zijn een soort bitjes gemaakt. Daarin moet ik speciale bleekgel aanbrengen en dan die bitjes in doen. Ik moet ze 3 uur inhouden (per dag) en ik mag het maximaal 2 weken gebruiken. Ik kan natuurlijk eerder stoppen als ik tevreden ben over de kleur.
Helaas niet, het kost 250 euro (125 euro per kaak), maar ik kan natuurlijk niet de ene kaak wel doen en de andere niet, beetje raar gezicht.
Gast- Gast
ja haha dat begrijp ik. gewoon laten bleken bij de tandarts in de stoel is duurder zeker?!Alex167 schreef:aniet schreef:word dat vergoed door de verzekering?Alex167 schreef:Er is een afdruk van mijn tanden gemaakt (dmv gips happen) en daarvan zijn een soort bitjes gemaakt. Daarin moet ik speciale bleekgel aanbrengen en dan die bitjes in doen. Ik moet ze 3 uur inhouden (per dag) en ik mag het maximaal 2 weken gebruiken. Ik kan natuurlijk eerder stoppen als ik tevreden ben over de kleur.
Helaas niet, het kost 250 euro (125 euro per kaak), maar ik kan natuurlijk niet de ene kaak wel doen en de andere niet, beetje raar gezicht.
aniet- Kletskop
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: