Dagcafé 2011
+18
Suus
Arwyn
Zwerver
smooch
Jordana
VeryCherry
Toet
Cheesegirl
Caresses
Lotus
Caroow
Jeanette
TGR
Roze Roos
girli
Chocolate Cookie
aniet
Merai
22 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Merai schreef:toetje_ schreef:Grrrw, ben ik een keer op zondag vrij.. Bellen ze net dat er iemand ziek is en of ik kan werken!
Je mag ook nee zeggen
Ja ik weet het, maar ik ben daar niet zo goed in. Er móeten gewoon twee mensen werken anders kunnen we de snackbar niet draaien. Er werken maar vier mensen bij ons dus ik vind wel dat we dan de verantwoordig moeten nemen als je kunt dat je ook gaat werken.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Purple schreef:En dan heb ik dat juist helemaal weer niet... Maar nu! Ik heb zin in een bittergarnituur.Merai schreef:
Bij mij komt dat zaterdagnacht altijd al haha
Alsjeblieft:
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
hier mag je alles kwijt,Merai!
ik begrijp dat t heel spannend is,huizenjacht.
maar er wonen toch wel veel vreemde vogels in amsterdam?!
ik zou gewoon het huis bekijken en dan kan je altijd zien wat je doet,toch?
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
toetje_ schreef:Merai schreef:toetje_ schreef:Grrrw, ben ik een keer op zondag vrij.. Bellen ze net dat er iemand ziek is en of ik kan werken!
Je mag ook nee zeggen
Ja ik weet het, maar ik ben daar niet zo goed in. Er móeten gewoon twee mensen werken anders kunnen we de snackbar niet draaien. Er werken maar vier mensen bij ons dus ik vind wel dat we dan de verantwoordig moeten nemen als je kunt dat je ook gaat werken.
Ja dat is ook zo, ik zeg in dat soort situaties zelf ook altijd te snel toe. Maar uiteindelijk ís het niet jouw verantwoordelijkheid. Ach, zo is het ook opgelost, twee uurtjes werken moet lukken toch? En daarna lekker verder forummen
Merai- Ratel
als dat andersom ook zo is,dat iemand voor jou invalt dan vind ik jou uitspraak meer dan waar!toetje_ schreef:Merai schreef:toetje_ schreef:Grrrw, ben ik een keer op zondag vrij.. Bellen ze net dat er iemand ziek is en of ik kan werken!
Je mag ook nee zeggen
aniet- Kletskop
aniet schreef:hier mag je alles kwijt,Merai!
Haha ik ben er zelf ook zo een.. Ja we gaan het ook bekijken maar het is echt belachelijk weinig geld voor de plek en de oppervlakte. Ik heb er gewoon een vreemd gevoel over. Straks nog maar even met mijn vriend over hebben.
Merai- Ratel
waar lees jij 2 uurtjes,merai?
aniet- Kletskop
Whaha, ik kom echt zoveel dingen tegen waarvan ik niet wist dat ik t had
Pizzaborden, tapasborden en schaaltjes, amuselepels, choco-fondue, allemaal bakjes die ik laatst ook heb gekocht, snoepjes , eierdoppen, snijplanken (ook laatst gekocht), broodmandje, olijfschaaltje, karafje met zo'n rubber kwastje om iets in te vetten.
En heb pas twee plankjes van 1 kasje gehad. Misschien had ik met verhuizen toch zelf mn keuken in moeten richten
Merai: kijken kan geen kwaad uiteraard, maar ik zou wel naar je gevoel luisteren.
Pizzaborden, tapasborden en schaaltjes, amuselepels, choco-fondue, allemaal bakjes die ik laatst ook heb gekocht, snoepjes , eierdoppen, snijplanken (ook laatst gekocht), broodmandje, olijfschaaltje, karafje met zo'n rubber kwastje om iets in te vetten.
En heb pas twee plankjes van 1 kasje gehad. Misschien had ik met verhuizen toch zelf mn keuken in moeten richten
Merai: kijken kan geen kwaad uiteraard, maar ik zou wel naar je gevoel luisteren.
Gast- Gast
toetje_ schreef:aniet schreef:jeetje,Toet en wat heb je gezegd?toetje_ schreef:Grrrw, ben ik een keer op zondag vrij.. Bellen ze net dat er iemand ziek is en of ik kan werken!
nee ik wil lekker forummen vandaag?!
Naja, ik wou sowieso naar het ziekenhuis vandaag, dus ik heb gezegt dat ze eerst maar andere moeten bellen en als het echt niet lukt dat ze me dan terug moeten bellen.
Nou belde ze net terug en ik hoef moet twee uurtjes werken tot er een ander kan komen, want die moet eerst voetballen.ik ben te goed voor deze wereld.
Hier aniet
Merai- Ratel
aniet schreef:als dat andersom ook zo is,dat iemand voor jou invalt dan vind ik jou uitspraak meer dan waar!
Was het maar zo.
Toet- Lady Post-a-lot
had je dat niet zelf gedaan met verhuizen,Reva?
iedereen mag me helpen met verhuizen maar de keuken deel ik t liefst zelf in
iedereen mag me helpen met verhuizen maar de keuken deel ik t liefst zelf in
aniet- Kletskop
Wat leuk Reva, shoppen in je eigen keuken
Toetje_, denk je ook wel een beetje aan Toetje-zelf?
Gast- Gast
haha jullie gaan te snel!ik had dit over t hoofd gezien!Merai schreef:toetje_ schreef:aniet schreef:jeetje,Toet en wat heb je gezegd?toetje_ schreef:Grrrw, ben ik een keer op zondag vrij.. Bellen ze net dat er iemand ziek is en of ik kan werken!
nee ik wil lekker forummen vandaag?!
Naja, ik wou sowieso naar het ziekenhuis vandaag, dus ik heb gezegt dat ze eerst maar andere moeten bellen en als het echt niet lukt dat ze me dan terug moeten bellen.
Nou belde ze net terug en ik hoef moet twee uurtjes werken tot er een ander kan komen, want die moet eerst voetballen.ik ben te goed voor deze wereld.
Hier aniet
thanks Merai
aniet- Kletskop
Je kan altijd kijken Merai. Misschien hebben jullie wel heel veel geluk, mag ook wel eens toch?
Gast- Gast
Reva schreef:Whaha, ik kom echt zoveel dingen tegen waarvan ik niet wist dat ik t had
Haha misschien moet je even in de vraag en aanbod pijler gaan kijken Je verzamelt een hoop troep door de jaren heen, wij hebben hier ook al heel wat weggegooid de laatste weken.
Het irritante is dat mijn gevoel niet helemaal duidelijk is, hij is gewoon heel amicaal aan de telefoon. En dat kan natuurlijk, maar al met al knaagt er iets.
Merai- Ratel
wat voor soep heb je,Dolores?Dolores schreef:Mmmmmm soe-hoep!
aniet- Kletskop
Nee. Ik stond met alle dozen in de keuken en toen wilde ik t liefst huilen omdat ik totaal geen idee had van hoe en wat en logica en wat bij elkaar moest en wat boven en onder.
En zuslief heeft toen het initiatief genomen om de keuken in te richten. En daarna uitgelegd wat ze waar en bij elkaar had gedaan. En het is allemaal superlogisch en praktisch, maar deze dingen gebruik je ook gewoon amper/niet en vergeet je. Daarom liggen ze ook helemaal links in het laagste kastje onderin denk ik nu
En zuslief heeft toen het initiatief genomen om de keuken in te richten. En daarna uitgelegd wat ze waar en bij elkaar had gedaan. En het is allemaal superlogisch en praktisch, maar deze dingen gebruik je ook gewoon amper/niet en vergeet je. Daarom liggen ze ook helemaal links in het laagste kastje onderin denk ik nu
Gast- Gast
Alex167 schreef:Je kan altijd kijken Merai. Misschien hebben jullie wel heel veel geluk, mag ook wel eens toch?
Ja dat denk ik dan ook weer, grr... Nouja, we gaan gewoon kijken en we zien het wel! (Toch denk ik er wel over na om iemand in te lichten dat we gaan met het adres erbij )
Merai- Ratel
haha ja zo'n kastje heb ik ook,
eentje met een hele lange plank maar t deurtje is wat korter,dus daar staan inderdaad de spullen
die ik niet snel gebruik.
sommige dingen in de loop der jaren weggegooid en andere dingen staan er lekker te verstoffen
eentje met een hele lange plank maar t deurtje is wat korter,dus daar staan inderdaad de spullen
die ik niet snel gebruik.
sommige dingen in de loop der jaren weggegooid en andere dingen staan er lekker te verstoffen
aniet- Kletskop
Dolores schreef:Groentensoep. Ik maak altijd zelf.
Recept! Ik heb nog nooit soep gemaakt.
Gast- Gast
oh lekker.Dolores schreef:Groentensoep. Ik maak altijd zelf.
ik maak nooit soep,want ik hou altijd veelste veel over.
kan je soep invriezen eigenlijk?
aniet- Kletskop
Ik heb ook zin in soep!
Reva, leuk he, kastjes opruimen? Ik kom tijdens grote opruimingen echt dingen tegen waarvan ik allang vergeten was dat ik ze had.
Reva, leuk he, kastjes opruimen? Ik kom tijdens grote opruimingen echt dingen tegen waarvan ik allang vergeten was dat ik ze had.
Gast- Gast
Dolores schreef:Wat leuk Reva, shoppen in je eigen keuken
Jawel hoor. Daarbij kan ik het geld goed gebruiken
Toet- Lady Post-a-lot
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: