Dagcafé 2011
+18
Suus
Arwyn
Zwerver
smooch
Jordana
VeryCherry
Toet
Cheesegirl
Caresses
Lotus
Caroow
Jeanette
TGR
Roze Roos
girli
Chocolate Cookie
aniet
Merai
22 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé 2011
_Donnaa schreef:Als je echt kan autorijden, maakt dat roze pasje natuurlijk geen drol verschil, behalve dat het 'erkend' is.. Het is alleen nogal k.ut als je aangehouden wordt, ghehe..Caroow schreef:Ze heeft geen lessen van 2 uur, maar zegt wel in de auto van haar vriend te rijden als hij er niet is. Dat is al iets wat ik nooit zal doen, mijn vriend doet mij wat, die is veel te bang dat er wat met mij gebeurd.
of een ongeluk maakt...
Gast- Gast
Ik heb ballonnen gevonden (toevallig, omdat ik witte wol aan het kopen was bij de Wibra).
Bij de kringloopwinkel niets kunnen vinden waar ik voor kwam. Geen kleedjes en geen puzzels. Toen ik bij de stoffenmarkt aankwam was deze al weg . Dat was niet heel slim van me omdat ik best wel weet dat deze alleen in de ochtend is! Jammer, jammer! Dus geen kantenkleedjes of stof en geen leren riempjes.
Ach, kijken naar het positieve en naar alles wat wél is gelukt (ik hoor het MW zeggen)
Bij de kringloopwinkel niets kunnen vinden waar ik voor kwam. Geen kleedjes en geen puzzels. Toen ik bij de stoffenmarkt aankwam was deze al weg . Dat was niet heel slim van me omdat ik best wel weet dat deze alleen in de ochtend is! Jammer, jammer! Dus geen kantenkleedjes of stof en geen leren riempjes.
Ach, kijken naar het positieve en naar alles wat wél is gelukt (ik hoor het MW zeggen)
Gast- Gast
Zo, inderdaad, zonder verzekering. En het behalen van je roze papiertje kun je dan voorlopig ook wel gedag zeggen!Theedoosje schreef:_Donnaa schreef:Als je echt kan autorijden, maakt dat roze pasje natuurlijk geen drol verschil, behalve dat het 'erkend' is.. Het is alleen nogal k.ut als je aangehouden wordt, ghehe..Caroow schreef:Ze heeft geen lessen van 2 uur, maar zegt wel in de auto van haar vriend te rijden als hij er niet is. Dat is al iets wat ik nooit zal doen, mijn vriend doet mij wat, die is veel te bang dat er wat met mij gebeurd.
of een ongeluk maakt...
Gast- Gast
Ja, dat bedoelde ik daar ook mee.. Je mag dan 5 jaar je rijbewijs niet halen, geloof ik..Theedoosje schreef:_Donnaa schreef:Als je echt kan autorijden, maakt dat roze pasje natuurlijk geen drol verschil, behalve dat het 'erkend' is.. Het is alleen nogal k.ut als je aangehouden wordt, ghehe..Caroow schreef:Ze heeft geen lessen van 2 uur, maar zegt wel in de auto van haar vriend te rijden als hij er niet is. Dat is al iets wat ik nooit zal doen, mijn vriend doet mij wat, die is veel te bang dat er wat met mij gebeurd.
of een ongeluk maakt...
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ja, dat bedoelde ik daar ook mee.. Je mag dan 5 jaar je rijbewijs niet halen, geloof ik..Theedoosje schreef:_Donnaa schreef:Als je echt kan autorijden, maakt dat roze pasje natuurlijk geen drol verschil, behalve dat het 'erkend' is.. Het is alleen nogal k.ut als je aangehouden wordt, ghehe..Caroow schreef:Ze heeft geen lessen van 2 uur, maar zegt wel in de auto van haar vriend te rijden als hij er niet is. Dat is al iets wat ik nooit zal doen, mijn vriend doet mij wat, die is veel te bang dat er wat met mij gebeurd.
of een ongeluk maakt...
oow sorry Geen idee hoe dat zit, maar ja denk ook dat het financieel ook niet positief valt ... Ik vind ht in ieder geval stom Op eigen terrein oke, maar verder moet je niet gaan.
Gast- Gast
Jaaa stom is het sowieso.. Ik heb het op industrieterrein geleerd in eerste instantie..
Gast- Gast
Goeieavond, wat is het hier rustig zeg!!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zit in de auto, onderweg naar huis. We moeten nog eten, maar iedereen wil Mac behalve mijn schoonpa en ondanks dat ik altijd heb geleerd dat de meeste stemmen gelden gaan we niet naar de mac, maar naar huis en daar eten halen. A. ligt naast me in haar autostoel te pitten, ze heeft nogal wat te verwerken gekregen vandaag, al die nieuwe indrukken, ze vond het echt geweldig!
En hoe is het hier? PrinsesBo, waarom had je een kutdag?
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Ik heb een kutdag!
Oow meiske hoezo?
@CC> hopelijk komt er verandering in
Gast- Gast
Ja, hopelijk word het zo lekker druk!
Chocolate Cookie- Ratel
Alex167 schreef:Ik zit in de auto, onderweg naar huis. We moeten nog eten, maar iedereen wil Mac behalve mijn schoonpa en ondanks dat ik altijd heb geleerd dat de meeste stemmen gelden gaan we niet naar de mac, maar naar huis en daar eten halen. A. ligt naast me in haar autostoel te pitten, ze heeft nogal wat te verwerken gekregen vandaag, al die nieuwe indrukken, ze vond het echt geweldig!
Haha Nou ja hopelijk is het eten wat jullie gaan halen ook lekker .
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Ik vind het wel oneerlijk!!Caresses schreef:Alex167 schreef:Ik zit in de auto, onderweg naar huis. We moeten nog eten, maar iedereen wil Mac behalve mijn schoonpa en ondanks dat ik altijd heb geleerd dat de meeste stemmen gelden gaan we niet naar de mac, maar naar huis en daar eten halen. A. ligt naast me in haar autostoel te pitten, ze heeft nogal wat te verwerken gekregen vandaag, al die nieuwe indrukken, ze vond het echt geweldig!
Haha Nou ja hopelijk is het eten wat jullie gaan halen ook lekker .
Gast- Gast
Ja dat vind ik ook oneerlijk
Heb alleen al wat drank op dus vind dan snel dingen grappig.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Meiden,
Ik heb sinds jaaaaaaren weer "echt" contact met mijn tante. Het contact tussen mijn ouders (en mij) en mijn tante strandde opeens, zo'n 4 jaar geleden. Nu vond ik haar van de week ineens op F.acebook... Ze stond zeg maar met haar naam tussen de personen "zijn dit vrienden van jou?" oid.
Dus ik dacht kan haar toevoegen. Je weet nooit.
Nu ben ik al de hele avond een beetje berichtjes heen en weer aan het sturen. Maar het voelt niet meer als familie.... Gewoon als een vage kennis eigenlijk.
Ik heb sinds jaaaaaaren weer "echt" contact met mijn tante. Het contact tussen mijn ouders (en mij) en mijn tante strandde opeens, zo'n 4 jaar geleden. Nu vond ik haar van de week ineens op F.acebook... Ze stond zeg maar met haar naam tussen de personen "zijn dit vrienden van jou?" oid.
Dus ik dacht kan haar toevoegen. Je weet nooit.
Nu ben ik al de hele avond een beetje berichtjes heen en weer aan het sturen. Maar het voelt niet meer als familie.... Gewoon als een vage kennis eigenlijk.
Chocolate Cookie- Ratel
Geen idee. Ik zag iedereen overal n puntje doen. Dus dacht misschien bij dit ook noodzakelijk?!Smikkell schreef:Moet Facebook tegenwoordig ook al met een puntje?
Chocolate Cookie- Ratel
Dus jij doet dingen omdat iedereen ze doet, en ook nog zonder dat je weet waarom?Chocolate Cookie schreef:Geen idee. Ik zag iedereen overal n puntje doen. Dus dacht misschien bij dit ook noodzakelijk?!Smikkell schreef:Moet Facebook tegenwoordig ook al met een puntje?
Gast- Gast
goeiemorgen meiden!
ik heb heerlijk geslapen! en jullie?
nog plannen op deze stormachtige dag?!
ik heb heerlijk geslapen! en jullie?
nog plannen op deze stormachtige dag?!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Goedemorgen
Ik heb leker geslapen, alleen een beetje kort..
Ik ga straks met een vriendin lunchen in de stad en verder geen bijzondere plannen. Jij?
Ik heb leker geslapen, alleen een beetje kort..
Ik ga straks met een vriendin lunchen in de stad en verder geen bijzondere plannen. Jij?
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
ik ben bezig met het huishouden,bah!
maar heb ook een paar dagen niks gedaan,dus ik loop wat achter,hahaha!
voor de rest van de dag geen plannen,ik zie wel.
misschien nog ff buiten wandelen of fietsen.
fijne dag,carola!
maar heb ook een paar dagen niks gedaan,dus ik loop wat achter,hahaha!
voor de rest van de dag geen plannen,ik zie wel.
misschien nog ff buiten wandelen of fietsen.
fijne dag,carola!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
hallo!
Ik ben moe.
Maar dat mag de pret niet drukken, heb ik besloten.
Vanmiddag in ieder geval een flinke wandeling maken.....
Ik ben moe.
Maar dat mag de pret niet drukken, heb ik besloten.
Vanmiddag in ieder geval een flinke wandeling maken.....
Gast- Gast
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: