Jullie youtube zang-filmpjes
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Jullie youtube zang-filmpjes
Ik was even benieuwd wie er nog meer hun 'zangkunsten' op youtube oid hebben staan.
Ik hou van zingen, vind het leuk om te doen maar voel me er onzeker over als ik weer een opmerking krijg over kattengejank haha (ohja altijd van mijn vriend die zo vals zingt als een kraai)
Toch ben ik heel erg benieuwd of ik kan zingen ja of nee..maar durf het fragment eigenlijk niet te plaatsen.
Misschien als anderen het doen..? Dan durf ik vast ook wel.
Ik wil er verder niks mee maar ben gewoon nieuwsgierig en zou ook graag feedback krijgen van anderen...
Ik hou van zingen, vind het leuk om te doen maar voel me er onzeker over als ik weer een opmerking krijg over kattengejank haha (ohja altijd van mijn vriend die zo vals zingt als een kraai)
Toch ben ik heel erg benieuwd of ik kan zingen ja of nee..maar durf het fragment eigenlijk niet te plaatsen.
Misschien als anderen het doen..? Dan durf ik vast ook wel.
Ik wil er verder niks mee maar ben gewoon nieuwsgierig en zou ook graag feedback krijgen van anderen...
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Re: Jullie youtube zang-filmpjes
Jaaa leuk toch, plaats maar!! :-)
Ik kan niet zingen. Ik heb wel een oud filmpje met m'n gitaar online staan.
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Polly schreef:Jaaa leuk toch, plaats maar!! :-)
Postuhhh!!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Post maar hoor, ik ben nu wel benieuwd.
Ik heb geen youtubefilmpjes, wel een site waar ik wat liedjes heb opgenomen (wel allemaal a capella, het is de bedoeling dat zoveel mogelijk mensen liedjes inzingen zodat je daar de titel & artiest van een liedje kan vinden waarvan je alleen de melodie kent). Ik heb geen ambities (en gelukkig maar, zou niet ver komen ), maar vind het wel heel leuk om te zingen.
http://www.midomi.com/index.php?action=main.profile&username=freakylief# (en dan onder recordings)
Ik heb geen youtubefilmpjes, wel een site waar ik wat liedjes heb opgenomen (wel allemaal a capella, het is de bedoeling dat zoveel mogelijk mensen liedjes inzingen zodat je daar de titel & artiest van een liedje kan vinden waarvan je alleen de melodie kent). Ik heb geen ambities (en gelukkig maar, zou niet ver komen ), maar vind het wel heel leuk om te zingen.
http://www.midomi.com/index.php?action=main.profile&username=freakylief# (en dan onder recordings)
Gast- Gast
@ freakylief: klinkt goed hoor!
@ degene met gitaar: posten!!
Nou hier dan toch mijne...wel slechte kwaliteit hoor: *weg* vond het alweer lang genoeg zal mn vriend er dus niet meer mee lastig vallen haha
@ degene met gitaar: posten!!
Nou hier dan toch mijne...wel slechte kwaliteit hoor: *weg* vond het alweer lang genoeg zal mn vriend er dus niet meer mee lastig vallen haha
Laatst aangepast door Rouge op za 5 feb 2011 - 11:05; in totaal 1 keer bewerkt
Rouge- Prater
Brennuss schreef:Je bent wel zuiver, maar je zingt met kopstem.
wat is dat? haha ik heb helemaal geen verstand van zingen
Ik vind het ook altijd knap hoe je zoiets kan horen trouwens..
Aha ik lees het al inderdaad, betekent dat je eigenlijk vanuit de 'buik' moet zingen toch? Hoe doe je dat..
Laatst aangepast door Rouge op za 5 feb 2011 - 10:53; in totaal 1 keer bewerkt
Rouge- Prater
Rouge schreef:Brennuss schreef:Je bent wel zuiver, maar je zingt met kopstem.
wat is dat? haha ik heb helemaal geen verstand van zingen
Ik citeer van wikipedia:
De kopstem is een wijze van zingen, ofwel een zangregister waarbij meer vanuit resonanties van de hoofdholtes wordt gezongen, en de stembanden anders worden gebruikt, waardoor een dun, wellicht onnatuurlijk aandoend en wat 'vrouwelijker' klinkend soort zang ten gehore wordt gebracht.
Als ik het uitleg dan wordt het een warboel
Gast- Gast
Rouge, ik ben gewoon heel eerlijk maar ik vind 't niet mooi. Zou een andere carriere ambieren en dit lekker voor thuis houden
Freak, heb alleen het eerste nr een stukje geluisterd, a kiss goodnight geloof ik, en vind je wel een jazzy sound hebben.. niet heel bijzonder maar klinkt best ok.
Freak, heb alleen het eerste nr een stukje geluisterd, a kiss goodnight geloof ik, en vind je wel een jazzy sound hebben.. niet heel bijzonder maar klinkt best ok.
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Ik vind het eerlijk gezegd niet mooi, sorry.
Ik hou ook van zingen, maar bak er niks van helaas
Freakielief: je hebt een zachte stem. Ben er niet helemaal weg van maar klinkt ook weer niet verkeerd.
Ik hou ook van zingen, maar bak er niks van helaas
Freakielief: je hebt een zachte stem. Ben er niet helemaal weg van maar klinkt ook weer niet verkeerd.
Laatst aangepast door smooch op za 5 feb 2011 - 10:58; in totaal 1 keer bewerkt
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Feline schreef:Rouge, ik ben gewoon heel eerlijk maar ik vind 't niet mooi. Zou een andere carriere ambieren en dit lekker voor thuis houden
Ok..zoals je kon lezen ambieerde ik er zeker geen carriere in
Rouge- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» Zinloze filmpjes op youtube.
» Grappige Youtube filmpjes
» Leuke youtube filmpjes
» Schattige youtube filmpjes
» Leuke (youtube) filmpjes
» Grappige Youtube filmpjes