wat doen jullie zondag?
+35
aniet
Biancos
VeryCherry
BJA
Cheesegirl
Pannetoet
Caroow
Lejow
SnowWhite
TNMN
Carra
Zora
Chocolate Cookie
lente
loura
Natural
GeKKiE
Pancake
Inge
annetje
studiebol
Middleme
Silver
Prosecco
Arwyn
minoessepoes
aardbeitje
Lynn_
Zwerver
Blond
dolfijntje24
Tsjip
smooch
Lotus
Sarah1985
39 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: wat doen jullie zondag?
Uitslapen, lekker filmpje kijken, naar vrienden om de vakantie te gaan bespreken/boeken en vanavond eten met mijn broertje en zijn nieuwe vriendin.
Gast- Gast
Wij gaan vanmiddag denk even naar Alexandrium, mijn vriend heeft een nieuwe broek nodig voor zijn werk.
Verder doen we niet veel denk ik, ik voel me niet zo lekker
Verder doen we niet veel denk ik, ik voel me niet zo lekker
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik moet om 5 uur werken, voor die tijd moet ik nog eten en koken, en nog wat was opruimen. En voor de rest, helemaal niks doen, lekker!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Mijn vriend en ik gaan vandaag écht helemaal niks doen.. Hij ligt ook nog op één oor en hem kennende zal ik hem het komende uur nog niet zien Absurd zo lang als hij kan slapen! Ik ga vandaag forummen/internetten, lezen, tv/filmpje kijken....
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Ik_zelf_87 schreef:Mijn vriend en ik gaan vandaag écht helemaal niks doen.. Hij ligt ook nog op één oor en hem kennende zal ik hem het komende uur nog niet zien Absurd zo lang als hij kan slapen! Ik ga vandaag forummen/internetten, lezen, tv/filmpje kijken....
Klinkt als mijn vent Die ligt ook nog wel even denk ik
Gast- Gast
Ik ga straksen lunchen met een vriendin in de stad.
Aan het eind van de middag komt mijn vriend weer terug, de avond doen we lekker rustig aan samen!
Aan het eind van de middag komt mijn vriend weer terug, de avond doen we lekker rustig aan samen!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Ik doe vrij weinig vandaag.
Het is hier wel droog dus dat is prettig.
Ik moet nog even de cavia's een schoon hok geven en ga wat op internet surfen en tv kijken.
Het is hier wel droog dus dat is prettig.
Ik moet nog even de cavia's een schoon hok geven en ga wat op internet surfen en tv kijken.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Zora schreef:Ik ga straks even lekker rondstruinen in de Ikea, en nog wat werken.
@ Aardbeitje: wat is mystery golfen?? Kan me er niks bij voorstellen
Van wat ik heb gehoord is het in het donker/glow in the dark. En er is een verhaal in verwerkt, een moord die je moet oplossen. Of zoiets .Midget golfen maar dan net even anders. Ik ben heel benieuwd. Ik ga het meemaken straks.
aardbeitje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 153
Registratiedatum : 23-11-10
Ik denk dat ik vandaag ook even het voorbeeld van mijn nicht aanneem en ook mijn kledingkast uitmest!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Ik ben nu even thuis uit mijn werk maar ga van 16.00 tot ongeveer 18.00 nog even verder. Vanavond lekker thuis en vroeg naar bed denk ik, slechte nacht gehad.
Gast- Gast
Nou niks dus, m'n vriend is weg met mijn broertje en mijn zoontje zit intussen tv te kijken. En ik? Ik verveel me dood. Bah, ik ben nog te lamlendig om me aan te kleden. Ik zal zo wel moeten hoor, ik ga niet als miss Zwerver naar de supermarkt, maar ik kan niet eens bedenken waar ik zin in heb.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zit heerlijk te niksen. Had uitgeslapen tot half 1. Daarna ontbeten, visite gehad en toen ben ik lekker achter de pc gaan zitten. Zit ik nu nog steeds, met voetbal op de achtergrond. Zometeen misschien nog wat lezen, er werd me verteld dat Tess Gerritsen goed schrijft en ze hebben gelijk, wil vandaag nog veel lezen
Gast- Gast
aardbeitje schreef:Zora schreef:Ik ga straks even lekker rondstruinen in de Ikea, en nog wat werken.
@ Aardbeitje: wat is mystery golfen?? Kan me er niks bij voorstellen
Van wat ik heb gehoord is het in het donker/glow in the dark. En er is een verhaal in verwerkt, een moord die je moet oplossen. Of zoiets .Midget golfen maar dan net even anders. Ik ben heel benieuwd. Ik ga het meemaken straks.
haha, dat klinkt nog best cool ook!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Dat is absoluut zo! Haar boeken zijn geweldig vind ikAuxo schreef:Ik zit heerlijk te niksen. Had uitgeslapen tot half 1. Daarna ontbeten, visite gehad en toen ben ik lekker achter de pc gaan zitten. Zit ik nu nog steeds, met voetbal op de achtergrond. Zometeen misschien nog wat lezen, er werd me verteld dat Tess Gerritsen goed schrijft en ze hebben gelijk, wil vandaag nog veel lezen
Gast- Gast
Lekker helemaal niks vandaag.
Nu de radio aan et voetbal kijken verder een hele rustige luie zondag.
Nu de radio aan et voetbal kijken verder een hele rustige luie zondag.
Biancos- Fluisteraar
- Aantal berichten : 126
Punten : 149
Registratiedatum : 27-12-10
Beauty Addict schreef:Dat is absoluut zo! Haar boeken zijn geweldig vind ikAuxo schreef:Ik zit heerlijk te niksen. Had uitgeslapen tot half 1. Daarna ontbeten, visite gehad en toen ben ik lekker achter de pc gaan zitten. Zit ik nu nog steeds, met voetbal op de achtergrond. Zometeen misschien nog wat lezen, er werd me verteld dat Tess Gerritsen goed schrijft en ze hebben gelijk, wil vandaag nog veel lezen
Ik denk dat ik er ook weer een favoriete schrijfster bij heb, leest heerlijk weg.
Gast- Gast
Tot nu toe doe ik dus dit!Purple schreef:Ik hoop gewoon lekker uitslapen en daarna niks doen! Waarschijnlijk heb ik ongelooflijke zin in slecht eten dus dat ga ik ook maar eens halen denk ik.
Gast- Gast
Momenteel is dat: uitslapen, tot een uur of negen, tien en als we uit zijn geweest langer. Daarna heel lang bankhangen in pyama, laat ontbijten, tv kijken en maar eens een keer douchen. Soms doe ik nog wat dingen in huis, en vriend gaat regelmatig met vrienden voetbal kijken. 's avonds gezellig samen eten ( vaak pizza uit de oven, maar vandaag maak ik een broccoli schotel ) en weer tv kijken.
En af en toe is er eens een feestje of verjaardag waar we dan naartoe gaan. Maar above all vind ik de zondag echt een uitgelezen dag om geen flikker uit te voeren
En af en toe is er eens een feestje of verjaardag waar we dan naartoe gaan. Maar above all vind ik de zondag echt een uitgelezen dag om geen flikker uit te voeren
Gast- Gast
misschien mag ik t hier niet vragen,maar hoe maak en wat zit er in die broccoli schotel,theeleaf?Tea-Leaf schreef:Momenteel is dat: uitslapen, tot een uur of negen, tien en als we uit zijn geweest langer. Daarna heel lang bankhangen in pyama, laat ontbijten, tv kijken en maar eens een keer douchen. Soms doe ik nog wat dingen in huis, en vriend gaat regelmatig met vrienden voetbal kijken. 's avonds gezellig samen eten ( vaak pizza uit de oven, maar vandaag maak ik een broccoli schotel ) en weer tv kijken.
ik hou niet zo van broccoli maar misschien dat ik t op deze manier wel lust
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
aniet schreef:misschien mag ik t hier niet vragen,maar hoe maak en wat zit er in die broccoli schotel,theeleaf?Tea-Leaf schreef:Momenteel is dat: uitslapen, tot een uur of negen, tien en als we uit zijn geweest langer. Daarna heel lang bankhangen in pyama, laat ontbijten, tv kijken en maar eens een keer douchen. Soms doe ik nog wat dingen in huis, en vriend gaat regelmatig met vrienden voetbal kijken. 's avonds gezellig samen eten ( vaak pizza uit de oven, maar vandaag maak ik een broccoli schotel ) en weer tv kijken.
ik hou niet zo van broccoli maar misschien dat ik t op deze manier wel lust
Ik zal het recept er even bij pakken, momentje!
Gast- Gast
op zondag slaap ik uit en doe wat huishouden,verder wat tvkijken,forummen,mailen,youtuben.
soms bij mn ouders op visite en eet ik savonds met hun mee.
wat ik ook wel op zondag doe is even een kop koffie bij mn oma drinken.
maar meestal ben ik thuis vind ik de zondag een uitgerekende dag om ff helemaal niks te doen.
soms bij mn ouders op visite en eet ik savonds met hun mee.
wat ik ook wel op zondag doe is even een kop koffie bij mn oma drinken.
maar meestal ben ik thuis vind ik de zondag een uitgerekende dag om ff helemaal niks te doen.
aniet- Kletskop
@aniet: ik heb een zakje "mix voor broccoli ovenschotel" van Knorr Bio mixen, dus heb het niet zelf bedacht helaas haha.
Maar verder heb ik alles er vers bij gekocht: broccoli dus, winterpeen, champignons, en er moeten hamreepjes bij maar die heb ik vervangen door spekreepjes die ik eerst knapperig ga bakken, en er gaat tot slot geraspte kaas over.
De broccoli en winterpeen kook je heel kort, dan voeg je de champignons, reepjes en de sausmix toe. Dat doe je in een ovenschaal en bedek je met de kaas. Tijdje in de oven, en klaar!
Ik voorzie een succes, want ik ben gek op broccoli. Maar het is de eerste keer dat ik dit maak, dus wie weet..
Maar verder heb ik alles er vers bij gekocht: broccoli dus, winterpeen, champignons, en er moeten hamreepjes bij maar die heb ik vervangen door spekreepjes die ik eerst knapperig ga bakken, en er gaat tot slot geraspte kaas over.
De broccoli en winterpeen kook je heel kort, dan voeg je de champignons, reepjes en de sausmix toe. Dat doe je in een ovenschaal en bedek je met de kaas. Tijdje in de oven, en klaar!
Ik voorzie een succes, want ik ben gek op broccoli. Maar het is de eerste keer dat ik dit maak, dus wie weet..
Gast- Gast
thanks voor t plaatsen van t plaatje,tealeaf en je uitleg.
ik ben niet zo dol op champignons en in combinatie met wortel en broccoli,sla ik dit over!
eetsmakelijk vanavond!!
ik ben niet zo dol op champignons en in combinatie met wortel en broccoli,sla ik dit over!
eetsmakelijk vanavond!!
aniet- Kletskop
Klinkt lekker tea-leaf!
Ik heb vanmorgen gewerkt en voor de rest mag ik studeren Bah.. Maar het moet en als ik het nu doe dan heb ik verder een lekker rustig weekje voor de boeg. Hier (GLD) is het lekker weer trouwens, helemaal geen wind meer en heerlijk lekker warm.
Ik heb vanmorgen gewerkt en voor de rest mag ik studeren Bah.. Maar het moet en als ik het nu doe dan heb ik verder een lekker rustig weekje voor de boeg. Hier (GLD) is het lekker weer trouwens, helemaal geen wind meer en heerlijk lekker warm.
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Theedoosje schreef:Ik_zelf_87 schreef:Mijn vriend en ik gaan vandaag écht helemaal niks doen.. Hij ligt ook nog op één oor en hem kennende zal ik hem het komende uur nog niet zien Absurd zo lang als hij kan slapen! Ik ga vandaag forummen/internetten, lezen, tv/filmpje kijken....
Klinkt als mijn vent Die ligt ook nog wel even denk ik
Haha ik was al bang dat die van mij de enige was Hij slaap gerust tot een uurtje of 1, 2 hoor.. maar dan ook echt aan 1 stuk hé, die word nooit tussendoor wakker! Eerder bleef ik ook altijd dom liggen omdat ik het smorgens heerlijk vind om te luieren in bed, lekker tegen elkaar aan liggen maar dat duurde altijd zo vreselijk lang dat ik er nu gewoon lekker uitga haha
Onze plannen zijn trouwens gewijzigd! Aan een zondag niks doen had ik niet zoveel zin in dus wij gaan zo (lekker op tijd) naar de bios: The Dilemma
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» 5:00 wakker; wat doen jullie/zouden jullie doen?
» Weekend weg, wat doen op zondag?
» Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes?
» Wat doen jullie met jullie trouwdag?
» Doen jullie nog aan MSN?
» Weekend weg, wat doen op zondag?
» Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes?
» Wat doen jullie met jullie trouwdag?
» Doen jullie nog aan MSN?
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: