Nachtcafé 2011
+13
Zwoesj
Merai
Filoria
Julia
Chocolate Cookie
Cheesegirl
Caresses
Toet
aniet
Lotus
Dribbel
Mari
CaptainSpectacular
17 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Nachtcafé 2011
Lastig hoor, Donnaa.
Mijn (schoon)ouders vragen regelmatig of ik een wijntje mee doe. Mijn standaard antwoord is nee, want ze hebben vieze wijn.
Mijn (schoon)ouders vragen regelmatig of ik een wijntje mee doe. Mijn standaard antwoord is nee, want ze hebben vieze wijn.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik ben RATEL
Whaha, dat viel me net ook al op. Ik vroeg me af of je het zelf ook zou weten
Gast- Gast
Julllie zijn alweer vroeg in het nachtcafe
Ik wacht nog ff tot manlief er weer is, morgen toch weer een dag vrij
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Maargoed, ik kijk er dus echt naar uit om `s avonds op de bank te hangen in m`n eigen huisje met een glas amaretto
Gast- Gast
Daar ben ik dus ook eens de fout in gegaan.. Zijn moeders wijn de hemel in prijzen.. Nu krijg ik het iedere keerAlex167 schreef:Lastig hoor, Donnaa.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Maargoed, ik kijk er dus echt naar uit om `s avonds op de bank te hangen in m`n eigen huisje met een glas amaretto
Dat snap ik!
Je hebt trouwens toch een auto? Je mag dadelijk wel mee hoor
Gast- Gast
Ben je al op zoek naar een eigen huisje Donna?
Ik vindh et ook heerlijk om lekker op de bank te zitten met een wijntje.
Deed het thuis bij mn ouders ook wel, maar toch minder vaak...
Drink trouwens nooit alleen, dat vind ik zo ongezellig ofzow...
Ik vindh et ook heerlijk om lekker op de bank te zitten met een wijntje.
Deed het thuis bij mn ouders ook wel, maar toch minder vaak...
Drink trouwens nooit alleen, dat vind ik zo ongezellig ofzow...
SleepingBeauty- Kletskop
Jaaa ik zag het net ineens, haha!Alex167 schreef:_Donnaa schreef:Ik ben RATEL
Whaha, dat viel me net ook al op. Ik vroeg me af of je het zelf ook zou weten
Gast- Gast
Jazeker.. Ik weet niet waar je heen gaat, maar auto`s en wijn/amaretto gaat niet zo goed samenJune schreef:_Donnaa schreef:Maargoed, ik kijk er dus echt naar uit om `s avonds op de bank te hangen in m`n eigen huisje met een glas amaretto
Dat snap ik!
Je hebt trouwens toch een auto? Je mag dadelijk wel mee hoor
Gast- Gast
Ja, als het een beetje meezit heb ik deze zomer sowieso een woning.. Moeten er alleen even wat lui verhuizen op de complexen waar ik ingeschreven sta.. :-)SleepingBeauty schreef:Ben je al op zoek naar een eigen huisje Donna?
Gast- Gast
Helaasch moet ik mij morgenochtend om half 9 weer fris en fruitig melden op kantoor..June schreef:Ah joh, ik heb een slaapbank hoor!
Gast- Gast
Haha,ik geloof dat je naar heel veel meer uitkijkt dan alleen dat drankje. Ik gun je dat huisje zo.._Donnaa schreef:Maargoed, ik kijk er dus echt naar uit om `s avonds op de bank te hangen in m`n eigen huisje met een glas amaretto
Kan nooit lang meer duren, toch? Ja, of niemand moet meer weggaan uit die complexen.
Gast- Gast
Waar moet je naartoe dan june?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
lekker hoor! Eigen plekje is zoo heerlijk!!!
hopen dat er snel mensen vertrekken..kun je ze geen handje helpen
hopen dat er snel mensen vertrekken..kun je ze geen handje helpen
SleepingBeauty- Kletskop
_Donnaa schreef:Ja, als het een beetje meezit heb ik deze zomer sowieso een woning.. Moeten er alleen even wat lui verhuizen op de complexen waar ik ingeschreven sta.. :-)SleepingBeauty schreef:Ben je al op zoek naar een eigen huisje Donna?
Wegpesten?
Gast- Gast
Ja, seks in m`n eigen bed in m`n eigen huis.. Of op m`n eigen wasmachineSmikkell schreef:Haha,ik geloof dat je naar heel veel meer uitkijkt dan alleen dat drankje. Ik gun je dat huisje zo.._Donnaa schreef:Maargoed, ik kijk er dus echt naar uit om `s avonds op de bank te hangen in m`n eigen huisje met een glas amaretto
Kan nooit lang meer duren, toch? Ja, of niemand moet meer weggaan uit die complexen.
Het kan nooit meer lang duren idd.. Verhuizingen gaan daar best snel, maar het staat nu eventjes stil geloof ik.. Gemiddeld is de wachttijd 15 maanden en daar zit ik ietsje overheen..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Helaasch moet ik mij morgenochtend om half 9 weer fris en fruitig melden op kantoor..June schreef:Ah joh, ik heb een slaapbank hoor!
Vroeg opstaan. Jeetje, jij bent ook niet creatief
Toetje: naar vriendinnen die nu allemaal naar de film zijn en daarna nog een drankje gaan drinken (met mij )
Gast- Gast
Hahaha..June schreef:_Donnaa schreef:Ja, als het een beetje meezit heb ik deze zomer sowieso een woning.. Moeten er alleen even wat lui verhuizen op de complexen waar ik ingeschreven sta.. :-)SleepingBeauty schreef:Ben je al op zoek naar een eigen huisje Donna?
Wegpesten?
Je mag tot 30 jaar inschrijven op die woningen maar er zijn een paar mensen die zijn daar voor hun 30ste gekomen en hebben inmiddels bijna de 60 gepasseerd en wonen er nog..
M`n nicht woont erachter en wilde al dikke houseparties gaan geven om die lui uit hun woning te dreunen.. Maar ik denk dat ze in 30 jaar wel erger meegemaakt hebben..
Gast- Gast
Daar ga je al haha.. Vroeg opstaan en Donnaa zijn geen vriendjes!June schreef:_Donnaa schreef:Helaasch moet ik mij morgenochtend om half 9 weer fris en fruitig melden op kantoor..June schreef:Ah joh, ik heb een slaapbank hoor!
Vroeg opstaan. Jeetje, jij bent ook niet creatief
Toetje: naar vriendinnen die nu allemaal naar de film zijn en daarna nog een drankje gaan drinken (met mij )
Gast- Gast
Maar je wilt toch liever in een ander complex wonen dan waar je nu eerste staat?_Donnaa schreef:Ja, seks in m`n eigen bed in m`n eigen huis.. Of op m`n eigen wasmachineSmikkell schreef:Haha,ik geloof dat je naar heel veel meer uitkijkt dan alleen dat drankje. Ik gun je dat huisje zo.._Donnaa schreef:Maargoed, ik kijk er dus echt naar uit om `s avonds op de bank te hangen in m`n eigen huisje met een glas amaretto
Het kan nooit meer lang duren idd.. Verhuizingen gaan daar best snel, maar het staat nu eventjes stil geloof ik.. Gemiddeld is de wachttijd 15 maanden en daar zit ik ietsje overheen..
Gast- Gast
Die waar ik eerste stond heb ik verwijderd, dan hoef ik ook niks af te zeggen.. Op de complexen die ik echt graag wil sta ik 2de en 4de.. En er is ook nog 1 waar ik 5de sta, die is ook super leuk, maar daar verhuisd bijna niemand!Smikkell schreef:Maar je wilt toch liever in een ander complex wonen dan waar je nu eerste staat?_Donnaa schreef:Ja, seks in m`n eigen bed in m`n eigen huis.. Of op m`n eigen wasmachineSmikkell schreef:Haha,ik geloof dat je naar heel veel meer uitkijkt dan alleen dat drankje. Ik gun je dat huisje zo.._Donnaa schreef:Maargoed, ik kijk er dus echt naar uit om `s avonds op de bank te hangen in m`n eigen huisje met een glas amaretto
Gast- Gast
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: