Nachtcafé 2011
+13
Zwoesj
Merai
Filoria
Julia
Chocolate Cookie
Cheesegirl
Caresses
Toet
aniet
Lotus
Dribbel
Mari
CaptainSpectacular
17 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Nachtcafé 2011
Ik ook niet. Ik hou het gewoon gedurende de dag een beetje bij!ABE schreef:Smikkell schreef:Je moet ook niet terug lezen.
Het is iig niet iets wat ik doe.
Gast- Gast
Niet terug lezen is misschien inderdaad een beter idee, maar het liefst lees ik alles! Maar ja, dat is niet altijd mogelijk.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Reva !
Qiara- Ratel
Smikkell schreef:Ik ook niet. Ik hou het gewoon gedurende de dag een beetje bij!ABE schreef:Smikkell schreef:Je moet ook niet terug lezen.
Het is iig niet iets wat ik doe.
Helaas is daar het werk wat me in continu bijlezen belemmerd, maar wanneer ik eens wog (werk-ontwijkend-gedrag) dan lees ik even wat er op de laatste pagina staat en that's it.
Gast- Gast
In de film kwam trouwens een mooie scene voor, waarin moeder tegen dochter zei: 'The world can handle it when you're sad'. Ik vond dat wel een mooie zin.
Qiara- Ratel
Zo, hij staat bij mijn wijshedenlijstje op facebook.
Laatst aangepast door Smikkell op di 8 feb 2011 - 13:27; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
:-) Ik denk erover om die zin als onderschrift te nemen.
Qiara- Ratel
Maar? Je kunt geen afstand doen van je oude? Als jouw man onderweg is, dan keert hij echt niet opeens om omdat jij een ander onderschrift neemt.Qiara schreef: :-) Ik denk erover om die zin als onderschrift te nemen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maar? Je kunt geen afstand doen van je oude? Als jouw man onderweg is, dan keert hij echt niet opeens om omdat jij een ander onderschrift neemt.Qiara schreef: :-) Ik denk erover om die zin als onderschrift te nemen.
Je hebt helemaal gelijk !
Qiara- Ratel
Smikkell schreef:Ik ga mijn bed in, x
Truste Q
Ik denk dat ik ook maar zo ga, truste Smikkell!
Qiara- Ratel
Kreng, haha
Wel lief dat hij al open is! Ik moet dadelijk dus nog wel weg tussendoor...
Wel lief dat hij al open is! Ik moet dadelijk dus nog wel weg tussendoor...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, ik las het. Gelukkig noem je het 'tussendoor'.
Natuurlijk, hangt er wel vanaf hoe laat jullie gaan slapen, haha
Gast- Gast
Neuh.. Het moet maar weer, het nachtcafé..
Soms baal ik dat drank drinken bij ons thuis niet 'normaal' is.. M`n vriendinnen gaan met hun moeder op de bank zitten met een wijntje o.i.d. Dat kan bij ons echt niet.. Ik drink nooit waar m`n ouders bij zijn.. Mijn ouders zijn ouderwets..
Terwijl m`n pa alcoholic is..
Anyway.. Ik heb dus heel veel zin in een wijntje, maarja.. Dat wordt niks!
Soms baal ik dat drank drinken bij ons thuis niet 'normaal' is.. M`n vriendinnen gaan met hun moeder op de bank zitten met een wijntje o.i.d. Dat kan bij ons echt niet.. Ik drink nooit waar m`n ouders bij zijn.. Mijn ouders zijn ouderwets..
Terwijl m`n pa alcoholic is..
Anyway.. Ik heb dus heel veel zin in een wijntje, maarja.. Dat wordt niks!
Gast- Gast
Wat balen Donna.. Is het vooral he moeder die zo tegen de drank is? Misschien omdat ze ziet hoe je vader is en wat het hem doet?
Gast- Gast
Waarom kan je geen wijntje drinken met je ouders, Donnaa? Bij ons thuis is dat heel normaal (joh )
Vannacht echt ontzettend lekker in slaap gevallen, zal dat dan toch door de licor 43 zijn gekomen?
Vannacht echt ontzettend lekker in slaap gevallen, zal dat dan toch door de licor 43 zijn gekomen?
Gast- Gast
Ze drinkt wel eens, in het weekend.. 1 of 2 rode wijntjes, maar verder heeft ze nooit echt gedronken.. Ze zijn beide ook niet mensen van uitgaan enzo.. Ze is er niet echt op tegen, maar het is bij ons gewoon nooit 'normaal' geweest.. Het is voor m`n gevoel ook heel raar om een wijntje te drinken op een verjaardag thuis, alsof het niet hoort..
Gast- Gast
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: