Nachtcafé 2011
+13
Zwoesj
Merai
Filoria
Julia
Chocolate Cookie
Cheesegirl
Caresses
Toet
aniet
Lotus
Dribbel
Mari
CaptainSpectacular
17 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
-weg-
Laatst aangepast door toetje_ op di 8 feb 2011 - 12:37; in totaal 1 keer bewerkt
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Smikkell schreef:
Reva, jij moet gewoon elke dag weer een nieuwe afspraak maken met die vriend...
Huh hoezo dát dan
Gast- Gast
Good evenink! Ik kom voor de verandering ook eens om de hoek gluren in het nachtcafé. Alleen niet te lang vermoed ik, want morgen gaat gewoon weer de wekker om half 7, maar ik kom net van koor en het was iets te gezellig daarna, waardoor ik nu nog een beetje in de stuitermodus sta
Japje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 166
Punten : 204
Registratiedatum : 18-11-10
Dolores schreef:Maar kun je clowns en klonen dan niet 'ludiek' combineren?
Dan zul je twee identieke clowns moeten maken ofzo, dan kan je hele wagen weer aangepast worden.
Wat heb je zelf voor ideeën toetje?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Dolores schreef:Maar kun je clowns en klonen dan niet 'ludiek' combineren?
Ja dat zou wel kunnen. Dan zouden we bijvoorbeeld de grootste pop/clown exact hetzelfde als onze pakken moeten schilderen en daar een bord bij maken: ik ben 50 keer gekloond o.i.d.
Dan past het weer wel bij elkaar, maar nu slaat het nergens op omdat klonen helemaal niet in de wagen terug komt.
Nu gaat iedereen weer veel te veel in het klonen verder denken, ik ben nu dingen aan het bedenken met lachen/bij/plezier/lol/vermaak, wat allemaal met clowns te maken heeft.
Toet- Lady Post-a-lot
toetje_ schreef:Dolores schreef:Maar kun je clowns en klonen dan niet 'ludiek' combineren?
Ja dat zou wel kunnen. Dan zouden we bijvoorbeeld de grootste pop/clown exact hetzelfde als onze pakken moeten schilderen en daar een bord bij maken: ik ben 50 keer gekloond o.i.d.
Dan past het weer wel bij elkaar, maar nu slaat het nergens op omdat klonen helemaal niet in de wagen terug komt.
Nu gaat iedereen weer veel te veel in het klonen verder denken, ik ben nu dingen aan het bedenken met lachen/bij/plezier/lol/vermaak, wat allemaal met clowns te maken heeft.
Dat eerste idee vind ik opzich wel leuk! Maar ik zal proberen om buiten het klonen te denken
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Ik zou Bassie van het overbekende duo voor gek zetten in de zin, maar goed, ik heb een hekel aan Bassie...
Gast- Gast
Poeh, moeilijk zo laat op de avond nog een leuke slogan eruit knallen. *denkt nog ff verder*
Japje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 166
Punten : 204
Omdat ik me een avond kan herinneren met een afspraak waarop het wel goed ging.Reva schreef:Smikkell schreef:
Huh hoezo dát dan
Gast- Gast
Truste!Anousch schreef:Ik ga nog ff mario kart doen en dan lekker mijn bedje in.
Weltruste!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Omdat ik me een avond kan herinneren met een afspraak waarop het wel goed ging.Reva schreef:Smikkell schreef:
Huh hoezo dát dan
Op medisch advies laten inwonen
Gast- Gast
Reva schreef:Kan je niet iets met die rode neuzen in combi met drank en dus carnaval
Zuipneuzenn!! Hier kan ik misschien wel wat mee..
Toet- Lady Post-a-lot
Als je zorgt dat er iets van een kraal of zwaar veertje aan de onderkant zit kan het ook met een waslijn.Brennuss schreef:Waarom zijn springtouwen duur? Kan het niet gewoon met een waslijn?
Gast- Gast
Brennuss schreef:Waarom zijn springtouwen duur? Kan het niet gewoon met een waslijn?
Ga elastieken!
Gast- Gast
Ik moet er wel calorieën mee verbrandenABE schreef:Brennuss schreef:Waarom zijn springtouwen duur? Kan het niet gewoon met een waslijn?
Ga elastieken!
Gast- Gast
Huh ik vond ze jusit heel goedkoop?
Ja, zoiets toet, of een neus voor plezier (en bier).
Gast- Gast
Reva schreef:Huh ik vond ze jusit heel goedkoop?
Waar heb je gekeken dan?
Gast- Gast
ABE schreef:Brennuss schreef:Waarom zijn springtouwen duur? Kan het niet gewoon met een waslijn?
Ga elastieken!
Waaah elastieken dr in dr uit dr op dr uit draaaaaaaaai kippekruid
Toet- Lady Post-a-lot
http://www.sport-tiedje.nl/nl/Excellerator-Springtouw-Professionell-PVC-EXC-PV007-255
Gast- Gast
Brennuss schreef:Ik moet er wel calorieën mee verbrandenABE schreef:Brennuss schreef:Waarom zijn springtouwen duur? Kan het niet gewoon met een waslijn?
Ga elastieken!
Je kent het spelletje van elastieken toch wel? Vriend en broer vriend zijn er toch nog wel om je bij te staan?
Gast- Gast
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: