Nachtcafé 2011
+13
Zwoesj
Merai
Filoria
Julia
Chocolate Cookie
Cheesegirl
Caresses
Toet
aniet
Lotus
Dribbel
Mari
CaptainSpectacular
17 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Dat is ook niet leuk, spreek dan niet af! Had hij ook geen goede reden? Ik heb dat gelukkig nog niet meegemaakt, ze zijn altijd komen opdagen.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Zoals?Carola589 schreef:Smikkell schreef:zoals?Carola589 schreef:Hoi Qiara!
Heb je ooit wel eens een date gehad via een datingsite Qiara?
Ach, er zijn genoeg andere manieren toch Smikkell?
Ik bedoel meer van, je hoeft niet perse via een datingsite in contact te komen met mannen toch? Er zijn zat andere manieren om in contact te komen met mannen en uiteindelijk een date te hebben.
Gast- Gast
Qiara schreef:Dat is ook niet leuk, spreek dan niet af! Had hij ook geen goede reden? Ik heb dat gelukkig nog niet meegemaakt, ze zijn altijd komen opdagen.
Nee dat dacht ik ook maarja.
Nou, heb daarna dus NOOIT meer wat van hem gehoord, toen ik belde nam hij niet op, smsen reageerde hij niet enz.
Dus was er toen wel helemaal klaar mee haha.
Gast- Gast
Ik ben daar echt nooit mee bezig, met mensen (mannen) ontmoeten. Ik kijk echt nooit om me heen. Mijn zusje kiest in een cafe bijvoorbeeld een plek uit van waar ze goed uitzicht heeft (zien en gezien worden). Ik zou daar nooit aan denken.
Dit herken ik wel hoor Smikkell. Vriendinnen van mij gaan ook echt op mannenjacht, ik kan en wil dat gewoon echt niet!
Dit herken ik wel hoor Smikkell. Vriendinnen van mij gaan ook echt op mannenjacht, ik kan en wil dat gewoon echt niet!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Zoals:
Een kroeg, op straat, school, clubs en noem maar op. Een datingsite is toch niet perse de enige manier om in contact te komen met.. ?
Een kroeg, op straat, school, clubs en noem maar op. Een datingsite is toch niet perse de enige manier om in contact te komen met.. ?
Cheesegirl- Ratel
Smikkell schreef:
Zolang ik binnen zit niet
I know .
Kan ik me goed voorstellen en gelijk heb je, Anousch!
Ik ga ook nooit echt op mannenjacht.
Edit: Ik houd wel mijn ogen open als ik uitga / ergens iets ga drinken.
Qiara- Ratel
Ik wacht gewoon nog even af...
Ik ben niet eens goed in het onderhouden van vriendschappen, laat staan een relatie.
Ik ben niet eens goed in het onderhouden van vriendschappen, laat staan een relatie.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik wacht gewoon nog even af...
Zolang je geen haast hebt, maakt het ook niet uit toch!
Komt van zelf wel denk..
Cheesegirl- Ratel
Ow, en ik ben echt stikjaloers op de woonruimte, en vooral de plek, van Reva!
Gast- Gast
Mwa, je wordt er niet mooier op met de jaren. Ik heb het idee dat ik vanaf nu al aan het aftakelen ben en dat alles steeds meer gaat hangen. En ik wil heel veel kinderen en dat kost tijd.Carola589 schreef:Smikkell schreef:Ik wacht gewoon nog even af...
Komt van zelf wel denk..
Ow, ik ben zo niet toe aan samenwonen en samenleven met iemand.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Mwa, je wordt er niet mooier op met de jaren. Ik heb het idee dat ik vanaf nu al aan het aftakelen ben en dat alles steeds meer gaat hangen. En ik wil heel veel kinderen en dat kost tijd.Carola589 schreef:Smikkell schreef:Ik wacht gewoon nog even af...
Komt van zelf wel denk..
Ow, ik ben zo niet toe aan samenwonen en samenleven met iemand.
Haha, echte schoonheid zit van binnen!
Ben je echt op zoek etc of valt dat wel mee?
Kun je ook goed alleen wonen, omdat je zegt er zo niet aan toe te zijn?
Cheesegirl- Ratel
Afwachten is eigenlijk ook niet zo'n slecht idee, als je nog veel aan jezelf moet werken. Ik wel heel graag een relatie, maar er zijn wel een aantal dingen in mijn leven die eigenlijk eerst op orde moeten zijn. Scriptie af en dat soort dingen.
Ik weet eigenlijk nog niet of ik wel kinderen wil. Heel veel tijd heb ik ook niet meer.
Ik weet eigenlijk nog niet of ik wel kinderen wil. Heel veel tijd heb ik ook niet meer.
Qiara- Ratel
Ik vind het heerlijk alleen. En ik zou best wel iemand willen tegenkomen hoor, maar ben daar niet mee bezig. Helemaal niet eigenlijk. Maar ik zou toch ook wel graag ooit een gezin willen. En tussen nu en ooit zitten geen eeuwen van tijd, realiseer ik mij.Carola589 schreef:
Haha, echte schoonheid zit van binnen!
Ben je echt op zoek etc of valt dat wel mee?
Kun je ook goed alleen wonen, omdat je zegt er zo niet aan toe te zijn?
Gast- Gast
Misschien hangt het 'afwachten' ook wel af van het feit of je in het verleden relaties gehad hebt die je nu als voorbeeld neemt? Doordat je nu weet wat je toen had en het nu misschien mist.
Ik moet er bv niet aan denken om alleen te zijn, maar dat komt ook omdat ik al 6.5 jaar een relatie heb en het dus echt niet gewend ben om alleen te zijn.
Ik moet er bv niet aan denken om alleen te zijn, maar dat komt ook omdat ik al 6.5 jaar een relatie heb en het dus echt niet gewend ben om alleen te zijn.
Cheesegirl- Ratel
Haha, ja ik wil ook nog vanalles voor ik iemand tegen kan/wil komen. Maar kan je scriptie schrijven alleen zonder vriend? Ik moet nu echt eerst aan mezelf werken, en ergens vind ik het voor de ander nu niet eerlijk om met mij te moeten leven. Maar anderen zeggen dat een relatie mij misschien ook weer kracht kan geven en ik daarvan opknap.Qiara schreef:Afwachten is eigenlijk ook niet zo'n slecht idee, als je nog veel aan jezelf moet werken. Ik wel heel graag een relatie, maar er zijn wel een aantal dingen in mijn leven die eigenlijk eerst op orde moeten zijn. Scriptie af en dat soort dingen.
Ik kan gewoon niet zo heel goed tegen gekwetst worden, en daarom houd ik mensen op afstand.
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Carola589 op ma 7 feb 2011 - 12:51; in totaal 1 keer bewerkt
Cheesegirl- Ratel
*Carola589 schreef:Misschien hangt het 'afwachten' ook wel af van het feit of je in het verleden relaties gehad hebt die je nu als voorbeeld neemt? Doordat je nu weet wat je toen had en het nu misschien mist.
Laatst aangepast door Smikkell op ma 7 feb 2011 - 12:47; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wat is jong Smikkell?
Ik was zelf 14 toen ik met mijn vriendje ging en nu 6.5 jaar later zijn we nog steeds samen. Maar het voelt nu gelukkig wel wat anders dan toen we 14 waren haha!
Ik was zelf 14 toen ik met mijn vriendje ging en nu 6.5 jaar later zijn we nog steeds samen. Maar het voelt nu gelukkig wel wat anders dan toen we 14 waren haha!
Cheesegirl- Ratel
Carola589 schreef:Misschien hangt het 'afwachten' ook wel af van het feit of je in het verleden relaties gehad hebt die je nu als voorbeeld neemt? Doordat je nu weet wat je toen had en het nu misschien mist.
Ik heb wel een relatie gehad van een kleine 4 jaar, en ik ben nu ook ongeveer 4 jaar vrijgezel, maar zoals toen zou ik nu geen relatie willen. Dat was niet goed. Toch mis ik een maatje om nu een leven mee op te bouwen.
Een ideale tijd om een relatie te krijgen bestaat denk ik niet. Het is altijd zo dat je eigen leven op orde moet zijn, maar als je HEM tegen het lijf loopt terwijl je ook met je eigen dingen bezig bent, zou dat denk ik ook juist kracht kunnen geven, als het de juiste is en je veel over hebt voor een leven samen. Ik kan het wel begrijpen dat mensen in je omgeving dat zeggen, omdat het weer een nieuw doel kan geven en dat misschien stimulerend werkt.
Dat is ook wel moeilijk. Ik heb een muurtje opgebouwd die moeilijk te doorbreken is, maar de juiste kan dat denk ik wel en bij de juiste durf je je misschien op een gegeven moment ook wel kwetsbaar op te stellen. Het duurt alleen even voor je doorhebt dat het de juiste is...
Qiara- Ratel
Nou, een verkering rond de 15e vind ik heel iets anders dan een relatie.Carola589 schreef:Wat is jong Smikkell?
*weg*
Laatst aangepast door Smikkell op ma 7 feb 2011 - 12:48; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wat omschrijf je dat mooi Qiara.
*
*
Laatst aangepast door Carola589 op ma 7 feb 2011 - 12:50; in totaal 1 keer bewerkt
Cheesegirl- Ratel
Anousch schreef:Ik ga naar mijn bed, nog eventjes lezen.
Weltruste allemaal!
Slaap lekker!
Cheesegirl- Ratel
Is ook zo Smikkell, een verkering op je 15e of een relatie op je 21e is wel erg verschillend. Dat was bij ons ook zo wennen af en toe, doordat je elkaar vanaf 'jong' kent ga je ook samen de puberteit door waardoor je ontzettend verandert. Gelukkig zijn we deze samen goed doorgekomen, maar het is wel anders geworden.
Cheesegirl- Ratel
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: