Nachtcafé 2011
+13
Zwoesj
Merai
Filoria
Julia
Chocolate Cookie
Cheesegirl
Caresses
Toet
aniet
Lotus
Dribbel
Mari
CaptainSpectacular
17 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Ja, Brennus, die heb ik
Ik heb er eentje in de slaapkamer hangen en die ander ligt nog in de la..
Gast- Gast
Hhaha, doet me denken aan 'de sjalenboom' hier in de stad. Daar heeft iedereen een sjaal omheen geknoopt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, Brennus, die heb ik
Waar kun je die kopen dan? Ik dacht dat het gewoon touw was, met knijpers. Niet?
Gast- Gast
Mijn date is net weg.. en het was echt super leuk!! Hebben de hele avond leuk gekletst over van alles en nogwat! en ik vind het echt een super mooie jongen! Ik voel me nu helemaal goed en vrolijk.. echt raar!
Gast- Gast
Ow, die dingen heb je al vanaf 3.95 bij de ikea.Brennuss schreef:Smikkell schreef:Ja, Brennus, die heb ik
Waar kun je die kopen dan? Ik dacht dat het gewoon touw was, met knijpers. Niet?
Gast- Gast
Jade schreef:Mijn date is net weg.. en het was echt super leuk!! Hebben de hele avond leuk gekletst over van alles en nogwat! en ik vind het echt een super mooie jongen! Ik voel me nu helemaal goed en vrolijk.. echt raar!
Ah wat fijn Jade!
Gast- Gast
Die is leuk!
Ah, dat klinkt niet raar, maar lief !
Ah, dat klinkt niet raar, maar lief !
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Hebben jullie gepraat over het rustig aan doen? Wat leuk dat je er zo enthousiast over bentJade schreef:Mijn date is net weg.. en het was echt super leuk!! Hebben de hele avond leuk geketst over van alles en nogwat! en ik vind het echt een super mooie jongen! Ik voel me nu helemaal goed en vrolijk.. echt raar!
Gast- Gast
Klinkt goed Jade!
Dames, ik ga jullie verlaten. Nog een fijne avond!
Dames, ik ga jullie verlaten. Nog een fijne avond!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Slaap lekker dames!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Slaap lekker dames!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Ik vind mezelf opeensd een stuk minder gek:
In de wijk van mijn stage, echt een kunstenaarsbuurtje, is ook iemand die vanalles bewerkt met mozaiek. Lantaarnpalen, paaltjes, bloembakken. Je komt het overal tegen. Een aantal lantaarnpalen hebben daar ook een lampenkap uit grootmoederstijd.. Ik hou der van!
In de wijk van mijn stage, echt een kunstenaarsbuurtje, is ook iemand die vanalles bewerkt met mozaiek. Lantaarnpalen, paaltjes, bloembakken. Je komt het overal tegen. Een aantal lantaarnpalen hebben daar ook een lampenkap uit grootmoederstijd.. Ik hou der van!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Hebben jullie gepraat over het rustig aan doen? Wat leuk dat je er zo enthousiast over bentJade schreef:Mijn date is net weg.. en het was echt super leuk!! Hebben de hele avond leuk geketst over van alles en nogwat! en ik vind het echt een super mooie jongen! Ik voel me nu helemaal goed en vrolijk.. echt raar!
gekletst dus
Dit is een andere jongen als waar ik hiervoor mee heb gedate.. En ik merk aan mezelf dat ik toen de goede keuze heb gemaakt, zoals ik me nu voel heb ik me bij die jongen gewoon niet gevoeld. Ik voel me echt blij nu!
Gast- Gast
Ik was je een klein beetje aan het pesten. Ow, dit is een nieuwe. Dat had ik even niet meegekregen. Wel fijn dat je je bij deze zo goed voelt.Jade schreef:Smikkell schreef:Hebben jullie gepraat over het rustig aan doen? Wat leuk dat je er zo enthousiast over bentJade schreef:Mijn date is net weg.. en het was echt super leuk!! Hebben de hele avond leuk geketst over van alles en nogwat! en ik vind het echt een super mooie jongen! Ik voel me nu helemaal goed en vrolijk.. echt raar!
gekletst dus
Dit is een andere jongen als waar ik hiervoor mee heb gedate.. En ik merk aan mezelf dat ik toen de goede keuze heb gemaakt, zoals ik me nu voel heb ik me bij die jongen gewoon niet gevoeld. Ik voel me echt blij nu!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik was je een klein beetje aan het pesten. Ow, dit is een nieuwe. Dat had ik even niet meegekregen. Wel fijn dat je je bij deze zo goed voelt.Jade schreef:Smikkell schreef:Hebben jullie gepraat over het rustig aan doen? Wat leuk dat je er zo enthousiast over bentJade schreef:Mijn date is net weg.. en het was echt super leuk!! Hebben de hele avond leuk geketst over van alles en nogwat! en ik vind het echt een super mooie jongen! Ik voel me nu helemaal goed en vrolijk.. echt raar!
gekletst dus
Ja die andere jongen liet eigenlijk niets meer van zich horen.. En toen kreeg ik een berichtje van deze jongen, het berichtje sprak me heel erg aan en de msn gesprekken/smsjes ook. En in het echt is hij nog gezelliger!
Gast- Gast
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: