Nachtcafé 2011
+13
Zwoesj
Merai
Filoria
Julia
Chocolate Cookie
Cheesegirl
Caresses
Toet
aniet
Lotus
Dribbel
Mari
CaptainSpectacular
17 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Smikkell: Ik zag licor 43 in de aanbieding in krantje hier 1 liter voor 13 euro
Gast- Gast
Goedenavond, ik ben weer thuis van m'n weekendje in het hoge noorden!
Welk krantje???
Welk krantje???
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Goedenavond! Ik ben aan het klussen geslagen. Verven eigenlijk. En nu zitten mijn handen onder de witte verf en ik heb geen terpentine in huis. Dom, dom.
Gast- Gast
Ow, ik moet echt deze week die kant op. Ik merk het al..Reva schreef:Smikkell: Ik zag licor 43 in de aanbieding in krantje hier 1 liter voor 13 euro
Trouwens te grappig wat je ziet als je met google earth langs de kerk komt (bij de HEMA).
Gast- Gast
Abe, wat ben je aan het schilderen?
Smikkell, waar in Nederland loop je langs de HEMA nu?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Wouw, ik geloof dat we in ieder geval iets gemeen hebben en een goed excuus voor die vrijdag-frietjes-eten-en-daarna-wijn-drinken-afspraak.
Gast- Gast
In de stad van RevaMerai schreef:Abe, wat ben je aan het schilderen?
Gast- Gast
Tell me?Bitterkoek_ schreef:Wouw, ik geloof dat we in ieder geval iets gemeen hebben en een goed excuus voor die vrijdag-frietjes-eten-en-daarna-wijn-drinken-afspraak.
Gast- Gast
Reva schreef:Q.!!!!!!!!!!!!!!!
Bij Deen!
:-) Deen met slijterij? Die zit alleen niet zo bij mij in de buurt . Ik kende hem niet eens. Google
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Smikkell schreef:Ik ben serieus al 1,5 uur met google earth door de stad aan het 'lopen'
Ik zit wel eens met googlemaps in Japan Probeer ik te zoeken waar ik zelf heb gelopen haha xD
Gast- Gast
Smikkell schreef:Tell me?Bitterkoek_ schreef:Wouw, ik geloof dat we in ieder geval iets gemeen hebben en een goed excuus voor die vrijdag-frietjes-eten-en-daarna-wijn-drinken-afspraak.
Licor 43?
Gast- Gast
Smikkell schreef:In de stad van RevaMerai schreef:Abe, wat ben je aan het schilderen?
ooh.. ehm.. ahaaa
Merai- Ratel
Ja, dat soort dingen die ik ook . Ik 'loop' nu van mijn oude huis naar de basisschool. Alleen, die is er dan niet meer ..Brennuss schreef:Smikkell schreef:Ik ben serieus al 1,5 uur met google earth door de stad aan het 'lopen'
Ik zit wel eens met googlemaps in Japan Probeer ik te zoeken waar ik zelf heb gelopen haha xD
Gast- Gast
Lust je dat?Bitterkoek_ schreef:Smikkell schreef:Tell me?Bitterkoek_ schreef:Wouw, ik geloof dat we in ieder geval iets gemeen hebben en een goed excuus voor die vrijdag-frietjes-eten-en-daarna-wijn-drinken-afspraak.
Licor 43?
Gast- Gast
Een haltafeltje.Merai schreef:Abe, wat ben je aan het schilderen?
*
Laatst aangepast door ABE op ma 7 feb 2011 - 10:57; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Lust je dat?Bitterkoek_ schreef:Smikkell schreef:Tell me?Bitterkoek_ schreef:Wouw, ik geloof dat we in ieder geval iets gemeen hebben en een goed excuus voor die vrijdag-frietjes-eten-en-daarna-wijn-drinken-afspraak.
Licor 43?
Ja zeker weten. Ik had het een paar weken geleden voor het eerst gedronken. Het is nogal apart, maar wel lekker. Het smeert zo lekker je keel.
Gast- Gast
Weet je wat ik nou echt haat: dat ik de hele middag moe ben, maar wel probeer wakker te blijven, zodat ik weer iets van een normaal ritme krijg. Nu is het 23.00 en ben ik alles behalve moe! Ik ga dus gewoon weer in de middag slapen hoor, als ik dan wel moe ben en kan slapen! Dat is nog beter dan steeds dagen wakker zijn..
Gast- Gast
Precies. Nou, dan staat ons iets te doen.Bitterkoek_ schreef:
Ja zeker weten. Ik had het een paar weken geleden voor het eerst gedronken. Het is nogal apart, maar wel lekker. Het smeert zo lekker je keel.
Gast- Gast
ABE schreef:Een haltafeltje.Merai schreef:Abe, wat ben je aan het schilderen?
*
Leuk! Wel wit-wit
Merai- Ratel
Merai schreef:ABE schreef:Een haltafeltje.Merai schreef:Abe, wat ben je aan het schilderen?
*
Leuk! Wel wit-wit
Hij was zwart-zwart.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Weet je wat ik nou echt haat: dat ik de hele middag moe ben, maar wel probeer wakker te blijven, zodat ik weer iets van een normaal ritme krijg. Nu is het 23.00 en ben ik alles behalve moe! Ik ga dus gewoon weer in de middag slapen hoor, als ik dan wel moe ben en kan slapen! Dat is nog beter dan steeds dagen wakker zijn..
Wat gebeurt er als je in bed gaat liggen? Slaap je dan alsnog helemaal niet of duurt het een paar uur oid?
Merai- Ratel
ABE schreef:Merai schreef:ABE schreef:Een haltafeltje.Merai schreef:Abe, wat ben je aan het schilderen?
*
Leuk! Wel wit-wit
Hij was zwart-zwart.
Haha als hij af is moet je hem maar even in het geheel laten zien (als je wilt natuurlijk..)
Merai- Ratel
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: