Nachtcafé 2011
+13
Zwoesj
Merai
Filoria
Julia
Chocolate Cookie
Cheesegirl
Caresses
Toet
aniet
Lotus
Dribbel
Mari
CaptainSpectacular
17 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Ben jiiiiiij dat!Smikkell schreef:Brennus, wil je geen facebookvrienden met me zijn ofzo?
Gast- Gast
Is het al nacht in dat geval ben ik niet flink aan de zuip, want mijn flesje Canei is half leeg en mijn glas nog half vol
Gast- Gast
Reva schreef:Smikkell schreef:Tochten je kaarsen?
Ja, ik ben heel erg blij voor je. Ga je naar de hema voor takkiebekers, zijn ze er niet. Hou je de hema een keer voor de gek omdat je naar springtouwen kijkt, zijn er opeens takkiebekers! Fantastisch verhaal...
Lang verhaal van Reva.
Geen springtouw in the house. Heeft de hema dat dan?
Ja, ook van die handknijpdingen weetje wel.
Gast- Gast
Hoe komt dat?Dolores schreef:Soms....
(mijn hond heeft een bijzonder slechte dag...)
Gast- Gast
Vroeger mishandeld. En meestal gaat het wel, maar hij heeft dagen, soms periodes, dat ik echt geen idee heb wat ik met hem moet....
Er zit een nare kronkel in dat beest, en ik zou met liefde en plezier de mensen die dát veroorzaakt hebben een spuitje geven...
Er zit een nare kronkel in dat beest, en ik zou met liefde en plezier de mensen die dát veroorzaakt hebben een spuitje geven...
Gast- Gast
Nou, dat klinkt positiefBrennuss schreef:Ben jiiiiiij dat!Smikkell schreef:Brennus, wil je geen facebookvrienden met me zijn ofzo?
Gast- Gast
Dolores schreef:Vroeger mishandeld. En meestal gaat het wel, maar hij heeft dagen, soms periodes, dat ik echt geen idee heb wat ik met hem moet....
Aaahh.. Zielig is dat. Snap zulke dingen nooit zo..
Gast- Gast
Ja, ik ben er toch ook wel blij mee.Brennuss schreef:Die tak is leuk geworden Smik!
Gast- Gast
ik ook niet, maar pfff....
Laten we hopen dat het maar een dagje is, want ik word hier zo moedeloos van...
Laten we hopen dat het maar een dagje is, want ik word hier zo moedeloos van...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nou, dat klinkt positiefBrennuss schreef:Ben jiiiiiij dat!Smikkell schreef:Brennus, wil je geen facebookvrienden met me zijn ofzo?
Niet? Zo is het wel bedoelt hoor! Ik kon geen foto's zien, dus ik vroeg me af wie me had toegevoegd Ik heb je net geaccepteerd hoor
Gast- Gast
Ik ben zooo moe.. Wat is er met mij aan de hand?!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
OMG, heb je die nog niet gezien? Wit douchegordijn met allemaal grote zwarte takkiesReva schreef:Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat, DOUCHEGORDIJNEN!?!??!?!!?
Gast- Gast
Dolores schreef:Vroeger mishandeld. En meestal gaat het wel, maar hij heeft dagen, soms periodes, dat ik echt geen idee heb wat ik met hem moet....
Bluuuh, ik vind dat altijd zo zielig kan ik echt om janken.. Die beesten blijven ook vaak zo'n bepaalde blik in hun ogen hebben. Nare beelden op het nieuws vind ik prima om naar te kijken, rampen, lijken, wat dan ook, ook tijdens het eten. Maar die nare reclames met beesten kan ik echt niet hebben
Gast- Gast
Ik ook niet, Reevster.
Maar ik weet eerlijk gezegd onderhando ook niet meer wat ik nog moet doen met hond. Ik heb er zoveel geld ingestopt, om te behandelen en gedragstherapie etc.
En het kan weken en weken goed gaan, en dan ineens wordt mijn anders best lieve hondje een soort monster...
Maar ik weet eerlijk gezegd onderhando ook niet meer wat ik nog moet doen met hond. Ik heb er zoveel geld ingestopt, om te behandelen en gedragstherapie etc.
En het kan weken en weken goed gaan, en dan ineens wordt mijn anders best lieve hondje een soort monster...
Gast- Gast
Toetsooooool, je bent er weer. Wat is er met jou aan de hand? Je hebt weer een dagbesteding, je staat elk weekend tot laat in de kroeg terwijl je al een jaartje ouder wordt, er gebeurt nogal veel om je heen en je bent toe aan lentezon...toetje_ schreef:Ik ben zooo moe.. Wat is er met mij aan de hand?!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Toetsooooool, je bent er weer. Wat is er met jou aan de hand? Je hebt weer een dagbesteding, je staat elk weekend tot laat in de kroeg terwijl je al een jaartje ouder wordt, er gebeurt nogal veel om je heen en je bent toe aan lentezon...toetje_ schreef:Ik ben zooo moe.. Wat is er met mij aan de hand?!
Een jaartje ouder Ik ben net 20 vriend!
Toet- Lady Post-a-lot
Maar de rest klopt
Toet- Lady Post-a-lot
toetje_ schreef:Ik ben zooo moe.. Wat is er met mij aan de hand?!
Ik zat net ook asociaal te knikkebollen als een oud wijf..
Gast- Gast
Ik heb m'n mini-avondtukkie op de bank al gehad. Standaard.. Daarna heb ik het koud, voel ik me blugh en sta ik meestal op om naar bed te gaan, zoals ook vanavond. Maar dan sta ik wat en doe even wat dingetjes zodat ik naar bed kan gaan, hamster eten geven, dingetjes naar de keuken en dan denk ik 'oh het gaat alweer' en dan plof ik weer op de bank
Geen foto, geen bewijs!
Dolores: wat naar meer kan je niet doen denk ik nee wat voor hondje is het?
Geen foto, geen bewijs!
Dolores: wat naar meer kan je niet doen denk ik nee wat voor hondje is het?
Gast- Gast
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: