Nachtcafé 2011
+13
Zwoesj
Merai
Filoria
Julia
Chocolate Cookie
Cheesegirl
Caresses
Toet
aniet
Lotus
Dribbel
Mari
CaptainSpectacular
17 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Ik ben hier.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Waarom is er nou niemand?
Lotus- Ratel
De nachten duren lang als er niemand op t forum is. Ik merk dat dit een slechte dag gaat worden en heb er nu al de balen in. Ik ben verdrietig en ben t zat...
Gast- Gast
Ja, ik was weer om 4 uur wakker...
Wat naar dat je nu al het idee hebt dat dit een slechte dag gaat worden. Ik kan me voorstellen dat je er verdrietig van wordt en dat je het zat bent...
Wat naar dat je nu al het idee hebt dat dit een slechte dag gaat worden. Ik kan me voorstellen dat je er verdrietig van wordt en dat je het zat bent...
Lotus- Ratel
Het was een te lange en stille nacht met te veel tijd om na te denken. Ik ben al bijna 7 weken verder en t lijkt nog steeds erger te worden ipv beter. Het maakt me bang. Ik weet gewoon niet wat er allemaal nog komen gaat.
Gast- Gast
Toch vind ik dat je goed bezig bent door wel steeds naar buiten te blijven gaan en creatieve dingen te doen! Maar die angst kan ik me heel goed voorstellen. Het is inderdaad erg naar om het gevoel te hebben dat het alleen maar de verkeerde kant op gaat en daar geen grip op te hebben.
Lotus- Ratel
Kun je geen andere medicatie krijgen?
Lotus- Ratel
Voor Gister had ik maar twee doelen en de helft daarvan niet eens gehaald. hoe laag moet ij de lat leggen? Ik ga douchen en proberen wat van deze dag te maken.
Gast- Gast
ik bel vandaag de huisarts. Had voor vandaag een afspraak moeten maken.Lotus schreef:Kun je geen andere medicatie krijgen?
Gast- Gast
Dat is frustrerend, als je je doelen niet haalt. Ik hoop dat het je lukt toch wat te maken van deze dag en dat je nog bij je huisarts terecht kunt.
Lotus- Ratel
Maar als er niemand op het forum is, blijf je dan hier? Of ga je in bed liggen? Ook al slaap je niet, krijg je wellicht wel wat rust...
Gast- Gast
Ja, ik heb gewoon op bed gelegen. Dit is mijn eerste post weer vanaf de laptop, de rest was vanaf mijn telefoon.
Hoe heb jij geslapen?
Hoe heb jij geslapen?
Gast- Gast
Ik heb te lang geslapen. Nu moet ik haasten en dat haat ik. Ik moet zo naar Rotterdam, expositie van een vriendin wordt geopend. Net tickets naar NY geboekt. Allemaal snel snel, hoop geen fouten gemaakt te hebben haha. Nu ff snel uitzoeken hoe ik daar in Rotterdam moet komen. Ik hoop dat het chippen daar hetzelfde werkt op de tram, heb er geen verstand van. Mijn nek is minder pijnlijk wel. Ik moet mijn nacht/anti-knars beugel maar weer eens zoeken. Wellicht helpt het.
Gast- Gast
Officieel:
Vanaf nu zit er iemand bij het toilet. Uw bijdrage graag op het schoteltje!
Vanaf nu zit er iemand bij het toilet. Uw bijdrage graag op het schoteltje!
Gast- Gast
Tochten je kaarsen?
Ja, ik ben heel erg blij voor je. Ga je naar de hema voor takkiebekers, zijn ze er niet. Hou je de hema een keer voor de gek omdat je naar springtouwen kijkt, zijn er opeens takkiebekers! Fantastisch verhaal...
Ja, ik ben heel erg blij voor je. Ga je naar de hema voor takkiebekers, zijn ze er niet. Hou je de hema een keer voor de gek omdat je naar springtouwen kijkt, zijn er opeens takkiebekers! Fantastisch verhaal...
Gast- Gast
Jaaa takkiebeker voor Reva! Heb je al gesprongen met je springtouw? Dan weet ik waar ik moet zijn voor een goede
Gast- Gast
Smikkell schreef:Tochten je kaarsen?
Nog erger. Ik kom ie roltrappen op, kijk nog met een schuin oog naar de plek waar eerst wel takkie bekers stonden, bij de takkie wasbak, takkie strijkplankhoes etc. Nee. Daarna sta ik bij de braadpannen -voor gehaktballen- te kijken en denk 'oeh die wil ik wel' en draai me om om weer weg te lopen..ZIE IK DIE BEKERS. Ik nog denken het is vást alleen die kutpoes (dubbelop), maar toen zag ik ook een kwispelstaart
Geen springtouw in the house. Heeft de hema dat dan?
Gast- Gast
Ik ben al sinds je bericht met de takkiedansjes bezig....
(zooooo mooooeeeeee)
En wat fijn dat het al open is hier!!
(zooooo mooooeeeeee)
En wat fijn dat het al open is hier!!
Gast- Gast
Ow, dat wilde ik nog zeggen. Die braadpannen stonden ook bij de action. In twee maten.
En het takkiedouchegordijn is ook wel heel erg leuk!
En het takkiedouchegordijn is ook wel heel erg leuk!
Gast- Gast
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: