Nachtcafé 2011
+13
Zwoesj
Merai
Filoria
Julia
Chocolate Cookie
Cheesegirl
Caresses
Toet
aniet
Lotus
Dribbel
Mari
CaptainSpectacular
17 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Reva schreef:Over lamaschijt gesproken.
Ik had een bejaarde die quasi per ongeluk wilde voorkruipen bij Deen. Nou, nee dus he. Zegt ze 'oh hihi, ja sorry, je bent niet meer zo alert als je 84 bent'. Ja me reet, graftak. Al ben je 197 en heb je het nog met Napoleon gedaan, je piept niet voor.
Wat weet je het weer mooi te omschrijven
Ik ging vandaag werken toen er een oude man twintig meter voor mij zijn petje verloor (waaide af, het waaide hárd hier). Vervolgens loopt hij mijn kant op, want daar is zijn petje. Uiteraard waait dat ding net weer weg wanneer die man er is.. Ik vond het zo zielig. Toen ben ik maar gaan rennen en heb zijn pet gered. Die meneer was helemaal blij en dankbaar. Die meneer zou nooit voorkruipen in de supermarkt! Dat weet ik zeker!
Gast- Gast
Ik had een bejaarde achter me met een pak melk. Maar gezien mijn haat/liefde verhouding met de supermarkt en de rij bij de kassa kon ik haar toch echt niet voor laten gaan. Sorry . Het was toch lang-houdbaar melk, dus ze had alle tijd. Ik geloof dat ze me niet zo aardig vond..Reva schreef:Over lamaschijt gesproken.
Ik had een bejaarde die quasi per ongeluk wilde voorkruipen bij Deen. Nou, nee dus he. Zegt ze 'oh hihi, ja sorry, je bent niet meer zo alert als je 84 bent'. Ja me reet, graftak. Al ben je 197 en heb je het nog met Napoleon gedaan, je piept niet voor.
Gast- Gast
Nou Smikkell, als zij jou niet aardig vindt, dan vinden wij haar niet aardig!
Zo!
Zo!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik had een bejaarde achter me met een pak melk. Maar gezien mijn haat/liefde verhouding met de supermarkt en de rij bij de kassa kon ik haar toch echt niet voor laten gaan. Sorry . Het was toch lang-houdbaar melk, dus ze had alle tijd. Ik geloof dat ze me niet zo aardig vond..Reva schreef:Over lamaschijt gesproken.
Whahahahaha auw, de prosecco kwam uit mn neus en echt heel zere hoestbui whahahahaah
Gast- Gast
Ow, Reva, ik was net weer op adem toen ik je posts nog eens doorlas.. Ik ga echt stuk hier!
Gast- Gast
Ik moest met benen over elkaar richting de wc omdat ik het echt bijna in mn broek deed. Ik weet opeens hoe Lejow zich voelt.
Gast- Gast
Ik las jullie bejaardenstukken voor op skype, mijn skype partner moet nu zo lachen dat ik tegen mezelf praat ;-)
Gast- Gast
Nu heb je zeker geen benen meer over?Reva schreef:Ik moest met benen over elkaar richting de wc omdat ik het echt bijna in mn broek deed. Ik weet opeens hoe Lejow zich voelt.
Gast- Gast
Ow wat erg, ik hoest nog steeds. Ik haat boodschappen doen ook echt. En dan zie ik van die gezellige stelletjes die samen boodschappen doen als een soort uitje. Die wil ik dan soms het liefst in de lege flessen automaat duwen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nu heb je zeker geen benen meer over?Reva schreef:Ik moest met benen over elkaar richting de wc omdat ik het echt bijna in mn broek deed. Ik weet opeens hoe Lejow zich voelt.
Nee, handen. Ik moet papier pakken, afvegen, handen wassen, broek omhoog (andersom), deur open etc. Is dit humor ofzo? Mijn lama krijgt er anders flink de diarree van.
Gast- Gast
Reva schreef:Ow wat erg, ik hoest nog steeds. Ik haat boodschappen doen ook echt. En dan zie ik van die gezellige stelletjes die samen boodschappen doen als een soort uitje. Die wil ik dan soms het liefst in de lege flessen automaat duwen.
Doen! En dan foto's maken :D:D
Ik doe ook wel samen boodschappen, maar niet als uitje.. is dat erg?
Dolores: skype-partner? Denk je écht dat ik met zo'n vage omschrijving akkoord ga?
Gast- Gast
In de supermarkt hier bij mijn huis moet je nog zelf wegen (die willen denk retro doen). In elke rij staat wel minstens 1 iemand die dat vergeten is natuurlijk. Daarnaast zie ik vooral kibbelende stelletjes en moeders met zeurende kinderen. Ow, in een volksbuurt als deze vind ik het zo moeilijk om mijn mond te houden en geen pedagogische tips te geven. Maar een gebroken kaak of messteek is het me niet waard, dus houd mijn mond altijd maar.
Gast- Gast
Ik moest deze even delen, whahahahahahhaha.
zegt:
haha
laatst ook
was ik vergeten de bananen af te stickeren
naahhhh, ik werd aangekeken alsof ik net een drol had gedraaid op de kassaband
.
zegt:
haha
laatst ook
was ik vergeten de bananen af te stickeren
naahhhh, ik werd aangekeken alsof ik net een drol had gedraaid op de kassaband
.
Gast- Gast
June schreef:Dolores: skype-partner? Denk je écht dat ik met zo'n vage omschrijving akkoord ga?
Gewoon een vriendin in dit geval, 'echte' partner is allang nr bed ;-)
Gast- Gast
Dolores schreef:June schreef:Dolores: skype-partner? Denk je écht dat ik met zo'n vage omschrijving akkoord ga?
Gewoon een vriendin in dit geval, 'echte' partner is allang nr bed ;-)
Ik dacht meer aan Balkenende of een infiltrant van WikiLeaks. Jammer
Gast- Gast
Nou, dat mensen het vergeten, dat snap ik nog. In welke supermarkt moet (mag) je nou tegenwoordig nog zelf wegen? Is de Deen ook al zo retro? Wij gingen altijd naar de Dekamarkt.. okee ik dwaal af.
Ik snap dat mensen vergeten te wegen, omdat het gewoon niet meer in hun systeem zit, maar het maakt het niet minder irritant. Zo'n probleem met een drol op de band is sneller opgelost!
Ik snap dat mensen vergeten te wegen, omdat het gewoon niet meer in hun systeem zit, maar het maakt het niet minder irritant. Zo'n probleem met een drol op de band is sneller opgelost!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nou, dat mensen het vergeten, dat snap ik nog. In welke supermarkt moet (mag) je nou tegenwoordig nog zelf wegen? Is de Deen ook al zo retro? Wij gingen altijd naar de Dekamarkt.. okee ik dwaal af.
Nouja, ook weer niet. Ik bedoel: er moet dan ook nog eerst iemand boven die band gaan hangen en ik denk dat zoiets ook wel voor vertraging zorgt.
Gast- Gast
Nou, bij alle Deens hier hoef je niet meer zelf te wegen. Behalve de mini Deen in het centrum, waar ik dus kom. En omdat ze weten dat iedereen het vergeet hebben ze een weger bij de kassa voor het geval iemand het vergeet (gewoon echt zo'n schaal met zoekplaatjes).
Gast- Gast
Ja, zal je net zien dat dat weer een van die taken is die de cassiere niet zelf mag oplossen en er weer gebeld moet worden, pasje gebracht worden, mysterieuse geheime code en iemand die daar speciaal voor is opgeleid.June schreef:Smikkell schreef:Nou, dat mensen het vergeten, dat snap ik nog. In welke supermarkt moet (mag) je nou tegenwoordig nog zelf wegen? Is de Deen ook al zo retro? Wij gingen altijd naar de Dekamarkt.. okee ik dwaal af.
Nouja, ook weer niet. Ik bedoel: er moet dan ook nog eerst iemand boven die band gaan hangen en ik denk dat zoiets ook wel voor vertraging zorgt.
Gast- Gast
Ja, die hebben ze hier ook. Met recht ZOEKplaatjes!Reva schreef:Nou, bij alle Deens hier hoef je niet meer zelf te wegen. Behalve de mini Deen in het centrum, waar ik dus kom. En omdat ze weten dat iedereen het vergeet hebben ze een weger bij de kassa voor het geval iemand het vergeet (gewoon echt zo'n schaal met zoekplaatjes).
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, zal je net zien dat dat weer een van die taken is die de cassiere niet zelf mag oplossen en er weer gebeld moet worden, pasje gebracht worden, mysterieuse geheime code en iemand die daar speciaal voor is opgeleid.June schreef:Nouja, ook weer niet. Ik bedoel: er moet dan ook nog eerst iemand boven die band gaan hangen en ik denk dat zoiets ook wel voor vertraging zorgt.
Die werkt natuurlijk ook maar parttime.. en is niet aanwezig.
Gast- Gast
LUNCHPAUZE. Of bezig met een tegenstribbelend flessenautomaat. Daar heeft Reva dan weer iemand doorheen gepropt.June schreef:Smikkell schreef:Ja, zal je net zien dat dat weer een van die taken is die de cassiere niet zelf mag oplossen en er weer gebeld moet worden, pasje gebracht worden, mysterieuse geheime code en iemand die daar speciaal voor is opgeleid.June schreef:Nouja, ook weer niet. Ik bedoel: er moet dan ook nog eerst iemand boven die band gaan hangen en ik denk dat zoiets ook wel voor vertraging zorgt.
Gast- Gast
Smikkell schreef:LUNCHPAUZE. Of bezig met een tegenstribbelend flessenautomaat. Daar heeft Reva dan weer iemand doorheen gepropt.June schreef:Smikkell schreef:Ja, zal je net zien dat dat weer een van die taken is die de cassiere niet zelf mag oplossen en er weer gebeld moet worden, pasje gebracht worden, mysterieuse geheime code en iemand die daar speciaal voor is opgeleid.June schreef:Nouja, ook weer niet. Ik bedoel: er moet dan ook nog eerst iemand boven die band gaan hangen en ik denk dat zoiets ook wel voor vertraging zorgt.
Smikkell, ik waarschuw je vast. Ik streef uiteindelijk naar een gezamenlijk bezoekje aan die supermarkt.
Gast- Gast
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: