Nachtcafé 2011
+13
Zwoesj
Merai
Filoria
Julia
Chocolate Cookie
Cheesegirl
Caresses
Toet
aniet
Lotus
Dribbel
Mari
CaptainSpectacular
17 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Wat vervelend Julia. Nog helemaal niets gedronken? Hoe is ze verder? Gister wel gedronken? Ik kan me voortsellen dat je je niet echt begrepen en serieus genomen voelt door je arts.
Gast- Gast
Nou smikkell, je sláápt tenminste weer een beetje. Je gaat kleine stapjes vooruit. Ook dat je zo af en toe de deur weer uit gaat.
Hartstikke goed van je. Maar zo zie je creatieve bezigheids therapie werkt voor je. Ook fijn zeg!
Met mij gaat het goed hoor. Gaat zo zijn gangetje
Hartstikke goed van je. Maar zo zie je creatieve bezigheids therapie werkt voor je. Ook fijn zeg!
Met mij gaat het goed hoor. Gaat zo zijn gangetje
Gast- Gast
Goed, dat was officieel de domste film die ik heb gezien. Maar stiekem heb ik af toe wel even moeten gniffelen. En nu ga ik verder met "komt een vrouw bij de dokter".
Gast- Gast
De huisarts zegt dat ze nog niet uitgedroogd is en dat we thuis moeten blijven proberen haar aan het eten te krijgen. Maar ze kokhalst al als ik de fles in haar mond stop. En het beetje eten wat erin gaat, komt er met golven weer uit. Als het morgen nog zo is dan moeten we maar weer terug en kijken of ze al meer is uitgedroogd. Ik snap het wel maar gevoelmatig voelt het zooo fout om je kind thuis te hebben terwijl ze gewoon niets binnen krijgt.
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Maar hoe is ze verder? Hoe ziet ze er uit? Heeft ze nog voldoende plasluiers? heeft ze koort? Is ze vrolijk, aan het huilen of wat minder alert? Slaapt ze?
Ik snap wel dat jij je er niet fijn bij voelt. Je bent haar moeder en ze is nog zo klein..
Ik snap wel dat jij je er niet fijn bij voelt. Je bent haar moeder en ze is nog zo klein..
Gast- Gast
Reva schreef:Welke film? Ik wil ook film kijken straks, maar welke
Ik heb Up gekeken. Wat een vreselijke jank film.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maar hoe is ze verder? Hoe ziet ze er uit? Heeft ze nog voldoende plasluiers? heeft ze koort? Is ze vrolijk, aan het huilen of wat minder alert? Slaapt ze?
Ze is al 2 weken behoorlijk verkouden en ze hoest veel. Sinds gisteren is ze aan het overgeven en drinkt ze niet/amper. Ze heeft geen koorts, wel is ze warmer als normaal. Haar plasluiers zijn veel minder. Af en toe een klein plasje. Ze was wel vrolijk, maar dat werd steeds minder. Ze heeft pijn als ze eet namelijk.
Maar ze heeft net 60 ml weggedronken. Wel weer iets terug gegeven, maar niet alles. Hopelijk blijft het zo Ik blijf haar om de 2 uur wat geven.
Wat doen jullie nog zo laat wakker?
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Julia, lijkt me een goed idee om gewoon zo veel mogelijk te blijven aanbieden. En anders morgen gewoon weer de arts bellen als je er geen goed gevoel bij hebt, en verder extra lief voor haar zijn Arme kleine schat.
Gast- Gast
Die vind ik echt niet leuk.Brennuss schreef:Reva schreef:Welke film? Ik wil ook film kijken straks, maar welke
Ik heb Up gekeken. Wat een vreselijke jank film.
Gast- Gast
Ik denk dat ik maar ga slapen.
Julia sterkte met je meisje, ik hoop dat ze zich morgen beter voelt.
Smikkell, ik hoop dat je straks een beetje kan slapen
Weltrusten allemaal
Julia sterkte met je meisje, ik hoop dat ze zich morgen beter voelt.
Smikkell, ik hoop dat je straks een beetje kan slapen
Weltrusten allemaal
Gast- Gast
Niemand meer hier? Hoe is het mogelijk..
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Blijkbaar.June schreef:CaptainSpectacular schreef:omg furbies
Loop jij nu nog steeds vrij rond?
CaptainSpectacular- Fluisteraar
- Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10
Haha, arme Toet! Je moet je doodgeschrokken zijn van zo´n leeg en stil nachtcafe. Ik was ik slaap gevallen!toetje_ schreef:Niemand meer hier? Hoe is het mogelijk..
Gast- Gast
Kan iemand me vertellen waarom we nog niet open zijn?
Toet- Lady Post-a-lot
Wie wijst smikkell even op haar taak?
Toet- Lady Post-a-lot
Dan ga ik maar slapen. Ik word gewoon twee nachten achter elkaar teleurgesteld, jammer hoor. Weltruste!
Toet- Lady Post-a-lot
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: