Nachtcafé 2011
+13
Zwoesj
Merai
Filoria
Julia
Chocolate Cookie
Cheesegirl
Caresses
Toet
aniet
Lotus
Dribbel
Mari
CaptainSpectacular
17 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Smikkell schreef:Ik heb zin in inktvisringen..
Lekker!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Ik eet zo'n heel lekkere lolly. Zo'n witte met dat zoute spul erin. Jammieeeeee.
Gast- Gast
Proooseecccooooooohooooooohoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo *PLOP* wat is het toch een mooi geluid
Gast- Gast
Ik zit naar een hele domme film te kijken op Film 1.2. Miss March. Echt te slecht voor woorden....
Gast- Gast
Ik wil de 'rampatamptaart' uit de VIVA. Er steken nog net vier voetjes uit.. Ik wil heb graag cadeau doen aan Lejow, om meerdere redenen.
Laatst aangepast door Smikkell op za 5 feb 2011 - 13:09; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Check de VIVA. Een taart in de stijl van Lejow. Een tent waar 4 voetjes uitkomen van ik denk een man en een vrouw die aan het rampetampen zijn....
Gast- Gast
June staat zit dronken in een kroeg, Alex ligt naast haar man, stieken met haar BB onder de dekens en Reva is aan het rampetampen. De rest weet ik niet...
Gast- Gast
Verdorie, heb ik vnvd een dutje op de bank gedaan zodat ik helemaal fris en fruitig in het nachtcafé kan plaatsnemen, is er gewoon niemand Nah ja zeg
Hoe gaat ie met je smikkell? Hoor/ zie dat je crea bea bezig bent.
Hoe gaat ie met je smikkell? Hoor/ zie dat je crea bea bezig bent.
Gast- Gast
Mag ik ook ff inbreken? Mijn baby wil maar niet drinken, is ziek, heeft de hele dag nog niets binnen gekregen en de dokter heeft ons naar huis gestuurd met de woorden, ze is nog niet uitgedroogd
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Ja, ik vind het ook maar een saaie bedoeling hier momenteel. Ik ben ondertussen plankjes in de keuken aan het verven. Ik ben inderdaad bezig met creatieve projecten om wat bezig te blijven en zo af en toe naar buiten te moeten
Slapen gaat nog niet zo goed maar ik merk dat ik daar steeds beter tegen kan. Ik slaap niet snacht, punt! Dan maar niet. In de nachten ben ik dus bezig met wat creatieve dingen en overdag slaap ik af en toe wat!
Hoe is het met jou?
Slapen gaat nog niet zo goed maar ik merk dat ik daar steeds beter tegen kan. Ik slaap niet snacht, punt! Dan maar niet. In de nachten ben ik dus bezig met wat creatieve dingen en overdag slaap ik af en toe wat!
Hoe is het met jou?
Gast- Gast
Oei ik heb totaal geen verstand van baby's. Maar het lijkt me heel frustrerend als je huisarts zoiets zegt.
Heeft de baby koorts?
Heeft de baby koorts?
Gast- Gast
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: