Nachtcafé 2011
+13
Zwoesj
Merai
Filoria
Julia
Chocolate Cookie
Cheesegirl
Caresses
Toet
aniet
Lotus
Dribbel
Mari
CaptainSpectacular
17 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Ja Smik en het ergste is dat jij wel van haar (en de rest) verwacht om jóuw ellenlange post(s) te lezen.
Gast- Gast
Zou ze dat bedoelen met die zin die ze maar niet af wilde maken?Alex167 schreef:Ja Smik en het ergste is dat jij wel van haar (en de rest) verwacht om jóuw ellenlange post(s) te lezen.
Gast- Gast
Ik kon gewoon de hele nacht niet slapen omdat ik niet wist van Lejow nou bedoelde met die niet afgemaakte zin...Smikkell schreef:Zou ze dat bedoelen met die zin die ze maar niet af wilde maken?Alex167 schreef:Ja Smik en het ergste is dat jij wel van haar (en de rest) verwacht om jóuw ellenlange post(s) te lezen.
Gast- Gast
Ben ik weer!
Ik ben misselijk, ik heb volgens mij teveel door elkaar gedronken vandaag/vanavond...
Ik ben misselijk, ik heb volgens mij teveel door elkaar gedronken vandaag/vanavond...
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Dokelorussssssssssssssssssssssssssss......
Nou, niets anders dan gister. Alex heeft geen b.enen meer, Reva is v.ega nuggets aan het bakken en ik zit aan de w.ijn.
Okee, er is wel iets anders...
Anders is dat vandaag Alex ipv lejow geen benen meer heeft en ik p.akwijn drink ipv klasse wijn
Nou, niets anders dan gister. Alex heeft geen b.enen meer, Reva is v.ega nuggets aan het bakken en ik zit aan de w.ijn.
Okee, er is wel iets anders...
Laatst aangepast door Smikkell op za 5 feb 2011 - 11:31; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik kon gewoon de hele nacht niet slapen omdat ik niet wist van Lejow nou bedoelde met die niet afgemaakte zin...Smikkell schreef:Zou ze dat bedoelen met die zin die ze maar niet af wilde maken?Alex167 schreef:Ja Smik en het ergste is dat jij wel van haar (en de rest) verwacht om jóuw ellenlange post(s) te lezen.
Misschien wilde ze 'm wel gewoon afmaken, maar had ze geen handen meer over
Maar Alex kan je vast wel vertellen wat ze wilde zeggen. Die kent Lejow goed toch
Gast- Gast
Nou Smik, vraag het haar. Zal ze vast waarderen
Hoi Dolores! Alles oké! Nou ja, niet helemaal alles, lees anders even terug dan snap je het.
Hoi Dolores! Alles oké! Nou ja, niet helemaal alles, lees anders even terug dan snap je het.
Gast- Gast
Uhhh ja dat wel Reev, maar ik kan haar gedachten niet lezen. Niet te volgen.
Gast- Gast
Alex, vertel...Reva schreef:Smikkell schreef:Ik kon gewoon de hele nacht niet slapen omdat ik niet wist van Lejow nou bedoelde met die niet afgemaakte zin...Smikkell schreef:Zou ze dat bedoelen met die zin die ze maar niet af wilde maken?Alex167 schreef:Ja Smik en het ergste is dat jij wel van haar (en de rest) verwacht om jóuw ellenlange post(s) te lezen.
Maar Alex kan je vast wel vertellen wat ze wilde zeggen. Die kent Lejow goed toch
Gast- Gast
Reva schreef:Smikkell schreef:Ik kon gewoon de hele nacht niet slapen omdat ik niet wist van Lejow nou bedoelde met die niet afgemaakte zin...Smikkell schreef:Zou ze dat bedoelen met die zin die ze maar niet af wilde maken?Alex167 schreef:Ja Smik en het ergste is dat jij wel van haar (en de rest) verwacht om jóuw ellenlange post(s) te lezen.
Oooh ik lees dit nu pas. Ik pies in m'n broek.
Gast- Gast
Misschien moet je een indicatie van paginanummers geven. 'Lees even terug' is zo'n ruim begrip. Met meer dan 1000 pagina's nachttopic.Alex167 schreef:Nou Smik, vraag het haar. Zal ze vast waarderen
Gast- Gast
Ooh nee dat is alweer uitgepraat. Ik heb een beetje een onzekere echtgenoot, die denkt dat ik in de smaak val bij de dames hier op het forum (hij moest eens weten ). Maar straks kruipen we gewoon weer tegen elkaar aan in bed.
Uhm ... over ons uitje naar de Efteling en mijn reuze gezonde consumpties van vandaag. Daar doelde ik op.
Uhm ... over ons uitje naar de Efteling en mijn reuze gezonde consumpties van vandaag. Daar doelde ik op.
Gast- Gast
Leg je ze ook nog van de pan op een bord of zit je met de pan op schoot?Reva schreef:Op.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Leg je ze ook nog van de pan op een bord of zit je met de pan op schoot?Reva schreef:Op.
Reev, zwijgen is toestemmen?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Leg je ze ook nog van de pan op een bord of zit je met de pan op schoot?Reva schreef:Op.
Nee, geen bord (=afwas), op een keukenrolpapiertje
Gast- Gast
Brennuss schreef:Ik verveel me.
Hoe kan dat nou als je je met dit topic bezighoudt?
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: