Nachtcafé 2011
+13
Zwoesj
Merai
Filoria
Julia
Chocolate Cookie
Cheesegirl
Caresses
Toet
aniet
Lotus
Dribbel
Mari
CaptainSpectacular
17 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Ja, ik denk dat dit forum toch iets van een filter heeft en sommige posts gewoon negeert.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, ik denk dat dit forum toch iets van een filter heeft en sommige posts gewoon negeert.
Auw.
Gast- Gast
Dat is mijn dagelijkse uitje. Staat precies bij mijn voordeur!Reva schreef:Ik durf niet naar de glasbak
Edit: jij hebt dan weer het voordeel dat je voor de deur naar het toilet kunt.
Laatst aangepast door Smikkell op za 5 feb 2011 - 11:05; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pfffffft. Mijn man zeurt.
Ik dacht, ik licht 'm ff in over de anoniemevalentijnskaartenactie, zodat ie niet gelijk gaat steigeren als die kaart(en) binnenstromen voor me. Zucht ie diep, dus ik dacht dat hij het een overdreven, stom meidenverzinsel zou vinden. Nee hoor, meneer vindt het niet leuk als ik anoniemevalentijnskaartenvandemeidenvanhetyesforum ontvang, want dat zijn óók anoniemevalentijnskaarten. Zeikerd.
Ik dacht, ik licht 'm ff in over de anoniemevalentijnskaartenactie, zodat ie niet gelijk gaat steigeren als die kaart(en) binnenstromen voor me. Zucht ie diep, dus ik dacht dat hij het een overdreven, stom meidenverzinsel zou vinden. Nee hoor, meneer vindt het niet leuk als ik anoniemevalentijnskaartenvandemeidenvanhetyesforum ontvang, want dat zijn óók anoniemevalentijnskaarten. Zeikerd.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Is hij serieus?
Ja, want we zijn nu boos naar ons computerschermpje aan het kijken allebei.
Gast- Gast
Ik snap het geloof ik niet zo.. stomme man!Alex167 schreef:Smikkell schreef:Is hij serieus?
Ja, want we zijn nu boos naar ons computerschermpje aan het kijken allebei.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zingen N&S nu voor June?
Ze zongen 'Jude'.
Alex: ik vind het wel een beetje triest om eerlijk te zijn.
Gast- Gast
zullen we anders met het hele forum hém een kaartje sturen. 200 anonieme kaarten in de bus voor je man! Laat hem dát maar eens uitleggen!!
Gast- Gast
Ja, ik vind het ook triest. Had ie maar niet met zo'n bloedmooie vrouw moeten trouwen. Ik bedoel: dat is toch vrágen om anoniemevalentijnskaartenacties???
Gast- Gast
Smikkell schreef:zullen we anders met het hele forum hém een kaartje sturen. 200 anonieme kaarten in de bus voor je man! Laat hem dát maar eens uitleggen!!
Jij bent echt meesterlijk
Gast- Gast
Alex167 schreef:Ja, ik vind het ook triest. Had ie maar niet met zo'n bloedmooie vrouw moeten trouwen. Ik bedoel: dat is toch vrágen om anoniemevalentijnskaartenacties???
Mijn idee. Ik neem je wel over van hem.
Gast- Gast
Open een topic. Daarnaast is het hele forum geen 200 maar > 1300 kaarten! Maar met 200 heb je ook al een punt.Alex167 schreef:Smikkell schreef:zullen we anders met het hele forum hém een kaartje sturen. 200 anonieme kaarten in de bus voor je man! Laat hem dát maar eens uitleggen!!
Jij bent echt meesterlijk
Gast- Gast
En als jij dan even niet thuis bent, dan kom ik uit de kast om over Alex heen te gaan. (Dat klinkt heel dubbel )Reva schreef:Alex167 schreef:Ja, ik vind het ook triest. Had ie maar niet met zo'n bloedmooie vrouw moeten trouwen. Ik bedoel: dat is toch vrágen om anoniemevalentijnskaartenacties???
Mijn idee. Ik neem je wel over van hem.
Gast- Gast
GUUUS OP TVV LAAAAAAAAAALAAAAAALALALALALALALALALLALLALLALALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Heb nu alweer zo'n zin in het concert van Guus, dat is echt mijn hoogtepunt van de zomer altijd. Neem ook altijd de twee dagen daarna vrij
Heb nu alweer zo'n zin in het concert van Guus, dat is echt mijn hoogtepunt van de zomer altijd. Neem ook altijd de twee dagen daarna vrij
Gast- Gast
Was ik weer..
Ik liep langs de keuken, ik zag de verf en de plankjes staan en ik dacht: Ach, laat ik ze nog even een laagje geven! Ik heb echt een concentratieboog van 0 de laatste tijd. Arme Lejow, ik hoop dat ze zich het niet te veel aantrekt, dat ik haar post te lang vond om te lezen.
Ik liep langs de keuken, ik zag de verf en de plankjes staan en ik dacht: Ach, laat ik ze nog even een laagje geven! Ik heb echt een concentratieboog van 0 de laatste tijd. Arme Lejow, ik hoop dat ze zich het niet te veel aantrekt, dat ik haar post te lang vond om te lezen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Was ik weer..
Concentratie van 0 en een korte concentratieboog?
Gast- Gast
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: