Nachtcafé 2011
+13
Zwoesj
Merai
Filoria
Julia
Chocolate Cookie
Cheesegirl
Caresses
Toet
aniet
Lotus
Dribbel
Mari
CaptainSpectacular
17 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Nu begrijp ik het Smikkell!
Ziet er leuk uit, creatief gedaan hoor.
Ik gebruik trouwens nooit citroenen..
Ziet er leuk uit, creatief gedaan hoor.
Ik gebruik trouwens nooit citroenen..
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
We hebben net friet gegeten.
Vanmiddag ook nog een appelbeignet, een appeldeflap (zo heet dat in de Efteling blijkbaar), een paar stukjes kibbeling, poffertjes en een kipvinger die A. niet meer hoefde.
Nu voel ik me een dik varken en omdat ik heel de dag in de Efteling heb rondgelopen heb ik geen benen meer over.
Vanmiddag ook nog een appelbeignet, een appeldeflap (zo heet dat in de Efteling blijkbaar), een paar stukjes kibbeling, poffertjes en een kipvinger die A. niet meer hoefde.
Nu voel ik me een dik varken en omdat ik heel de dag in de Efteling heb rondgelopen heb ik geen benen meer over.
Laatst aangepast door Alex167 op za 5 feb 2011 - 10:04; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Toevallig Alex, wij ook hier. Wij eten iedere zaterdag friet.
Echt elke zaterdag? Bah, zou er echt niet aan moeten denken..
Cheesegirl- Ratel
Ik heb ook echt veel gegeten :S
Banaan, twee boterhammen, handje noten, tompouce, twee hamburgers en nu zitten er alweer vega nuggets in de pan
Vond A. het leuk? Het sprookjesbos is zo cool.
Banaan, twee boterhammen, handje noten, tompouce, twee hamburgers en nu zitten er alweer vega nuggets in de pan
Gast- Gast
Mag ik bij jou frietjes komen eten, dan leer in je drinkenBitterkoek_ schreef:Toevallig Alex, wij ook hier. Wij eten iedere zaterdag friet.
Gast- Gast
Hoe groot is die veganuggetvoorraad bij jou?Reva schreef:Ik heb ook echt veel gegeten :S
Gast- Gast
Smsje van mn moeder (ze heeft sinds kort etc ontdekt, grmbl)
Hij lag op het kleed, maar nu op zijn rug Heeft een zware dag gehad Fijn dat je gebakje lekker was !! Slaap lekker straks, dikke xx
Van je eigen moeder moet je het hebben
Hij lag op het kleed, maar nu op zijn rug Heeft een zware dag gehad Fijn dat je gebakje lekker was !! Slaap lekker straks, dikke xx
Gast- Gast
Alex, dat klinkt inderdaad niet als een heel voedzame, gezonde dag. Dan zou ik me ook zo voelen. Maar tegenwoordig voel ik me al snel zo.
Was het wel leuk in de Efteling?
Was het wel leuk in de Efteling?
Gast- Gast
A. vond het sprookjesbos geweldig! Ze moest lachen om Langnek, zei woefwoef bij de wolf en de 7 geitjes en bij de zingende paddestoelen zwaaide ze naar elke paddestoel. Echt te cool. Ik heb echt een tof kind.
Gast- Gast
Gaat dit over je vader die het gebakje kwam brengen? Want dan vraag ik me af of ik dit wilde weten!Reva schreef:Smsje van mn moeder (ze heeft sinds kort etc ontdekt, grmbl)
Gast- Gast
Alex167 schreef:A. vond het sprookjesbos geweldig! Ze moest lachen om Langnek, zei woefwoef bij de wolf en de 7 geitjes en bij de zingende paddestoelen zwaaide ze naar elke paddestoel. Echt te cool. Ik heb echt een tof kind.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Mag ik bij jou frietjes komen eten, dan leer in je drinkenBitterkoek_ schreef:Toevallig Alex, wij ook hier. Wij eten iedere zaterdag friet.
Klinkt goed
Gast- Gast
Smikkell schreef:Alex167 schreef:A. vond het sprookjesbos geweldig! Ze moest lachen om Langnek, zei woefwoef bij de wolf en de 7 geitjes en bij de zingende paddestoelen zwaaide ze naar elke paddestoel. Echt te cool. Ik heb echt een tof kind.
Haha, ja das echt cool Ik zie dr al helemaal lopen. Sprookjeswonderland (enkhuizen) vind ik ook zo leuk...vooral zelf. Mn hol past niet meer in de lieveheersbeestjes, dus ik sta daar wel atijd groen aangelopen naar de kinderen te kijken, maar het blijft hilarisch.
Smikkell: je kan weer ademen, ging over de hond. En ik heb nog 5 nuggets.
Gast- Gast
Reva, van die lieveheersbeestjes moet ik ook . Ik heb zo'n leuke foto van mezelf van toen ik nog wél in die dingen paste!Reva schreef:Smikkell schreef:Alex167 schreef:A. vond het sprookjesbos geweldig! Ze moest lachen om Langnek, zei woefwoef bij de wolf en de 7 geitjes en bij de zingende paddestoelen zwaaide ze naar elke paddestoel. Echt te cool. Ik heb echt een tof kind.
Haha, ja das echt cool Ik zie dr al helemaal lopen. Sprookjeswonderland (enkhuizen) vind ik ook zo leuk...vooral zelf. Mn hol past niet meer in de lieveheersbeestjes, dus ik sta daar wel atijd groen aangelopen naar de kinderen te kijken, maar het blijft hilarisch.
Smikkell: je kan weer ademen, ging over de hond. En ik heb nog 5 nuggets.
Gast- Gast
@Reva: Grappig he? Om een smsje te krijgen van je moeder? Mn vader schrijft regelmatig hvj in zn smsjes. En mn moeder deed ook met die xxx. Maar met emoticons dat wist ze niet, denk ik. Ze verstuurde trouwens smsjes altijd drie keer achter elkaar omdat ze nooit weet of het eerste smsje verstuurd is.
Gast- Gast
Jij moet ergens een voorraad hebben met dozen vol van die nuggets. Elke dag (nacht) trek je weer een doos open.
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:@Reva: Grappig he? Om een smsje te krijgen van je moeder? Mn vader schrijft regelmatig hvj in zn smsjes. En mn moeder deed ook met die xxx. Maar met emoticons dat wist ze niet, denk ik. Ze verstuurde trouwens smsjes altijd drie keer achter elkaar omdat ze nooit weet of het eerste smsje verstuurd is.
Gast- Gast
Oh yeah, ik heb net alle adressen verstuurd voor het Valentijnstuur topic
Gast- Gast
Doen er veel mensen mee?Brennuss schreef:Oh yeah, ik heb net alle adressen verstuurd voor het Valentijnstuur topic
Gast- Gast
Brennuss schreef:Oh yeah, ik heb net alle adressen verstuurd voor het Valentijnstuur topic
Ik ben afgehaakt omdat ik slecht ben in rebussen verzinnen
Gast- Gast
Smikkell schreef:Doen er veel mensen mee?Brennuss schreef:Oh yeah, ik heb net alle adressen verstuurd voor het Valentijnstuur topicIk moet nog steeds een kerstkaart krijgen
Ik wil je wel een kerstkaartje sturen hoor
Gast- Gast
Ladies, ik ben er ff een uurtje tussenuit, ga even sport kijken!
Tot straks..
Tot straks..
Cheesegirl- Ratel
Niet zeggen want jouw post ligt hier nog steeds naast me. Het postkantoor is stom en zonder postkantoor weer ik niet hoeveel zegels er op moeten. Maar mijn adres staat op de enveloppe, dus voel je vrijTrisha schreef:Smikkell schreef:Doen er veel mensen mee?Brennuss schreef:Oh yeah, ik heb net alle adressen verstuurd voor het Valentijnstuur topicIk moet nog steeds een kerstkaart krijgen
Ik wil je wel een kerstkaartje sturen hoor
Gast- Gast
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: